Kun J.K. Rowlingin sivuilta (www.jkrowling.com) voi löytää niitä erityisiä piirroksia ja kirjoituksia jotka sitten tallentuu sinne scrapbook-kohtaan, niin kuinka monta sellaista nk. palkintoa on sivuille piilotettu? Eli kuinka monta olette itse löytäneet? Itse olen löytänyt 3 piilotettua kuvaa/tekstiä.
Onko muuten kellään tietoa siitä ovesta jonka takaa paljastui se kirjan nimi ja jossa taas roikkuu se do not disturb-kyltti, että onkohan sinne tulossa taas jotain jännää?
palkinnot J.K:n sivuilla?
3
319
Vastaukset
- Cassiopeia
..mutta en tidä tuohon vastausta...
Tietääks kukaa et mikä juttu toi on ku noilla sivuilla joku nainen soittaa siihen puhelimeen, että mitä se meinaa?- Patrick Bateman
Mun mielestä sillä äänellä ei ole mitään tarkoitusta... Mutta sen Rowling vissiin sanoi, että aina kun se lukittu ovi aukeaa, sinne tulee jotain uutta kuudenteen kirjaan liittyen.
Ja minulla on neljä palkintoa. - epätietoinen
Patrick Bateman kirjoitti:
Mun mielestä sillä äänellä ei ole mitään tarkoitusta... Mutta sen Rowling vissiin sanoi, että aina kun se lukittu ovi aukeaa, sinne tulee jotain uutta kuudenteen kirjaan liittyen.
Ja minulla on neljä palkintoa.Neljä palkintoa...!
*ryntää etsimään lisää*
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424310
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1374075- 643726
- 883562
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333537Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe653351- 862921
- 542835
- 252626
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142344