Urheilulehti kirjoitti upealla tavalla ongelmahyppääjistä Olli ja Nykänen että kuinka
Suomalainen järjestelmä teki heistä luuserit.
Kun täällä Suomessa ei ymmärretä sanaa yksilö koska monesti nämä lahjakkaimmat urheilijat on myös hieman hankalia persoonia ja tarvitsee omaa tilaa hengittää vapaasti eikä heitä saa ja voi kontrolloida samaan muottiin muiden kanssa.
Tämä nosti aikoinaan Nykäsen vitutuskäyrän korkealle ja myöhemmin Harri Ollin.
Humalassa ihminen tekee tyhmyyksiä.
Urheilulehti ei ollut mitenkään ylpeä Ollin tempauksista.
Olli antoi kritiikkiä Suomen Valtiosta yhdessä haastattelussa.
Liekkö sanonut sen pilke silmäkulmassa mutta tuskin.
Suomessa ei ymmärretä sanaa yksilö koska täällä pitää aina toimia kollektiivina pillin mukaan eikä saa eroittua massasta.
Järjestelmä loi, aiheutti siis Ollista luuserin.
En anna anteeksi Ollin tekoja mutta Ollia olisi pitänyt käsitellä eri tavalla eikä väärällä tavalla.
Kiitos Urheilulehti asiantuntevuudesta,
älykkölehti sanon mä!
Urheilulehti ja Harri Olli/Matti Nykänen
1
305
Vastaukset 1
- yxvaan1
...niin
Harri Olli oli oikeassa, Venäjästä kannattaa ottaa oppia esim. mäkihyppyyn panostamisessa!
lienee toimittajien asiantuntemattomuutta, kun etsivät vain sensaatioaineksia esim. Harri Ollin kommenteista.
Jos mies sanoi TV-uutispätkässä, että liitytään Venäjään, niin asiantunteva toimittaja olisi hoksannut sen, että hyppääjä viittasi Venäjän tämänhetkiseen panostukseen mäkihypyssä. Siellä halutaan, että omissa kisoissa Sotsissa on menestystä myös mäkihypyssä. Näkyy venäläisiä mäkihyppääjiä leireilevän Suomessa jatkuvasti, vaan en kerro missä kaikkialla...
Tsemppiä Harri Olli - ja hävetkää pilipalitoimittajat, jotka etsitte vain sensaatioita
käyttäytymisenne ei estä osaamattomuutenne julki tuloa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3561097- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459