Omituinen ongelma

Bette Fleur

Kiusallinen juttu, mitäköhän tässä tekisi. Mulla on tuttava joka silloin tällöin (1-2 krt vko) kutsuu itsensä kylään. Kahville yleensäkkin.
Ihan ensimmäisenä riisuu takkinsa eteisen avain naulakkoon, vaatenaulakko on vieressä. Sitten menee vessaan. Sillä välillä olen jo laittanut kahvia tulemaan. Tulee sieltä, rykii, ja koitta aloittaa keskustelua jostain. Menee kohta vessaan uudelleen.
Minä naputtelen sormia pöytään ja oottelen että josko päästäsi kahville. Juodaan kahvit ja taas iskee vessahätä. Ennen lähtöään ihan varmasti vielä viimeisenä käy siellä.

Tiiän että hällä on ihan toimiva omakin kylppäri, ei pitäis olla siitä kiinni
Tulee mieleen se mainos: mut mä haluan kallen vessaaan...
Aika rassaava juttu pidemmän päälle.
Enkä minä ilkeisi ravata veskissä kylässä viiden minuutin välein, ellei ole tosi paha vatsatauti ja silloin en mensi ollenkaan

169

10632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ......

      Kun seuraavan kerran ehdottaa kahvittelua niin kerro ettet ole kotona vaan kaupungilla ja että tavataan vaikka konditoriassa X. Siinä selviää onko oikeesti maha sekaisin aina vai haluaako vain sun vessaasi vierailemaan.

      • ei auta

        Tuo on vain älytön pakkomielle ja tapa joillakin ihmisillä.
        Itsekkin tunnen muuaman kaverin jotka ovat vielä miehiä. Aina ravataan alvariinsa vessassa. Matkustaminen tällaisten ihmisten kanssa on rasittavaa. Jatkuvasti pysähdellään vessaan ja matkanteosta ei tule mitään.


      • mummo jo
        ei auta kirjoitti:

        Tuo on vain älytön pakkomielle ja tapa joillakin ihmisillä.
        Itsekkin tunnen muuaman kaverin jotka ovat vielä miehiä. Aina ravataan alvariinsa vessassa. Matkustaminen tällaisten ihmisten kanssa on rasittavaa. Jatkuvasti pysähdellään vessaan ja matkanteosta ei tule mitään.

        Luulen että hänellä on lääkitys esim. vedenpoistoaine . Silloin pitää yhtenään pissata . Tiedän sen kun itselläni on se lääkitys . Kaikille sydänsairaille ruukataan antaa tuo lääkitys.


      • ruukataan ja ei
        mummo jo kirjoitti:

        Luulen että hänellä on lääkitys esim. vedenpoistoaine . Silloin pitää yhtenään pissata . Tiedän sen kun itselläni on se lääkitys . Kaikille sydänsairaille ruukataan antaa tuo lääkitys.

        Olen sydänsairas ja minulla on lääkitys, mutta ei silti tarvi alvariinsa vessassa hypätä.

        Tiheää virtasaamisentarve on tosi kiusallinen vaiva ja se voi tehdä ihmisen jopa sellaiseksi ettei ikinä käy misään, kun häpeää niitä vessassa käymisiä.


      • manna
        mummo jo kirjoitti:

        Luulen että hänellä on lääkitys esim. vedenpoistoaine . Silloin pitää yhtenään pissata . Tiedän sen kun itselläni on se lääkitys . Kaikille sydänsairaille ruukataan antaa tuo lääkitys.

        Jos hänellä on miesten eturauhas vaiva ,silloin pitää usein käydä vessassa,jos jotenkin saisit hänelle kerrottua.samaista vaikka itsesi että
        pitäisi käydä lääkärin tarkistuksella, kun pissattaa niin usein ja pissa ei meinaa tulla, olisiko höyläys vaihtoehtona.


      • karvanorvapentti
        manna kirjoitti:

        Jos hänellä on miesten eturauhas vaiva ,silloin pitää usein käydä vessassa,jos jotenkin saisit hänelle kerrottua.samaista vaikka itsesi että
        pitäisi käydä lääkärin tarkistuksella, kun pissattaa niin usein ja pissa ei meinaa tulla, olisiko höyläys vaihtoehtona.

        Mutta mistä löytää nainen höylättäväksi? On olemassa lääke joka auttaa jatkuvaan virtsaamisentarpeeseen.


    • hirveätä

      Ehkä hänellä on joku pakkomielle tutkia ja tarkastella toisten ihmisten vessoja? Tai sitten saa siitä wc-asioimisesta jotain nautintoja?

      • kimmo saari 62

        kahvi vie monen mahan sekasin,itse lopetin sen just ton takia.


      • kahvimies 60v.
        kimmo saari 62 kirjoitti:

        kahvi vie monen mahan sekasin,itse lopetin sen just ton takia.

        Minä juon kahvia yli 10 kuppia päivässä. Eikä maha koskaan sekaisin. Illalla ennen nukkumaan menoa ,antaa hyvät unet. Vessassa tosin joutuu yöllä muutaman kerran käymään.


    • hoi-ta-ja

      Olisko jotain pissavaivaa, pidätysongelmaa. Ei kai kukaan ihan turhanpäiten vessassa ravaa.

      • Bette Fleur

        No minä oon miettinyt ihan kaikkea tältä väliltä, että onko eturauhasessa tai jossain vikaa. Mun kylppärissä on paljon naisten juttuja ja nyt nostin jo hajusteenkin sen verran näkyvälle paikalle että ei muuta kun suhauttaa jos on löllövatsa.

        Alan epäillä- kuten "hirveätä" nimimerkki sanoi, jotain pakkomiellettä. Siis hän on mies, minä nainen.
        Mulla on lapsiakin (aikuisia) ja jos vähänkin vinkkasen että tulevat käymään niin nopesti vessaan ja sitten lähtee.

        Ihan outoa. Mitään ei ole viety kylppäristä, ihan on meikit ja huisjutut paikallaan- en tiiä.
        Pahasti sanottu mutta oisko sitten pohjimmiltaan vaikka transu. Joka ei uskalla tulla kaapista -tai siis vessasta- ulos ?


      • Bette Fleur
        Bette Fleur kirjoitti:

        No minä oon miettinyt ihan kaikkea tältä väliltä, että onko eturauhasessa tai jossain vikaa. Mun kylppärissä on paljon naisten juttuja ja nyt nostin jo hajusteenkin sen verran näkyvälle paikalle että ei muuta kun suhauttaa jos on löllövatsa.

        Alan epäillä- kuten "hirveätä" nimimerkki sanoi, jotain pakkomiellettä. Siis hän on mies, minä nainen.
        Mulla on lapsiakin (aikuisia) ja jos vähänkin vinkkasen että tulevat käymään niin nopesti vessaan ja sitten lähtee.

        Ihan outoa. Mitään ei ole viety kylppäristä, ihan on meikit ja huisjutut paikallaan- en tiiä.
        Pahasti sanottu mutta oisko sitten pohjimmiltaan vaikka transu. Joka ei uskalla tulla kaapista -tai siis vessasta- ulos ?

        Vielä jatkan että on persoonana arka, yli nelikymppinen mies. Änkyttäjä.
        On ollut ihan työelämässä mukana kumminkin. Nyt vaan tämä piirre ilmaantui ja aloin miettiä sitä, että tottakai nyt saa käyttää toilettia mutta 4-5 kertaa alkaa olla jo liikaa jos vierailu on puolen tunnin luokkaa.


      • hoi-ta-ja
        Bette Fleur kirjoitti:

        Vielä jatkan että on persoonana arka, yli nelikymppinen mies. Änkyttäjä.
        On ollut ihan työelämässä mukana kumminkin. Nyt vaan tämä piirre ilmaantui ja aloin miettiä sitä, että tottakai nyt saa käyttää toilettia mutta 4-5 kertaa alkaa olla jo liikaa jos vierailu on puolen tunnin luokkaa.

        Veikaan että eturauhasvaivaa, tuon ikäisellä se saattaa alkaa. Suurentunut eturauhanen antaa tunteen, että koko ajan pissattaa.


      • Nelikymppisellä
        hoi-ta-ja kirjoitti:

        Veikaan että eturauhasvaivaa, tuon ikäisellä se saattaa alkaa. Suurentunut eturauhanen antaa tunteen, että koko ajan pissattaa.

        vielä melko harvinainen ongelma mutta viiskymppisellä jo yleinen. Saattaa olla herkkä paikka ystävällesi jos on ujonsorttinen.


      • Sitä se on.
        Nelikymppisellä kirjoitti:

        vielä melko harvinainen ongelma mutta viiskymppisellä jo yleinen. Saattaa olla herkkä paikka ystävällesi jos on ujonsorttinen.

        Eiköhän kyse ole ihan normaalista miehisestä touhusta addiktio tumputtamiseen.


      • jepulis54
        Sitä se on. kirjoitti:

        Eiköhän kyse ole ihan normaalista miehisestä touhusta addiktio tumputtamiseen.

        tai sit käy katsomassa alusvaatteita sukkahousuja ym.


      • keinot löytyy
        jepulis54 kirjoitti:

        tai sit käy katsomassa alusvaatteita sukkahousuja ym.

        Taitaa olla stringi-addiktio, käypi niitä nuuhkimassa ja tumputtaa vasta kotona. Jos näet ei kertakäynnillä ala jöpöttämään, niin pitää käydä monesti pyykkikorilla.
        Keitä seuraavaksi sellaset sumpit, että tulee todellista asiaa toilettiin.


      • Valkovuotopöksyjä
        Bette Fleur kirjoitti:

        Vielä jatkan että on persoonana arka, yli nelikymppinen mies. Änkyttäjä.
        On ollut ihan työelämässä mukana kumminkin. Nyt vaan tämä piirre ilmaantui ja aloin miettiä sitä, että tottakai nyt saa käyttää toilettia mutta 4-5 kertaa alkaa olla jo liikaa jos vierailu on puolen tunnin luokkaa.

        @ Bette Fleur

        Onks sulla likapyykkikori veskissä? Jos se nuuhkii sun käytettyjä pikkuhousujasi...M;DDD


      • Valkovuotopöksyjä
        Valkovuotopöksyjä kirjoitti:

        @ Bette Fleur

        Onks sulla likapyykkikori veskissä? Jos se nuuhkii sun käytettyjä pikkuhousujasi...M;DDD

        Tuolla alempana jo jotkut ehdottikin pöksyjen nuuhkimista näköjään.
        No jos se katsoo että mitä tuotteita käytät että tietää ostaa lahjaksi jotain niistä.


      • Ai ku nauratti
        keinot löytyy kirjoitti:

        Taitaa olla stringi-addiktio, käypi niitä nuuhkimassa ja tumputtaa vasta kotona. Jos näet ei kertakäynnillä ala jöpöttämään, niin pitää käydä monesti pyykkikorilla.
        Keitä seuraavaksi sellaset sumpit, että tulee todellista asiaa toilettiin.

        Joo, vie pyykkis ja kksuojasi muualle aina vierailuaikka ja katto loppuuko wc ravaaminen! Jos ei, nii kysy onko sulla joku ongelma.. Tuo neuvo:keitä todelliset sumpit sai mut repeemään...!! Hehhheeee.., sennaa vähän sekaan.. Hih


      • Ihmettelijäcccccccc
        Bette Fleur kirjoitti:

        Vielä jatkan että on persoonana arka, yli nelikymppinen mies. Änkyttäjä.
        On ollut ihan työelämässä mukana kumminkin. Nyt vaan tämä piirre ilmaantui ja aloin miettiä sitä, että tottakai nyt saa käyttää toilettia mutta 4-5 kertaa alkaa olla jo liikaa jos vierailu on puolen tunnin luokkaa.

        Onkohan sillä joku kiinnostus juurikin noihin naisten juttuihin, meikkeihin tms. tai kylppärissä mahdollisesti kuivuviin naisten alusvaatteisiin?!


      • jaa-ajaa...,
        Bette Fleur kirjoitti:

        Vielä jatkan että on persoonana arka, yli nelikymppinen mies. Änkyttäjä.
        On ollut ihan työelämässä mukana kumminkin. Nyt vaan tämä piirre ilmaantui ja aloin miettiä sitä, että tottakai nyt saa käyttää toilettia mutta 4-5 kertaa alkaa olla jo liikaa jos vierailu on puolen tunnin luokkaa.

        V*ttu mikä pokka joillakin on keksiä mielikuvitustarinoita julkiselle netin nimettömälle Suomi24- mielipidekirjoituspalstalle. Minäkin vaikken tässä yhtään tiedä, että millaisten idoottien kanssa keskustelen, olen ihan varma, että ei sulla ole mitään "tuttavaa", vaan sä olet ainoastaan sairaalloisen kateellinen jollekin etäisesti tietämällesi, joka sua tuskin kotiinsa koskaan on kutsunut tai koskaan kutsuisi, ja sä pelle sitten heilut tolla tavalla nimettömänä netissä jauhamassa kakkajuttuja. Olet varmaan utelias minustakin, eikä niin? Eikö olisi syytä hakeutua ihan oma-aloitteisesti mielenterveydelliseen hoitoon, jos tuntemattomien mustamaalaaminen ja faktadetaljien urkkiminen tuntemattomista alkaa tolla tavalla sairaalloisesti kiinnostaa? Mä olen kyllästynyt tähän Suomi24:n, että tää foorumi ilmeisen tarkoituksellisesti johdattelee viattomia lukijoita etusivultaan ( kuten eilenkin tähän keskusteluun) kaiken maailman sairaisiin vihakeskusteluihin. Ja että mulle henkilöiltä tyystin tuntemattomat ei osaa nimettömässä netissä keskustella mun nimettömän kanssa asiallisesti, vaan ovat uteliaita henkilöstäni kaikkialla tän Suomi24:n keskustelupalstoilla missä olen käynyt - törkeää!

        Ja mitäs "änkyttäjissä" on vikaa, häh? Jos olisit elämässäsi koskaan käynyt muutakin kuin todennäköisimminkin kesken jääneen peruskoulun(?) tai jonkun puolivuotisen amiksen pultinkiinnityskurssin, olisi yleisivistyksesi vähän toisella tasolla eli sillä tasolla, että tietäisit, ettei esimerkiksi änkytys tai jokin puhevika vaikuta ihmisen älykkyyteen - sähän kun siis pilkkaat mielelläsi ilmeisesti änkyttäjiä ja mielenterveysongelmaisia, sä pelle, nimimerkillä netissä.

        Ja minä ainakin aidostiu loukkaannun, jos jonkun mielestä muka suolistosairaita kiinnostaisi keskustella piereskelystä tai että joku crohn tai colitis ulserosa olisi muka joku pikkukakkavaiva: kyseinen sairaus ei haittaa mitenkään elämää, jos siihen on toimiva lääkitys, mutta se voi olla vakava tai jopa hengen vievä sairaus pahassa tilanteessa ja täysin hoitamattomana, eikä siinä p*skantamisesta kiinnosta keskustella sitten, jos ulostaa verta, kuten minä olen vuosia vuosia sitten sen kyseisen vakavan sairauden vuoksi joutunut kokemaan.

        Ja mua yrjöttää toi murre. Olen kotoisin seudulta, missä käytetään tiettyjä murresanoja, joita minua vainonnut on tässä Suomi24:ssa herjaviesteissään käyttänyt. Oksettavaa, jos minä kiinnostan ihmisiä, joita en edes tunne. Ja mikään v*tun nettip*skapää arjesta irti oleva hyypiö en ole: vihaan nettiä ja sosiaalista mediaa, enkä ole mikään virtuaalihörhö, jolla olisi tuntemattomiin ystävyyssuhteita netissä. S*tanan netti. Alan tulla siihen tulokseen, että imbesilleimmät ovat eniten netissä....Äly ainakin loistaa poissaolollaan nettifoorumeilla.


    • huh huhh...

      Minä kysyisin suoraan. Ainakin minulla on sen verran itseironiaa ja läheiset välit ystäviini, että voin sanoa suoraan mitä siellä vessassa teen. Kyllä varmasti minunkin ystäväni kysyisivät onko sinulla ripuli vai mitä siellä vessassa teen jos kokoajan juoksisn 5min välein!

      • Bette Fleur

        Kaitpa se pitää tehdä. Tai tosiaan viiä kahville jonnekkin muualle. Ei se vessapaperin kulutus nyt sinällään haittaa, jotain se kuitenkin siellä puuhaa.
        - joo ei kukaan veä käteenkään tuohon tahtiin-

        Kohtelias tapa kysyä ?
        koputtaa oveen ja kysyä onko kaikki kunnossa ?


      • WC-Sivistys

        Niin minullakin on hyvät välit kavereihin eikä ole mitään salattavaa sellaiselta joka haluaa jotain tietää WC:ssä teen. Kerron myös avoimesti mitä teen. Älytöntä salailla jne. Jos on joku vaiva niin varmasti kerron. Itselläni ei ole vaivoja tms. Ehkä se wc-sivistykseni voi olla jollekin vaivaksi tai ainakin ihmettelyn aihe. Muutama kaveri ja heidän tyttöystävänsä on ihmetellyt sitä miten kusen kun ei kuulu mitään ääntä koskaan. He vihdoin rohkeni kysymään asiaa minulta kun olin kylässä. Olen kertonut että se on itsestä kiinni miten lorottaa. Oma, lähes äänettömällä kusemisella halua osoittaa kunnioitukseni muita kohtaan vieraana tai naapurina. Muut eivät tätä ymmärrä. Todella ällöttävää jos joku on vessassa ja kusen lorinat kuullu ympäri asuntoa tai jopa naapuriin yöllä tai kyllässä keittiöön tai olohuoneeseen. Kahvi tai tee varmasti maistuu paremmalta kun taustalta ei kuuluu kusen lorinaa. Itse herään kun naapuri lorottelee kaiket päivät ja etenkin yöt. Napuri onkin saanut uuden nimen, lorottaja häirikkö.


      • WC-Sivistys kirjoitti:

        Niin minullakin on hyvät välit kavereihin eikä ole mitään salattavaa sellaiselta joka haluaa jotain tietää WC:ssä teen. Kerron myös avoimesti mitä teen. Älytöntä salailla jne. Jos on joku vaiva niin varmasti kerron. Itselläni ei ole vaivoja tms. Ehkä se wc-sivistykseni voi olla jollekin vaivaksi tai ainakin ihmettelyn aihe. Muutama kaveri ja heidän tyttöystävänsä on ihmetellyt sitä miten kusen kun ei kuulu mitään ääntä koskaan. He vihdoin rohkeni kysymään asiaa minulta kun olin kylässä. Olen kertonut että se on itsestä kiinni miten lorottaa. Oma, lähes äänettömällä kusemisella halua osoittaa kunnioitukseni muita kohtaan vieraana tai naapurina. Muut eivät tätä ymmärrä. Todella ällöttävää jos joku on vessassa ja kusen lorinat kuullu ympäri asuntoa tai jopa naapuriin yöllä tai kyllässä keittiöön tai olohuoneeseen. Kahvi tai tee varmasti maistuu paremmalta kun taustalta ei kuuluu kusen lorinaa. Itse herään kun naapuri lorottelee kaiket päivät ja etenkin yöt. Napuri onkin saanut uuden nimen, lorottaja häirikkö.

        Ei sinua muu vaivaa kuin idiotismi. :)


      • mehumamma
        Bette Fleur kirjoitti:

        Kaitpa se pitää tehdä. Tai tosiaan viiä kahville jonnekkin muualle. Ei se vessapaperin kulutus nyt sinällään haittaa, jotain se kuitenkin siellä puuhaa.
        - joo ei kukaan veä käteenkään tuohon tahtiin-

        Kohtelias tapa kysyä ?
        koputtaa oveen ja kysyä onko kaikki kunnossa ?

        Kun hän tulee takaisin kysyisin, että onko vatsa sekaisin?
        Jos hän yrittä sitten änkyttää jotain, ottaisin esiin jännittämien ja kysyisin, että jännittääkö sinua asiat? Voisin itse jopa kertoa jonkun itseä jännittäneen tilanteen.

        Olisin valmis auttamaan jännittämiseen osallistumalla seuralaisena ja olemalla kontaktissa häneen, ettei jännittäisi tilannetta. Etsisin jopa enemmän tilanteita kuin seurakunnan.
        Olen itse auttanut arkoja opiskelukaveripoikia aikoinaan He koki luonnollieksi minut (varatun naisen) ja ohjeita annoinkin siitä miten tytöt ajattelee, mistä he ei välitä vaikka poika pelokkaana ajattelee asiaa ja miten tyttöjä lähestyä. Ennenkaikkea sitä, ettei jännitys ole paha, mutta tyttökohde on valittava oikein.

        Luulen, että on hirveä kaipuu kontaktiin ja satut nyt olemaan linjalla. Sun pitää luovia itsesi pois siitä ja säilyttää ystävyys ja auttaa herra ikäistensä pariin.

        Ei uutta mehu-jannea


      • jaahas-jaa.
        mehumamma kirjoitti:

        Kun hän tulee takaisin kysyisin, että onko vatsa sekaisin?
        Jos hän yrittä sitten änkyttää jotain, ottaisin esiin jännittämien ja kysyisin, että jännittääkö sinua asiat? Voisin itse jopa kertoa jonkun itseä jännittäneen tilanteen.

        Olisin valmis auttamaan jännittämiseen osallistumalla seuralaisena ja olemalla kontaktissa häneen, ettei jännittäisi tilannetta. Etsisin jopa enemmän tilanteita kuin seurakunnan.
        Olen itse auttanut arkoja opiskelukaveripoikia aikoinaan He koki luonnollieksi minut (varatun naisen) ja ohjeita annoinkin siitä miten tytöt ajattelee, mistä he ei välitä vaikka poika pelokkaana ajattelee asiaa ja miten tyttöjä lähestyä. Ennenkaikkea sitä, ettei jännitys ole paha, mutta tyttökohde on valittava oikein.

        Luulen, että on hirveä kaipuu kontaktiin ja satut nyt olemaan linjalla. Sun pitää luovia itsesi pois siitä ja säilyttää ystävyys ja auttaa herra ikäistensä pariin.

        Ei uutta mehu-jannea

        Et ole auttanut mitään arkoja opiskelukaveripoikia "jännittämisongelmissa" koskaan, sä nimimerkki "mehumamma", vaan teen tässä sellaisen (varmasti oikeaan osuvan) kyökkipsykologisen arvioinnin nimettömien kirjoitustesi tason perusteella persoonastasi eli kirjoittajasta nimetömien tekstien takana,että olet sukupuoleltasi mies, olet sosiaalistaukselta syrjäytynyt kansalainen, et ole koskaan korkeakoulua nähnytkään eli opiskelemisista ainakaan korkeakoulutasolla sinä et mitään tiedä, sinulla on mahdollisesti rikostaustaa, iältäsi olet alle viisikymppinen, mutta yli kaksikymppinen, tai vaihtoehtoisesti yli viisikymppinen syrjäytynyt herjaaja, joka vietät aikaasi netissä, kun et muutakaan osaa. Perhettä sinulla ei ole. Koet voimakasta mieltrymystä valhetelemiseen, ja kadehdit ihmisiä, jotka mielestäsi ovat saaneet ilmaiseksi hyän sosiaalisen asemansa. Olet mahdollisesti natsi, tai ainakin natsimielinen, eli hyväilet salassa Hitlerin Aatun kuaa, mihin viittaa mielisairas pakkomielteesi solvata tällaisilla internet- palstoilla juuri kaikin tavoin esimerkiksi ei- itse aiheutetuista sairauksista kärsiviä ihmisiä. Luultavasti olet hyysätty, eli sinulle sosiaalitoimi tuo suoraan vaikka murkinaan pupellettavaksi kotiovelle ja näin sinä kunnioitat omaa maatasi ja veronmaksajia: herjaamalla nimimerkikkä netissä viattomia.

        Ja älä valehtele ihmisten ystävyyssuhteista.


    • olisikohan näin

      Tuota... Ihan ensimmäisenä tulee mieleen ujosta, änkyttävästä henkilöstä, että ehkä hän vain yksinkertaisesti kärsii pahemmanlaatuisista sosiaalisista peloista, ja pakenee vessaan "turvaan", haukkaamaan happea, kokoamaan itseään tmv. Kerrot itsekin, että vessasta tullessaan hän yrittää avata keskustelua, mutta pakenee pian vessaan uudestaan. Vessa on ainoa paikka, jonne voi mennä kokoamaan itseään "luonnollisesti" (vaikkei selkeästikään tässä tapauksessa niin enää ole...) suljettujen ovien taa tarvitsematta selitellä, että apua, nyt lähti ääni jännityksestä tmv. Et kertonut suhteenne laadusta. Onkohan hän sinuun kovastikin ihastunut? Jo valmiiksi ujon voi suuret tunteet saada entistä hermostuneemmaksi. En minä tässä mitään suurempia mysteerejä näe. Kun kerrot lastesi tulevan käymään, tyyppi tahtoo lähteä pois. Tämäkin kertoisi ujouspaniikista. Itse olen ollut todella ujo, mutta vanhemmiten päässyt hieman asiasta yli. Hermostuksissaan tekee myös hassuja asioita, kuten pistää takin väärään paikkaan (avainnaulakkoon vaatenaulakon sijasta), minulle käy sitä jatkuvasti vieläkin...

      • Bette Fleur

        Voi hyvinkin pitää paikkansa mitä kerroit, jännittää nimittäin tosi paljon. Suhteesta: no varmaan oon ainoita naisia mitä on hänen ystäväpiirissä...
        Kerran hän soitti minulle hirveässä humalassa, änkytti että kulle minä haluaisin olla sinun tyttöystävä (!!!) ja laittoi luurin kiinni. Asiasta ei puhuttu sen koomin.

        No huomennapa onkin sitten jännät paikat. Seurakunta järjestää ruokailun ja sinne lupasin lähteä kaveriksi. Kun on tuommoinen kova jännittämään, haluais osallistua mutta ei mennä yksin. Pitääkin sitten vaivihkaa katsella aluksi missä on miestenhuone .. tirsk...


      • .....
        Bette Fleur kirjoitti:

        Voi hyvinkin pitää paikkansa mitä kerroit, jännittää nimittäin tosi paljon. Suhteesta: no varmaan oon ainoita naisia mitä on hänen ystäväpiirissä...
        Kerran hän soitti minulle hirveässä humalassa, änkytti että kulle minä haluaisin olla sinun tyttöystävä (!!!) ja laittoi luurin kiinni. Asiasta ei puhuttu sen koomin.

        No huomennapa onkin sitten jännät paikat. Seurakunta järjestää ruokailun ja sinne lupasin lähteä kaveriksi. Kun on tuommoinen kova jännittämään, haluais osallistua mutta ei mennä yksin. Pitääkin sitten vaivihkaa katsella aluksi missä on miestenhuone .. tirsk...

        Kyllä tuo todella minusta vaikuttaa siltä, että ylimenevästä jännittämisestä on kyse noissa "omituisissa vessaepisodeissa". Itsekin olen harrastanut vessaanpakenemista (hieman lievemmässä mittasuhteessa tosin) kun tuntuu, että sydän jyskyttää niin ettei enää pysy kasassa. Tuollaisista reaktioista saattaa myös helposti alkaa seurata suoranainen paniikki, kun pelkää, kuinka paljon jännittäminen näkyy ulospäin, ja tunne vain kasvaa niistä peloista. Paniikkikohtaus onkin sitten jo silmissä sumenemista jne., voi mennä ihan katkonaisempaan hengitykseen, sydämen hurjaa pamppailua... Väittäisin että sellaisen iskiessä itse kukin meistä tahtoo muiden katseiden ulottumattomiin kokoamaan itseään. Eikä paniikkikohtauksesta itsensä rauhoittaminen ole ihan minuutin juttu... Epäilisin, että siitä pitkät vessakäynnit. Tämä mies kun selvästi on todella ihastunut sinuun eikä mahdollisesti ole hirveän tottunut naisseuraan -nuo tekijät kyllä luovat muutamat "ylikierrokset" jo valmiiksi jännittävälle. Neuvoisin sinua ottamaan puheeksi hänen jännityksensä hienovaraisesti, jos tilanne sallii, en missään nimessä kysymään "omituisista vessakäynneistä", sillä niitä hän todennäköisesti jo valmiiksi häpeää, ja väärällä tavalla asian esille ottaminen voi pahentaa tilannetta. Parhaassa tapauksessa, kun hän pääsee avautumaan kunnolla jännityksen tunteistaan, ne eivät ole niin pahoja enää myöhemmin. Ei ole mikään häpeä myöskään käydä lääkärissä, mikäli tilanne on paha ja tuntuu, että pahimpiin, mahdollisesti (?) paniikkiin asti yltyviin tilanteisiin tarvitsee vaikkapa lääkinnällistä apua. Hienoa, että lähdet tämän miehen tueksi seurakunnan ruokailutilaisuuteen :)! Häneltä on myös hyvin rohkeaa, kun uskaltaa ylittää pelkonsa.


      • Eväspullo
        Bette Fleur kirjoitti:

        Voi hyvinkin pitää paikkansa mitä kerroit, jännittää nimittäin tosi paljon. Suhteesta: no varmaan oon ainoita naisia mitä on hänen ystäväpiirissä...
        Kerran hän soitti minulle hirveässä humalassa, änkytti että kulle minä haluaisin olla sinun tyttöystävä (!!!) ja laittoi luurin kiinni. Asiasta ei puhuttu sen koomin.

        No huomennapa onkin sitten jännät paikat. Seurakunta järjestää ruokailun ja sinne lupasin lähteä kaveriksi. Kun on tuommoinen kova jännittämään, haluais osallistua mutta ei mennä yksin. Pitääkin sitten vaivihkaa katsella aluksi missä on miestenhuone .. tirsk...

        Varmaankin "matkapullo" mukana. Työkaverikin risteilyllä kavi usein vessassa .Kohta oli ihan naamat,vaikka vain pari olutta baarissa joi.


      • JariCarl
        Eväspullo kirjoitti:

        Varmaankin "matkapullo" mukana. Työkaverikin risteilyllä kavi usein vessassa .Kohta oli ihan naamat,vaikka vain pari olutta baarissa joi.

        Tai tabuja.


    • ellu....

      Minun kaverilla on taas ihan päivän vastainen ongelma. Hän pidättelee vessahätäänsä niin pitkään, että sen huomaa kun hänellä on hätä.

    • ..?

      Tai sit pesee käsiä. Mä pesen käsiä yhtämittaa ja kyse ei oo pelkästä huuhtelemisesta vaan kunnon puunaus että pöpöt kuolee!

    • 17+6

      Olen mieshenkilö joka on myös kova jännittämään tai mulla on paha sosiaalisten tilanteiden pelko ja luultavasti myös jonkinasteinen paniikkihäiriö. Itsekin olen joskus tehnyt niin että pakenen vessaan kun minua alkaa jännittämään liikaa. Siellä sitten yritän keskittyä hengittämään ja koota itseni että pystyn taas kohtaamaan ihmiset.

      • Bette Fleur

        Mitä siinä sitten kannattaa tehdä jos itse huomaa tai toinen sanoo että pelottaa / jännittää / ahdstaa ?
        Pitääkö ohjata vaivihkaa ulos vai koittaa rauhotella ja jatkaa olemista, kuten nyt siellä srk ruokailussa ?

        Mikä on tuommosessa tilanteessa paras apu, antaako olla yksin vai meneekö vaikka ulos mukaan ? Jos luovuttaa kesken niin uskaltaako mennä sitten uudestaan samaan paikkaan.

        Aikonaan luin lehtiartikkeli Kari Hissu Hielalahdesta jolla on myös kova paniikkihäiriö, vaikka ei uskoisi. Kertoi että on monesti jättänyt kauppakorin kauppaan, koska kokee kassajonot ahdistaviksi.


      • tilannehoitoon
        Bette Fleur kirjoitti:

        Mitä siinä sitten kannattaa tehdä jos itse huomaa tai toinen sanoo että pelottaa / jännittää / ahdstaa ?
        Pitääkö ohjata vaivihkaa ulos vai koittaa rauhotella ja jatkaa olemista, kuten nyt siellä srk ruokailussa ?

        Mikä on tuommosessa tilanteessa paras apu, antaako olla yksin vai meneekö vaikka ulos mukaan ? Jos luovuttaa kesken niin uskaltaako mennä sitten uudestaan samaan paikkaan.

        Aikonaan luin lehtiartikkeli Kari Hissu Hielalahdesta jolla on myös kova paniikkihäiriö, vaikka ei uskoisi. Kertoi että on monesti jättänyt kauppakorin kauppaan, koska kokee kassajonot ahdistaviksi.

        Mitäs jos vaan kokeilisit ottaa ohjat käsiin ja komentaa sen samantein keittiöön ja länttää iltiksen eteen ja sanot jotta selaa sitä sillä aikaa, kun imuroit - kestää tovi.

        Jos jännittää niin siinähän se tasaantuu, kun ei tarvii keksiä sanomista..


    • habla.

      Oletko sä vähän tärähtänyt tai jotain? Tämä ei ollut ensimmäinen kerta kun luen tämän viestin.....

    • halpakamera

      Vaikka on hieman pervoa toimintaa niin hanki nettikamera vessaan niin eiköhän se homma siintä selviä!!

      • siinähänse

        Sillähän se selviää onko mitään sairasta toimintaa tekeillä...jos on tarpeita vc pytyllä niin ei tarvitse katella pitempään.


    • on ja pysyy

      Kuullostaa ihan paksusuolentulehdukselta. Silloin se on vessassa ravaamista 1-3 kertaa tunnissa. Aina juonnin ja syönnin jälkeen kerran tunnissa keskimäärin.

      • tiiiina2

        juuri näin...chronin tauti tai colitis ulcerosa..Nämä kaksi suolistosairauttaa aiheuttaa tuon vessassa ramppaamisen. Ja jos on ujo, niin ehkei uskalla sitä ääneen mainita, että on tämmöinen. Usein näiden kahden taudin omaavilla on myös paniikkihäiriö, mikä on saattanut saada alkunsa juurikin siitä, että on pakko mennä vessaan, kun ollaan esim. ihmisten ilmoilla, jossa se vessa pitäis olla just siinä ulottuvilla.


      • jaahah-aha---
        tiiiina2 kirjoitti:

        juuri näin...chronin tauti tai colitis ulcerosa..Nämä kaksi suolistosairauttaa aiheuttaa tuon vessassa ramppaamisen. Ja jos on ujo, niin ehkei uskalla sitä ääneen mainita, että on tämmöinen. Usein näiden kahden taudin omaavilla on myös paniikkihäiriö, mikä on saattanut saada alkunsa juurikin siitä, että on pakko mennä vessaan, kun ollaan esim. ihmisten ilmoilla, jossa se vessa pitäis olla just siinä ulottuvilla.

        Mikä on "cronin" tauti? Olette mielisairaita, jotka tällaiselle palstalle kirjoitatte noita pilkkakirjoituksia!! SIAT! Crohnin tauti ja colitis ulserosa erivat ole mitään pikkukakkatauteja, vaan verensiirtoja ja sytostaattilääkitystä vaativia vakavia sairauksia, syövästä alemmas heti seuraavassa tautivakavuusluokituksessa vakavimpia mahdollisia sairauksia. Lähes yhtä vakavia sairauksia siis kuin vaikkpa syöpä. Minua yrjöttäää tollanen uteliausuus, mutta myös se raivostuuttaa, jos joku imbesilli luulee, että crohnia tai colitista sairastavan pitää laukata koko ajan vessassa; ei tarvitse, jos sytostaattilääkitys toimii. Itse olen kahdeksan vuotta sairaastanut colitista ja minun ei tarvitse paskalle vessassa laukata; tottakai vuodan verta usein peräsuolesta ja on anemiaa joo tottakai autiimmuunin sairayuden vuoksi, mutta ei minulla ole paskantamisongelmaa, eikä mitään sellaista sairautta, mikä vaikuttaisi pärjäämiseeni esimerkiksi työelämässä.

        Minun elämääni mikään nettikiusaaja ei sen vuoksi pilaa, että minulla on sellainen sairaus, johibn en itse ole voinut vaikuttaa. En ole julkisuuden henkilö, enkä koskaan missään ole nimelläni kertonut sairauksistani, enkä mitään muutakaan itsestäni netissä. Lähinnä kiusaaminen tostakin sairaasta avauksesta tuli mieleeni.

        Hui: joku sairas on selvittänyt jopa mun sairauteni... Huh! Mielisairautta tai paniikkhäiriötä tosin ein ole, niitä mulla on joskus epäilty, mutta ei ole todettu, eli rekistereistä ei löydy mielisairautta mun kohdalta.


    • kuytrfdxcv

      Varmaan jokin terveysongelma tai sitten todella pihi ihminen säästää vesilaskussa.

    • tukjtut

      krooninen virtsatie tulehdus. Koko ajan pissittää, muttei mitään tule. Kyllä ihmiset on outoja.....

    • heh heh hee.

      Heh he heh heh mikä otsikko. Hi hi hi, heh heh, tämä on varmasti vuoden otsikko. He he he hih hih hih, kylläpä mua nyt hirnuttaa, heh heh. Nauretaan kaikki yhdessä: heh heh heh heh heh heh heh heh.

      • kouluko jo loppui ?

        Arja - Liisa Kangas on palannut viisaine kommenteineen. Ota huomioon että et ole niinkään anonymous.


      • Nureksimaan repertua
        kouluko jo loppui ? kirjoitti:

        Arja - Liisa Kangas on palannut viisaine kommenteineen. Ota huomioon että et ole niinkään anonymous.

        Hai miehet tulevat ja lähtevät mutta hajut jäävät.


    • yksjukkis

      No ei tarvii kuin nesteepoistolääkitys se alentaa verenpainetta ja pilleri kusettaa noin 5-6 kertaa, tai sitten eturauhanen on tulehtunut, sekin pissittää lähes jatkuvasti, oluen juonti senhän kaikki tietää yhden lasillisen kun juo kaks kusasee.
      Ei tää niin ihmeellistä ole.

    • diabeetikko

      Oliskohan hänellä pidätys vaikeuksia tai diabetes? Itse sain ravata vessas tämän tästä ennenkuin todettiin diabetes.

    • Sakset auki

      Anna sille pesää.Sitä se haluaa kumminkin.On vaan niin ujo ettei kehtaa pyytää.

      • Sillä se

        jännittäminenkin vähenee, kun kokee tulleensa hyväksytyksi. Kunnon estoton nainti auttaa asiaan.


    • --------------------

      Tuleepa mieleen ,että onkohan tämäkään aloitus nyt ihan etusivun arvoine,TUSKIN !

    • Ihme hiippari

      Eipä ole aloittajalla oikeita huolia elämässään.

    • OmenaOutoinen

      Hei aloittaja ! Mene johonkin halpiskauppaan ja osta kusipotta. Kun tämä tuttavasi seuraavan kerran tulee kahville, jysäytä potta keskelle kyökin lattiaa ja sano tyypille, että :" nyt kuset ja paskot tähän, jos pokkaa löytyy! "
      Eli toisin sanoen, ihan huuhaata koko juttu :D

      • Fake stoori

        Niin arvelin minäkin.


    • fastsou

      Excuse me. I'll get me coat.

    • kakka8

      sillä ei ole vessapaperia

    • Kaiken yläpuolella

      Jospa hän käy sinut nähtyään vessassa vetämässä käteen ja häpeillen sitten taas palaa, mutta näkeekin sinun häikäisevän kauniin ja seksiä tihkuvan olemuksesi ja eikun taas vessaan.....:)

      Tätä sen on pakko olla, ei kannata muita vaihtoehtoja edes miettiä.

    • liikaa tärkkelystä

      Diabetesta on näköjään jo ehdotettu.
      Väärä ravinto olisi toinen vaihtoehto. Ainakin minulle tärkkelys ja varsinkin vehnä aiheuttaa jatkuvaa pissahätää.

    • pakkomielteitä

      Varmasti käy siellä tumputtamassa ja nyyhkii vessanrengasta tai jotain muuta teidän henkilökohtaista tavaraa. Aivan selvä pervo, hankkiudu eroon tuollaisista kavereista.

    • löysämasu

      Kuinka kauan se on siellä vessassa? Iso vai pieni hätä siis?
      Syynä voisi olla ärtyvä paksusuoli tai virtsanpidätysongelmat. Ja niistä johtuva paniikki.
      Tai joku muu psyykkinen syy/neuroosi.
      Jos kyseessä on hyvä ystäväsi, on outoa ettei hän ole selittänyt.

    • Hanki e.

      Mitä se sinulle kuuluu. Jos kaverisi haluaa avautua vessaongelmistaan, niin tekee sen varmaan oma-aloitteisesti.

    • ....................

      Itse kuvittelisin hänellä olevan esimerkikisi paniikkihäiriön tai muun sosiaalisen pelon.

      Nämä ihmiset saattavat menetellä näin, jotta taas rauhoittuisivat.

      Ei siinä sen kummenpaa ole.

    • lääkäriin mars

      Liekkö joku kuzi tauti eturauhas ongelma tai jtn sinnepäin? Itse tiijän yhden joka ulkonaki on toinen jalka pystyssä ruikkimassa kuin koira 10 minuutin välein.

    • määmy

      Sosiaalinen ongelma? Jännittää tapaamist? Tuski tulis kylään.

      Vetääkö vessan? Peseekö kädet?

      Okei, mun yhel frendil on suolistotulehdus ja hänen on pakko käydä vessas aika usein.
      Nelikymppisel voi olla laajentunu eturauhanen ja tulla tippa kerrallaan.

      Voit tietty kysyy seuraaval kerral ku tulee vessast "Onko sulla suolistomurheita?"

    • Yksi vaihtoehto

      Mulle tuli ekana mieleen, että ehkä saa kicksejä siitä, että koskettelee itseään siellä, kun sinä olet niin lähellä, oven toisella puolella... Ja että jos sulla roikkuu pyykkiä kuivumassa vessassa, alushousuja tms., niin ehkä käyttää niitä siinä myös vähän "lisävirikkeenä" touhuilleen.

    • normaalipainoinen

      Minulla on yksi vanhempi työkaveri ja se menee aina ruokatauon jälkeen paskalle.

      Itsellä on aika korkea kynnys mennä vessaan heti syömisen tai kahvittelun jälkeen, jos olen kylässä, mieluummin käyn ennen...toiselle saattaisi tulla vaikutelma, että syötävä oli jotenkin huonoa.

    • jotain noista

      Veikkaisin sosiaalista ongelmaa, jännittämistä tai sitten tosiaan eturauhasongelmaa, jotkut lääkkeetkin tekee sen, että on kauhee pissahätä (siis miehillä)..Kahvi myös pistää joidenkin vatsan aivan sekaisin, varsinkin jos sitä litkii liikaa ja just sellasta suomalaista ärjyä, hapanta kahvia..

    • Älä viitsi

      Suomen perustuslain mukaan jokaisella on oikeus käydä ja viipyä vessassa siihen tarvittava aika ilman, että siitä pitäisi laatia minkäänlaista raporttia vessan omistajalle.

      Yksilönvapauslaki on tässä asiassa varsin selkeä.

    • tIiNaTtTtTu

      :D

    • kljklj

      "Ihan ensimmäisenä riisuu takkinsa eteisen avain naulakkoon, vaatenaulakko on vieressä."

      :D :D :D :D Huhhuh, nauran hervottomasti sisään päin...

    • Reiskallakin

      Tietää sinun istuvan herkkupepullasi sielä päivittäin. Menee vähän scat-juttujen puolelle, mutta hän todennäköisesti nuolee wc-istuimesi/pyttysi ja etsii roskista vanhoja pikkuhousunsuojia ja tamponeja.... paremman puutteessa käy myös likapyykistäsi alusvaatteet yms. Naisen "tuoksu" on niissä voimakkain.

      • domestos1

        Kirjoitit että humalassa soitti ja sanoi haluavansa olla tyttöystäväsi.Hän on nainen miehen kehossa.Siis väärässä sukupuolessa.Eikä uskalla paljastaa itseään vaan juoksee vessassa.Siivoa vessasta kaikki pyykit,puhtaat ja likaiset.Ota käsipyyhe pois ja laita pyyhepaperia tilalle.Siivoa vessasi sellaiseen kuntoon että ei jää kuin vessapaperi.Kuuntele mitä häärää ja valuttaalo vettä.Asia selkiää aikanaan


    • voi hitto,,onko tämä totta että kyselet tuollaista näin yleisesti,kyllä tämä alkaa jo olla aika hupaisa ja surkutelta sivusto.

    • lääkäriin

      tuolla kaverilla voi olla tosiaan oikea ongelma; paniikkihäiriö, tms. krooninen suolisto-ongelma siinä lisänä. Ei ole helppoa.

    • jarno petteri

      Luultavasti se asentaa kameroita sun vessaan. Ehkä tällä sun kaverillas on joku erikoinen fetissi koska hän haluaa katsella sua kun käyt kusella tai paskalla

    • 16570

      Voin taata että se vetää hanskaan aina veskiin syöksyessään.Olen ollut kiimassa samassa joskus.

    • Erkki

      Mulla oli entisessä työpaikassa (toimisto) työkaverina mies, joka kävi tasan 20 minuutin välein vessassa. Eli tulee noin 20 kertaa työpaäivän aikana. Se kävi vielä ennen poislähtöään töistä vessassa, vaikka asuu kilometrin päässä työpaikasta. Käsiä se ei pessyt vessassa käydessään, ja toimitus kesti aina 2 minuuttia, paitsi joskus harvoin oli isompi asia. Hänen vessassa käyntinsä pystyi määrittelemääne ennalta minuutin tarkkuudella. Joskus satuin menemään vessaan ennen häntä. Siinä tapauksessa hän meni naisten vessaan, mistä naiset eivät tykänneet (toimisto oli naisvaltainen).

    • 7suf9shf9hsdf

      No, nyt on pakko kysyä sinulta, että miksi et kysy häneltä asiasta silleen nätisti eli vaikkapa, että "vaivaako sun vatsa" "onko sulla herkkä vatsa" jne.

      Oma kohtaisesta kokemuksesta voin sanoa, että elän nykyisin ilman kahvia, ilman brandyä ym. vahvoja juomia ja katson huolella mitä voin laittaa suuhuni.

      Tiedoksi sinulle, että ei se välttämättä ole mitään outoa vaan hemmetin yleinen ns. ärtynyt suoli, josta itsekin olen kärsinyt ja ärtynyt suoli on juurikin tuollainen mikä reagoi tiettyihin ruoka ja juoma-aineisiin sekä esim. stressiin.

      Voihan se olla, että kyseinen tuttava tykkä käydä luonasi mutta se jännittää koska hän tietää vatsansa hankalaksi ja tämä tekee ikäänkuin sellaisen inhottavan spiraalin joka ruokkii itseään ja saa juosta vessassa.

      Itselle on kaiken a ja o se, että katson mitä syön ja juona, lepään hyvin ja syön säännöllisesti tietyllä aikataululla jne. Mä kun en enää jaksanut sitä rumbaa tuon vatsani kanssa eism. aamusin kun olisi pitänyt töihin kerkiä, ei ole herkkua joutua juoksemaan vessassa aamusella monta tuntia ja myöhästyä töistä tai kyläillä ja juosta vessassa jne.

      Ärtynyt suoli on erittäin ikävän oloinen juttu, jonka kanssa pitää elää ja syödä/juoda oikein.

      HuH, tulipa stooria mutta hei, kysäse tuttavaltasi sillai varovaisesti että onko sillä ärtyny suoli, sano rehellisesti että olet tälläisen huomion tehnyt ja olet osittain huolissasi onko hänellä kaikki hyvin, puhumalla hommat yleensä selviää.

      Jos henkilöllä on vatsassa jotain niin hän kyllä reagoi eri tavalla jos kyseessä on jokin muu "outous"

      • habla.

        Etkö sinäkään sikapossu tajua, että kyseinen sekopää laulattaa teitä pässejä täällä ihan huvikseen. Ei ole ensimkäinen kerta.
        Ja mee joo vittu kysymään vieraalta et onko sulla ärtynyt peräsuoli. Kyllä olet pässi vailla vertaa.............


      • 798u99yyhh99
        habla. kirjoitti:

        Etkö sinäkään sikapossu tajua, että kyseinen sekopää laulattaa teitä pässejä täällä ihan huvikseen. Ei ole ensimkäinen kerta.
        Ja mee joo vittu kysymään vieraalta et onko sulla ärtynyt peräsuoli. Kyllä olet pässi vailla vertaa.............

        Toisen vaivasta voi aina kysellä koska jos aloittajan tarina on tosi niin tämä veskijuoksia kyllä tietää, että toinen on asian huomioinu.

        Jos sun mielestä tuttavan tai ystävän vaivasta ei voi kysyä ja keskustella tyyliin "huomaan että sulla on jotain kun juokset vessassa, herkkä vatsa? ärtyny suoli?" "oletko kunnossa" niin se on sun häpees jos et osaa keskustella.

        Mutta sä kuulut ilmeisesti niihin ihmisiin, jotka ei osaa keskustella missään, ei edes kotona ei edes parhaalle kaverille, jota sulla tuskinpa on.

        Taidat vaan olla ilmeisimmin mua isompi PÄSSI, joka on saanut alkunsa kun äitee on haistellu faijas kalsareita, no eipä sulta voi vaatia kauhalla kun on lusikalla annettu.

        Ja mitä tulee aloittajan vedätykseen ja onko kyseessä trolli niin noita jokaista ei jaksa rupea analysoimaan kun näitä Suoli24.fi kirjoituksia lukee.


    • UtewdhHyihelevettti

      Veikkaan että tonkii pyykkikoppaa tai roskista. Voi sillä olla piilokamerakin siellä.

      • mina tahtoa saasta raha

        Minä kyllä uskon että kaveris tahtoo vain varmistaa ettei hätää tule myöhemmin, ja lorotellee ja paskoo sun piikkiis.


    • tuttujuttujoo

      Joo, kamu tonkii sun pyykkikoria ja kiskoo hanskaan sun pikkarit naamalla.

    • joo5

      sillä ei oo kotonna vesaa

    • hevat

      OLEN 10vuotta samoissa ongelmissa,joten en kylässä paljon ,kun lasteni luona.
      Ensiksi minulla on keliakia koliitti siis suolisto tulehdus.Ruokavalioni on ok
      siis ei kotimaista viljaa,mutta suolisto tulehdukseen ei ole keksineet lääkettä
      Siis vessa on tutuksi tullut kauppa reissullakin. Olen74v kai se on loppuikäinen vaiva.
      Kaikkein eniten harmittaa,kun hautajaisiinkaan ei voi lähteä ja niitä tän ikäsellä on usein. Alemmuuskompleksi on minulla. Kysy vieraaltasi oletko käynyt lääkärissä.

    • mummo vaatenaulakost

      Joo on se omituista kun ihmisten on käytävä vessassa.

    • näinpä1111

      Varmaa käy narkkaa siel

    • 4-14

      se heiluu sielä kulli käessä ja runkkailee pitkin ja poikin. Ihan normaalia touhua jos on runkkaus addiktio

      • loppuun jauhettu

        Onko tullut pyykin sekaan ylimääräisiä läiskiä ? siirrytään seuraavaan aiheeseen.


    • Ihmettelijä 2012

      Minun äitini luona käy kylässä eräs häntä nuorempi nainen ja hänkin käy joka kerta toiletissa vierailunsa aikana. Toiletissa ollessaan tämä nainen rullaa noin puoli rullaan vessapaperia mukaansa. Ilmeisesti vessapaperi on liian kallista hänelle, jolla on tosi pieni eläke ja hän huomannut hyväksi keinoksi hankkia vessapaperi vierailupaikojensa vessoista. Nolointa tietenkin on se, että ihmiset puhuvat, irvivät ja nauravat tälle naiselle aivan avoimesti hänen selkänsä takana. Eipä silti ei tuon naisen varastelut pelkkiin vessapapereihin jää, kyllä hänen mukaansa lähteen vierailupaikoista paljon muutakin tavaraa.

    • 8+16

      Diabetes, josta tuttava ei tiedä. Sokeriarvot korkealla ja virtsaamisen tarve on aivan älytön.. kuselle saa mennä heti uudestaan kun tulee vessasta.. Suomessa on arvoitu olevan puoli miljoona diabeetikkoa, jotka eivät tiedä sairastavansa diabeettista

    • "pöntöllä"!

      Jaa, toihan hyvä kikka, säästää omaa vessapaperia. Pari kertaa viikossa isommalla asialla. No siihen tarttee kyllä vatsaa opettaa - että noin sen saa toimimaan!

      • säästä wc-paperia

        Vielä enempi säästää wc-paperia, jos suihkuttaa alapään ja kuivaa pyyhkeeseen. Silloin ei tarvita ollenkaan paperia.


      • Ei hyvä sekään
        säästä wc-paperia kirjoitti:

        Vielä enempi säästää wc-paperia, jos suihkuttaa alapään ja kuivaa pyyhkeeseen. Silloin ei tarvita ollenkaan paperia.

        Niin mutta vesi roiskuu ja kastelee vaatteet. Ja naiselle voi tulla tulehdus alapäähän, jos sitä suihkuttelee liian usein.


    • Paperirosvo?

      Jos se varastaa vessapaperia?

    • Jäykkätre

      Jos käy kädellä veskissä,kivempi ettei siinä keittiössä ala ruiskiin.

    • sisäsiisti

      En tiedä sinun vastaustasi, en siis vastaa sinulle, mutta tulin tänne, kun näin tuon pikku kuvan ( joka johtaa tälle sivulle), jossa näkyy mies istumassa vessan pytyllä, jossa on pudottanut housunsa lattia tasolle. Itse en tekisi niin, sillä veskin lattia voi olla likainen ja siinä voi olla virtsa ym. eritteitä, jotka päätyvät alushousuille, kun ne vetää takaisin ylös..yääääääääääääääääääääk..

      • bjjjgfhyik

        Nyt keksin, hän käy siellä aina piereksimässä, kun on syönyt jotain joka pierettää ja ei uskalla herrasmiehenä sinun aikana paukutella..:)


      • Muhkeat evähät
        bjjjgfhyik kirjoitti:

        Nyt keksin, hän käy siellä aina piereksimässä, kun on syönyt jotain joka pierettää ja ei uskalla herrasmiehenä sinun aikana paukutella..:)

        Hai ei tipu mutta valuttaa.Hai olisikohan munihin iskennyt vaikeanluonteinen sankkeri.


    • Kaveri piikittää käteensä sielä, ja vetelee nappejaan kun ei kehtoo sulle kertoa tahi näyttää

      • jehjeh.

        Toinen todennäköinen vastaus on Masturboiminen. Ehkä kaveri on seksuaalisesti kiinnostunut, muttei syystä tai toisesta sitä kerro.


    • apilanlehti

      Lähesty ihan nätisti asiaa, että onko sinulla jännitystä päällä, kun käyt noin usein vessassa. Yritä olla valmis keskustelemaan jännityksestä ja siihen apukeinoista.

    • viisaseihuomaa...

      Kaikella sinäkin päätäsi vaivaat. Vieraallasi voi olla pissa vaivoja tai ärtynyt paksusuoli tms. Eikö Suomessa enää saisi käydä kylässä jos sattuu olemaan vaikka pissavaivoja joiden vuoksi joutuu juoksemaan vessassa. Ole huoleti. Tuskin vieraasi vaiva on tarttuvaa laatua.

    • Suoraan..

      Ehkä vielä erikoisempaa on se että tarkkailee kaveria ja alkaa netissä siitä kyselemään.
      Mikset kysy suoraan kaveriltasi jos asia vaivaa?

    • mieliku vitus'

      Se kaveri on superujo ja lätkässä suhun, mitä jos ottaisitte yhdessä viiniä ja paukkuja, ja kun hän sitten pystyy rentoutumaan seurassasi, vihdoinkin, niin sitten vaan pusi-pusi-lääh, ja anna sille ujolle veijarillesi, ja kunnolla, mieliku vitukseni lentää kuin mieli ku vitukseni, ja näenkin sinut hemaisevana naisena, jota ystäväsi himoitsee ja kainostelee ja kuolaa.

      Anna sille jo. Ei saa kiusata.

    • ASTH

      Hänellä on varmaan nainen vessassa

      • kaapistoasentaja

        peilikaapin takana on nainen.


    • K.akkaville

      Veikkaan et kaverisi pyllyvako tuhriintuu minuutin välein kakkaan ja sitä käy siellä pyyhkimässä! Toinen vaihtoehto on se että käy haistelemassa sun kakkasia kalsareita joita niitkin löytyy aika runsaasti vessastasi!

    • mummi

      Hankipa pussillinen marmorikuulia ja laita ne irtonaisesti peilikaapin oven taakse siten, että putoavat varmasti, jos oven avaa. Siis silloin, kun kaveri on soittanut tulevansa kylään. Tällä keinolla varmistat, tutkiiko hän sinun meikkejä / hammasharjoja jne. kaapista. Jos on kaappitutkija ja saa siitä jotain, jää kerralla kunnolla kiinni ja lopettaa sen, kun kuulat putoavat kolinalla lavuaariin.

      • JASSOO

        Mummmi tarvitsisi nyt kyllä jonkun toimivan lääkkeen vainoharhaisuuteensa. Miksi ihmeessä joku nyt ravaisi toisen vessassa vain tutkiakseen kaappeja jne, kun siitä heräisi kuitenkin epäilystä?

        Kokeilehan laittaa marmorikuulasi vaikka alapäähäsi, jos sillä pääsisit tuosta miehenkaipuustasi eroon.


      • ei_marmorikuulia

        Ja kuka maksaa hajonneen lavuaarin, kun marmorikuula putoaa vauhdilla ja osuessaan lavuaarin pintaan, lavuaariin tulee halkeama - SINÄ !

        Siis, jos tuota kuulaideaa haluaa käyttää, kevyet muovikuulat kyllä meluavat ihan tarpeeksi, mutta kevyempänä ja kimmoisampana materiaalina eivät ehkä ihan niin helposti hajota lavuaaria !


    • painostus+häpeä= :)

      Kerro sille tuttavallesi tästä keskusteluketjusta jonka aloitit. Täällä me kaikki huippuluokan asiantuntijat analysoimme mystistä vessassa käyntiä. Entä jos piiloitat pieniä ja huomaamattomia tallentavia videokameroita vessaasi ja huoneistoosi? Sitten kun "ystäväsi" taas käy vessassa niin jopa meille kaikille nauru maittaa kun lataat häpeällisen videon youtubeen tai vastaavaan sivustoon. Me nauramme asiantuntevan makeasti ja annamme hyviä neuvoja sekä elämänviisauksia ystävällesi :) Ystäväsi parastahan tässä ajatellaan, vai mitä?

      Toinen viisas ja hyödyllinen vinkki on että painosta jatkuvilla uteluilla tuosta vessassa käynnistä. Ihmettele suureen ääneen vieraiden läsnäollessa että: "voe tokkiisa, kylläpä nää usiasti ramppaakki sielä vessasa! Mikä sinua vaevaa, onko nulla joku saerraus? Minäpä soetan Elemalle ja kerron kaekki".

      Myös lääkärikirjan sairauksien ääneen lukeminen ja kuvailu on hienovarainen tapa udella vessakäyntejä.

      • 3+7

        "Entä jos piiloitat pieniä ja huomaamattomia tallentavia videokameroita vessaasi ja huoneistoosi? Sitten kun "ystäväsi" taas käy vessassa niin jopa meille kaikille nauru maittaa kun lataat häpeällisen videon youtubeen tai vastaavaan sivustoon. Me nauramme asiantuntevan makeasti ja annamme hyviä neuvoja sekä elämänviisauksia ystävällesi :) Ystäväsi parastahan tässä ajatellaan, vai mitä?"

        Näin tekemällä syyllisyy rikokseen ja nimimerkki painostus häpeä= :) saisi hävetä. Ja minulta on turha kysyä, että mihin rikokseen muka.


      • jaahas----

        Tiedoksi vaan kaikille kaheleille tästä sivusta sellainen asia, että "nauru ei maita" tätä Suomi24:a lukiessa ja että on sitten rikos laatia esimerkiksi Youtubeen luonnollisista ihmisistä pilkkavideoita, vaikka minkälainen häiriintynyt nettikiusaaja olisikin kyseessä, mutta tämähän onkin sitä aikaa, milloin oikein valtion varoilla on opetettu kaiken maailman käytöstapoja omaamattomat käyttämään youtubea ja laatimaan sinne herjaavia videoita viattomista ja samat p*skapäät osaavat kyllä teksanisesti hyvin käyttää nettiä, mutta normaalikäytöstapoja, että miten tuntemattomien ihmisten kanssa tällaisessa nimettömässä nettikontekstissa keskustellaan sellaisilla epäihmisillä ei ole.

        Urkkimista veikkaan ton aloituksen olevan. Joku p*skapäähän siis on vainonnut minua tässä Suomi24:ssa, kun olen käynyt tässä Suomi24:ssa keskustelemassa ja pelotellut. Nyt on sitten uteliaana suolistosairauksista, vaikken kyllä ymmärrä, että mitä v*ttua vaikka mun vatsasairaus tuntemattomille kuuluu. No nyt sai mitä halusi: ihan tahallani kerroin sairastavani colitis ulserosaa, mitä tietysti en julkisesti missään kertoisi, ja sen kerroin siksi, että pääsen ihan todella tekemään sen rikosilmoituksen, mikäli joku esiintyy netissä joko minun tai kenenkään tuntemani nimissä herjaamassa. Kuuluu nimittäin yksityisyyden suojan piiriin se asia,että mitkä henkilöt netissä keskustelevat, jos on nimetön palsta kyseessä, eli kenelläkään sekopäällä ei ole oikeutta alkaa vaikkapa vainota minua, jos olen keskustellut Suomi24:ssa, kun en ole tämän foorumin rekisteröitynyt jäsen, enkä koskaan netissä missään esiintynyt nimelläni.

        Ja muuten: ne, jotka vielä paniikkihäiriöistäkin ja niistäkin vakavista sairauksista pilkkaavat: menkööt talipäät hoitoon. Mulla ei ole pasniikkihäiriötä, jos joku p*skapää sellaisistakin asioista olisi utelias, enkä ole myöskään mielisairas eikä minulla ole ongelmaa narsismin kanssa. Mitä muuta haluatte tietää: mun ystävät vai, mun sukulaisuussuhteet vai, mun tilin saldon, opintotilanteen ja mitä muuta? Urkkup*skat nettihäiriköt ihmisvihaajat netissä...

        Jos joku kahjo minua vainoaa, voin kertoa, että olen täysin viaton siihen, jos joku k*sipää on selvittänyt keskustelupalstalla käymiseni perusteella mun henkilön ja käynyt herjaamaan minua. Olisi tän foorumin Suomi24- ylläpidon tehtävä hoitaa, että sellaista ei tapahdu, koska minä en kuulu häirikköporukkaan joka netissä esiintyisi naamalla ja nimimerkillä, enkä kuulu mihinkään nettiyhteisöön esimerkiksi tällä hetkellä.


    • wertyuiyyy

      suolessa sillä on vika ripulia pukkaa ja pakki on sekasin

    • diureetti

      Makeiset ja tupakat pois kioskeista ja mitään olutta ei kioskeihin laiteta!

    • Idorunk.

      Se nuolee siellä wc-istuimen istuinosaa ja runkkaa samalla pitkin vedoin!

    • JASSOO

      On se ihme minkä takia joillakin ihmisillä on tarve vältellä sosiaalisia kontakteja, kun heidän vessakäyntejäänkin jo seurataan. Oletko koskaan miettinyt, että vaiva voi olla kaverillesi hyvinkin häpeällinen ja kiusallinen? Esim. Ärtynyt paksusuoli ei katso aikaa tai paikkaa kun vessaan on päästävä.

      Ja mietihän kumpi olisikaan kauheampaa: se että kaverisi ramppaa vessassa jatkuvasti vai se, että ei kehtaisi mennä vessaan kun miettii mitä muut ajattelee ja tämän seurauksena kusisi housuunsa tai paskantaisi?

      Ihmisen tarpeesta tehdä asiansa on tehty aivan tolkuttoman noloa ja luonnotonta, vaikka siinä ei ole mitään noloa ja luonnotonta. Juuri tuon takia ihmisille käy vahinkoja, koska häpeä estää heitä menemästä julkisiin tai kaverien vessoihin ja sitten sattuukin vielä häpeällisempi asia, eli ihminen epäihhimillisen pidättelyn vuoksi tekee asiansa housuihin - sekös vasta onkin asia, josta nauretaan lopun elämää.

      Mieti nyt vähän ennen kuin tuollaista kirjoittelet.

    • 0000000

      Kaverillasi voi olla diabetes eli sokeritauti. Se aiheuttaa vähän välilä vessassa juoksemista, paljon veden juomista ja väsymystä. Tiedän kokemuksestakin koska minulla todettiin 2 vuotta sitten 2-tyypin diabetes ja juoksin ennen sitä jatkuvasti vessassa ja vähän väliä janotti.

    • ykkös-vai kakkoshätä

      Kahvi ainakin vilkastuttaa aineenvaihduntaa, ja kun sitä juo paljon niin saa ravata yhtenään kusella.
      Mutta voihan sillä olla jokin lääkityskin joka vilkastuttaa aineenvaihduntaa.
      Toisaalta et kyllä kertonu kumpi hätä hänellä jatkuvasti on. Jotku lääkkeet laittavat vatsan niin sekaisin, että vessassa saa ravata niin tiuhaan että persus alkaa olemaan melko pian vereslihalla.

    • growsa

      Jos se käy runkulla välillä, kun sinä pihtaat:.!

    • vähäpätöisiä asioita

      Maailmankaikkeudellisessa mittakaavassa tuollaisilla vessa-asioilla ei ole paskankaan merkitystä. Homeisen pullotalon vessasta kuuluva ripulin ja virtsan surumielinen lorina hukkuu avaruuden tyhjyyteen ja kylmään välinpitämättömyyteen...

    • just a quess

      jos olet edes siedettävän näköinen nainen niin varmana on ihastunut, etenki jos on ujo mies jolla naisia ei kauheasti ole ollut.

      itse en ole tätä harrastanut mutta onhan se vessa varmaa ihan hyvä paikka kasata itteänsä kun voi katsoa peilistä ja vähä porskuttaa vettää naamalle yms.

    • hjhhkkhh

      Onhan tuossa kerrakseen ongelmaa. Kokeile välillä muunlaista tarjoomusta kuin pakkopulla-kahvittelua, vaikka jotain helppoa naposteltavaa ja epävirallisesti tarjottuna muun tekemisen lomassa, sillä vessaan pakenevalla vieraallasi voi olla paha kahvikuppineuroosi, tosin se kyllä useimmiten näkyy läpi siinä kahvitellessa.
      Minä itse kyllä kysyisin syytä, suoraan, mutta ei nurkkaan ajettuna.

    • .................

      Näitä tapauksia on paljon osastoilla ... =(

      • 2+12

        Luultavasti jotain sen suuntaista, koska muutoin olisi 'ymmärtänyt' selitellä syytä.


    • Hoitsu...

      On myös semmoinen tauti kuin diabetes insipidus. (ei mitään tekemistä diabeteksen kanssa vaikka nimi niin sanoo)

      Siinä puuttuu antidiureettinen hormoni ja pissaa voi tulla yli 10l päivässä. Ja koko ajan on jano! Se on hoidettavissa ... Janottaako kaveria kokoajan?

    • uffa1

      Juokaa wc seuraavan kerran ne kahvit..ja kysy että oliskos tämä se mieluinen paikka..

    • ehkä tämä sairaus...

      http://www.crohnjacolitis.fi/cms/V-E-S-S-A-P-A-S-S-I-lue-lisaeae-14-5-2012.241.0.html

      "IBD- sairauksina tunnetut Crohnin tauti ja haavainen paksusuolentulehdus (colitis ulcerosa) ovat yhä nopeammin lisääntyviä sairauksia. Niistä on pian tulossa yksi kansantaudeistamme. Ne ovat elinikäisiä sairauksia ja tyypillisimmin niihin sairastutaan nuoruudessa tai nuorina aikuisina. Sairauksien Ikävimpiin oireisiin kuuluu suolen toiminnallinen häiriö, joka vaatii jatkuvia WC- käyntejä, joillakin jopa kymmeniä kertoja vuorokaudessa,jolloin ne voivat lähes invalidisoida henkilön. Niinpä IBD-sairauksia sairastavat ovatkin pakotettuja pysyttelemään WC:n läheisyydessä."

    • gfbrtgbhtrbt

      Jotain psyykkisiä jännitysoirita tms sillä kaverilla on. Tulee mieleen, että hän joko pakenee vessaan kokoamaan itseään, tai jännittää niin, että mahaan kertyy ilmaa ja hän menee pieraisemaan, tai sitten saa tai plkää saavansa koko ajan stondiksen mitä menee piilotteelemaan. Jotain tällaista varmaan, kun on niin estynyt jännittäjä ja änkyttääkin.

    • paljonasiaa

      pitkä ketju.............

    • Monia syitä!

      Minkä ikäinen vieraasi on? Kun ikää tulee lisää yleensä myös wc:ssä käynnit lisääntyvät. Vai onko vieraallasi krooninen virtsatietulehdus? Jos ihminen on jännittynyt niin myös se lisää wc:ssä käyntejä? Onko hän ystäväsi pelkästään vai rakasteletteko myös tai onko sellainen mielessä ollut? Käykö ystäväsi wc:ssä ottamassa jotain lääkettä, potenssilääkettä tai jotain muuta? Onko hänellä avannepussi, johon uloste menee ja josta hän on huolissaan? Onko eturauhasvaivaa tai onko virtsan pidätyskyky mennyt kokonaan? Onko kenties peräti vaipat ja pelkääkö hajuhaitttoja? Mene ja tiedä! Syyt voi olla vaikka mitkä, koskaan ei voi tietää. Kysy häneltä itseltään, mutta tee se hienotunteisesti.

    • Hölyn Pöly

      Kysymyksessä on aivan selvästi liian Löysä ryppynaru, eli vuotava pakoputki ja se rykiminen siellä vassassa on sitä, kun hän haluaa rykimällä peittää piereskelyn äänen, koska sinä kuunelet huusin oventakan, että montako pökälette putoaa, montako pierua tulee ja montako palaa Wc-paperia se käyttää,

      Suosittelen, että ensikerralla, kun kahvittelette vie hänelle invalidi-Vaippoja ja imodimua niin voi vaikka sitten jo kahvipöydässä turauttaa kurat housuun menemättä Wc:hen.
      Sitten voitkin lähteä kotiin ilmoittaen, ettet viitsi olla sellaisessa paikassa, jossa on pahan ilman haju.

      Suosittelen hänelle myös Kummelista tutun urheilija Timo Silakan urheiluvalmentaja Vorniston valmennus harjoituksia sillä Vornistohan käski aina Timo Silakkaa RRRRanskalaisittain Purrrristamaan perrrrseellä.
      Se ilmeisesti tepsii kummasti.

    • pelottaaakaikki

      Hei aloittaja!
      Itse arvelen näin:
      MInulla on paniikkihäiriö.Enkä voi siksi olla aina seurassa.
      Toisinaan haluan kuitenkin olla joskus ihmisten kanssa tekemisissä. Kutsun ITSE itseni kylään=voin lähteä milloin haluan. Ja se on pääasia. (saan suorituspaineita, jos minut kutsutaan...tuntuu etten voi itse määrätä tuloani/lähtöäni)
      Kun olen kylässä, minua saattaa ruveta ahdistamaan ja silloin "luonnolisimman" tuntuinen paikka on vessa.
      Se on yleensä paikka missä saa olla yksin eikä kukaan ihmettele.
      Siis, vessaan olen paennut monesti vaikka olen itse halunnut vieraisille.
      Paniikkihäiriö on inhottavaa, eikä siinä auta "niskasta kiinni ottaminen".
      Siis, kysy suoraan frendiltäsi, miksi ja mikä häntä jännittää.
      Ja sano, että sinun luonasi on paikka, jossa hän voi vapaasti jännittää, käydä veskissä, tms ja ettei hänen käytöstään kukaan ihmettele tai arvostele.
      Meille p-häiriöisille on pahinta se, että ryhdytään kauhistelemaan tai "parantelemaan".
      Hyvä kun kysyit, varmaan voit olla tukena frendillesi.

    • ymmärtäkää

      Aika rankkoja ja tylyjä vastauksia täällä.
      Voi kunpa en olisi tämä vessassa kävijä.
      MInulla on paniikkihäiriö ja sosiaalisten tilanteiden pelko.
      Olis kiva olla muiden ihmisten kanssa mutta kun jännittää.Paniikihäiriö
      tekee sitä, että luikahdan jos vain mahdollista vessaan tai ulos hengittämään ja rauhoittumaan.

    • Sybilla

      Voisiko tämä vessassa ravaaminen johtua ärtyneen paksusuolen oireyhtymästä, jota itsekin sairastan? Käyn välillä vessassa about 10 kertaa päivässä, ja se ei todellakaan ole mukava sairaus. Joskus täytyy miettiä etukäteen reissun esim. keskustaan mistä löytyy lähimmät wc:t. Oireyhtymä pahenee jos on stressiä tai jännittää. Joskus voi olla viikko ilman oireita, joskus monta päivää ravata vessassa. Jos joku kävisi mun vessassa vierailun aikana vaikka kuinka monta kertaa, ihan vapaasti, en kummeksusi sitä ollenkaan. En laske kenenkään vessassakäyntejä.

    • Kylmät kädet

      Minulla oli ystävänä manipuloiva psykopaatti, joka aivan jokakerta luokseni tullessaan kävi ulosteella vessassani. Ei ollut kyläilyä, ettei hän olisi nimenomaan käynyt kakalla.

      Toisen ihmisen täydelliseen kontrolliin pyrkivä mieli saa ilmeisesti jotain tyydytystä tällaisesta toiminnasta?

      • Kylmät kädet

        Korostaisin vielä sitä faktaa, että hän nimenomaan tuli luokseni kylään ainoastaan käydäkseen paskalla.


    • Outoa käytöstä

      Oletko varma ettei hän availe siellä peilikaappeja tarkastele intiimeitä tavaroitasi ja vakoile mitä muuta siellä on sekä saa siitä
      tyydytystä?

    • Kaikenlaista1

      Eräs tuttavani kertoi eräästä reissutyökaveristaan, joka aina aamuisin ennen työhön lähtöään meni vessaan ja istui pöntöllä vessan ovi auki.
      Myöhemmin hän oli kertonut hänellä olevan suljetunpaikan kammon, joka iski aina pienessä vessassa. Lisäksi tilannetta helpotti jos joku oli läheisyydessä.

    • sanonpa vaan

      Kannattaisko kesk. aloittajan vaikka kysyä. että: "onko sulla vatsasekaisin" ?
      Eikä normaali kommunikointi suju ...?
      Tai sitten se käy uittaan sinun hammasharjaa pytyssä tai muuta tihutyötä, eli ei ole oikea kaveri vaan yhä yleistymään päin oleva "kateellinen kaveri".

    • mies 36v

      Onhan se kiusallinen toi,mutta jos kysyisit häneltä. kuiteskin tunnette toisenne ja olette ilmeisesti ystäviä.

      minulla itsellä on helvetin onneton rakko tai sitten oireilee jostain sokeritaudista tms. verensokerit menee aikasta helposti mulla alas.koska jatkuva virtsaaminen poistaa nestettä ja tärkeitä suoloja/sokeria verestä. ihan sama mitä juon, kusella saan käydä pahimmassa tapauksessa viiden minuutin välein.ja se oikeesti silloin on kusihätä.tuntuu et ei voi pidättää pitkään.
      siitä härnätään seurapiirirakoksi :)

    • kekeoalala

      Minulla oli samanlainen "ystävä" kunnes selvisi mitä hän aina siellä minun vessassa puuhaili, lopetin asian ilmettyä heti ystävyyden ja olen todella ihmeissäni ja iljettää pelkkä ajatuskin niistä puuhista.

      • Bette Fleur

        Kaikenkaikkiaan aika mielenkiintoisia arvailuita, mutta kyseessä ei ole narkkari. Tuskin kukaan piikittää/ masturboi 5-10 nim välein. Sikstoisekseen liikkuu autolla, ei siis käytä paljon alkoholia.
        Mitään ei vessasta ole hävinnyt, ei edes paperirullaa.
        Enkä säilytä siellä likapyykkejä, joten ei voi olla nuuhkimassa alusvaatteita.

        Kiitoksia paljon asiallisista vastauksista muuten.
        Joku sairausperäinen juttu sen täytyy olla, joko fyysinen tai psyykkinen (itse luulen tätä).

        Seurakunnan ruokailu meni sillä tavalla että ensin vessaan, sitten syömään aika pikaisesti, sitten taas vessaan. Koko hommassa meni kokonaisuudesaan alle puoli tuntia.

        Tänään kun tulin kaupalta ajeli vastaan ja kyseli lähtisnkö
        mukaan kun paikallisessa naistenvaateliikkeessä on täytekakkukahvit... no en ehtinyt siinä mutta kotona vasta
        hokasin että ei kai sinne kukaan mies yksin menisi.

        Mietin sitäkin että jos kysymyksessä on ujous ja jännitys vastakkaista sukupuolta kohtaan, ehkä laatisimme hänelle yhdessä treffi-ilmoituksen, nimettömänä tietenkin. Semmoisen jossa kertoisi että hällä on tämmöinen ongelma.
        Jospa löytyisi samanlainen tyttö/nainen ja löytäisivät silleen toisensa


      • Bette Fleur kirjoitti:

        Kaikenkaikkiaan aika mielenkiintoisia arvailuita, mutta kyseessä ei ole narkkari. Tuskin kukaan piikittää/ masturboi 5-10 nim välein. Sikstoisekseen liikkuu autolla, ei siis käytä paljon alkoholia.
        Mitään ei vessasta ole hävinnyt, ei edes paperirullaa.
        Enkä säilytä siellä likapyykkejä, joten ei voi olla nuuhkimassa alusvaatteita.

        Kiitoksia paljon asiallisista vastauksista muuten.
        Joku sairausperäinen juttu sen täytyy olla, joko fyysinen tai psyykkinen (itse luulen tätä).

        Seurakunnan ruokailu meni sillä tavalla että ensin vessaan, sitten syömään aika pikaisesti, sitten taas vessaan. Koko hommassa meni kokonaisuudesaan alle puoli tuntia.

        Tänään kun tulin kaupalta ajeli vastaan ja kyseli lähtisnkö
        mukaan kun paikallisessa naistenvaateliikkeessä on täytekakkukahvit... no en ehtinyt siinä mutta kotona vasta
        hokasin että ei kai sinne kukaan mies yksin menisi.

        Mietin sitäkin että jos kysymyksessä on ujous ja jännitys vastakkaista sukupuolta kohtaan, ehkä laatisimme hänelle yhdessä treffi-ilmoituksen, nimettömänä tietenkin. Semmoisen jossa kertoisi että hällä on tämmöinen ongelma.
        Jospa löytyisi samanlainen tyttö/nainen ja löytäisivät silleen toisensa

        Mene töihin pullasorsa.


      • Bette Fleur kirjoitti:

        Kaikenkaikkiaan aika mielenkiintoisia arvailuita, mutta kyseessä ei ole narkkari. Tuskin kukaan piikittää/ masturboi 5-10 nim välein. Sikstoisekseen liikkuu autolla, ei siis käytä paljon alkoholia.
        Mitään ei vessasta ole hävinnyt, ei edes paperirullaa.
        Enkä säilytä siellä likapyykkejä, joten ei voi olla nuuhkimassa alusvaatteita.

        Kiitoksia paljon asiallisista vastauksista muuten.
        Joku sairausperäinen juttu sen täytyy olla, joko fyysinen tai psyykkinen (itse luulen tätä).

        Seurakunnan ruokailu meni sillä tavalla että ensin vessaan, sitten syömään aika pikaisesti, sitten taas vessaan. Koko hommassa meni kokonaisuudesaan alle puoli tuntia.

        Tänään kun tulin kaupalta ajeli vastaan ja kyseli lähtisnkö
        mukaan kun paikallisessa naistenvaateliikkeessä on täytekakkukahvit... no en ehtinyt siinä mutta kotona vasta
        hokasin että ei kai sinne kukaan mies yksin menisi.

        Mietin sitäkin että jos kysymyksessä on ujous ja jännitys vastakkaista sukupuolta kohtaan, ehkä laatisimme hänelle yhdessä treffi-ilmoituksen, nimettömänä tietenkin. Semmoisen jossa kertoisi että hällä on tämmöinen ongelma.
        Jospa löytyisi samanlainen tyttö/nainen ja löytäisivät silleen toisensa

        Tuo vaiva ei todellakaan ole leikin asia. Aikoinaan mieheni pissasi joka puskaan kuin koira kävelyllä ollessamme. Olin lukenut eturauhas-syövästä ja passitin hänet lääkäriin. Sitähän se oli, mutta saatiin hoidettua, kun meni ajoissa.


    • Vakava juttu

      Selvä tapaus: chronin tauti tai colitis ulcerosa eli paksusuolen tulehdus. Se on krooninen sairaus, joka ei parane. Se lisääntyy varsinkin nuorilla hurjaa vauhtia. Oikealla lääkityksellä se pysyy joskus paremmin ja joskus huonommin kurissa. Tautiin voi kuolla, jos sitä ei hoideta. Ei ole vitsailun aihe ollenkaan!

    • Aloittajan kaveri

      Haluan vain käydä kusella ja runkaamassa spermat sun alkkaeihin

    • sghshsrhbs

      VIRTSANKARKAILU
      Ehkä hän kärsii vaikeasta virtsankarkailusta. Usein luullaan, että virtsankarkailu koskee vain naisia, mutta tästä kärsivät myös monet miehet. Hyvinvarustetuista tavarataloista löytyy niin miehille kuin naisille tarkoitettuja virtsankarkailusuojia.

      LIIAN NOPEA AINEENVAIHDUNTA
      Jos on tottunut käymään tiheään tahtiin vessassa, tarve vessassa käyntiin usein myös lisääntyy.

      JÄNNITYS
      Jännittäminen ja pelkääminen voivat aiheuttaa tarvetta käydä vessassa.

      Kysy rohkeasti ystävältäsi, miksi hän käy niin usein vessassa. Siinä ei ole mitään pahaa kysyä sillä ei ole normaalia käydä niin tiheään vessassa, varsinkaan kylässä ollessaan.

    • rupsailija?

      Käy piereskelemässä?

    • Kysy asiaa suoraan?

      Olisiko rikollista mutta mielenkiintoista asentaa pieni vakoilukamera sinne ja katsoa
      mitä se tuolla hygieniatilassasi oikein touhuaa tai sitten yksinkertaisesti laitat vessanpöntön vesi hanan kii vai kuuletko vessanpytyn vetämisen äänen kun hän,,,?
      Etkö uskalla udella ja kysyä suoraan jos ystäväsi on hyvä ja hänen outo käyttäytymisensä askarruttaa sinua?
      Onko se hänen käytöksensä muka kohteliaampaa kun sinun utelusi tuossa tilanteessa?

    • Jess

      Onko kenelläkään juolahtanut mieleen, että tällä miehellä saattaa olla diabetes 1?!
      Itse ravasin jatkuvasti vessassa, yöllä vessaan vähintään 3 kertaa, ennen kuin se diagnosoitiin.
      Kysypä ystävältäsi asiasta. (äkkiä, ennen kuin saattaa tapahtua jotain pahaa)

    • sköpö

      Kannattaa tosiaan tarkistaa että onko se asentanu kameran sinne vessaan.
      No, eiköhän se kuitenkin johdu ihan luonnollisista syistä, ei mikään naurun asia luultavasti.
      Vaikka aika harvinaista tummonen, useimmat välttää toisten vessassa käymistä ihan tosissaan, ja jotkut ei kehtaa edes koulussa tai töissä käydä vessassa.

      • ssdfö

        Vika saattaa olla sun keittämässä kahvissa, tai jos oot leiponu jotakin ite. Aina kun se hörppää kahvia tai syö pullaa, niin heti pitää käydä hirveet sköndät plörtsäyttämässä... uprupruprupupurrrrrrrlll.... loiskis loiskis... prööt prööt

        Varsinkin jos silä on joku laktoosi-sietämättömyys.


    • jaa-a..,,.

      Mä taas en ikinä kehtaisi kirjoittaa internetiin tai mitään kirjallista tekstiä missään koskaan, jos mulla olisi niin alkeellinen suomenkielen kirjoitusongelma, että kaikki adjektiivit pitäisi kirjoittaa väärin, tyyliin "yleensäkkin" ( mikä ihmeen säkkin, säkkin?)... Mutta teitä kiusaajia on ilmeisesti monnelaisia. Kyllä minäkin tänä päivänä vääntäisin kaulan solmuun vaikkapa sen koulukiusaaja- amiksen vatipääsynnyttäjä- k*rpäkasoilta- vanhemmilta, jonka jälkikasvun edustaja koulukotipaskapää vammis potki mua viatonta, tai yritti potkia 13- vuotiaana kouludiscossa päähän, että sain siitä paniikkihäiriön ja jouduin melkein mielisairaalaan traumasta alaikäisenä sellasen p*skakasan sosiopaatin olemassaolon vuoksi, jollaiset päästetään tavisten kanssa samoihin peruskouluihin.

      No tänä päivänä sanon vaan, että jos siihen akkaan joituisin törmäämään, tekisin ja tulisin tekemään sen elämän niin vaikeaksi laillisin keinoin, kuin ikinä voisin, jos koskaan joutuisin tekemisiin kyseisenlaisen sekopään kanssa, jolla on joku imbesillin pinna ja jotka hakkaa viatomia kouludiscossa.

      • zetori

        Jaa-a vessa juttujen ystävä.


      • jaa-a,jaahah-aha....
        zetori kirjoitti:

        Jaa-a vessa juttujen ystävä.

        Viimeinen asia (esimerkiksi seksin ja pornon jälkeen), mistä haluaisin tai koskaan keskustelua missään edes tällaisessa nimetömässä netissä nostattaisin tai mistä koskaan keskustelisin, olisi vessa-asiat. Mistä seuraa loogisesti, etten koskaan voisi laatia aiheesta minkäänlaista aloitusta, eikä minulla koskaan ole motiivia laatia mitään niihin aiheisiin viittaavaa keskustelua. Perustelu on se, että minulla on vakava fyysinen sairaus, mikä laskee työmarkkina-arvoani, vaikkei sen toki tulisi jos maailmassa olisi oikeus, mutta jos korkeakoulusta valmistuineissa on yksi joka joutuu käyttämään sytostaatteja pysyäkseen työkuntoisena ja toinen joka ei, niin voitte arvata, miten rasistinen on tämä maailma, eli salaan colitis ulserosani maailman loppuun, jos minun on pakko. Työkykyyni sairauteni nyt ei kyllä vaikuta, onneksi.

        Vessajutut eivät naurata minua. Itse en ikinä haluaisi olla missään tekemisissä yhdenkään kanssa, joka kyttäisi paskahuusissa käyntiäni, vaan kysyisin sellaisilta mieluummin, että " oletteko pervoja?". Kakkajutuille edes vitsinä nauraminen loppuu sitten, jos teillä on sairaus, missä vuodatte ei- toivotusti ja aina yllättäen autoimmuunin reaktion autoimmuunisairauden vuoksi p*rseestä verta ja missä vatsakivut pahimmillaan ovat niin infernaalisia, että sairaus voi vaatia parantuakseen keskussairaalahoidossa letkuhoidon ja yleisimpinä parannuskeinoina esimerkiksi useita verensiirtoja, moni-lääkesytöstaatit, uusimmat biologiset lääkeyhdistelmät ja vahvimmat kipulääkkeet.

        Usein en voi mitään sille, mutta mun melkein tekisi mieli lyödä, jos joku tarjoaa mulle Buranaa.;) Eikö ne juustopäät arkilekurit tajua, että se on niin vaarallinen lääke se Burana, etten mä uskalla syödä sitä? Ja luojan kiitos koputan puuta, mutta en ole joutunut syömään yhtäkään antibiootikuuria vuoden 2003 jälkeen: ne on mulle vaarallisia ne antbiootit, koska jos on joku sen tyyppinen sairaus kuin mulla missä bakteerikanta itsessään on ohut, niin joku antibioottikuurinvoisi laukaista mun sairauden siten, että sitten istuisin lasareetissa keskussairaalassa pari kuukautta. Luojan kiitos olen ollut nyt tere. Ja kyse ei ole´itse hankitusta sairaudesta, mutta kun tuolla paskataudeille irvailtiin, niin sanoin vain, että ei se ihan nyt ärtyneeseen suoleen rinnastettavaa ole joku colitis tai crohn.

        En todellakaan ole sellainen persoona, että minua kiinnostaisi keskustella vessajutuista. Loukkaavaa, mitä näen.


    • zöhö

      Sinun rakasta ystävää kusettaa vaan niinku palokunnan hevosta tai sitten hän kävi päästämässä ns. varsipierun.

    • ropon

      ai joku ystävä keskutelua vessareissujen välissä?miksi pidät yllä tuollaista hommaa,

    • turisti 1

      jos hän noin usein käy luonasi niin kai voit kysyä suoraan asiasta ?

    • jaa-a?

      Tässä todellakin on syy siihen, miksi en arvosta Suomi24:n ylläpitoa pätkääkään: tuo sairas avaus oli eilen foorumin etusivulla ja v*ttu miksi tän foorumin ylläpito ei estä kaheleita kirjoittelemasta KEKSITTYJÄ tarinoita?!!? Ilmeisesti on sitten Suomi24:n työntekijöiden maun mukaista tarinointia, tollanen alaluokkainen kirjoittelutapa... Joo varmaan tolla avauksen laatineella muka onkin "tuttava", joka "itse kutsuisi itsensä" kaksi kertaa viikossa muka kylään käydäkseen jonkun p*skahuusissa. V*ttu miten sairaat ihmiset tälle Suomi24:lle kirjoittelee?! Enpä usko, että kukaan on vailla tuttavia, jotka puhuisiat noin vihamielisesti yhdestäkään tuntemastaan ihmisestä julkisella nettipalstalla, mutta keksitty tarinahan tuon onkin pakko olla. Ja mitä paskajutuista kiinnostuneita pervoja tällä Suomi24:lla käy? Olis oikeasti kiva tietää ja nähdä niiden naamat, jotka käy niin vähän täysillä, että on pokkaa sitä juttua nettiin laittaa, mitä mun silmäni näkevät...

    • jaahasjaa?

      Ja lisään vielä, että ei tietenkään kukaan tavanomaisesti sivistynyt sivistyskansalainen tuollaisia aloituksia koskaan nettiin laadi, mutta kun kerran Suomi24 halusi juuri minut arvostelemaan tuota aloitusta laittamalla sen oikein etusivulleen eilen kuvan kanssa, missä oli sääristä alaspäin kuvattuna nainen housut kintuissa wc-pytyllä ja kun nyt kerran Etiketti- ja Käytöstavat- palstalla ollaan eli Suomi24 katsoi tuon avauksen kuuluvan Etiketti- ja Käytöstavat aihealueeseen, niiin voin tässä varmastin vielä kysyä, että kuuluuko etikettiin ja käytöstapoihin sellainen, että joku häirikö rekisteröi minun kirjoitusteni ohessa olevia nimimerkkejä käyttöönsä, eli että onko yleisen netti-etiketinkin mukaista esimerkiksi sellainen, että viattomia nimettömiä kirjoittajia vainotaan Suomi24- palstalla, missä ei itse ole jäsenenä koskaan ollut yhdelläkään nimimerkillä? Jäävätkö sellaisten häiriköiden käyttämät nimimerkit muka jotenkin valheellisesti vielä väittämään, että minä vastoin toivettani tai toimintaani olisin tämäntyyppisen saitin jäsen, jos olen ottanut osaa keskustelupalstakeskusteluun? Ja onko etiketin mukaista käyttää viattomien asiallisia ( mitä aloitus ei edusta) asiattomiin mielipiteisiin antamia nimettömiä vastineita mielipiteitä häiriköimiseen? Tai häiriköidä kaikkia, jotka eivät ole nettinörttejä tai jotka eivät osaa nettiä poikeuksellisen hyvin käyttää?

      • Bette Fleur

        Tuossa joku nosti esiin aiheen koulukiusaaminen. Sehän saattaa olla syynä moneen aikuisiän ongelmaan. Tässä tapauksessa voisi olla tottakin koska hän änkyttää. Kyseessä on siis yli 40v mies, en tiedä koulutustaustaa mutta veikkaan ammattikoulua.

        Pelkkää pohdintaa, mutta lapsena kiusattu voi hyvinkin eristäytyä sinne vessaan vaikka välitunnilla. Ja kärsiä sosiaalisten tilanteiden kammosta ja peloista.

        Ja hänelle joka kehoitti menemään töihin; menen kyllä kunhan leikattu olkapääni sen sallii.
        Olen töissä hoitoalalla.


      • :-D

        up....


    • pl11

      Mitä sinulla on otettavana vessassa, mikä voi vetää -hajuja, voide jne...?

    • ropottiroska

      prööööööt!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8634
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      127
      2332
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1724
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe