Hei,
onko joku ollut Speak & Fun- tai TR-kielimatkojen järjestämillä kursseilla? Kuulisin mielelläni kokemuksia järjestelyiden sujuvuudesta, majoituksesta ja opetuksen laadusta. Erityisesti Lontoossa järjestettävät kurssit kiinnostaisivat.
Speak & Fun tai TR-kielimatkat
1
1889
Vastaukset
- Lollo444
Moi !
Itse olin viime kesänä yksin (15v) speak & funin kautta Japanissa 3 viikkoa kielimatkalla. Paras 3 viikkoa ikinä !!! Perhe oli mahtava ja olin viikonlopun toisessa perheessä, joka oli vähintään yhtä mukava :) Lensin ensimmäisen lennon saman ikäisen tytön kanssa, jota en ollut tavannut ennen ja toisen lennon täysin yksin 5 tunnin vaihdolla Hong Kongissa. Mutta selvisin ehjin nahoin vaikka kommelluksia sattui XD Koulussa hyvä opetus mutta tunti järjestelyt hiukan ontuivat ja aktiviteetit myös. Saatettiin olla jossain paikassa niin aikaisin että se ei ollut vielä edes auki tai että tekemistä ei riittänyt edes puolelle tunnille. Speak & fun on kiva järjestö mutta kyllä siellä aika yksin on, mutta jos on vain tarpeeksi rohkea lentämään yksin niin suosittelen kyllä lämpimästi !!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742972
- 682847
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261612
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269