Älä osta black ops 2:sta

ban all cod

9-14v pennut on pilannu koko yhteisön! Bo2 voi olla kuukauden hauskaa mutta sitte alkaa järjetön raivo! Pennut on löytäny kämppimis paikat kukaan ei liiku kaikki odottaa nurkassa et joku juoksee ohi että voidaan boostata kd:ta ja saada iso killstreakki! Mw2 pilas kaikki sen jälkeen kaikki on ollut järjetöntä kuraa. Killstreakkeja on liikaa se kannustaa kämppimään ja samoiten kd. Itse olen henk koht. sitä mieltä että pitäs mennä takaisin siihen että killstreakkeja on kolme ne samat mitkä oli ennen uav/spy plane airstrike/napalm strike ja helikopteri ei mitään muuta. Kd pitäs kieltää lailla se on yks piru kaikki ovat huolissaan kdsta ja kämppii sen takia. Itse olen vittuuntunut siihen että yhteisö/community on pilattu. Itse pelit ovat ovat periaatteessa ihan ok mutta se että ku pennut pääsee pelaamaan k18 pelejä ni ne vaan menee pilalle. En osta bo2sta koska tiedän täsmälleen että sille käy samalla tavalla ku kävi mw2selle bolle mw3lle ja kohta bo2selle. Zombie moodi ainoastaan vähä houkuttas mutta ku tiedän että muu tulee olemaan paskaa ni skippaan koko tuotteen! Ostan jouluksi jotain ihan muita pelejä koska pelaan hauskuuttaakseni itseäni en raivon ja suuttumuksen ja pettymyksen takia. Onneksi esim. battlefield 3ssa jos joku yrittää kämppiä ni se räjäytetään pois piilosta tankilla tai singolla ja rakennus siinä sivussa! Cod sarja on pilalla niin kauan kunnes activision ja treyarch tajuaa ottaa kd:n pois jä vähentää killstreakkeja toki tää on vaan mun mielipide mut eihän niitä kiinnosta aivan sama kuhan peli myy ku häkä. Toisaalta niillä saattaa toki olla joku pelko että black ops kakkonen fail koska uudessa pelitlehessä sanottiin että ku ne oli ollu testaamassa ennakkoon peliä ni activision oli jyrkästi kieltänyt kaikki arvostelut ennenkuin peli on julkaistu! Eli tässä näämme taas activisionin rahan ahneuden ei mitään väliä vaikka 8,5miljoonaa kuluttajaa pettyy kuhan vaan saadaan peliä myytyä kuin siikaa. Itse seuraan tilannetta ja mielipiteitä youtubesta ehkä sitten jos peli hiukka halpenee tai että se ois oikeasti loistava voin harkita sen ostoa mutta ei julkaisuksi.

59

1479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mee pois 10v

      Taijat itse olla joku 10v penikka. Mitä sitte vaikka kämpii? nakkaa flashbang ja tapa ne? ja muutenki ei tarvi rueta raivoamaan kun kyseessä on vain peli.. ei kannata ottaa vakavasti... tää ongelma on kaikilla sinun ikäsilläs.... K/D:lla kaan oo mitään välii.. muut tietää vaa miten nörtti läski maha nää oot.... kuten sinun ikäses vinkuu aina siel codis "EI VITTU KD LASKEE" ottavat vakavasti tuon pelin..

      • ban all cod

        Jätkä ei nyt tajua mun pointtia! Kun kaikki kämppää eikä kukaan liiku ni se ei oo enää hauskaa pelata vaan rasittavaa! En ole itse penikka mutta joskus se vaan on niin hel-vetin turhauttavaa. Eikö sua sit vitsitä yhtään jos joku joka on löytäny esim. loistavan spotin ni samas kohas ku oot menossa kostaan ni se tappaa sut vaik 4 kertaa? Kdn kannalta en ota peliä vakavasti mutta tietyn tyylinen pelaaminen eli just tuo säälittävä kämppääminen saa mut raivon partaalle. Sen tietenki ymmärrän jos käytät snipua mutta muuten ei vit-tu.


      • metalliturpa
        ban all cod kirjoitti:

        Jätkä ei nyt tajua mun pointtia! Kun kaikki kämppää eikä kukaan liiku ni se ei oo enää hauskaa pelata vaan rasittavaa! En ole itse penikka mutta joskus se vaan on niin hel-vetin turhauttavaa. Eikö sua sit vitsitä yhtään jos joku joka on löytäny esim. loistavan spotin ni samas kohas ku oot menossa kostaan ni se tappaa sut vaik 4 kertaa? Kdn kannalta en ota peliä vakavasti mutta tietyn tyylinen pelaaminen eli just tuo säälittävä kämppääminen saa mut raivon partaalle. Sen tietenki ymmärrän jos käytät snipua mutta muuten ei vit-tu.

        Huomasin itsekki tuon ''leiriytymisen''. vituttavaa touhua, mutta onhan siihenki omat konstit, ite käytän sitä Sensor Grenadea. sen ku nakkaa nurkan taakse, nii joha leirit löytyy. näissä leireissä saattaa olla jopa 3 tyyppiä kerrallaa, sitte taktisesti kaikki lihoiks.


      • liikaa codia
        ban all cod kirjoitti:

        Jätkä ei nyt tajua mun pointtia! Kun kaikki kämppää eikä kukaan liiku ni se ei oo enää hauskaa pelata vaan rasittavaa! En ole itse penikka mutta joskus se vaan on niin hel-vetin turhauttavaa. Eikö sua sit vitsitä yhtään jos joku joka on löytäny esim. loistavan spotin ni samas kohas ku oot menossa kostaan ni se tappaa sut vaik 4 kertaa? Kdn kannalta en ota peliä vakavasti mutta tietyn tyylinen pelaaminen eli just tuo säälittävä kämppääminen saa mut raivon partaalle. Sen tietenki ymmärrän jos käytät snipua mutta muuten ei vit-tu.

        Vanhaa aihetta nyt kommentoin tässä mutta eikö se ole omaa tyhmyyttä jos neljä kertaa juokset ammuttavaksi tiedostaen että kaveri on siellä nurkassa?
        Suunnatonta hilpeyttä aiheuttaa se kun käyt täräyttämässä kämppääjän tuonelaan ja kuuntelet headsetistä helarin kilahtamista :D


    • cmon,1

      ratkaisu: pelaa niitä vanhoja codeja. ite pelaan vaan cod4:sta pc:llä. ps3:n hetin jorpakkoon kauan sitten.
      on aivan heIvetin hyvä peli. pc:lla muutenkin monipuolisempaa pelaaminen.
      on kaikkia modeja yms. ootk koskaa kuullu selasta ku promod, siitä on poistettu kaikki paska pelistä(killstreakit, wallbangit toimii, ei stunneja, ei perkkejä, osa aseista poistettu, ei noob tubeja yms).

      • cmon,1

        suosittelen. siellähän ne tosi pelurit pelaa. kyllä näppis ja hiiri jotkut tatit voittaa. liikkuminen ja strafe-jumppaus (movement) paljon monipuolisempaa.
        communitykin siellä parempi.


      • 1+1

        No tota älä pelaa netissä mee vaa botteja ja zombei yksin/ multiplayeris ja campaing kannattaa vetää läpi ja kämpi itekki joten mitä sä siinä itket?


    • Minä tiiän et nykyään codeissa on paljon kämppereitä mutta minua ne ei haittaa enkä välitä paljoakaa myöskää K/D:stä mutta minä aion ainakin ostaa bo2 kakkosen koska houkuttelee jo liikaa ja jätän kämpperit huomiotta

    • idiootti5

      joo pc on muka miesten vehje minkälainen läskikyrbä mies pelaa pelejä 24/7 ja tulee suomi24 kommentoimaan kun on niin paska codissa ehkä ne pelikoneet onkin tarkoitettu lapsille menisit mieluummin töihin ja hankkisit elämän vitun pikkuvanhakyrbä

      • ban all cod

        kuka on sanonut että pelaan 24/7 en ainakaan minä! En ole huono codissa ja vatustako sinä mun töistä tiedät? Sitä samaa voin sanoa sulle mitä täälä reuhaat mee töihin lois pummi kaljamaha huumehörhö.


      • napero?

        olet siis konsoli pelaaja, sen huomaakin tuosta sun tekstistäsi. niin lapsenomainen ja tietämättömän käsialaa. tähän mieheksi nyt voidaan laskea kaikki kypsät henkilöt, ei tarvitse olla 18v. sitä paitsi veikkaan että itsekin pelaat pelejä viel kun olet aikuinen jos et pc:llä niin sitten jollakin pleikalla.


      • --------------------
        napero? kirjoitti:

        olet siis konsoli pelaaja, sen huomaakin tuosta sun tekstistäsi. niin lapsenomainen ja tietämättömän käsialaa. tähän mieheksi nyt voidaan laskea kaikki kypsät henkilöt, ei tarvitse olla 18v. sitä paitsi veikkaan että itsekin pelaat pelejä viel kun olet aikuinen jos et pc:llä niin sitten jollakin pleikalla.

        Totta hemme-tissä se on konsoli pelaaja tämähän on ps3 palsta ellet missä lie aineissasi sitä ole sattunut huomaamaan! Painu sinne pc palstoilles jos et tee täälä muuta ku dissaat on sullaki surkia elämä.


      • codässä
        ban all cod kirjoitti:

        kuka on sanonut että pelaan 24/7 en ainakaan minä! En ole huono codissa ja vatustako sinä mun töistä tiedät? Sitä samaa voin sanoa sulle mitä täälä reuhaat mee töihin lois pummi kaljamaha huumehörhö.

        oot kuitenki ihan huono.


    • kaläpuikka

      Siitä mihin bo2 sijoittuu voi jo päätellä kaiken siitä pelistä. Paska tulee olemaan.

    • TRR1

      Tekstistä päätellen on tainnut äikän tunnit jäädä väliin vuosien aikana.

      Kun en nyt koko tekstiä pystynyt lukemaan (niin rasittavaa ilman kappalejakoa), niin sanoisin että sellaista se on kun nyyppänä public-servereillä juoksentelee.

      Jotkut naureskelevat kun itse vielä pelaan Half-Life 1 Deathmathcia ja Opposing Force Deathmathcia. Siellä vaan pelityyli on täyttä toimintaa ilman kämppimistä (toki snipe-mapit erikseen). Tosin elinaika on kaikilla aika lyhyt. Hauskaa sentään riittää. Mut eihän noi 10v vanhat pelit nykyisiin grafiikkahu0riin tee vaikutusta.

      • TRR1

        Ei toi omakaan enkku tänään oo kondiksessa. deathmatch jopa...


    • esjonned
    • jeah

      ei bo2 oo kampereita kun oon pelaillu hyvä peli kannattaa ostaa jokka tykkä pelailla codeja

    • online offline

      Online pelit olisivat muuten mukavia mutta voisi olla hyvä voida valita ketä on pelaamassa kuten esim. GT5:ssa. TDU2:n onlinessä ajelemassa on periaatteessa koko maailman pelaajat ja seassa on juuri noita hemmetin pentuja mitkä tahallaan törmää muihin ja ajavat vielä takaa jos yrittää väistellä niitä ja pitää autonsa ehjänä. Sitä koettaa pitää auton ehjänä että voisi ottaa hienon kuvan jossain hyvässä paikassa mutta sitten joku stanan jonne kolaroi tahallaan romuksi sen :/

    • Nörtit vittuun

      joo, black ops 2 täynnä nörttejä.. 2vk ja näin prestige master.. Joillaki ei oo vaa mitää sosiaalista elämää

    • nomoresmgs!

      No ei se nyt niin kämppimiseen päin suuntautunut. Bo2:sessa SMG:t on liian ylitehoja verrattuna muihin ase luokkiin, joten ihan-joka-helvetin-pelaaja nössöilee ja juoksee SMG aseen kanssa. Se tässä on se ongelma.

    • facepalm2

      Tiesitkö että bf3 on kd ration saatana nulikka

    • sama ku äskö

      Tarkoitan että siinä on ks ration. Jos pelaa pelejä niin täytyy valmistautua että saa joskus vastaan mahtavan nolifen ka jos itkettää nörtit niin mee piiloon itkemään.

      • sama kun äskö taas

        Saatanan puhelin korjaa sanoja itsestään tarkoitin että BF3:saa ON KD RATION


      • ålle pensson
        sama kun äskö taas kirjoitti:

        Saatanan puhelin korjaa sanoja itsestään tarkoitin että BF3:saa ON KD RATION

        Hei sama kun äskön mee puheterapiaan tai johonki sulla on lukihäriö et osaa kirjoittaa.


    • JONNE1233

      saatanan penskat elkää tulko valittaa ja bo2 on hyvä elkää hitto tämmöst sotaa alottako pelistä.ei näin eijei.Pelit vaan pois ja kaikki hiihtää tai ees pelirajat käyttöö ite pelaan säännöllisesti.Mut tehän sitä ette ymmärrä NÖRTIT

    • Youtuber

      http://www.youtube.com/watch?v=GqirPgO5DVc
      Siinä teille vähän asiaankuuluvaa musiikkia. Tuli näin niinku vaan noita kommentteja lukiessa toi mieleen. ;)
      Ps. Itsehän pärjään vallan hyvin multiplayerissä, mutta en ole hankkinut Black Ops kakosta koska en ole jaksanut enkä luultavasti jaksa ennen kuin hinta tippuu tarpeeksi..

    • trololololololololol

      sehän on jo itsestään selvyys että CoD:eista pysytään kaukana !

    • Codister

      En kyl ole näyhnyt yhtään kämppääjää kun olen pelannut bo2.... itekki vedän snipulla ja en itekkään kyl tykkää kämppäämisestä... musta vaan on niin et SE ON VAAN PELI!!! Jos ei pidä kämppereistä niin älä sit pelaa tai pelaa niitä hard core pelejä ja siel on ne 3 perus Killstreaks ja ei perkkejä? jos peliin on laitettu hardcore mode jota aikuiset (enemmän) tykkäävät pelata niin miks tääl valitetaan siit et on kämppereitä,bo2 on iha paska ku siel on penikoita niin paljon....

      • Best_CoD_Sniper

        Kyllä sielä niitä Campereita on tässä todiste siitä:
        http://www.youtube.com/watch?v=zcFk97MgCsI&list=UU-uyvnv84IIzV3G_O4fPYgA&index=2
        Itsekkin käytä tota taktiikkaa monessa kentässä :D
        Se on vaan peli joten onhan se kiva välillä cämppiä...
        Mutta enemmän Qs harrastan....


        HC toi tyyli todella kivaa Swarmin saa helpolla... Headquatersis saanu 100-3 kd... ja Hijacked 38-2 ihan vaan tol tyylil...


    • Codister

      Joo onhan se kivaa... mut ite pidän enemmän taktisesta sniputtamisesta..

    • Haistappas

      Mikä jonne täällä itkee? Ei edes pisteitä tai pilkkuja osaa käyttää.
      Jos ei peli kiinnosta, niin elä pelaa, jos et kestä häviötä, elä pelaa, kämpi ite jos muutkin kämppii, tai sitten vain yksinkertaisesti opettelet pelaamaan.
      Niitä kämppereitä on jokaisessa FPS pelissä väistämättä.

    • .......

      Ei kaikki lapset kämpi! Minä en ainakaan vaan menen sinne missä tapahtuu.

    • asdfafasf

      otat UAV ja QQ kamppereille

    • Vammanen

      Vitun vammakemma ota vaik uav tai orbital vitun homo runkku bo ll on paras peli tähän mennes opettele vittu pelaan jos jotkut helvetin kämpperit sua vaivaa haista nyt vittu jo paska.

    • It's so simple

      Turpa kiinni, lapset (:

      • TosiPelaaja99

        Voi pojat, Kaikkien ala-ikäisten codittajien pelitili kuuluis poistaa ja laittaa isille ja äiskälle sellanen sakko ettei ostais enää ikinä sille "meijän 14 vuotiaalle jarille" sitä sotapeliä.. Sen ikäset on just niitä jätkiä ketklä istuu muna pystys ja sitku saa jonku streakin ni on nii vitun taitavaa pelaajaa.. Ja sitku joku hakkaa ne sinne istumapaikkaansa ni ne vetää Dashboardit = Todistaa sen et on huono ja joutuu lähtee pelistä.. Ja sen jälkeen ne vielä sanoo olevansa hyviä pelaajia.. W/L ratio kertoo pelaajasta 1000 kertaa enemmä ku k/d . JA käytetyimmät aseet on näillä jonneilla yleensä PDW,MSMC,Vector tai sitte LMG mis target finder kiinni 24/7. = k-18 peli on lasten vähä-älyisyyden takia k-18 eikä pelin raaka-luontoisuuden... Joten kaikki isit ja äiskät ottakaaa ne pelit pois niitlä pennuilta joil ei ole ikää !!


      • vituut123
        TosiPelaaja99 kirjoitti:

        Voi pojat, Kaikkien ala-ikäisten codittajien pelitili kuuluis poistaa ja laittaa isille ja äiskälle sellanen sakko ettei ostais enää ikinä sille "meijän 14 vuotiaalle jarille" sitä sotapeliä.. Sen ikäset on just niitä jätkiä ketklä istuu muna pystys ja sitku saa jonku streakin ni on nii vitun taitavaa pelaajaa.. Ja sitku joku hakkaa ne sinne istumapaikkaansa ni ne vetää Dashboardit = Todistaa sen et on huono ja joutuu lähtee pelistä.. Ja sen jälkeen ne vielä sanoo olevansa hyviä pelaajia.. W/L ratio kertoo pelaajasta 1000 kertaa enemmä ku k/d . JA käytetyimmät aseet on näillä jonneilla yleensä PDW,MSMC,Vector tai sitte LMG mis target finder kiinni 24/7. = k-18 peli on lasten vähä-älyisyyden takia k-18 eikä pelin raaka-luontoisuuden... Joten kaikki isit ja äiskät ottakaaa ne pelit pois niitlä pennuilta joil ei ole ikää !!

        Leimaat mut jonneks koska käytän vectorii?Muuten kanssasi samaa mieltä, mutta anna ihmisten ja minun(enoleihminen) käyttää aseena vaikka ny lämpöpumppua :D Vai haluuks et jonnet tulee raiskaa sua jollai singol


    • Aseet on parhaita!

      Oon 12w tyttö joka EI ikänä ole kämppiny,enkä aiokkaan.
      Silti saan tosi isoja killstreakkeja MW2:ssa. (15 On mun enkka)
      Joten älä yleistä ban all cod.

      • isäsi..

        kuules tyttö, nyt lopetat sen codin, ja meet leikkimään barbeilla, niinkuin muut ikäisesi tytöt, eks jeh?


      • Aseet on parhaita!
        isäsi.. kirjoitti:

        kuules tyttö, nyt lopetat sen codin, ja meet leikkimään barbeilla, niinkuin muut ikäisesi tytöt, eks jeh?

        Hyiiii barbit!!!!!!!!!!!
        Ja muutenkin kaikki "tyttöjenjutut."
        Ikinä en ole barbeilla leikkinyt enkä tuu leikkimään!!!
        Oon leikkinyt vaan sotaa, ja dinosauruksilla...


      • Aseet on parhaita!
        isäsi.. kirjoitti:

        kuules tyttö, nyt lopetat sen codin, ja meet leikkimään barbeilla, niinkuin muut ikäisesi tytöt, eks jeh?

        Kuuleppas nyt "isäsi."
        Nykyajan 12-vuotiaat ei todellakaan leiki barbeilla, vaan meikkaavat, käyttävät paljastavia vaatteita, ottavat ns. herutuskuvia ja lataavat nettiin, polttavat, jotkut jopa ryyppäävät, ovat ulkona keskellä yötä känniläisten seassa.
        Eli aika kaukana on barbileikeistä. No ei onnesta kaikilla, mutta usealla kaverilla.
        Että kyllä minä pelaan mielummin MW2:sta, kuin tyrkytän itseäni pedofiileille :D


      • äitisi.
        Aseet on parhaita! kirjoitti:

        Kuuleppas nyt "isäsi."
        Nykyajan 12-vuotiaat ei todellakaan leiki barbeilla, vaan meikkaavat, käyttävät paljastavia vaatteita, ottavat ns. herutuskuvia ja lataavat nettiin, polttavat, jotkut jopa ryyppäävät, ovat ulkona keskellä yötä känniläisten seassa.
        Eli aika kaukana on barbileikeistä. No ei onnesta kaikilla, mutta usealla kaverilla.
        Että kyllä minä pelaan mielummin MW2:sta, kuin tyrkytän itseäni pedofiileille :D

        olet 12v. liian nuori pelaamaan k-18 pelejä. mielesi ei kestä sitä väkivaltaa. sinustakin voi tulla jouluampuja. sota on paha asia. ja aseet ei todellakaan ole parhaita.. niillä tapetaan ihmisiä, ne ei ole leluja... Eikös siinä kokelan jouluampumissa ollu jotain tekemistä väkivalta pelien kanssa? Barbit on kivempia.


      • isäsi ja äitisi
        äitisi. kirjoitti:

        olet 12v. liian nuori pelaamaan k-18 pelejä. mielesi ei kestä sitä väkivaltaa. sinustakin voi tulla jouluampuja. sota on paha asia. ja aseet ei todellakaan ole parhaita.. niillä tapetaan ihmisiä, ne ei ole leluja... Eikös siinä kokelan jouluampumissa ollu jotain tekemistä väkivalta pelien kanssa? Barbit on kivempia.

        juomisista ja muusta nyt puhumattakaan. ei sovi lapsille! Siinä olet oikeassa.


      • Aseet on parhaita!
        äitisi. kirjoitti:

        olet 12v. liian nuori pelaamaan k-18 pelejä. mielesi ei kestä sitä väkivaltaa. sinustakin voi tulla jouluampuja. sota on paha asia. ja aseet ei todellakaan ole parhaita.. niillä tapetaan ihmisiä, ne ei ole leluja... Eikös siinä kokelan jouluampumissa ollu jotain tekemistä väkivalta pelien kanssa? Barbit on kivempia.

        Aseitten muotoilu, ja se miltä ne näyttää on parasta niissä.
        Ja kuka on väittänyt että ne on leluja?
        Mun mieli kestää kuule vaan hyvin tota väkivaltaa.
        Mitä kivaa muka barbeissa on? Ne om niiiiiiiiin tyhmii eikä niillä voi ees tehdä mitään kivaa!!!


      • ...
        Aseet on parhaita! kirjoitti:

        Aseitten muotoilu, ja se miltä ne näyttää on parasta niissä.
        Ja kuka on väittänyt että ne on leluja?
        Mun mieli kestää kuule vaan hyvin tota väkivaltaa.
        Mitä kivaa muka barbeissa on? Ne om niiiiiiiiin tyhmii eikä niillä voi ees tehdä mitään kivaa!!!

        parpeilla voit leikkiä sotaa.


      • Aseet on parhaita!
        ... kirjoitti:

        parpeilla voit leikkiä sotaa.

        Eihän voi!!!!!!!


    • XBOXJUUSTONAPPULA

      Kuulkaas nyt Black Ops 1 oli 2010 suosituin räiskintä peli, sitten homefrontin jälkeen sitten, kun tehtiin BO2 järkytyin odotin samanlaista tarinaa, kuin Black Ops ykkösessä mutta siitä piti tehdä sitten sellanen 24/7h pelkkää AAAAAAAAAA Ääntä, ja sotimista odottelin parempaa mutt eeeii sitte tehdään siitä nigger fuckker gameplay oma mielipide.

    • Lol:3

      Oon kyllä alottajan kaa ihan samaa mieltä! Itellä ollu bo2 joulusta asti ja ihan mahtava peli!! paitsi ne vitun kämpperit siel multiplayeris.... Ite meen aina sinne mis on eniten porukkaa koska on paljo kivempaa olla mukana toiminnassa kuin istua koko pelin ajan siel nuketownin ikkunas. Ja joo kyllä olen 14v mutta silti en tajua miksei lapsetkin sais pelata räiskintä pelejä? Ei bo2 ole edes mitenkään väkivaltanen :DD ja mitä siihe kämppimiseen tulee... Suurin osa on niitä 12-14 vuotiait jonneja mut ei kaikki! K/D ratiosta en juuri paskaakaan välitä. Oon Prestige 1 lvl 55, killejä 6000 ja 0,98 K/D ratio ja käytetyin ase Peacekeeper :D Mut onha se välil maailman paras tunne ku meet sinne nuketownin ikkunaa, An-94 kaa (target finder tottakai:D) ja saat sen 50 tappoo yhes pelis ja swarmit ja k9 jyllää 24/7 :3 taisit vaihtoehtosesti DSR 50 quickscoping!!! :D

    • Lol:3 uudestaa

      Nii ja vielä sen verran, en tajua sitä että monilla on niin negatiivinen asenne siihen että peli käsittelee tulevaisuutta. Minun mielestä loistava idea tehdä kerrankin jotain uutta eikä aina sitä samaa räiskimistä. Uusia hienosti suunniteltuja aseita ja on vielä mielenkiintoinen juonikin. Ja hyvä lisä on vielä se että saa yksinpelissä tavallaa itse rakentaa sen lopun eikä aina ole se yksi ja sama loppu :)

    • voi vittu

      vittu ei sil voi mitään,jos campereit samal mital tagagas tai sit vaan itse camppää.Toi lol uudestaa on kyl oikees se mahtava idea tehdä tulevaisuudesta.Tai vittu sitten ette vaan jaksa tehdä töitä prestigeen edestä.Ooteko noi vitun vanhan aikasii esim: joku bo1 seon ihan perseest ja varsinki se team tactikal voi vittu etää on noloo ps haistakaa vittu bo2 vihaajat.

    • ei v*ttu äijjät :D

      Jos joku hemmetin peli on teil näi tärkee ja tääl tuutte mankumaa et joku ei oo sillee ko haluisitte, ni vetäkää v*ttu päähän älkääkä poistuko kotoo ettei normaalit ihmiset joudu kattoo tollasii nyhvääjii :D

    • eotkeakad

      et vaan osaa pelata

      • veeti1994

        Heitin bokakosen Jorpakkoon Jo kauan sitten koska ragesin.Bo2 Voi ola tosiaan Vain kuukauden Kivaa mutta sitten nämä OP aseet Kuten An-94 Ja nämä SMG:T siis mitä Vittua Siis oikeesti?Ja turha sanoo etten osaa pelata Kun KD Oli 2,8


      • zombie man
        veeti1994 kirjoitti:

        Heitin bokakosen Jorpakkoon Jo kauan sitten koska ragesin.Bo2 Voi ola tosiaan Vain kuukauden Kivaa mutta sitten nämä OP aseet Kuten An-94 Ja nämä SMG:T siis mitä Vittua Siis oikeesti?Ja turha sanoo etten osaa pelata Kun KD Oli 2,8

        Mä kyl pelaan bo 2 zomdeja paljon enemmän kun multiplayeria, mut on myös zomdeis ärsyttävää jos joku pöllii kaikki tapot ja pisteet.
        Muuten mun mielestä bo 2 on mahtava peli:D


    • FaggotsWillCamp

      Itse vaihdoin bo2 pois koska se on paska, siinä on tosiaan cämppereiä :

    • 12v

      Olkaa saatana ulkona älkääkä olko koko aika siel sisäl pleikkari kuumana!

      perkele, jotku nelikymppisetki asuu äidin luona ja pelaa PC:llä tai pleikkaril siin samal kun huudatte LISÄÄ KOKISTA!

    • bfbofffffffffuck

      On aika heittää c4loset kämppereitten niskaan!!

    • etvaaosaapelata

      ban all cod taita aitse olla alle 18v kämppääjä ja vittuuntunu siitä ku killstriket tappaa sen kokoaja :D

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      154
      11154
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3113
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      216
      2964
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2167
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1928
    6. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1765
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1749
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1704
    9. 85
      1678
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1637
    Aihe