Minulla on käytettyä hyväkuntoista tavaraa muutama kassillinen. Minne ne kannattaisi viedä myyntiin?
Onko täällä paikkoja jonne ihmiset tulee itse myymään tavaroitaan. Kuten Vallilan makasiinit Helsingissä?
Lappeenrannan kirpputorit
8
1969
Vastaukset
- kai se vielä on niin
Sunnuntaina torille!
- pahallamielellä
jos myyt tuotteita joissa paristoja niin poista ne ennen kun viet myyntiin, varastivat paristot lasten lelusta. kiva kun saa ostaa sikaa säkissä kun ei voi kokeilla.
VARKAALLE TERVEISET: TOIVOTTAVASTI LAPSESI TAI LAPSENLAPSI SAA JOULULAHJAKSI RIKKINÄISIÄ LELUJA - kiertoon vaan
Konttiin voit lahjottaa jos ey ite ehdi/halua myydä ja rahat hyväntekeväisyyteen.
Useampiakin kirppareita keskustan alueella,josta voit vuokrata looshin ja esihinnotella tavarat,myyvät puolestasi ja maksat paikasta vkvuokran muistaakseni. - kamat vaihtoon
Kannattaa mennä kysäisemään kirppari jutuista "suomi-kirppis" ja eurokirppis" paikoista. Kumpikin löytyy prisman kupeesta.
- Sampo-kirppis
Sampo-kirppis Sammonlahdessa! Siisti paikka ja ystävällinen henkilökunta. Sieltä voi vuokrata myyntipaikan ja ihmiset käy siellä todella paljon. Olen tehnyt muutamia loistavia löytöjä sieltä.
Kirppiksen takahuoneessa työpaja jossa valmistetaan ihania tavaroita ja voi myös teettää mittojen mukaan pienempiä puutöitä. Onhan siellä vaatteiden korjauspalvelukin esim.vetoketjut ja housujen lyhennykset! Hinnat edulliset, suosittelen lämpimästi!
Samalla voi käydä suutari Metson liikkeessä joka kirppiksen vieressä, siellä myös myynnissä kaikkea kivaa kenkien korjauksen lisäksi. Talveksi myös kenkien liukuesteet! - Kirppismyyjä
Suomi kirppiksellä on muuten todella töykeä vanhempi naismyyjä (omistaja)? Luulisi asiakaspalveluammatissa osaavan edes alkeelliset käytöstavat & ystävällisen käytöksen. No onneksi täällä on muitakin kirppiksiä, vaikka kauppa hyvin kävikin ensi kerralla vuokraan paikan mieluummin muualta :)
- ei mittää
täh ! oon käynyt monta kertaa, eikä oo ikinä ollut töykeä, ihan normi asiallinen käytös.
- 7+17
tällä alueella on useampikin keskusteluketju jo aiheesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022106- 991527
- 1211263
- 771232
- 1121197
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571024- 51997
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis58976- 36912
- 33794