Mistä salaseura?

Haluttaa enemmän

En varmasti ole ainut joka on haaveillut/haaveilee ns salaseurasta. Himo iskee pahimmin kun yksin kotona ja tietää ettei puoliso tule kotiin moneen tuntiin. On kyllästynyt itsetyydytykseen ja haluaisi vaan sitä aitoa ilman sitoomuksia tai tunteita toista kohtaan. Mitä teet kun ennen fantasioiksi jääneet ajatukset haluaisi nyt toteuttaa toisen naisen kanssa?

Onko monella naisella vastaava ongelma?

68

6605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainailman

      On ongelma. Se vaan ei poistu, koska sopivia miehiä ei löydy. Joskus yrittänyt netistä ja lähestyneet olivat sekopäitä tai peräkammarin-poika-900km päästä tyyppejä. Haluan kivan playerin, joka tietää miten nainen kaadetaan. Haluan, että mulla on hyvä olla, haluan hyvää seksiä. Kaipaan jännitystä. Ei mulla ole mitään paikkaa, kaikki on aina niin vaikeeta järjestää. Huoh.

      • Haluttaa enemmän

        Ainailman, mikä suuntanumero? Ehkä voitais törmätä


      • moikka!
        Sopivia naisia ei vain löydy..... Lahden seudulta


      • HOT ROCK

        Itse varaan halvan huoneen kaupungilta ja hoitelen siellä tytön jos siltä tuntuu ja joskus myös työpaikalla. Toimin hierojana ja välillä naiset himona ja tulevat stringeissä pukille.....muutaman tapaamisen jälkeen on sovittu ihan vaan panemisesta, eikä siitä jää traumoja senkummempaa. Selvät pelisäännöt niin seksi on tajutonta ja estotonta !!


      • fromLahti
        MikkolaLahti kirjoitti:

        moikka!
        Sopivia naisia ei vain löydy..... Lahden seudulta

        Kyllä niitä täältä Lahesta löytyy, ei vaan ole miehille kelvannut ;)


      • Missä mahdat asua_


      • fromLahti kirjoitti:

        Kyllä niitä täältä Lahesta löytyy, ei vaan ole miehille kelvannut ;)

        laita ihmeessä viestiä fromLahti!


      • ainailman

        Etsiskelen siis 40-45 ikäistä kivaa playeriä :) Ikä nyt ei ole niin tärkeä, laitoin tuon, koska olen itse niissä rajoissa. Olen Helsingistä.
        [email protected]


      • tarkkailija69

        Jos jotain voi päätellä pettämissivustojen käyttäjämääristä, niin ongelma näyttää koskevan sekä miehiä että naisia. Tarkemmin asiaan liittyen http://www.pk-seuraa.net/pettamissivustot/

        Näitä ajatuksia on varmaan aika monella jossain vaiheessa parisuhdetta. Useimmat eivät niitä tietenkään koskaan toteuta, mutta yllättävän moni myös toimii aktiivisesti toteuttaakseen fantasiansa. Juuri tämän vuoksi pettämissivustot ovat niin kovin suosittuja. Näiltä sivustoilta löytyy myös suhteellisen paljon naisia verrattuna muihin seksiseuran hakuun keskittyneisiin sivustoihin. Toki miehiä on silti enemmän, mutta ero ei ole valtava kuten joissain muissa seksideiteissä. Näin tavallisellakin miehellä on mahdollisuus löytää seuraa.

        Pettämissivustot eivät toki ole kaikkien juttu. Julksisuudessa ja keskustelupalstoilla niitä usein kritisoidaan, mutta toisaalta suosio tuntuu vaan kasvavan. Kyllä se jonkinlaisesta tarpeesta ainakin kertoo. Muita on helppo kritisoida, kun oma elämäntilanne on ihan toisenlainen. Toki pettäminen ei ole oikein, mutta moni tulee sen jossain muodossa kohtaamaan elämässään. Sellaista elämä vaan on.


    • -M35-

      Oulusta ainakin löytyy moisiin 'ongelmiin' ratkaisuja...

      • ainailman

        606 km. Huoh.


      • Horemheb 1
        ainailman kirjoitti:

        606 km. Huoh.

        No entäs Hyvinkää,pieni autoilu hyvän asian perässä vain kiihottaa lisää


      • -M35-
        ainailman kirjoitti:

        606 km. Huoh.

        :D


    • Megastaja

      Porin seudulta löytyy apua myös. aikaa aina silloin tällöin.. aamuin, illoin, kuinka vaan:D

      • Aintekeemieli67

        Niin kyllä naista ois hyvä saada, mikäli on tosi.tosi kiimainen.Ja jaksaa kauan naida,ei mikään minuutti pillu vaan 48h


    • pleijeri1

      espoo ilmoittautuu

    • ainailman

      Polttaa, polttaa.. ;)

      • JoskusJosSaisi

        Stadista saisit seuraa. Huomenna kahville ja katellaan miten käy?

        Nimim. Vaalea rotsi päällä kampin suomalaisessa huomenna.


      • ainailman
        JoskusJosSaisi kirjoitti:

        Stadista saisit seuraa. Huomenna kahville ja katellaan miten käy?

        Nimim. Vaalea rotsi päällä kampin suomalaisessa huomenna.

        Meinaat koko päivän hengata kirjakaupassa? :)


      • JoskusJosSaisi
        ainailman kirjoitti:

        Meinaat koko päivän hengata kirjakaupassa? :)

        En sentään =) Ajattelin käväistä sielä yhden aikaan.


      • ainailman
        JoskusJosSaisi kirjoitti:

        En sentään =) Ajattelin käväistä sielä yhden aikaan.

        Oho! Löytyikös lukemista?


      • JoskusJosSaisi
        ainailman kirjoitti:

        Oho! Löytyikös lukemista?

        Ei löytynyt mitään, mikä olisi samantien lähtenyt mukaan. Ei muuten löytynyt kahvi seuraakaan =)


      • Mukava mies Lahdessa vailla salaseuraa


    • matti181

      helsinki

    • niksu9

      mistä salaseuraa iisalmessa?

    • im24

      Forssaankin kaivataan naista.

    • kovana

      löytyiskö nais seuraa oulaisista

    • joo sama juttu. Vaikka kuinka ihmetellään et eihän naisen ole vaikeeta löytää seuraa, niin kyllä on. Kauheeta säätöä ja kaikenlaisia nettihörhöjä sitä on liikkeellä! Mä haluaisin jonkun asiallisen kokeneen miehen joskus hoitelemaan itseäni, mut mistäpä sen löytäis!?!

      • Mukava mies Lahdessa vailla salaseuraa


      • Kauniistipanien

        Lauralee, missä olet?Mielestäni naista pitää siten kunnioittaa ettei vaadi liikaa,mutt antaa sitä mistä hänellä on puute,eikä yks yö riitä ,vaan sen ois hyvä riittää usiempaan aktiinki.Että nainen tuntis ,että nytt ei jaksa enään


    • kiinnostunut

      Löytyiskö Nummela- Lohja alueelta ketään naista seuraksi?

    • eki-5-51

      Siis kyllähän sita salaseuraa löytyy oikeilta treffisivuiltakin, ei tarvi täällä kuikuilla.
      Jopa minä olen saanut vaikka olenkin jo vanhempi herrasmies.

    • aojuhfiouewashf

      Taidat olla taas sellanen runkkariukko, ikävä kyllä.

    • _turhautunut_

      Minulla parisuhde totaalisesti perseellään ja tekisi mieli miestä, kovasti. Ero ei tule tässä tilanteessa kyseeseen, joten salasuhde houkuttelee kuin piru.

      Mieheltäni en seksiä ole vuosiin saanut ja jos saan, sen on tyyliin "miehen itsetyydytys" meininkiä. Orgasmia mieheni ei ole antanut minulle koskaaan, ehkä jotain pienen pientä yritystä on joskus ollut.

      Turhauttaa ja panettaa, mitä helvett.. tässä tekisi?

      • mestari hesasta

        Moikka. Olisitko valmis kokeilemaan vaikka aluksi nettiseksiä, voitais katsoa miten kemiat ja halut kohtaavat erotiikan ja seksin alueella, jos olet kinnostunut kokeilemaan niin laitapa meiliä[email protected].


    • secondchange

      tääälläkin löytyisi nuori nainen, lahden seudulta. :)

      • Mukava mies Lahdessa vailla salaseuraa!



    • m-71

      Lahden läheltä löytyy mies

    • Hankalaa se on treffisivuiltakaan salaseuraa löytää. Naiset saavat varmaan aivan käsittämättömän määrän vastauksia, joissa suurimassa osassa kuitenkin valehdellaan ummet ja lammet. Siihen kisaan ei viitsi ryhtyä. Itse jos laittaa perusrehellisen ilmoituksen, missä kertoo, että on ihan tavallinen äijä ja pillua vailla niin ainoat vastaukset tulevat maksullisilta seuralaisilta.

      Ei ole helppoa ei.

    • nainen7

      Yhdyn edelliseen. Olin Victoria Milanissa yli puoli vuotta ja sinä aikana sain valtavan määrän viestejä. Olen siis nainen. Oli kaikenlaista heppua. Muutaman kanssa menin sänkyyn ja toisella ei toiminut ollenkaan ja toinen osottautui liian takertuvaksi. Täälläkin sekä miehet ja naiset valittaa seksin puutetta mutta sitten kun yrittää löytää kumppania jonka kanssa synkkaisi niin ei löydy. Harmittaa kun menee hukkaan kaikki intohimo. Olen nyt 49 ja elämäni kunnossa ja haluaisin toteuttaa itseäni seksuaalisesti. Turhauttaa....

      • salapeli

        No kuvittelitko et ns.salaseuraa hakevat ovat niitä kaikkein fiksuimpia?

        Eikö ole aika mahdotonta, oikea paradoksi: "100% luotettava ukkomies etsii salaseuraa"

        Ja kyllä, tuollaisia ilmoituksia laittavat eivät edes näe mitään paradoksia tuossa, vaan aivan tosissaan pitävät itseään luotettavina ihmisinä!!!???!!!


      • Mukava mies Lahdessa vailla salaseuraa


    • pelisali

      Luotettavina ehkä sitä salaseuralaista kohtaan, sen takia kun on kotona kiinnijäämisen pelko?

      • salaseppo9

        Aa tuttu juttu..Meitsi on saanut salaseuraa ainakin http://www.jihaa.fi treffeistä, paljon parempi kuin jotkut Victorian secretkit:)


      • salapeli

        Ilmoittaa siis olevansa ikäänkuin "rehellinen valehtelija"? No eipä se vielä mitään jos ei ilmoittelija tajua sanojensa ristiriitaa, mutta jos ja kun joku ilmoituksen lukijakin vielä......

        Vetää sanattomaksi.


    • nainen7

      Niin, luotettavina nimenomaan minua kohtaan. Kertoo rehellisesti mikä tilanne kotona, miksi lähtenyt hakemaan seksiä suhteen ulkopuolelta, koska käynyt testeissä jne. Minuahan ei kiinnosta onko mies luotettava vaimoaan/tyttöystäväänsä kohtaan. Se on heidän ongelma, ei minun. En hae aviomiestä kyseisestä henkilöstä vaan seksikumppania. Kaikki ei ole mustaa ja valkoista on myös harmaan alueita myös näissä asioissa...

      • salapeli

        Olisit jättänyt ilmoittautumatta, jäänyt parempi kuva. Naiset sentään yleensä jotenkin vaistoaa nää jutut, mut ei kaikki...


      • jussi52v

        Aika lailla asian ytimessä.
        Ei voi olla rentoa ja hyvää seksisuhdetta, jos toinen on lörppö ja typerä.
        Oikeat ns. "hiljaisissa vesissä" liikkuvat miehet eivät juurikaan netissä ilmoittele, vaan saavat kyllä seksiseuraa muutenkin ihan kylliksi, he tietävät, missä mennään.
        Ollaan vaikkapa kesämökillä ja niistä reissuista ei tiedä koskaan muut kuin asianosaiset.
        Yhdessäoloon pitää pystyä heittäytymään, siten siitä saa tarvittavan nautinnon.


      • ainailman
        jussi52v kirjoitti:

        Aika lailla asian ytimessä.
        Ei voi olla rentoa ja hyvää seksisuhdetta, jos toinen on lörppö ja typerä.
        Oikeat ns. "hiljaisissa vesissä" liikkuvat miehet eivät juurikaan netissä ilmoittele, vaan saavat kyllä seksiseuraa muutenkin ihan kylliksi, he tietävät, missä mennään.
        Ollaan vaikkapa kesämökillä ja niistä reissuista ei tiedä koskaan muut kuin asianosaiset.
        Yhdessäoloon pitää pystyä heittäytymään, siten siitä saa tarvittavan nautinnon.

        No, kerro ihmeessä mistä niitä "hiljaisissa vesissä" liikkuvia miehiä oikeen löytää? Jos vaan löytäisin kivan miehen seksiä varten, olisin niin tasan hiljaa asiasta, ettei kivikään vois hiljempaa olla..


      • ainailman kirjoitti:

        No, kerro ihmeessä mistä niitä "hiljaisissa vesissä" liikkuvia miehiä oikeen löytää? Jos vaan löytäisin kivan miehen seksiä varten, olisin niin tasan hiljaa asiasta, ettei kivikään vois hiljempaa olla..

        Mukava mies Lahdessa vailla salaseuraa


    • Mukava mies Lahdessa vailla salaseuraa

    • KUOPIOSTA naista?

    • MiesVantaaltaPäin

      Tärppääkö ainailman, jos Vantaanseudulla asuu? Onko Länsivantaa lähempänä? Tulisin/tuletko käymään joskus iltaisin?

    • MiesHesasta12545
      • daami12345

        onko sulla ilmotusta jihaa.fi treffeissä, voisin sen kautta vastailla :) Näkisit samalla kuvatkin.


      • daami12345 kirjoitti:

        onko sulla ilmotusta jihaa.fi treffeissä, voisin sen kautta vastailla :) Näkisit samalla kuvatkin.

        Lopeta tuon sivun mainostaminen ja tyrkyttäminen. Spämmäät kaikki asialliset keskustelut tuon linkkisivun mainostamisella!


    • mies_vailla_munaa

      Nykyään taitaa olla suosituin väylä tuo paljon puhuttu jihaa.fi deitti....

    • eiyhtäänhuteraa

      Meikäläisestä tämä seksinsaamisen vaikeus kuulostaa pikkusen teennäiseltä jauhamiselta.Olen yli viiskymppinen,tavallisen näköinen,ilmeisesti mukavanoloinen rouva.Mieheni ei nai enää. Olen löytänyt näiden sivujen kautta silloin tällöin mukavan miehen.Muutaman kerran vuodessa ja ihan reilulla meiningillä.Osa ollut naimisissa ja osa sinkkuja,mutta ei suhdetta haluavia.Pikkusen huumoria peliin ,hyvää kuntoa ja menoks selvinpäin.

    • 50vmiesHML

      Täällä olis 50v mies Hämeenlinnasta. Seura kyllä kelpais. Laita viestiä [email protected]

    • Kykkivo1974
    • mgracilis

      Sama ongelma. Tiukat kyydit hakusessa. Alistamista, estotonta seksiä ilman sitoumuksia ja hyväkroppaista miestä etsin Oulu-JKL-Sjoki -akselilta. Pari kriteeriä: urheilullinen, katseenkestävä kroppa ja puhetaitoja pitäisi olla. [email protected]

    • Nelikakkonen442

      Täältä löytyis kanssa mies, tampereen eteläpuolelta. Ja toiveena itseäni vanhempi nainen, vaikka 55-65 väliltä

    • frimurarna

      Olen minä joskus vapaamuurareista haaveillut.

    • Vailla000

      Löytyiskö turusta mukavaa naista salasuhteeseen? Täällä olis mies joka osaa olla😉

    • Savonlinnanmies ois valmiina naiselle. En takerru ja vehkeet toimii. :-)

    • Pirkanmaalla naisia seikkailemaan? Mielellään varattuja ;)

    • Salon alueella naista vailla salaseuraa miehestä ?

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4873
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2310
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1836
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1156
    Aihe