Elän parisuhteessa miehen kanssa, olen kuitenkin täysin kaapissa bi-seksuaalisuuteni kanssa. Asia on minulle vasta hitaasti valjennut ja uutuutensa takia varsin epävarma kohta itselleni.
Olen huomannut, että olen nykyään monia tyttökavereitani tai vastatapaamia tyttöjä kohtaan todella flirtti ja itsevarma. En todellakaan esim. miesten kanssa ole ollut varma itsestäni. Nykyään kuitenkin flirttailen todella luontevasti mm. uusien tuttavuuksien (esim. kavereiden kaverit jne) kanssa, jos he edes vähän vetoavat minuun alitajunnassa tai jossain.
Kukaan näistä tytöistä, joille flirttailen ei ole ainakaan tullut kaapista bi- tai homoseksuaaleina, mutta flirttailevat silti takaisin ja tuntuvat pitävän minulta saamastaan huomiosta, mikä sinällään vain lisää haluani flirttailla.
Flirtillä tarkoitan ihan yleisesti sellaista kiusoittelua, turhia pieniä kosketuksia ja pitkiä katseita, vilkuilua...
Asia jostain syystä hämää minua vaikka nautinkin huomionantamisesta ja siitä, että flirttiin vastataan samalla mitalla. Ehkä tämä häiritsee sen takia, että olen tosiaan kaapissa, eikä kukaan flirtin kohteistakaan ole antanut mitään vihjettä siitä, että olisivat bissejä tai lesboja.
En tiedä mitä tulin kysymään, kunhan ihmettelemään.
kohtalontovereita?
Flirttailu ystävien kanssa
7
711
Vastaukset
- messy game
Ehkä se häiritsee sua juuri siksi, ettet ole tunnetasolla ihan perillä, mitä haluat. Flirtti toimii parhaiten silloin, kun seisoo emotionaalisesti eleittensä takana. Tunteet paistaa ihmisestä läpi, vaikka itse luulee jotain muuta.
Jos on sisältä vahva, niin muutkin tajuaa, että flirtti on vain kevyttä peliä ja sellaiseksi jää. Mutta jos soutaa ja huopaa omien halujen kanssa, niin on kohta ikävä peluri ja sitten sattuu :/ Tää on mun kokemus asiasta. - hipsdontlie
Kohtalotoveri siinä mielessä, että itsekin huomaan kokevani itseni vahvaksi ja flirttailevaksi, kun vastaan tulee ihana nainen. Ilman sitä vastakaikua en todellakaan kuvailisi itseäni naisten naurattajaksi, mutta kun sopiva nainen on vieressä hymyilemässä ja nauramassa, niin minkäs teet... En tosin ole kaapissa, en enää suhteessa mieheen, enkä ehkä edes bi, joten siinä mielessä eri tilanne - mutta samasta minä olen lähtenyt. Nyt ei enää itse asiassa tule niin paljon flirtattua kenen tahansa naisen kanssa, kun siinä on tavallaan enemmän tosi kyseessä, kun olen tajunnut olevani kiinnostunut naisista (paljon enemmän kuin miehistä). Miesten kanssa ei mullakaan koskaan ole ollut tällaista flirttiä, ja tekis mieli sanoa, ettei oikein minkäänlaista flirttiä.
- flirttiä
Sama täällä! :D
Kovasti on ollut välilä ollut flirttiä ilmassa ja jos vastapuoli on ollut kiinnostav, niin kyllähän siihen on tullut vatattua. työpäivää tai arkea ihan muuten vain piristämään:D - aaapee1
flirttiä kirjoitti:
Sama täällä! :D
Kovasti on ollut välilä ollut flirttiä ilmassa ja jos vastapuoli on ollut kiinnostav, niin kyllähän siihen on tullut vatattua. työpäivää tai arkea ihan muuten vain piristämään:DOngelma onkin osittain juuri tuossa.
Yleensä ihastun hieman ihmisiin joiden kanssa flirttaan, jos he pistävät samalla mitalla takaisin. Tämä johtuu siitä, että 1) flirttailen sellaisten kanssa joista pidän jo ihan kaverimielessäkin 2) pidän itsevarmuudesta. Usein nämä ihmiset sattuvat olemaan myös kavereita tai ystäviäni, enkä todellakaan haluaisi pilata ystävyyttä milllään säätämisellä. Tai pettää poikaystävääni. Tai tulla ulos kaapista bi-seksuaalisuuteni kanssa.
Mahdoton yhtälö, mutta olen koukussa tyttöille flirttailuun. - noin 99% hetero :D
aaapee1 kirjoitti:
Ongelma onkin osittain juuri tuossa.
Yleensä ihastun hieman ihmisiin joiden kanssa flirttaan, jos he pistävät samalla mitalla takaisin. Tämä johtuu siitä, että 1) flirttailen sellaisten kanssa joista pidän jo ihan kaverimielessäkin 2) pidän itsevarmuudesta. Usein nämä ihmiset sattuvat olemaan myös kavereita tai ystäviäni, enkä todellakaan haluaisi pilata ystävyyttä milllään säätämisellä. Tai pettää poikaystävääni. Tai tulla ulos kaapista bi-seksuaalisuuteni kanssa.
Mahdoton yhtälö, mutta olen koukussa tyttöille flirttailuun.Sitten vain jatkat entiseen malliin, kunhan et satuta lähimmäisiäsi. Ja tosihan on, että flirtti imartelee sen kohdetta. Näin olen siihen osallistuneena sen itse aina kokenut. :)
Itse olen harrastanut tätä "päivän piristystä" lähinnä töissä tai harrastuksen parissa. Johtuen varmaan myös paljon siitä, ettei ystäviini lukeudu sopivia henkilöitä eli en tunne mitään mielenkiintoa, tarvetta tai halua heidän kanssaan flirttailuun. Saattaisivat jopa hieman ihmetellä tai jopa pelästyä!!, jos yhtäkkiä alkasisin flirttailla heidän kanssaan. :D Eli he ovat todellakin vain kavereita ja kaikki heteroita..
Flirttailen yleensä, niinkuin aaapee1, vain ja ainoastaan minua kiinnostavien henkilöiden kanssa. Olen kuitenkin huomannut,että sen hetkinen mielentila vaikuttaa suuresti tunteisiin. Seuraavana päivänä flirttailu (vaikkapa kiireisestä työtilanteesta johtuen) ei kyseisen ihmisen kanssa innosta välttämättä pätkääkään, jolloin itselle tulee tunne että on leikitellyt toisen tunteilla vaikka siitä ei todellakaan ole ollutkaan kyse.
Tällaisin ajatuksin..
- Anonyymi
Nostelen vanhaa ketjua.
- Anonyymi
Ennen ei käynyt mielessäkään, että samallekin sukupuolelle voisi flirttailla. Nyt bi- pohdintojen kanssa huomaan tekeväni sitä paljon; hymyilen, juutun työkaverin katseeseen, imeskelen alahuultani, punastun, lähettelen hempeitä viestejä ystävilleni.
Lähipiirissäni on useampia sateenkaarevia ihmisiä, eikä tinannetta ainakaan helpota, että tunnen ihastuksen tunteita ainakin kahteen heistä.
En tarkoita pahaa ja toivon etten käytökselläni satuta ketään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387705Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4859Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793