Koirani pää taitaa painaa liikaa...

"aapee"

Laitampa tämän tänne rotukohtaisellekkin palstalle. Laitoin saman tekstin aikaisemmin koirien terveys -osioon.

Minulla on 6-vuotias Kultainen noutaja -uros. Nyt se on lähipäivinä alkanu seisoskelemaan todella paljon ja laskenut päänsä, mihin ikinä pystyykään. Siinä se sitten vain tuijottelee minua, miestäni, seinää tai ikkunasta ulos pään nojatessa vaikka sohvan käsinojaan. Reagoi kyllä kutsuttaessa ja on todella leikkisällä päällä, syö ja juo ja käyttäytyy ulkona normaalisti.

Mistähän voisi olla kyse? Koiralla on kyllä iso pää, mutta ei kai se voi liikaa painaa?

4

294

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seuraile juttua

Jos tilanne on uusi ja pahenee, voihan kyse olla esim niskakivusta. Tuo leikkisyys ei nyt siihen sovi. Omakin kultsuni tekee noin, se ikäänkuin tulee palvomaan minua. Pyytää siten myös leikkimään, ulos, ja usko pois, saattaapi oottaa herkkujakin =)
      Jos tapa on aivan uusi, ja oireita tulee muita, voisi käväistä elukkatohtorilla. Jos pää asettuu kallelleen, kyse voi olla korvatulehduksesta.

• aapee

Kallelleen ei asetu. Jotenkin minulle tulee myös mieleen, että se söpöstelisi ja hakee huomiota tuolla käytöksellään. Kerjääminen on tuolla koiralla todella moniulotteista :D Tosiaan alkaa leikkimään heti, kun sitä tuosta pään nojailusta jotenkin huomioi. Jos tilanne pahenee, niin toki vien sen sitten lääkärille.

• koira kuin ajatus

minulla jo 12-vuotias kultainennoutaja ja laskenut päätään koko aikuisiän huomiota kerjätessä kuin et anteeks ku olen olemassa ilmein ja ilahtuu rapsutuksesta tai luvan saatuaan hyppää sänkyyn. tekee sitä yhä ja on muuten terve ja virkeä. valikoiva kuulo kyl vanhemmiten vaikka kuulee norm.puhetta ja vanhuuttaan vähä hajamielinen tyttö, muuten kaikki ok. jos ei kivulias,ei pitäs olla hätiä.

• 2+3=72

Jos se on vihreä täytyy varoa erityisesti vasemman jalan varvasta. Kannattaa muistaa montako niissä turkeissa on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!

Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja
      Maailman menoa
      196
      22592
    2. Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"

Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant
      Maailman menoa
      99
      9889
    3. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      56
      7765
    4. Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa

Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va
      Maailman menoa
      102
      6529
    5. SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"

Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei
      Maailman menoa
      193
      6257
    6. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      67
      5861
    7. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      61
      5350
    8. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      51
      5253
    9. HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!

Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.
      Maailman menoa
      134
      4915
    10. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      108
      4592
    Aihe