Laitampa tämän tänne rotukohtaisellekkin palstalle. Laitoin saman tekstin aikaisemmin koirien terveys -osioon.
Minulla on 6-vuotias Kultainen noutaja -uros. Nyt se on lähipäivinä alkanu seisoskelemaan todella paljon ja laskenut päänsä, mihin ikinä pystyykään. Siinä se sitten vain tuijottelee minua, miestäni, seinää tai ikkunasta ulos pään nojatessa vaikka sohvan käsinojaan. Reagoi kyllä kutsuttaessa ja on todella leikkisällä päällä, syö ja juo ja käyttäytyy ulkona normaalisti.
Mistähän voisi olla kyse? Koiralla on kyllä iso pää, mutta ei kai se voi liikaa painaa?
Koirani pää taitaa painaa liikaa...
4
307
Vastaukset
- Seuraile juttua
Jos tilanne on uusi ja pahenee, voihan kyse olla esim niskakivusta. Tuo leikkisyys ei nyt siihen sovi. Omakin kultsuni tekee noin, se ikäänkuin tulee palvomaan minua. Pyytää siten myös leikkimään, ulos, ja usko pois, saattaapi oottaa herkkujakin =)
Jos tapa on aivan uusi, ja oireita tulee muita, voisi käväistä elukkatohtorilla. Jos pää asettuu kallelleen, kyse voi olla korvatulehduksesta. - aapee
Kallelleen ei asetu. Jotenkin minulle tulee myös mieleen, että se söpöstelisi ja hakee huomiota tuolla käytöksellään. Kerjääminen on tuolla koiralla todella moniulotteista :D Tosiaan alkaa leikkimään heti, kun sitä tuosta pään nojailusta jotenkin huomioi. Jos tilanne pahenee, niin toki vien sen sitten lääkärille.
- koira kuin ajatus
minulla jo 12-vuotias kultainennoutaja ja laskenut päätään koko aikuisiän huomiota kerjätessä kuin et anteeks ku olen olemassa ilmein ja ilahtuu rapsutuksesta tai luvan saatuaan hyppää sänkyyn. tekee sitä yhä ja on muuten terve ja virkeä. valikoiva kuulo kyl vanhemmiten vaikka kuulee norm.puhetta ja vanhuuttaan vähä hajamielinen tyttö, muuten kaikki ok. jos ei kivulias,ei pitäs olla hätiä.
- 2+3=72
Jos se on vihreä täytyy varoa erityisesti vasemman jalan varvasta. Kannattaa muistaa montako niissä turkeissa on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1666338Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv932886Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?921801Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am431525Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91236- 131047
- 491035
Mitä tarkoitat
”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”23958Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N75953- 66922