Eli siis, ongelmani lukee otsikossa. Aina kun yritän käynnistää angry birds star warsia niin näyttö menee sekunniksi pimeäksi ja sitten se palaa taas valikkoon. Olen poistanut sen ja ladannut uudelleen, käynnistänyt kännykän uudellen ja yrittänyt käynnistää sitä google playn kautta. Minulla on siis samsung galaksy mini.
angry birds star wars ei käynnisty
7
1141
Vastaukset
- juhulius
mulla tulee vaan teksti et laitteesi ei ole yhteensopiva tämän sovelluksen kanssa!! ...ja mulla on Galaxy S
- caspe4
Sama vika. Galaxy s1 gt 19000. Market ei edes löydä bad piggies ja star wars versioita, nyt sieltä hävisi myös space johon on tullut päivitys. Normi ja ja season näkyy ja päivitykset tulee.
Google playssä kaikki kyl on mut bad pig. ja star wars kohdalla ilmoittaa ettei laite yhteen sopiva???
Puhelin 1,5v vanha,
Tuleeko siis kys. pelit Roviolta sellaisessa muodossa ettei näin "vanha" luuri niitä saa??
En jaksaisi alkaa luurin päivitys hommiin, varsinkin kun se on sotkenut kys. mallia ja lisännyt huomattavasti akun kulutusta.
Onko apuja? Kysyn asiaa varmaan myös Roviolta suoraan. - pelittää
caspe4 kirjoitti:
Sama vika. Galaxy s1 gt 19000. Market ei edes löydä bad piggies ja star wars versioita, nyt sieltä hävisi myös space johon on tullut päivitys. Normi ja ja season näkyy ja päivitykset tulee.
Google playssä kaikki kyl on mut bad pig. ja star wars kohdalla ilmoittaa ettei laite yhteen sopiva???
Puhelin 1,5v vanha,
Tuleeko siis kys. pelit Roviolta sellaisessa muodossa ettei näin "vanha" luuri niitä saa??
En jaksaisi alkaa luurin päivitys hommiin, varsinkin kun se on sotkenut kys. mallia ja lisännyt huomattavasti akun kulutusta.
Onko apuja? Kysyn asiaa varmaan myös Roviolta suoraan.Pelit tarvitsevat android 2.2 version, teillä ilmeisesti 2.1 versio. Eli päivitys hommiin.
- ketjun aloittaja
pelittää kirjoitti:
Pelit tarvitsevat android 2.2 version, teillä ilmeisesti 2.1 versio. Eli päivitys hommiin.
Minulla ainakin on androidin versio 2.3.5
(tai ainakin siinä tietoja puhelimesta kohdassa luki että android versio2.3.5)
- onko näistä apua
Angry Birds does not work on my Android device. What can be done?
We have found that Angry Birds does not work on some Android devices. The most probable cause for a device not being able to run our games is low memory capacity and/ or graphics processing capabilities not being high enough. Unfortunately we cannot do much to fix this issue from our end. Our games are extremely demanding for devices, the graphics are complicated, and they use a lot of the device's graphics memory.
You could try to enhance your chances of success by:
a) having as much free space on your phone's memory as possible
b) not multitasking (close all background applications when starting the game)
c) updating your OS to the latest available version
d) having a WiFi connection when updating or launching the application
e) clearing Angry Birds' cache ( Settings > Applications > Manage Applications> Angry Birds > Clear Cache)
f) restarting the phone every now and then to release some memory - urpo orpo
mun kaverill oli pitkään sama ongelma (sen känny on samsung galaxy pocket) ja se sai selville et nämä uusimmat rovion pelit ei toimi millään samsungin pienimmillä kännyköillä kaikki samsung galaxy 1 pinemmät samsung kännykät ei ole yhteensopivia en ole varma siitä galaxy 1:stä.
- apuatarvitseva1
vähän on Vanha keskustelu, mutta osaako kukaan neuvoa mua? ostin angry birds star wars KONEELLE. latasin pelin koneelle toimi hyvin. jouduin kuitenkin poistamaan pelin tilanpuutteen vuoksi (muisti täynnä) .poistin kaiken turhan, ja latasin pelin uudestaan samalle koneelle. kun yritin avata pelin peli ei auennut. kone on acer.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418