sanokaapas et irtoaisko 500e jotku hyvät kaiuttimet 2kpl (hylly tai lattia) sekä subbari kaveriks.
alan jo kyllästyä tuohon sony mhc-rg295 joka oli kyl vikatikki ostos, bassoki häviää isommis voluumis.
niin ja joku vahvari olis kans hyvä, mielellään semmonen et kokoonpanoa voi halutessan myöhemmin lisätä. vahvarin hinta saa olla mielellään siin 250e paikkeilla
kaiuttimien päivittelyä päivittelyä
2
119
Vastaukset
- tietäjä.
uusimmassa hifimaailma-lehdessä (9/2012) testattin halpoja lattiakaiuttimia (115€-250€). Halpojahan nuo on, mutta mitään ei menetä jos lueskelee jutun läpi vaikka kirjastossa.
edellisessä numerossa (8/2012) on testattu 600€-700€ hintaiset jalustakaiuttimet.
testivoittaja ei välttämättä ole itselle paras, mutta jotain suuntia nuo testitkin antaa.....- kajarit tyyliin 2.1
ainaki nuis alan lehis on laitettu "muka" plussat ja miinukset, mut ainoa nuis kaiuttimis varsinki on ettei joka liikkeest taho löytyä, et melkein aina joutuu tilaamaan.
Nuis kaiutin tyypeissä ei vissiin ole suurta eroa? ku on nuita aktiivisia ja refleksikaiuttimia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815