POJAT! Mikä on pahin muotimoka tytöillä?

mäwaaaa

Mikä siis on "out" tyttöjen pukeutumisessa? :)

47

4317

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 123123123

      Se et ne pukeutuu.

      • True story

        Oon ylpee että nuoret saa juoda es. ps eilen näin ku ps3 ja virtajohtopaneskeli. sit ps3 tuli virtaa ku virta johto meni pleikan virta paikkaa. sit näin ku perunat ja makkarat paneskeli ja syntyi hyvä ystävämme pyttipannu mut suutuin sille ja söin sen. on se jännää mitä tää es tekee :DDDDDDDDD ES PÄRISEE JONNET TÄRISEE!!!:DDD


      • Siiliiiiih :33

        AAAAAAAAA nauroin :D


    • lifemocker

      kaikki muoti on out. "muodin" mukaan pukeutujista tulee vain massaa, eikä näillä tyypeillä ole ollenkaan omaa tyyliä. kaikki näyttävät aivan samalta

      • 9+16

        et vissi ymmärtäny iha otsikkoa. tuo aihe kyllä kattoi ihan kaiken pukeutumisen goottivaatteista legginsseihin ja toppiin mutta ilmeisesti sulle pitää vääntää tämäki rautalangasta.


      • 9+16 kirjoitti:

        et vissi ymmärtäny iha otsikkoa. tuo aihe kyllä kattoi ihan kaiken pukeutumisen goottivaatteista legginsseihin ja toppiin mutta ilmeisesti sulle pitää vääntää tämäki rautalangasta.

        Ja sä et vissiin tajunnut, että tuossa juuri sanottiin mokaksi tuo omaperäisyyden puute. Tuopa sitä rautalankaa ni väännetään ihan yhdessä.


      • vitunhinttimulku
        mulku kirjoitti:

        Ja sä et vissiin tajunnut, että tuossa juuri sanottiin mokaksi tuo omaperäisyyden puute. Tuopa sitä rautalankaa ni väännetään ihan yhdessä.

        ai et iha yhessä väänetään?:??,uäök uuhuuhuhuhhh aika homooo


    • :D:DDS:D:D:

      pitäs olla mahdollisimman paljastavia ja tiukkoja vaatteita eli lökärit ja isot hupparit on "out"

    • Jätkä Oulusta

      Ugg-kengät on kamalat, samoin legginsit lyhyt paita.
      Lyhyet takit talvella, en tajua miten muijat kestää?

      Toisaalta taas kaikkien samanlainen pukeutuminen ahdistaa... tai oikeastaan ärsyttää.

      Sitten nämä napapaita toppi/pitkis on tyhmän näköisiä.

      Hurjan kriittistä,mutta sanoinpahan vain.

      Paksu pakkelikerros, paksut ripset ja oudot kulmakarvat ovat myös aika... mokia. Kulmissa meinaan nyt sitä että ne on piirretty tasapaksuiksi, näyttää tussilla piirretyiltä. Ja sitten kaikki "vaot" kulmissa ovat typeriä.

      ... karvaliivitkin on rumia,karvat kuuluu takkien kauluksiin ym. ulkopukeutumiseen.

    • puppasXD

      jos ootte lyhyitä niin älkää helvetissä lähtekö millään koroilla vetämään.

    • oulunrenttu

      PushUp rintsikat...

    • 12+1

      massa pukeutuminen, just nää ihQ Puma/Adidas laukut.....

    • henkkajooses

      karvaset kengät ja sit nää massatakit, nää pitkät siis joisson huppu ja vyötälöl semmone kiristys. karseen näkösi!

      sit pitsipaidat ja semmoset läåinäkyät on kamalia, ko rintaliivit näkyy lävitte. ja sit niiko jätkä oulusta sano nii nää napapaidat on kans kammottavia.

      nää putkihuivit vai mitä onkaa, jota kaikki käytti yhtee väliin.

      ehkä kaikista kauhei on ugg legginssit toppi villatakki.n

      • Hyi teitä

        Arvostan mielipidettäsi mut ei musta putkihuivissa ole pahaa..


      • muijapupu

        Se on tuubihuivi:)


    • stybe

      Pahin moka meijän luokala:
      torresin fanipaita minishortsit legginssit uggit

      g-g

    • Chiaki

      Tyttö olen ite mut oon samaa mieltä melkee kaikissa yllä olevista (y)

    • Hyi teitä

      Semmoinen ettei koskaan ole housuja jalassa! Aina vaan sukkikset eikä ees mitään hametta tai no semmonen räikeänvärinen paidanhelma sieltä alta. Helvetin noloa ja rumaa!

      • LiigaLove

        Kyllä mä ainakin käytän putkihuiveja, koska ne on lämpimiä. Mut en jätä sitä silleen roikkumaan selkään...


    • exelle22

      Omaan silmään ottaa korkeet korkkarit, reppu ja semmonen perusmauton poikien pipo. rasvasen näköset ja latteet, hoitamattomat hiukset on kans niin karseeta katteltavaa.

    • radasfghaf

      Semmoset törkeenkokoset huivit. Sitte öö huppari ja sieltä alta tulee sitte 20cm alaspäi joku toppi tai jotain. ihan hirveen näköstä.

    • Metalliturpa

      Mitä mun mieleen tulee nii ehdottomasti legginssit, eli toisin sanoen naisten PITKÄT KALSARIT! mulla ei mee jakeluun mite joku voi hillua menemää pelkissä kalsareis jossai koulus yms? kysyin tyttöystävält et mitä se sanois jos lähtisin ulos pelkissä pitkissä kalsareissa ja hihattomassa paidassa,nii ensimmäinen kommentti oli: ''ET USKALLA!'' joo... en uskaltaskaa, siinähä paleltus :D mut joo, lista jatkuu: ne ''uggit'' on kans aika... eeeewh! samaan kategoriaan kuuluu nää svea pipot (samoten pojilla). sitte kans mitä kammoksun on kans kilopakkelit. ei mulla muuta, kuittaan!

    • mielipide pojalta

      Munki mielest ei oo kiva jos on jtn lökövatteit, miellummi istuvat ja sit legginssit ja pitkä toppi!!! HYI! ja sit emmää tykkää myöskää niist korkeist uggeist :)

    • girll_

      Minusta legginseissä ei ole mitään hävettävää eikä ne näytä edes kamalilta.. itse olen tyttö ja käytän aika paljon legginsejä ja pitkiä paitoja ym niiden kanssa ja jos joidenkin jätkien mielestä se on ällöä niin get a life ette tiedä muodista näköjään mitään..

      • Itsepukeutuva99

        Ei minustakaan leggingssit/topit ole huonoja,jos itse niistä pitää. Itse en kyllä lähtisi mistään hinnasta "kalsareissa" ainakaan ulos. Sitä en tosin ymmärrä,miksi joidenkin mielestä on jotain pahaa siinä,ettei ymmärrä muodista mitään. Voi olla,etteivät pojat ymmärrä,mutta tarvitseeko? Eikö pukeutuminen ole oma asia,eikä minun mielestäni itseään tarvitse esitellä uusimmillä muotivaatteilla...tulee jotenkin semmoinen fiilis,että kaikki on samaa massaa. Itse käytän mieluiten yksiväristä fleeceä ja verkkareita,menin sitten kouluun tai kaupungille. Ja talvella luonnollisesti pipo kunnolla päässä ja talvitakki päällä. Minua ei yhtään haittaa,vaikka joku-poika tai tyttö- ei ymmärtäisi hölkäsen pöläystä muodista,sillä eihän se ole muiden asia kertoa,miten ihmisen tulee pukeutua.


      • Vitun passska hei tyhmä täällä just kysyttiin poikien mielipidettä eikä mitään "ette tiedä muodista näköjään mitään" -lissun mielipidettä. Hohoo toivottavasti kukaan pulinoiden järkevä ihminen ei näe kun mollaan täällä....


    • LiigaLove

      Aika jännää, et kaikki mikä meidän tyttöjen ja naisten mielestä muodikasta, mukavaa ja hyvännäköistä, on täällä pojat ja miehet luetelleet kamalimmiksi...


      Totta, onhan se ärsyttävää, kun kadulla kävelee vastaan kolme tyttöporukkaa peräkkäin; joissa jokaisessa on kolme tyttöä, ja kaikilla on täsmälleen samanlainen ohut blondi tukka, samanlaiset takit, samanlaiset farkut ja asusteet... Kaiken lisäksi heitä ei voi edes kasvoilta tunnistaa, kun kaikki näyttävät samalta paksuine meikkikerroksineen. Välillä sitä luulee, että näkee saman tyypin joka puolella...

    • Farkuntasku

      Olen 14 wee tyttö ja itse olen melko samaa mieltä.
      - TUUBIHUIVIT (huom. ei putki :D) ovat kamalia, minusta ne näyttävät samoilta kuin olisi kaularakennuhommeli (siis jota käytetään kun on selkäranka murtunu tai niska), iso HYI
      - LEGGINSSIT ja jos vielä on lyhyt paita, hyi rutto! Oikeesti sama ku lähtis sukkiksissa kouluun -.-
      -LYHYET/LÄPINÄKYVÄT PAIDAT/NEULEET, mun mielestä ne vaan on rumia. Ja sitte ku farkkujen (tai legginsien) vyötärö näkyy sieltä... Noloa. Ja kerran näin yhdellä tytöllä legginssit, roosan värisen neuleen ja sen alla pinkit neon väriset rintsikat. Ei tarvitse editellä "hei mulla on ritsikat, tulkaa kundit tänne nii saatte", Säälittäväää sellanen

      Mutta näistä joudun olee erimieltä :D
      -Ugg: jos on hyvä kuntoset ja ne on lämpivät, muttei khyl ollenkaa sovi collareitten kans...
      -Toppi joka paistaa hupparin tai paidan alta, itelläni vedän topin (tai tiukan t-paidan) "esiin", sillä minua ärsyttää ku koko perse näkyy... En tiedä mikä siinä on, mutta itse en pidä siitä... :D

    • Se Ääliö

      Mielipiteet hyvästä, mutta pakko myöntää, että välillä homma äityy mielettömästi.

      Miten niin asiaanliittymätön kommentti?

      Ja siis asiaan. Ensin; olen tyttö. Tarkemmin sanottuna tyttö vuosikertaa -99 ja erittäin nörtihkö. En ole ikinä pitänyt juurikaan massamuodista, joten kantani on aika puolueellinen (no kenen ei olisi?). Ja eksyn välillä aiheesta, sitä sattuu.

      Siis, ensin nämä niin paljon haukutut legginssit. No ovathan ne kivannäköiset, sopivat vaikka jonkun mekon kanssa hieman viileämmällä säällä, mutta ihan paidan/hupparin/neuleen/jonkun muun kanssa ne päällä en menisi kylälle/kaupungille/koululle hillumaan. Legginssit, kalsarit. Ristiriitaisuus koska tykkään niistä, mutta käytän vapaasti vain kotona, muulloin toiset housut päällä, koska ei ole hyvännäköistä, jos pahimmassa tapauksessa jopa läpikuultavat legginssit vilkkuvat alta. Ja lisäksi se yhdistetään lissuiluun, joten ei kiitos.

      Sama juttu läpinäkyvien/löysien paitojen kohdalla. Ei kiitos minulle. Läpinäkyvien alla pitäisi vähintään olla toppi tai toinen paita, eikä se vielä silloinkaan välttämättä näyttäisi hyvältä. Ja vaikka omistankin yhden tai kaksi löysempää paitaa, käytän niiden alla aina toppia. Aina. Ja muutenkin yleensä vain kotioloissa tai urheilussa.

      Ja koska minulla olisi paljon enemmänkin sanottavaa, mutta tosiaan sitä on hieman liikaa, joten häivyn tästä häiritsemästä, annan areenan takaisin miehisemmälle sukupuolelle (tosin sanotaan minua pojaksi, usein) ja mietin paremmin sanojani ensikerralla. Jos siis sitä tulee. Ja ehkä koittaisin jättää nämä jaaritukset jonnekin muualle. Toivotaan.

    • 2 + 15

      Kiitos miehet! olen itse nainen vuosikertaa -92.. En ole ollut muodin perässä ties koska? o.O Laiha 163/55

      Legginsit vain jos minulla on hame, ja niin että sääreni ja pohkeeni korostuvat

      Shortsit, niitä on niin vaikea löytää täydellisiä =D missä oikeasto näkyisi naisen muodot kunnolla

      Housut MISSÄ PERSEESSÄ vetoketju ja jotka ylettyvät lantiolle, on se vaan niin seksikkään näköistä kun selkä jatkuu eikä lopu koskaan =D (heittävät siis muodottomaksi perseen)

      Uggit. en ikinä osta, tulee mieleen vanhat micmacin ne ufo kengät ilman varsia =D

      Liian iso liivi/karva- minkä takia vartalosta tarvis tehdä tasapaksu pötkö? joo vaikka siinä se naru on ni onhan se silti vähän iu.

      Yli isot paidat, miksi peittää vartalo jos on hoikka?

      sittenm nämät olkapäitä isontavat röyhelö paidat, ne on ihan järkyttäviä!

      päälläni nyt , valkoinen hame mitkä melkein ylettyvät polveen, ja pastillin värinen t-paita. ja kyllä niin hymyili miehet vastaan kun kävelin kaupassa =)

    • against_widows

      Oon kyllä itekkin tyttö, mut on pakko päästä valittamaan näistä kans :D

      VETOKETJU PERSEESSÄ. Siis mitä helvettiä? Kuka valopää on nuo housut keksinyt, luuleeko joku oikeesti että ne näyttää hyvältä :D Siitä vaan pedopapat, jos osuu tämmöisiä housuja pitelevä teinityttöjä eteenne niin ei kun kulli esiin ja vetskari auki ;)

      VALTAVAT HIHA-AUKOT. Järkyttää kun oma 12-vuotias pikkusisko käyttää ton mallisia toppeja D: Hiha-aukot ylettyy varmaan lantiolle asti, ja sieltähän ne rintsikat vilkkuu. Hyi saatana.

      MINISHORTSIT. Tätäkään en ymmärrä, käytän itsekkin toisinaan lyhyitä shortseja näin kesäaikaan, mutta kun joka toisella näkee niitä syvälle perseeseen tungettuna niin että on perä varmasti tyrkyllä. Jumalauta! DD: Ja sitten kun vielä pakarat vilkkuu lyhyiden lahkeiden alta. Ikävä sanoa näin, mutta mun mielestä se on horomaisen näköistä.

      SATEENKAARET PÄÄSSÄ. Joo, moni on varmasti eri mieltä mun kans ja ymmärrän kyllä, mieltymykset ja jne. :D Mutta kun näitä wnb-scene/emo lissuja näkee suht yleisestikkin nykyään ja monella vähintään kahta shokkiväriä päässä. Seriously? Ihan luonnottoman näköset, etenkin jos ne on tupeerattu silleen överisti :D

      Jos nyt sitten siirrytään tähän vituttavimpaan tyylimokaan eli PIIRRETYT KULMAKARVAT. Siis jos sulla on vaaleat kulmakarvat niin totta kai sä voit vahvistaa niitä kulmakynällä ja teen niin itekkin. Mutta kun näkee näitä esiteini lissuja kaikkialla jotka on nyppinyt kulmakarvansa kokonaan pois ja piirtänyt ne ihan vituilleen siihen tilalle. WTF? Minkä takia pitää poistaa ne kokonaan jos ne pitää kumminkin siihen takasin piirtää :D Ja kaiken kukkuraksi kovinkaan moni ei ole vaivautunut katsomaan, miltä nätit kulmakarvat näyttää, ja kulmansa saavat näyttävät tasapaksulla tussilla sutatuiksi :D Katsokaa ihmiset meikkaustutoriaaleja älkääkä vedelkö niitä meikkejä ihan perseelleen.

      Oon puhunut. Paskamyrskyä odotellessa :3

    • nilskarlssonpyssling

      lökävaatteet, etenkin housut :D Ja IMO snapback ei sovi tytöille

    • tietenkin!!!

      Liian peittävä vaatetus

    • dicekiller

      Maantieharmaa lättänä tukka tiukalla keskijakauksella ja lökärit.

    • gghhbvf

      Harvoinpa nuorilla tytöillä on harmaita hiuksia.

      • loll

        maantieharmaalla tarkoitetaan sitä tavallista suomalaista epämääräistä väri eikä suinkaan harmaata..


    • öö okei ?!!!

      siis eihän legginsit oo kalsareit :DDDDDDD nyt on kyllä pakko nauraa

      • se yks kalsaripää

        Kyllä vaan on :DD


    • Poika -94

      Itsehän ainakin tykkään jos tytöllä on päällä jokin kivan värinen huppari :3 Punainen on aika hyvä.

    • jvg2

      Musta se menee ni et kaikki pukeutuu miten haluu.jos me pojat ei tykätä nii omapanhamme on ongelma.pojilla oma tyyli ja tytöilä oma

    • mukava miehenalku

      Tytöt ja naiset saa mun puolesta pukeutuu ihan vapaasti miten haluaa. Se on hyvä jos viihtyvät vaatteissaan itse.

      Itse en kyllä olisi yhtään kiinnostunut naisesta, jolla on a) liian paljastava pukeutuminen b) liikaa meikkiä / hiusväriä tai on muuten kosmetiikan orja c) ei myöskään muotiorjat kiinnosta, eikä korkokengälliset.

      • hagahahakgldö

        Mitä se teille kuuluu mite kukaki pukeutuu?! Ei pitäis teiän *just sitä * Kutittaa.. Nauran vaa noille kommenteille XD ne on vaa onneks teiä mielipiteitä eikä kenenkää tarvii noudattaa niit :)


      • LuetunYmmärtäminen
        hagahahakgldö kirjoitti:

        Mitä se teille kuuluu mite kukaki pukeutuu?! Ei pitäis teiän *just sitä * Kutittaa.. Nauran vaa noille kommenteille XD ne on vaa onneks teiä mielipiteitä eikä kenenkää tarvii noudattaa niit :)

        Tässähä just kysyttiin muitten mielipiteitä, miks niistä valitetaan..?


    • tyttö 16w

      no munkin mielestä kaikki saa pukeutua miten haluaa, ja tohon legginssi=kalsari jutussa olen kyllä erimieltä koska mun mielestä on ihanan näköstä jos on semmosen harmaa college paita ja kuviolliset legginsit

    • UGG ilmiö

      Mun mielestä kaikkien aikojen muotimoka mitä suomessa on nähty on tää UGG ilmiö. Miksi tyttö jolla on hyvät ja kapeat sääret laittaa jalkaansa muodottoman sämpylät ja lampsii niillä kouluun tuntien itsensä ''kauniiksi''. Herätkää, UGG on alunperin valmistettu kalastajamiehille ja siltä ne näyttääki, jos joku ei usko, lukekoon internetin ihmeellisestä maailmasta lisää.

    • Sanoisin_näin

      Pahin moka on seurata pintamuotia. Klassinen pukeutuminen on aina muodissa.

    • NörttiVSUggit

      Oon ittekki tyttö Mut pakko kommentoida:
      En tajua, mitä eroa on putki- ja tuubihuivilla, mutta molemmat ovat kamalia.
      Uggit on hyvän näköiset, jos oikein osaa yhdistää. Ja tätä juuri ei osata.
      Legginsit, itse tykkään legginsseistä, mutta käytän vain voimakkaasti kuvioituja. Ne yksiväriset on kamalia :'D
      Ne massatakit. Itselläkin on sellainen, ostin, kun maksoi vain 10€. Ärsyttää kyllä etsiä omaa niiden kaikkien joukosta.
      Myöskin läpinäkyvät paidat on aika järkkyjä, mut jos on esim. Musta läpinäkyvä paita ja alla musta Toppi nii kyllä se menee.

      Eniten ärsyttää kollarit, korkokenkien käyttäjät kun eivät osaa edes tennareilla kävellä, kirkkaanväriset farkut (poltetaan ne) Seppälän Maybe Baby-paidat ja se kun on pakko tuijottaa niitä, jotka pukeutuu eri tavalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      156
      2722
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2006
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      2001
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1806
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1550
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1313
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1212
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1201
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe