Nico Rosberg puhuu neljää kieltä: saksaa, englantia, ranskaa ja italiaa. Mutta mikä on vahvuusjärjestys? Saksahan on hänen äidinkielensä, ja hänen englantinsakin on sujuvaa, mutta miten on ranskan ja italian laita?
Nico Rosbergin kielitaito
8
1693
Vastaukset
- Kävi
ainakin koulunsa ranskaksi, koska asui Monacossa.
- MrJuha82goodguy
Muistan aikoinaan, ku Häkkinen puhui "englantia",mut en mee haukkumaan, sillä kaikki ei oo hyviä joka asiassa.
- Iisalamelainen
Nyt kun jepestä tuli mualimammestarj', niin tiijotuksen mukaan hän puhuukin jo viittä kieltä! Mahtahkos tuo viijes olla savonkielj' ihan vaan isän kunniaksi? Ei oo Keke parasta perintö poijjalleen antanna, jos ei savvoo ja Savonmuan kulttuuria hänelle opettanna! Mestaruudet männöö, mutta savolaisuus pyssyy, jotta ois poijjalla jotain pysyvöö säilynnä! Ei tainna Keke suomalaisuuttaan arvostoo ja kävijän tuo Ruohtissa syntymässäkkii, joten poijjasta polovi on vain parantunna kansainväliseksi jettijupiksi! No kunnon suomalaiset kuskigeenit sai isältään perinnöks, joten onnea vaan!
- aito-hömelö
Tiiättekö työ, olen seuranna f1 jonkinaikaa, sillon ku esm, eturipustus ol kun mönkkäreissä nykyisin. Silloin puhuttiin huipputekniikasta ja minä hömelö
olin innoissani. Nykyisin tää vormulahomma on kun suomen talous, raha
kerääntyy harvojen taskuun ja aate jää taustalle. En siis arvosta enää
näitä jettijuppeja kovinkaan korkealle, aatelkaa ite. Parikymmenta ukkoa
kiertää rataa ja paras on maalimanmestari. Että hyhyh.
- wickedbird
Nico on muuten Keken poika. Siis legenda jo syntyissään. Hän on tällä hetkellä maailman paras Formula 1 -kuljettaja. Hänellä on Suomenpassi joten ollaan ylpeitä. Saakohan kutsun linnan juhliin? Oliko isä "Keijo" koskaan "manun illallisella". Vai oliko se UKK aikaa.
- häämiltöön
toivottavasti ei saa kutsua
- Anonyymi
Nico puhuu suomesta ja suomalaisista "te suomalaiset" muodossa, ei "me suomalaiset" Nicon voittaessa tankoon nousee saksan lippu, ei suomen.
- Anonyymi
Kaikilla kielillä puhuu paskaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137420- 505578
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa623122Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101608Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2011433Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251077Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926