Tällä hetkellä kiintolevyni lämpötila on 43°C, tunnin käytön jälkeen, johon kuului netissä surffailua ja 1 ohjelman asentaminen. huoneen lämpötila on 21,9°. onko tuo liikaa,?
Kiintolevyn optimaalinen lämpötila?
3
285
Vastaukset
Googlen tekemien mittausten mukaan kiintolevyn rikkoutumisherkkyys alkaa oleellisesti kasvamaan vasta 45 °C yläpuolella, mutta minun makuuni sinulla on liian vähän marginaalia. Kotelotuulettimen lisääminen voisi parantaa koneesi kestoikää muutoinkin, ja jopa hiljentää sitä.
research.google.com/archive/disk_failures.pdf- hothothothot...
Lisäsin toisen kotelotuulettimen kiintolevyihin päin puhaltamaan, ei ollu iso investointi (3,90€). lämmöt putosi 36°C
- Esprimo
Seagate Barracuda 7200.10, pyörinyt Defragglerin laskurin mukaan yli 15 000 tuntia. Koko sen ajan, vuodesta 2006, ahtaassa vaakamallin kotelossa, jossa kiintolevyn lämpötila pyörii koko ajan 45 asteen paikkeilla. Enpä ole asialla päätäni pakottanut, koska olen luottanut siihen, että FS on tietokoneen valmistajana varmasti ottanut huomioon kiintolevyn lämpötilankin, koska muukin toteutus on huippuluokkaa. Jostakin halpakoneesta olisi esim. virtalähde lauennut aikapäiviä sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83903Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816