Tarvin tätä tietoa, auttakaa!
Mikä on vuoroveden vaikutus USA:n Memphisin lähialueilla?
12
257
Vastaukset
- 610000
Minka meren rannalla luulet sen olevan?
- minä
eikun siis meksikonlahden pohjoisrannikolle :D
- minä
:D eikun siis Meksikonlahden pohjoisrannikolle?
- gdg
h0h0h0h000h
- 1177
Aika iso alue, Teksasiin, Mississippiin, Louisianaan vai Alabamaan? Mihin kaupunkiin?
- minä
1177 kirjoitti:
Aika iso alue, Teksasiin, Mississippiin, Louisianaan vai Alabamaan? Mihin kaupunkiin?
Siihen Mississipin alueelle
- 1177
minä kirjoitti:
Siihen Mississipin alueelle
Google on keksitty: "biloxi tide tables".
- minä
googlesta ei löydy mitään
- 1315
Vai ei loydy? Avuton olet.
tides.info
tides4fishing
saltwatertides
usharbors
Nyt sitten vissiin pitaa ruveta kaantamaan suomeksi kun et ymmarra.
- Kartta avuksi
Seka Memhis, Texas etta Memhis, Tennessee ovat liian kaukana meresta etta vuorovedella on mitaan vaikutusta niitten lahiseutuihin. Molemmat ovat noin 500 kilometria Mexicon lahdelta.
- minä
kylläpä on kohteliasta porukkaa :) kiitos tuhannesti oli iso apu ......
- mie mie
Kysyjässähän ei tietenkään ollu mitään vikaa. Selkeä ja yksinkertainen kysymys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703550Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483503Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532769
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401695- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961625- 391390