Asun Kuokkalassa ja olen kyllästynyt siihen paikkaan. Mihin kannattaisi muuttaa? Tuttavani asuu Keltinmäessä ja tykkää asua siellä.
Onko hyviä/huonoja kokemuksia ko. alueesta?
Keltinmäki
19
1704
Vastaukset
- 435aj
Jos harrastaa hiihtoa tai suunnistusta, paikka on erinomainen.
- Ota vaari
Mitenkä olisi tuollainen senioripalvelutalo? Niissähähän voi asua ilman holhoustakin. Olisi ikäseuraakin.
- viihdyn
tervetuloa keltinmäkeen vaan,ihan hyvä ja asiallinen lähiö.kävelyllä olijoita näkee jal lapsiperheitä.hiljaimem paikka elää.lehdissä on useitakin hyviä asuntoja myytävänä keltinmäessä,tervetuloa!
- KMC City
viina, huumet ja väkivalta
- Anonyymi
Joka paika on nykyisin viinaa, huomeita ja väkivaltaa.
- sporri
missäs siellä? eiköhän niitä ole joka lähiössä ihan säykkiin saakka.ja mukamas idyllinen paratiisisaaristo perheille!suokaa mun nauraa....keltinmäellä saa olla ihan rauhasssa,ei tarvitse liittyä hörhöporukoihin
- Koti_Kuokkalassa
Olen asunut Kuokkalassa 20 v ja hyvä täällä on asua. Osta pienempi asunto Kuokkalasta. Älä muuta pois. Ei se Keltinmäki ole ainakaan parempi paikka, sanoisin.
- mäkisten asukit
hörhelöitä siellä ja täällä.kuokkalakin jees,mut sielläkin kaikenlaista,mutta kunhan emme puutu kenekään asoihin niin sitä pärjää missä vaan,vaikka paljon pelätyssä pupumäessäkin...keltinmäki ei hassumpi paikka kuten ei kuokkalakaan.makuasiaoita.
- Ihminen 7
Kuulkaas nyt " kaupunkilaiset". Kaupungissa asuu joka puolella ihmisiä. Ihmisiä on monenlaisia. On hyviä ja pahoja, juoppoja ja narkkareita, raittiita ja uskovaisia, lapsia ja lemmkeitä.
Ei se asuinpaikka ihmisineen ole toistaan kummempi. Joka puolelle mahtuu meitä kaiken sorttisia.
Annetaan kaikkien kukkia, kukkia vaan... - haaveissa stadi
samanlaisia tallaajia joka kelkassa...ainoa asia jonka opin kun muutan toiseen lähiöön-älä käy lähikapakassa! naamatuttuja alkaa tulla joka risteyksissä ja tuppaa juttusille.ei pidä tutustusa lähiön tuttaviin,elän omaa elämääni.alkavat supista heti että kukas tuo o,en oo ennen nähny tässä kapakassa,missä asustaa,onko mietä,naista?ahistavaa pikkukykä toimintaa....
- Ei kapakassa
Jyväskylässä ei kyllä tarvitakkaan kapakassa kävijöitä. Heidän aiheuttamansa häiriöt ovat suurempia kuin kapakan pidosta tulevat hyödyt.
- se on parempi paikka
Kannattaa muuttaa ennemmin Tampereelle!
- pikkusnadi
ja keltinmäen lähikaupassa naapuris kyttää sun ostoskoreja mitä ostat ja huomauttaakin tölvänä niistä....junttikylä
- Kosteitaolitussut
Anteliaat yh.tKiitos keltinmäki mäyrämäki.
- oli nopeempi
Meinasin ehdottaa Tamperetta mutta joku oli ehtiny ensin.
- Anonyymi
Varo Keltinmäessä Heloantietä, siellä on joka sortin erikoisuuksia. Ennen ollut kirkon vuokra-asunto.
- AnonyymiUUSI
Älä puhu itsestäsi kellekään, täällä asuu 3 vasikkaa kellä elämäntejtävä haukkua jokaista kulkijaa ja selkmäänpuukottaa! OSA KETTUILEe KIUSATAKSEEN KUIN OSTASSA LUKISI ETTÄ-MULLE SAA VITTUILLA AINA.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2825308- 685248
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii964015- 522830
- 222417
- 1192040
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472000Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991727- 721261
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1541108