Yrittää myydä Armsmaster-keskusyksikköä tai iPhone 4-puhelinta. Väittää asuvansa Forssassa, paljon mahdollista että keksinyt tämän omasta päästään.
Haluaa rahat suoraan tilille, ei suostu postiennakkoon. Tapaamisia sopii, mutta ei tule paikalle ja pitää puhelimen kiinni. Numero on joko prepaid tai salainen.
Etunimi Janne. Ei halunnut antaa osoitettaan, koska väitti että on juuri muuttanut "eikä muista uutta osoitettaan"...
Varoitus huijarista: jjamz / Janne (murobbs, hopeinen omena)
Erns
3
280
Vastaukset
Tapa pyytää hinta etukäteismaksuna tilille kielii jo mahd. huijarista ja tuo ettei halua ottaa kontaktia ostajaan vahvistaa epäilyn huijausyrityksestä.
- jnhb9uerujh
Josepäilee huijausta oikea paikka olisi ilmoittaa poliisille:
http://www.poliisi.fi/nettipoliisi - LAW
Onko joku niin idiootti että laittaa rahat etukäteen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706734
- 594552
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293496- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171620
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350