chihupentu pissii sänkyyn?!

huohh

eli siis meidän 7kk chihupoika pissii meidän sänkyyn joka päivä? sisäsiisti muuten, eli siis ei pissi enää muuten sisälle? tänään sängyssä katselin töllöö ku koira tuli vieree, nuuhkas vähän mytyssä olevaa peittoa, nosti jalkaa ja lirautti sitten siihen?! siis miksi ja miten tuon tavan sais pois, ei oo kiva pestä joka päivä peittoja ja lakanoita..huoh! olisiko sellanen uroksen merkkailusuoja avuksi?

7

209

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kääkkä x 2

Chihupoika on selkeästi teidän perheen pomo, joka merkkaa sängyn. Lähtisin liikkeelle siitä, että koira ei saa enää koskaan tulla sänkyyn. Lisäksi sinä päätät, milloin koira saa huomiota. Koira ei määräile sinua ja vaadi huomiota.

Chihupoikanne on varmaan aika lellitty. Itse tein ensimmäisen pikku koirani kanssa saman virheen. Kun vähensin huomiota ja huomioin vain omasta aloitteesta, päästiin alkavista ongelmista eroon. Teidän koira on onneksi vielä nuori. :)

• 2+20

Pallit pois vaan.

• asdfg4

Se kusi kun ei tule sieltä palleista niin ei oo takuita että merkkailu siltikään loppuis.

• mun chihu myos

Mun narttu chihu reilu 6 kk joka on nayttanyt olevan taysin sisasiisti kunnes yks paiva oli itse hypanny sankyyn, jonne se ei ole ikina tullut ennen, ja kakannut ja pissannut sinne. Oli kylla yllatys :D sina paivana ukkosti tosi rankasti, mutta en tieda oisiko silla ollut vaikutusta asiaan. Sisasiisteys on jatkunut taas normaalisti tuon tapahtuman jalkeen.

• ENTISET PISSITYTÖT

Meillä myös noin 6 kk iässä chi-tytöt ovat lorotelleet sänkyyn. He joutuivat jäähylle sängystä muutamaksi viikoksi ja ovat nyt taas palanneet kiltteinä tyttöinä sänkyyn. Mitään muuta rutiinimuutosta ei tarvinnut tehdä.

• chihumix

meillä alkoi just n. puolvuotiaana chihumixipoika merkkailemaan sisälle joka paikkaan. pikkukoirilla aika usein auttaa "elintilan" eli asunnon rajaaminen. eli siis esim koira vain yhdessä huoneessa kun ei olla kotona tai yöllä ja pikkuhiljaa isontaa aluetta sitä mukaa kun pissiminen loppuu. toinen vaihtoehto on just sängyssä olemisen kieltäminen siihen asti että pissiminen loppuu. meillä viimeisenä keinona jästipää-murkkuikäiselle auttoi narttujen juoksupöksyt. jalassa siis aina sisällä sen aikaa että merkkailu loppuu. ei se koirakaan niin jästipää ole että housuun pissisi..:) mut sitten kanssa pitää omistajan olla tarkka siitä et koira pääsee tarpeeksi ulos, ettei hätäänsä housuun laske..

• huohh

kiiitos paljon kaikille vastauksista, eiköhän nyt saada tuo huono tapa pois :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      106
      1938
    2. 247
      1711
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      61
      1096
    4. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1030
    5. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      63
      997
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      67
      957
    7. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      66
      848
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      37
      837
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      6
      831
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      49
      805
    Aihe