Kertokaa

josjokutietää

Ostin katukauppiaalta kummallisen turriaisen enkä tiiä mikä se on. Hiippari lähti pois heti kun sai rahat kouraan. Se on valkoinen turrukka ja se tykkää juosta juoksupyörässä. Toivottavasti kerroin tarpeeksi.

7

159

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimamila

Voisiko se olla pitkäkarvainen hamsteri? tuliko mukana häkkiä? Missä lemmikki oli ennen ostoasi? Paljonko se maksoi?

• akka vaan

mitäpä jos selaisit eläinkuvakirjaa, tai googlettaisit kuvahakuna kaikkia mahdollisia pikku elikoita, kuten hamsteri, kani, chincilla, hiiri, rotta, yyrä sokeriorava jne. ehkä tärppäin. Niin, tai laita kuva tönne palstalle. Kai joku sen tunnistaa, jos se on maapallolta kotoisin.

• Eläväarkisto

Höh, ois voinu olla hyvä provo.. loppu pilasi sen :'(

• valkone turrukka

Yritän paremmin ens kerralla.

• Repsx1000

Ei juma, repesin tälle täysillä.... "Valkoinen turrukka" "kummallinen turriainen" Valuu vesi silmistä :DDD

• hyppymyyrä

Ei tuommoista kannata uskoa. Mutta jos totta on, se sairastuu ehkä pian jos kaduilla asunut jonkun katujuopon seurassa. Katso googlesta kuvahaulla, onko se hamsteri? Gerbiili tai hiiri ei ainakaan.. Ja jos turkki on takussa mene jollekkin eläinlääkärille selvittelemään se ellet itse osaa, ja kysy mikä eläin se on.

• turrukka

Vein sen lääkärille ja se sano et se on pussirotta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1376
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      85
      1263
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      102
      1013
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      849
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      743
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      626
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      30
      556
    8. Leski ja Volvomies

Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..
      Kuhmo
      7
      556
    9. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      520
    10. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      512
    Aihe