onko zte blade 3

se aito sorbus

hintansa arvoinen, tilasin sen eräästä nettikaupasta hintaan 149,- euroa.

124

7621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuohon hintaan kyllä.

• nomoregalaxyshit

Tällä hetkellä ZTE Blade 3 lienee hintaluokkansa parhaimpia puhelimia (ellei jopa paras). Android 4.0 käyttistä on ilo käyttää ja neljän tuuman näytöllä tämä kokemus vain paranee. Kapasitiivinen näyttö toimii erittäin hyvin. Hankin kyseisen puhelimen vajaa viikko sitten, enkä ole vielä havainnut puhelimen toiminnassa bugeja tai muitakaan omituisuuksia. Viiden megapikselin kamera ei tosin ole mikään huikea laite, mutta ajaa asiansa (Hox! kamerasta puuttuu salama, vaikka useissa mainoksissa on mainittu, että led-salama löytyy). Itse käytän puhelinta perusbisnekseen, eli puhumiseen, tekstiviestittelyyn ja nettiin, joten kameran puutteet eivät omassa käytössä häiritse. Aiemman galaxy s2 puhelimen kanssa oli noita bugeja ihan riittävästi (mm. äänenvoimakkuuden säädön bugi jne), joten siinä mielessä ZTE on antanut jo viikon käytössä vakuuttavan kuvan itsestään. Kyseistä puhelinta ei tosin monestakaan kivijalkakaupasta löydy, koska varastoissa on vielä kasapäin myymättömiä android 2.x käyttiksellä varustettuja luureja, jotka pitäisi saada höynäytettyä joillakin keinoin asiakkaille.

• jasca79

Peukut myös täältä Ice Cream Sandwichille, tää on ihan ykkönen :)

• tarjousharakka

ZTE Blade III hintavertailua.

Hobby Hall (149,-)
      Beesting (164.88,-)
      Konebox (169,-)
      Kärkkäinen (169,-)
      NetAnttila (169,-)
      Saunalahti (176.40,-)
      Multitronic (176.90,-)
      Verkkokauppa (189.90,-)

Hinnat ovat ilman toimituskuluja.

Osassa verkkokauppoja myytiin ei oota.

• AuToMaTo

elisa (119,-)
        gigantti (135,-)
        expert (179,-)

• SGG -

ZTE on aiemminkin toimittanut puhelimia, jotka tarjoavat paljon ominaisuuksia todella vähällä rahalla. Blade 3 ei ole poikkeus. Siinä on 4”:n näyttö ja Android 2.3 -käyttöjärjestelmä, jonka voi päivittää 4.0-versioon. Vain 10 mm paksun laitteen sisällä hyrisee 1 GHz:n prosessori. Voit asentaa puhelimeen haluamasi sovellukset, sillä muistitilaa on 2,5 Gt. Sopivan tehokkaan ja miellyttävän ohuen puhelimen kruunaa LED-salamalla varustettu 5 Mp:n kamera, jolla voi kuvata teräväpiirtovideota (720p).

ZTE BLADE 3:

GSM-puhelin, 3G
      Käyttöjärjestelmä Google Android 2.3
      Prosessori: 1 GHz Qualcomm MSM 7227 A
      Näyttö: 4.0":n kapasitiivinen kosketusnäyttö, resoluutio 800 x 480, 65 000 väriä
      Kamera: 5 Mp automaattitarkennus, videotallennus 720p (MPEG4, H.264), etukamera 0,3 Mp
      Tuetut musiikkiformaatit: MP3, AAC( ), midi, wav, AMR-NB
      Muisti: 512 Mt RAM / 4 Gt sisäinen muisti (vap. 2,5 Gt), microSD-korttipaikka (enint. 32 Gt)
      Yhteydet: WLAN 802.11 b/g/n (DLNA) , Bluetooth 2.1 (A2DP), microUSB 2.0
      3,5 mm kuulokeliitäntä
      2 mikrofonia (kohinasuojattu), Dolby HD -äänetoisto
      Radio, soitin
      GPS
      Sovellukset: kattava Google-perusvalikoima, mm. kartat, ajanhallinta, selain, YouTube, Facebook
      Akku: Litium-ioni 1 600 mAh
      Puheaika 9 h 16 min (GSM) ja 7 h 20 min (3G), valmiusaika 540 h (3G) ja 310 h (GSM)
      Mitat 123 x 63,5 x 10 mm
      Paino 130 g
      Mukana Beats Audio In-Ear-kuulokkeet
      2 vuoden takuu.

• VASTATKAA

onko tuossa oikeesti etukamera?? vastatkaa nopeesti, kiire

• 5230,. (500)
        VASTATKAA kirjoitti:

onko tuossa oikeesti etukamera?? vastatkaa nopeesti, kiire

on etukamera

• ei hyvä..

vain 65 000 värin näyttö kun muissa 256 000 tai 16 miljoonaa,selittää alhaisen hinnan

• gsmguru30

Laitetaanpa ihan oikeaa faktaa pöytään. ZTE Blade 3 puhelimessa on 256k värin näyttö ja käyttöjärjestelmänä pöhisee Android 4.0 (Ice Cream Sandwich).
      Eli ei tarvitse päivittää.

Pieni miinus tulee siitä, että puhelimesta puuttuu led-salama.

• jlfukkk

verkkokaupan specsit sanoo 65 000 väriä,gsmarenan 256 000

hobby hall sanoo android 2.3

gsmarena sanoo ics 4.0

• 5230,. (500)

• jahveeti
        5230,. (500) kirjoitti:

Tässä oikeat specsit blade 3:n

http://eurodroid.com/2012/09/20/zte-blade-iii-android-4-0-on-a-4-display/

Juurikin näin, samainen listaus löytyy myös ZTE:n saitilta.

• Banaaani_
        jlfukkk kirjoitti:

verkkokaupan specsit sanoo 65 000 väriä,gsmarenan 256 000

hobby hall sanoo android 2.3

gsmarena sanoo ics 4.0

Sen voi päivittää Android 4.0:llan...

• kiinnostaa
      • musta lade

Ihme juttu tuo ZTE Blade III Android 2.3 jonka voi päivittää neloseen.
        Ainakin paikallisessa Elisa kaupassa esillä ollut valkoinen ZTE Blade III oli
        ihan päivittämättä Android 4.0 ja hintaakin 189 euroa.

Kyllä tuo hoppuhallin musta Blade III tilaukseen menee kun 149 tuntuu
        melko kilpailukykyiseltä hinnalta.
        Kun kyselin Elisan myyjältä ZTE Blade kolmosen kuulumisia niin
        nuori myyjä vaikutti kovin innostuneelta esitellessään kiinalaisen
        ominaisuuksia.
        Ja yllätys yllätys, itse asiassa Elisan myyjällä oli taskussa myös oma
        ZTE Blade III.

• Blade omisataja

No joo mutta elisassahan ne ei muuta osaakkaan tehdä kun puhua paskaa ..
      ZTE Bladee kannatan huippupelihän tää on ..

• se aito sorbus

On tää kyllä hyvä hintaansa nähden. Tässä on android 4.04.

• Näinonasia

Ostin ja myin heti

Ihan paska valottunut näyttö jonka katselukulma oli aivan liian kapea.. Kuva valottuu ja contrasti tummuu kun vähänki liikuttaa puhelinta.

Muutenkin valkoinen valo pursuaa ylitse vaaleissa kohdissa.

Esim galaxy pocket ja galaxy y oli parempi kuva kun vierestä vertasi.

Ei todellakaan ole hyvä 4" tuuman näyttö. Ostakaa puhelin jossa on laadukkaampi paneeli.

Tää ei oo trolli vaan oma kokemus.. Muksulle piti puhelin tulla mut en kehtaa antaa noin huonon näytön omaavaa puhelinta lahjaksi. Galaxy y nykyinen parempi nöytöltään vaikka pienempi onkin.

• se aito sorbud

tää mun oma kokemud sanoo että tässä blade 3:ssa on hyvä näyttö, parrmpi kuin ssmdung acessa, mikä oli edellinen puhelimeni.

• trollit hiiteen

huh mitä paskaa näinonasia,täs on aivan sika hyvä näyttö hintasekseen 480x800 233ppi ,mieti mitä höpiset

• hohhoijaa..
        trollit hiiteen kirjoitti:

huh mitä paskaa näinonasia,täs on aivan sika hyvä näyttö hintasekseen 480x800 233ppi ,mieti mitä höpiset

kaveri väittää ihan pokkana et jossain galaxy yyssä ja pocketin paskassa olis parempi näyttö,lukutaidoton kun ei osaa lukea specsejä

• nuudeli

Joulupukilta sain tämän zte blade kolmosen ja tosi tyytyväinen olen ollut. Androidin sovellusvalikoimasta löytyy softat niin moniin juttuihin, etten nokia aikoina voinut edes tällaista kuvitella. Tämä laite on kuin luotu netin käyttöön..

• ???

Onko kenelläkään mitään sanomista akusta?
      Toisaalta tuntuu, että oli puhelin 500€ tai vähän reilu 100€, niin samaan luokkaan ne akun kestot menee. Ainakin mitä on erilaisia arvosteluja läpi kahlannut.

• ZTE blade

Mistä saan etukameran päälle? Jos tossa kerran semmonen on?

• 5230,. (500)

jos siinä ylipäätään on sitä sillä olen lukenu että kaikissa (eu) ei ehkä välttämättä olisi.
        jos siinä on etukamera se pitäisi saada päälle kun kamera sovellus on auki jolloin pitäisi löytyä myös etukameran kuvake,jos kuvaketta ei ole se aukeaa vasta sitten kun otat videopuhelun

• kiinnostunut3

Ne kenellä on zte blade3 ni voisitteko kertoo tosta akun kestosta.kuulostaa hyvältä luurilta mutta sanootaan että akku on yhtä kuraa kuin ykkösessäkin.

• flop2

Akku on hyvä, kestää pari päivää kohtuullisella käytöllä.

• tietämätön

Mulla oli itellä vähän yli puolivuotta käytössä samsung galaxy s II ja se varastettiin. Nyt kun on tottunu hyvään puhelimeen missä kaikki mukavuudet on ja tällä hetkellä ei ole varaa ostaa vielä uudempaa kuten notea niin törmäsin tähän ZTE Blade 3seen. Olisiko ihan ostettava luuri vai kannattaako jättää väliin? Kameran Mp määrä kuulostaa pieneltä ja tuntui että S IIsessakin oli hieman heikko kamera joten kuvan laatu ei ainakaan luulisi olevan hyvä?

• Kameran MP määrä ei kerro paljoakaan kuvanlaadusta. Kuvanlaadusta kertoo enemmänkin kenno ja sen laatu.

ZTE on ok puhelin tuohon hintaan, tosin sen päviitystuki voi olla huono. ( Esim ZTE Blade 1 ei saanut koskaan 2.3 päivitystä).

• voi olla ja voi voi

No eikö tuolla ZTE Blade kolmosella ja Android nelosella pärjää vuoden pari
      ihan päivittämättä.
      Missä 139 euron hintaisessa ja 4 tuuman näytöllä varustetussa
      puhelimessa on hyvä päivitystuki ja mitä hyvää mannaa tuon mahdollisen hyvän päivitystuen mukana tulee ?

• mahtava puhelin

nyt on ollu ZTE Blade 3 puhelin 2 viikkoa ja on toiminut täydellisesti , pelit toimii hyvin ja kaikki muutkin sovellukset toimii. :) suosittelen tätä!!!!!!!

• ...

kyllästyin nokiaan ja aattelin ostaa joko sony xperia tipon tai zte blade 3: sen mut en osaa päättää kumman. Jos te saisitte päättää niin kumman ottasitte?

• kuimo

Toisen.

• zte blade 3

Jos ite saisin päättä ottasin zte blade 3.
      itellä on ollu jo kaks voutta ja toimii edelleen.=)

• valot päälle

kaks vuotta??

• MP3 Soitin?

Tietääkö joku onko tuossa mp3-soitinta? Eli voiko siihen ladata helposti musiikkia koneelta ja kuunnella?

• On mp3 soitin. Ja niitähän voi ladata Google playstra vaikkei olisikaan.

• Blade Runner

Mulla oli ennen iPhone 3 GS 16 gb (iOS 6.1) ja nyt on Blade III.

Hintaisekseen Blade III on ylivoimainen, varsinkin 4" 480x800 näyttö on mahtava. Toki rahalla saa parempia, mutta siinä vaiheessa puhutaan jo ihan eri summista.

Akku kestää helposti pari päivää.
      Android on hiukan sekavampi kuin iOS. Toisaalta ompun suljettu filosofia alkoi jo parin vuoden jälkeen nyppimään.

• Reyuki

Olen myös etsimässä uutta puhelintaitselleni, ja tämä vaikuttaa lupaavalta puhelimelta. Onko miten kestävä?

• Blade Runner

Kestää normaaleja pudotuksia esim. laminaatille. Ei ole kuoret löystyneet.

Betonille pudotukset onkin sitten tuurista kiinni joka laitteella.

• ei poropeukalo
        Blade Runner kirjoitti:

Kestää normaaleja pudotuksia esim. laminaatille. Ei ole kuoret löystyneet.

Betonille pudotukset onkin sitten tuurista kiinni joka laitteella.

vähän tyhmää keskustella jostain pudottamisesta eihän niitä ole suunniteltu heiteltäväks,poropeukaloiden ei kannata ostaa ku joku nokia 100

• Se ei kestä varmaankaan kovinkaan monta pudotusta mutta jonkinverran kylläkin.

• no huh huh

On sinulla todella lapselliset nuo jutut.
      Tallenna ihmeessä nuo sepustukset ja lue uudelleen
      joskus 10 vuoden kuluttua.
      Luulis naaman punottavan.

• ostopuuhissa

ite ois täsä harkinnas toi zte blade III osto ni onko se hintansa väärti ettei oo mikää semmone ku esim kerranku jostai tippuu ni heti rikki??? elisa shopitist hinta oli 139e

• Tuohon hintaan se on hyvä malli. Kannattaa kuitenkin hankkia vaikkapa silikonisuoja. Se suojaa puhelinta paremmin jos se putoaa.

• nimi erkki

löytyykö kuopion matkuksesta elisa shopista tota, ja kannattaako ostaa?

• Sen voi tietää vain liikkeessä käynyt tai sitten käymällä katsomassa. Elisan sivuilla ei nimittäin ole mainittu kännyköiden saatavuutta heidän eri liikkeissään.

• erkkimerkkinen

nimi erkki1.4.2013 23:43

"löytyykö kuopion matkuksesta elisa shopista tota, ja kannattaako ostaa?"

Ainakin Iisalmen Elisa Shopitista löytyy ja ehdottomasti
      kannattaa ostaa jos hyvää älypuhelinta tarvitsee.

• zte2

Mistä tän puhelimen sais halvimmalla,kun oon ajatellu että tän vois ostaa,

• kingi1

Elisa shopitista kai 139€.

• ZtEman

eli kannataaks ostaa??

• Minähänsetässä

Siis onko tuossa ZTE Blade 3 etukameraa vai ei, kaverini väittää että on ja veljeni sanoi että joissain on joissain ei?? vastatkaa!

• 5230,. (500)

eiks siitä ole joku Pro malli olemassa missä olis etukamera(jostain lukenu ja jääny mieleen),ei niitä kyl suuomessa ole joten ilman etukameraa joudut pärjäämään

• puupääkö ?

Minähänsetässä 13.4.2013 21:52

"Siis onko tuossa ZTE Blade 3 etukameraa vai ei, kaverini väittää että on ja veljeni sanoi että joissain on joissain ei?? vastatkaa!"

Mitä sä tänne tulet huutelemaan ?

Jos sinun mieli tekee jotakin tiettyä puhelin merkkiä tai mallia, niin parasta
      on kysyä myyjältä.
      Jos etukamera tai joku muu varuste on itselle tärkeää, niin ostaa semmoisen
      puhelimen jossa kaikki omat haluamiset toteutuu.

ZTE Blade 3 puhelimessa ei ole etukameraa ja luulisi tuon asian
      olevan jo selvä. On tuota tälläkin sivulla jo tarpeeksi kauan vuohkattu.

• ._.

Mulla näkyy etukamera ulkona jos on sopivan valosaa, eli semmonen kyllä löytyy, mutta en saa sitä mistään käyttöön.

• 5230,. (500)
        ._. kirjoitti:

Mulla näkyy etukamera ulkona jos on sopivan valosaa, eli semmonen kyllä löytyy, mutta en saa sitä mistään käyttöön.

Taijat narrata kun mull ei näy etukam vaikka kuinka tutkin

• valot päälle
        ._. kirjoitti:

se ei oo etukamera valopää!!

• pekkaw1

Vaikuttais olevan enimäkseen positiivisiä kokemuksia zte blade 3:sta, joten enköhän laita poistoon :)

• aaanroid

ei kannata ostaa 3kk käytön jälkeen voin todeta että väärä valinta...

• Wtpmjgda.
        aaanroid kirjoitti:

ei kannata ostaa 3kk käytön jälkeen voin todeta että väärä valinta...

Miten kyseisestä puhelimesta saa pois kameran äänet?

• yep1
        Wtpmjgda. kirjoitti:

Miten kyseisestä puhelimesta saa pois kameran äänet?

asennan play-kaupasta hiljanen kamera.

• Katso ensin kameran asetukset. Jos siellä ei ole sellaista kohtaa niin kokeile laittaa puhelin äänettömälle.

• Wtpmjgda.

En löytänyt kohtaa, ja puhelimen äänettömäks laittaminen ei auta

• Silloin kameran ääniä ei voi laittaa pois päältä.

• zte blade III pro

Hei,
      Haluaisin tietää mistä voi ostaa ZTE Blade III proon? Ja voiko sen vaihtaa suomenkielelle, katoin netistä ja siellä kerrottiin että niitä myydään vain Hong Kongissa. Jos tämän puhelimen voi ostaa jostain muualta kuin Hong Kongissa kertokaa minulle:).

• Hei.

hei toi hinta on nykyään 119e, että hyvä puhelin hinnaltaan. ps. itse ainakin ostan. En tiedä tuosta pro¦sta mitään.

• hyvä se on

Mikrobitti lehden viimeisimmässä 5/2013 numerossa
      alle 200 euroa maksavien älypuhelimien vertailussa ZTE Blade III
      sijoittui toiseksi Huawei Ascend Y300 mallin jälkeen.
      Ainoastaan akun kesto oli ZTE Bladessa heikompi kuin Huaweissa.
      ZTE Bladen jälkeen kolmantena oli Lumia 710 ja viidentenä Lumia 610.
      Ihme kyllä Lumia 710 mallin akun kesto oli vieläkin huonompi kuin
      Bladen.
      Yllättävintä testissä oli ZTE Bladen kamera joka sai pisteitä 9.
      Lumia 710 sai kamerapisteitä 8 ja Lumia 610 vain 7 pistettä.
      Kumma juttu, koska hyvä kamera on mielikuvissa aina liitetty Lumia puhelimien
      ominaisuuksiin.
      Kyllä tuo Elisa Shopitin 119 euron hinta ZTE Blade III puhelimesta
      on tosi edullinen.
      Blade kolmosessa on todella huippuluokan käytettävyys, ihan
      uskomattoman hyvä näyttö ja jämäkkä kestävä rakenne.

• sdasdad

tuon jo aikansa elänny 610 mukana olo on kyllä omituista sillä sehän on oikeesti aika surkee tapaus,jos mukana olis ollu 620 se olis pyyhkiny lattiaa kaikilla

• suhteellisuutta

sdasdad 9.5.2013 17:25

"tuon jo aikansa elänny 610 mukana olo on kyllä omituista sillä sehän on oikeesti aika surkee tapaus,jos mukana olis ollu 620 se olis pyyhkiny lattiaa kaikilla"

ZTE Blade III maksaa 119 euroa ja Nokia Lumia 620 maksaa 239 euroa.
        Ihan sama vaikka pyyhit per-set-tä 120 euroa enemmän maksavalla Lumialla,
        koska se oli liian kallis testissä olleiden alle 200 euron hintaisten puhelimien
        luokkaan.
        Nokia Lumia 610 ja 710 malleja on vielä myynnissä 149- 169 euron hintaan.

• zte blade 3 omistaja

Zte balde 3 on minulla ollut nyt 1kk ja olen kyllä ollut tyytyväinen. Suoritus tehot eivät ole kovin kummoisia mutta normi käyttöön mainio, pyörittää mm. (facebook, whatsapp, instagram.) Jotkin pelit eivät pyöri moitteettomasti joten peli käyttöön en suosittele. 4/5

• nokiavszte

Nokia 610 on ollut yli puoli vuotta taskussa ja olen ollut tyytyväinen. Myös kameraan valoisalla säällä! Eli jos ZTE III on parempi, niin ottakaa ihmeessä se!

• nokiavszte

MuroBBS tapansa mukaan haukkui tämä... Kannattaa kokeilla kaupassa onko kosketus tahmeaa vai ei...

• apuatarvitseva1

jos ostaa zte blade 3sen elisa shopitista, tuleeko liittymä mukana?

• Ei tule ellet itse halua ottaa sitä.

• apuatarvitseva1

eli siis elisa shopitista zte blade 3 119€ ilman liittymää?

• Kyllä.

• 5230,. (500)

eli siis elisa shopitista zte blade 3 119€ ilman liittymää?

Juuri noin,ite ostin myös Elisa Shopista pelkän ZTE Blade 3 puhelimen ilman liittymää hintaan 119e

• apuatarvitseva1

ok kiitos paljon

• Ztefani

Sain eile ZTE Blade III On ollut ilo käyttää niin hienoa kännykkkää itse ostin sen elisa shopitista

• Markoboy86

Helvetin pahaa.

• Hämmästynyt

Itse ostin kyseisen puhelimen n. 3kk sitten. Aluksi toimi aivan loistavasti, eikä ollut mitään vikaa. Mutta sitten tapahtui jotain..Puhelin sammuilee itsekseen (pahimmillaan 7kertaa päivässä).
      Äänenlaatukin on heikko, puhelimeni äänet ovat täysillä, mutta en kuule jos olen ulkona ja puhelin on taskussa ja joku soittaa.
      Puhelin myös tilttailee ja jumittelee aika paljon.
      En tiedä onko nämä viat vain minun puhelimessa, mutta suosittelen kaikkia harkitsemaan ainakin 3 ellei 4 kertaa tämän puhelimen ostoa.

• BastardRacoon

Juu et ole ainoa. Minulla vastaavia ongelmia. Ollu vajaan vuoden ja tällähetkellä toista kertaa huollossa vikojen takia

• 5230,. (500)

Kyl ne taitaa olla vaan sun puhelimen vikoja.Mulla ei ole sammunu itsestään kertaakaan 5 vko aikana jona tän olen omistanu ja omasta mielestä tuo soiton hälytysääni on aivan liian kova jos se on täysillä,tarkista vielä äänenvoimakkuus namiskasta että se on täysillä.Jos puhelin sammuu 7 krt päivässä veisin mokoman takaisin ostopaikkaan

• Ztefani

Taidat olla itse säädellyt sitä puhelinta tai ehkä jopa jtn rikkonut minulla se on hyvässä kunnossa

• juh-a1

Moi. Ostin puhelimen viime torstaina, ja nyt haluaisin lisätä musiikkia puhelimeen mutta ei tunnu olevan niin yksinkertaista.. Työnnän usb liittimen koneeseen ja puhelimeen niin yleensähän pitäs aueta puhelimen tiedot koneelle mutta ei tapahdu mitään. Eli miten tähän puhelimeen saa musiikkia että ne vois siirtää esim soittoääneksi? apuaaaa

• Tuleeko puhelimen näyttöön usb johdon kuvaketta? Entä alasvetopalkkiin? Sieltä pitää valita median siirto tai massamuistitila.

• 5230,. (500)

Mulla on xp kone eikä sen kanssa ole probleemaa,kone tunnisti ensin "kytketty asennusohjelmana" sitten alasvetopalkista valitsin yhdistä tyyppinä tilan "Medialaite (MTP)" tämän jälk alasvetopalkissa lukee "Kytketty medialaitteena" sitten Portable Device kohdasta valitsen Synkronoi mediatiedostot tähän laitteeseen Käytä: Windows Media Player ...tälläi olen jokusen biisin siirtäny puhelimeen,mut tohon w8 juttuun on paha mennä sanomaan mitään

• juh-a1

Tulee puhelimen näyttöön usb kuvake sinne ylös. Mutta mikä toi alasvetopalkki on,tai mitä se meinaa? mistä mie semmosen löyän?

• 5230,. (500)

Pyyhkäset näytön yläreunasta alas niin se tulee esiin..ilman tota alasveto valikkoo monet toiminnot joutuisi kaivamaan asetusten kautta,nyt siinä on monta pikavalintaa ja ilmoituksia tulee niiden alle esim.sähköpostista,päivityksistä ja ties mistä riippuen sovelluksistasi,se pikavalinta palkki liikkuu sivuille eli piilossa on muutama toiminto:

-Automaattinen kääntö
      -Ääni
      -Wifi
      -Data
      -Bluetooth
      -GPS
      -Synkronoi
      -Lentotila
      -Kirkkaus

täs videos 2:29 kohalla näkyy miten se alasveto valikko vedetään
      https://www.youtube.com/watch?v=Ah50n9g87Fw

• juh-a1

jep nyt vorkkii,enhän mie tommost eka älynny ku vasta eka anroid puhelin. Kiitos!

• Good ZTE Blade 3

Itsekin aion ostaa.

• Ztefani

• Pissed off

Liekkö mulle sattunu maanantaikappale.. Täs romus ei kestä akku normikäytös ku alle kymmene tuntii, jos ei sitäkää. Ostopäivästä noin viikko, akku hajos. Huoltoon ku eivät antaneet rahoja takas TAI uutta tilalle. Noh huollon jälkee akku ei satunnaisesti suostunut latautumaan. Piti ottaa akku pois, kytkee kapula laturiin ja sit oottaa et automaattisesti käynnistyy, SITTEN akku paikoilleen ja alko lataamaa.
      Pari viikkoo myöhemmi akku loppu ku en missää vaihees kerenny lataamaa. Ni eikös se sama vaiva tullu kummittelemaa! Laturissa ollu kohta viis tuntii ja väittää et ladattu 0% Huoltoon pitäis TAAS viedä mut lähin Elisa liike n.70 kilsan pääs ni kylläpä kiinnostaa lähtee ajelee. Eivät kuitenkaa anna uutta takuuseen, VAIKKA sama pirun vaiva tullu kaks kertaa kuukauden sisällä. Ja vielä enne ostoa kysyin et onko hyvä kännykkä. Vastaus: "Tämä on kehuttu malli.."
      Niinpä tuntuu oleva, mikäli haluaa kasvattaa suurta tarvetta iskeä tuota mustaa lätkää jollai kovalla ja KOVAA. Plus viel ku en ollu sammuttanu tota kahen viikon aikana ni alko kaikki tökkimää. Etanavauhtia joutuu kirjottaa tekstareita yms.
      JA mikähä älynväläys o et "Ei tämän kamera mitään salamavaloo tartte."
      Iha ekassa nokialaisen kamerakännyssä oli salamavalo ja MONESSA muussa kameran omaavassa älykännyssä o salamavalo. Ziisus ku väsyttää...

• susia ovat

Surkeita kiinanromuja nämä ZTE puhelimet on. Olisi pitänyt luottaa vaistoon.. Harmittaa että jotku androidfanit tms. suosittelee näitä netissä ja me tyhmänä mennään ostamaan.

• 5230,. (500)

Harmittaa sun puolesta mä kun just olen kaikille kehunu tätä akun kestoa ja tosi nopeeta latausta..esim sunnuntaina katoin koko formula kisan tällä rtl kanavalta näyttö kirkkaimmillaan akku prossien ollessa vielä 63(täydestä 100%) lähetyksen loputtua,pelkäsin etukäteen et akku ei sitä kestä kun olin kylässä enkä muistanu ottaa laturia mukaan..muutenkin pelannu hyvin toukokuun puolivälistä lähtien kun muistaa välillä sammuttaakin kerran pari viikossa niinkuin teen muillekin andr...kameraa en edes tartte kun ostin tän ihan TV ja live stream,face käyttöön joissa tää toimiikin ok..Kameraa tarvitsevien ei kannata tähän kajota

• kakeliina

Ostettiin tää puhelin eilen, saa nähdä miten toimii mut ainakin ollut erittäin helppokäyttöinen ja myyjä sano et samat toiminnot ku galaxy s3:ssa jonka olisin ostanu mut ei ollu varastossa.

• Play4u

No eihän noita voi sillai verrata speksien perusteella mut se varmaan tarkotti noita sovelluksia

• Myyjä taisi hieman valehdella. S3 on huomattavasti parempi rautansa takia. Tosin hintaero on näillä malleilla suuri.

• wauuuuu!

eka tegra 4 zte:ltä
      http://mobiili.fi/2013/07/09/onko-zte-u988s-ensimmainen-nvidia-tegra-4-tehosuorittimella-varustettu-android-alypuhelin/

• blade3 omistaja

ZTE blade 3 on todella hyvä hintaansa nähden
        Itellä ollu 3kuukautta kerran käyny huollossa mut sekin oli oma vika
        Tässä on android 4.0.4 käyttöjärjestelmä kannattaa ostaa jos tän hintasta on aikeilla . Ja akku kestää Kolmekin päivää kohtuullisella käytöllä ellei enemmänkin.

• leuhkalle

vapunen 9.7.2013 14:52

"Myyjä taisi hieman valehdella. S3 on huomattavasti parempi rautansa takia. Tosin hintaero on näillä malleilla suuri."

On kait se hyvä kun se sinulla on.
      Kaikki mitä sinulla on, on hyvää, parempaa ja parasta.

• eikä ole blade3 pro
    • etsi1

saako zte blade 3seen mistään silikoni kuoria?

• zte blade 3 omistaja

mä kävin kattoo kyseisest paikasta, mut ne oli loppu. tietääkö kukaan, mistä muualta niitä sais???

• Blade käyttäjä

Pakko nyt oli kommentoida tähän, näytti nimittäin olevan aika erikoisia mielipiteitä tästä puhelimesta, ja melko lyhyellä kokemuksella ihmiset kehuu. Itsellä ollu blade 3 nyt noin 5kk käytössä. Puhelin toimi kohtuullisen hyvin noin kuukauden, kun sovelluksia oli vielä vähäsen, ja muutenkaan en ollut kunnolla kerennyt kikkailemaan puhelimen kanssa. Kuukauden jälkeen kuitenkin alkoi puhelimen satunnainen kaatuilu ( ei mitään sovellusvirheitä ) vaan puhelimesta huomaa selvästi että prosessori sekä muisti loppuu kesken jopa melko kevyessäkin sovelluksessa. Näyttö puhelimessa on mielestäni kyllä resoluution nähden melko terävä ja hyvä! Tosin kyllä niinkuin yks tuossa aikaisemmin mainitsi, valottuu helposti eikä päivän valolla pihalla tahdo nähä näytöstä yhtään mitään. Yksi todella positiivinen asia on puhelimen kestävyys, puhelin on valmistettu melko pehmeästä ja taipuisasta muovista, niinkuin myös näyttö, joten puhelinta tipauttamalla et saa sitä helposti hajalle. Toisin kuin vertaa esim galaxy s3 ynm gorilla glassin puhelimiin joissa "kova" näyttö halkeaa jo 10cm pudotuksesta helposti! Kaikkien näiden haukkujen jälkeen täytyy kuitenkin sanoa että että 119e puhelimesta suomen markkinoilla ei voisi odottaa enempää kuin mitä tämä pystyy antamaan. Älkääkä ihmiset tuomitko minua, kerroin vain täysin omista kokemuksistani! mutta jos saisin valita uudelleen ostaisin ehdottomasti samalla hinnalla esim htc desire hd: jonka saa käytettynä noin 100-130e väliltä.

• 5230,. (500) 520

Melko samoja aatoksia täälläkin,ainoat isot miinukset tulee kamerasta ja heikoista tehoista.Suuret plussat hyvästä näytöstä,desingista,taajuuskorjaimesta,ics,..nämä tuli päällimmäisenä mieleen,kolme kuukautta takana ilman isoja murheita.119e on juuri oikea hinta tälle eikä yhtään enempää maksanu niin ei tule valitettuakaan ihan pienistä murheista

• Blade3 Runner

putsatkaa välillä niitä luurejanne (esim. one click clear) ja sammutelkaa turhia taustapalveluja niin, oho, taas toimii...

BTW: akkua voi säästää esim. käyttämällä 2g:tä, wifi pois, luutuutti pois, gps pois....ja päälle vasta kun oikeasti jotain niistä tarvitsee.

• geepees

Mitenkäs GPS toimii Blade 3:ssa? Onko hidas tai epätarkka, jotain tällaistakin kuullut? Eli jos tuon GPS-toiminnon haluaisi parhaimman mahdollisen tässä hintaluokassa, niin kannattaisiko ennemmin ostaa esim. Lumia 520? Olisin tosi kiitollinen avusta, myyjiltäkin yrittänyt kysellä, mutta ei ole oikein tietoa löytynyt.

• 5230,. (500) 520

Kyllä ton Bade3:n GPS on myös aika nopea ja tarkka mitä olen testaillu sitä,pienellä erolla 520:n ei varmaan ole suurta merkitystä..Erot tuleekin muista seikoista. 520 on tietysti paljon parempi navigointi systeemi joka toimii myös offline tilassa llman nettiä.Hienosti se toimiikin,mm.ylinopeuksista se hälytti luotettavasti kaupunkialueellakin,siirtymät eri nopeusalueille toimi mallikkaasti,kartta/navigointi näkymä on selkeä jne..Molempien kokemuksella sanoisin 520 10x paremmaksi hankinnaksi ilman mitään käyttis vertailuakin

• geepees

Kiitos paljon vastauksesta, eli taidan kallistua Lumian puoleen.

Sen verran vielä kuitenkin jäin pohdiskelemaan, että kun ne erot siis ovat lähinnä käytetyissä navigointisovelluksissa (?), niin saisiko tuosta ZTE:stä yhtä toimivan tuon GPS:n osalta, kunhan siihen vain ostaisi jonkin todella hyvän navigointisovelluksen, onko se mahdollista? Vai olenko ihan hakoteillä?

• harrri2

ei siin oo etukameraa dorkat zte lll:ssa

• ZTEonHuono

ZTE Blade 3 GIGANTTI: 118 euroa
      Itelläni on ZTE Blade 2 joka puolen vuoden käytön jälkeen on menossa rikki (akku ei toimi, sammuu kun laitat pöydälle (tärähdys) ei jaksa pyörittää sovelluksia... yms yms)

• a201

Itsehän ostin kyseisen puhelimen huhtikuussa ja olen äärimmäisen pettynyt. Esimerkiksi puhelimen ollessa latauksessa näppäimet eivät juurikaan tottele kosketusta. Olen myös huomannut pieniä pugeja esiintyvän, esim. asetuksissa on raksittuna kohta ennakoivasta tekstinsyötöstä, silti sitä' ei näy mailla eikä halmeilla. Pieni viive puheluun vastattaessa tuntuu myöskin olevan yleinen vika (tämä itsessään ei maailmaa vielä kaada). Nyt, kun vein puhelimen huoltoon ja sain takaisin. niin vikoja ei kuulemma oltu löydetty, mutta nyt puhelin on alkanut itsestään sammuilemaan monen monta kertaa päivässä. Järkyttävän raivostuttavaa, En aio suositella tätä puhelinta kenellekään.

• Ite ostin gigantist 113€ nyt on kallistunu 150€ olisit ostanu aiemmi ni olis tullu halvemmanks :D

• Ongelmia

Miinus siitä että ei ole salamaa tai etukameraa.

Tähän asti on ollut ihan hyvä puhelin kunnes tänään huomasin että puhelimeen on tullut pieni halkeama ja parin tunnin päästä katsoin puhelintani uudestaan ja halkeamasta oli tullut huomattavasti pidempi mutta se on silti ohut ja ottaa kosketuksen halkeaman kohdalta. Puhelin oli laukkuni vetoketjutaskussa jossa ei ole mitään terävää tai siellä ei ollut mitään muuta kuin puhelin. Onko mahdollista että näyttöön tulee halkeama pakkasesta ? Nyt pitäisi varmaan korjauttaa näyttö ennenkuin se leviää enemmän.

• Kumpi ace2 vai Blate

Oon ostamassa uutta puhelinta ja mietin että kumman nuista ostas ?

• Ace 2 vai Blate 3

Oon ostamassa perus hyvää alle satasen luuria ja mietin ostasko jomman kumman nuistaa ?

• Acen ottaisin mieluummin.

• l520

Blade 3 ei kannata ostaa,näyttää ehkä paperilla ja kuvissa hienolta mutta käytännössä sillä ei pysty tekemään oikein mitään hitautensa ja yleensä jatkuvan lagimisen takia,nuo samsungit on ihan eri maata,..kunnon puhelimia,oma blade3 onkin jo hajonnu(ei lataa) joko akku tai softa vika(?)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      65
      17073
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      41
      4814
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      300
      2728
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      144
      2016
    5. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      132
      1597
    6. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      398
      1534
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      17
      1507
    8. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      23
      1348
    9. Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä

Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E
      Ikävä
      10
      1303
    10. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      11
      1223
    Aihe