Laitampa tämän tänne rotukohtaisellekkin palstalle. Laitoin saman tekstin aikaisemmin koirien terveys -osioon.
Minulla on 6-vuotias Kultainen noutaja -uros. Nyt se on lähipäivinä alkanu seisoskelemaan todella paljon ja laskenut päänsä, mihin ikinä pystyykään. Siinä se sitten vain tuijottelee minua, miestäni, seinää tai ikkunasta ulos pään nojatessa vaikka sohvan käsinojaan. Reagoi kyllä kutsuttaessa ja on todella leikkisällä päällä, syö ja juo ja käyttäytyy ulkona normaalisti.
Mistähän voisi olla kyse? Koiralla on kyllä iso pää, mutta ei kai se voi liikaa painaa?
Koirani pää taitaa painaa liikaa...
4
223
Vastaukset
- Seuraile juttua
Jos tilanne on uusi ja pahenee, voihan kyse olla esim niskakivusta. Tuo leikkisyys ei nyt siihen sovi. Omakin kultsuni tekee noin, se ikäänkuin tulee palvomaan minua. Pyytää siten myös leikkimään, ulos, ja usko pois, saattaapi oottaa herkkujakin =)
Jos tapa on aivan uusi, ja oireita tulee muita, voisi käväistä elukkatohtorilla. Jos pää asettuu kallelleen, kyse voi olla korvatulehduksesta. - aapee
Kallelleen ei asetu. Jotenkin minulle tulee myös mieleen, että se söpöstelisi ja hakee huomiota tuolla käytöksellään. Kerjääminen on tuolla koiralla todella moniulotteista :D Tosiaan alkaa leikkimään heti, kun sitä tuosta pään nojailusta jotenkin huomioi. Jos tilanne pahenee, niin toki vien sen sitten lääkärille.
- koira kuin ajatus
minulla jo 12-vuotias kultainennoutaja ja laskenut päätään koko aikuisiän huomiota kerjätessä kuin et anteeks ku olen olemassa ilmein ja ilahtuu rapsutuksesta tai luvan saatuaan hyppää sänkyyn. tekee sitä yhä ja on muuten terve ja virkeä. valikoiva kuulo kyl vanhemmiten vaikka kuulee norm.puhetta ja vanhuuttaan vähä hajamielinen tyttö, muuten kaikki ok. jos ei kivulias,ei pitäs olla hätiä.
- 2+3=72
Jos se on vihreä täytyy varoa erityisesti vasemman jalan varvasta. Kannattaa muistaa montako niissä turkeissa on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278