Suosittelen lämpimästi tallinnan teletornia joka on verrattavissa näsinneulaan. Näköala on huikea ja ruoka erinomaista ja edullista. meille (2 henk.) ateria alkuruokineen maksoi alle 400eek.
kannattaa tilata taksi omasta hotellista niin saa luotettavan ja edullisen taksin. Tämä kuski ehdotti että hakee sovittuna aikana ja oli erittäin täsmällinen!! mittari olisi ollut päällä mutta halusin palkita erinomaisen asiakaspalvelun.
Baareista:
HELL HUNT lähellä olevi resident hotellia (vanha kaupunki). Kansainvälinen nuorten paikka. Saa myös syötävää joka on edullista ja erittäin hyvää! mm. savulohi pasta 2€. Täältä saimme tallinnan ainoan aidon hymyn!
ruokailuvinkki tallinnassa
4
1311
Vastaukset
- Lollottaja
Hellhunt on tuttu ja myös Teletorn varmaan monta kertaa kaupungissa käyneille -ja ravintoloita harrastaville.
Teletorniin pääsee myös bussilla numero 38. Lähellä on kasvitieteellinen puutarha (Baltian suorin, joka kannattaa myös bongata jos on kiinnostusta). Teletornin nettisivut: www.teletorn.ee/
Tallinnassa on useita paikkoja, joissa kunnon ruoka (esim. aito riistaliha) voi olla max alle 100 EKK. Nämä mestat eivät tietenkään ole turistialueilla.- make
noh ehkä yllätyksettömiä olivat mutta monet ei edes tiedä niistä. ja olen itse käynyt tallinnassa useampaa kertaa ja en tiennyt että tällainen ees on olemassa.
olen erittäin kiinnostunut niistä paikoista josta saa edullisesti ruoka esim juuri sitä riistalihaa alle 100eek.
Satutko tietämään edullista siistiä hotellia tallinnassa jota suosittelet?? pe-la yöksi pitää saada. ajattelin virua mut suoraan varattuna maksaa n. 130€ huone... IRRSK! stroomi oli 40€ ja oli saunat ja poreammeet.
mutta olisin kiitollinen jos osaisit sanoa joitain mukavia ruokapaikkoja.
meinaa raatihuoneen torin kultasepän ravintola oli petymys.. yli 500eek ja ei hymyä keltäkään ja ruoka perus martina tasoa ellei jopa neste/shel tasoa.
pärnun rannalla söin hyvin 40eek. possua ranskalaisia kaalia, sieniä jne jne. - Lollottaja
make kirjoitti:
noh ehkä yllätyksettömiä olivat mutta monet ei edes tiedä niistä. ja olen itse käynyt tallinnassa useampaa kertaa ja en tiennyt että tällainen ees on olemassa.
olen erittäin kiinnostunut niistä paikoista josta saa edullisesti ruoka esim juuri sitä riistalihaa alle 100eek.
Satutko tietämään edullista siistiä hotellia tallinnassa jota suosittelet?? pe-la yöksi pitää saada. ajattelin virua mut suoraan varattuna maksaa n. 130€ huone... IRRSK! stroomi oli 40€ ja oli saunat ja poreammeet.
mutta olisin kiitollinen jos osaisit sanoa joitain mukavia ruokapaikkoja.
meinaa raatihuoneen torin kultasepän ravintola oli petymys.. yli 500eek ja ei hymyä keltäkään ja ruoka perus martina tasoa ellei jopa neste/shel tasoa.
pärnun rannalla söin hyvin 40eek. possua ranskalaisia kaalia, sieniä jne jne.ei nuo sun vinkit paskoja ole! Tuo oma bongattu ruokapaikka sijaitsee Tehnika-kadulla. Nimeä en muista, mutta tais olla kadun ainoa ravintola (puurakennuksen alakerrassa).
tän päivän hesarissa 4.8 arvioita Tallinnan ravintoloista. Paljon sellaisia, jotka eivät ole turistialueilla!!!!!
Omasta mielestä paras turistisaitti ao. kaupungissa on www.tourism.tallinn.ee/ Sieltä voi bongata "tärkeimmät" nähtävyydet. Ne koluttuaan voikin alkaa sitten etsiä niitä vähemmän tärkeitä. Kaikki vinkit tervetulleita! - Aga-agar
Lollottaja kirjoitti:
ei nuo sun vinkit paskoja ole! Tuo oma bongattu ruokapaikka sijaitsee Tehnika-kadulla. Nimeä en muista, mutta tais olla kadun ainoa ravintola (puurakennuksen alakerrassa).
tän päivän hesarissa 4.8 arvioita Tallinnan ravintoloista. Paljon sellaisia, jotka eivät ole turistialueilla!!!!!
Omasta mielestä paras turistisaitti ao. kaupungissa on www.tourism.tallinn.ee/ Sieltä voi bongata "tärkeimmät" nähtävyydet. Ne koluttuaan voikin alkaa sitten etsiä niitä vähemmän tärkeitä. Kaikki vinkit tervetulleita!Arvioita Tallinnan ravintoloista on 5.8.2004 Helsingin
Sanomissa -ei 4.8. (täsmennys)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73899Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691