Löytyykö Kostamuksesta hotellia? Olimme vapun aikoihin kyseisessä kaupungissa nyrkkeilykisoissa, ja meidät majoitettiin johonkin lahoavaan mörskään( vanha sairaala tai joku). Olisi hyvä tietää jos kaupungista löytyy hotelli, jotta voisi vaatia valmentajilta parempaa majoitusta.
Onko Kostamuksessa hotellia?
2
839
Vastaukset
- marko135kg
esim Fregatti on siisti piakka Vartiukseen menevän tien varressa, tosin sieltä keskustaan kertyy jo matkaa hieman.
JOskus on tullut oltua Truda hoteliisissa joka on normaali Hakan tyyppi kerrostaloon tehty huoneisto hotelli, siellä tosin ei ole aamiaiasta. Mut se on lähellä keskustaa, toisaalta missä Kostamuksen keskusta on???
RUokapaikkoja on legendaarinen Aino ravintola, siellä pääsin pikku poekana tutustumaan imelään venäläiseen riisipuuroon, linjuri kuski Jaakko K söi sitä kaksi lautasellista ja kehui, että kymmenessä vuodessa makuun tottuu. Oli muuten oikeassa.
Itse pidän siitä ravintolassa, mikä sijaitsee kultuuritalolta Kontokki järvelle päin. Kun katsot kultuuritaloa edestä päin, vasemmalle puolelle tulee pitkä kerrostalo, minkä alakerassa on ruokakauppoja, pankkeja, kirja ja kodinkonekauoppoja. Ihan viimeisenä rannanpuolella jo päädyssä on kiva ravintola, kannttaa tarkistaa.
Eipä ole kostamuksessa tullut käytyä neljään vuoteen, sinne on kuulemma tullut uusi "ostari", "Prisma" kuhmolaisittain...
Onks joku käynyt syksyisillä rokki festareilla siellä. Onko siellä vielä "kamarimusiikki varjo konserttia" samaan aikaan kun Kuhmon Kamarimusiikki juhlat on.
Itse asiassa Kostamus ja Enso olivat aika saman laisia paikkoja, molemmisa iso tehdas, venäläisten tekemä puoli ja suomalaisten "haka" taloja. Enso ainakin näytti tänä kesänä hyvin hoidetulta paikalta, kiva niin.
Vieläköhän Kostamuksessa toimii niitten oma panimo, eipä ole sitäkään pivoa tullut koskaan maisteltua.
Kertokaas kainuulaiset hyviä kostsamus linkkejä. Puikkopallo pitäjän toveritkin voi ihan vilpittömästi kertoo vinkit minulle, syntyperäselle kuhmolaiselle, vaikka kuulopuheitten mukaan lampaat väheni Sotkamossa evakko aikaan... :) - Parohod
... sitten on vielä ihan kiva matkailukeskus "Podkova" n. 2 km Kostamuksen keskustasta kauniin järven rannalla. Siellä on mökkimajoitustam kahvila ym.
Jos seuraavalla kerralla tarjoavat majoituspaikaksi "Sport" = "Karhu", niin on se parempi kuin Teidän viimekertainen mörskänne, mutta yrittäkää kuitenkin saada Fregat, Podkova tai Ruda.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462771Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201539Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57987Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15984Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm81898- 80888
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829