ootteko

Pojat

ootteko menny ikinä siskon vaate kaapille tai kattonu ku se on ilman vaatteita?

15

4085

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ftgewheh

EN TODELLAKAAN.

Oletko itse?

• VITTIGG

No en ole.

• Siskon veli

Mä oon jatkuvasti käyny siskon vaatekaapilla ja nähny sen alasti. Ei siinä mitää seksyy oo!

• Siskon veli

Mun sisko on outo se käy aina mun vaatekaapilla ja haistelee pyykissä olevia mun kalsareita, paitoja ja sukkia. Kerran näin kun se runkkas itseään mun kalsareihinkin. Eilen se pyysi että mää tekisen sen sille. Mitä teen? Sisko on 11v ja mä 16v.

• No!

teet niinkun se sanoo.

• Tipsu

Kandeisko jättää välii mieti kui paljo sua harmittaa sit ku sä oot tehny sen!!! Ja se on ilmeisesti joku ohi menevä juttu sil ja sit myöhemmi se saattaa vihata sua sen takii.... Oikeesti luota muhu mä oon ite jonku pikkusisko ja se ois iha hirveetä jos mul ja mun veljel ois joskus ollu jotai (vaik en kyl ikinä oo ees ajatellu sillee) Mut älä oikeesti tee sitä!!

• sisko

Taitaa poikia vähän lapsettaa...olenko väärässä?...=) mäpäs oonki nähny oikeasti sekä miehen että naisen alasti, olen jopa ollut saunassa systerin ja äidin kanssa...ohhoh!...taitaa pojilla olla vähä housuissa löysää,ei oo tainnu yksikään oikeaa naista nähdäkkää...no joo, ei saa kiusata pojuja,annetaan niiden jakaa kokemuksiaan tyttöjen alushousuista ja pervoista sisko fantasioista....

• jonsu

ai jaa... vähän on lapsellisii...minkäköhän ikäsii ne on..??!!

• Pojat
        jonsu kirjoitti:

ai jaa... vähän on lapsellisii...minkäköhän ikäsii ne on..??!!

16 mut tehtiin tää "gallup" sen takia että
        nähtäis kuinka monidiootti vastaa tähän.

• sisko
        Pojat kirjoitti:

16 mut tehtiin tää "gallup" sen takia että
        nähtäis kuinka monidiootti vastaa tähän.

*joku otti tosissaan* ajattelin kyllä että "gallubinne" ois tehny joku tyyliin 10.w. joka varmaan pyörtyis jos näkis naisen....vaikka enhän mä teidänkää henkistä ikää tiedäkkää =)...Me muijat ollaan vähä huonoja tos jätkien huumoris...myönnän x)

• jonsu
        sisko kirjoitti:

*joku otti tosissaan* ajattelin kyllä että "gallubinne" ois tehny joku tyyliin 10.w. joka varmaan pyörtyis jos näkis naisen....vaikka enhän mä teidänkää henkistä ikää tiedäkkää =)...Me muijat ollaan vähä huonoja tos jätkien huumoris...myönnän x)

et ruvetaan meitä kutsuun sit idiooteix ku jotkut tosi lapselliset jätkät tekee jotain tosi idioottimaista...eikö teillä oo muuta tekemistä??voi vittu mä sanon kans...;(

• Pojat
        jonsu kirjoitti:

et ruvetaan meitä kutsuun sit idiooteix ku jotkut tosi lapselliset jätkät tekee jotain tosi idioottimaista...eikö teillä oo muuta tekemistä??voi vittu mä sanon kans...;(

mitä sä nyt itket? hahahah "idiooteix" TEINIX! ;)

• sisko
        Pojat kirjoitti:

mitä sä nyt itket? hahahah "idiooteix" TEINIX! ;)

yritetäännyt ymmärtää näitä jätkiä ja niiden tarpeita....Jos toi on niistä hauskaa niin annetaan niiden nauraa...eiX je!

• Pojat
        sisko kirjoitti:

yritetäännyt ymmärtää näitä jätkiä ja niiden tarpeita....Jos toi on niistä hauskaa niin annetaan niiden nauraa...eiX je!

No kyllä se on aika naurettavaa kun pitää
        sanoa vaikka ilmaiseksi-ilmasex, annatko-annax ja
        tuutko-tuux. Tuossa muutamia esimerkkejä.
        Entä jos itse alkaisin sanomaan kaikki sanat väärinpäin : tulen-nelun,vittu-uttiv ja saippuakauppias-saippuakauppias. Katso viimeinen esimerkki. ;)

Jos joku kertoisi mitä ideaa siinä on?
        Onko se vaan "coolia" ?
        vai lyhyempi sanoa- aika ihme syy olisi.
        kyllä minkin voisin sanoa vaikka auto sanan au:ksi.

• jonsu
        Pojat kirjoitti:

No kyllä se on aika naurettavaa kun pitää
        sanoa vaikka ilmaiseksi-ilmasex, annatko-annax ja
        tuutko-tuux. Tuossa muutamia esimerkkejä.
        Entä jos itse alkaisin sanomaan kaikki sanat väärinpäin : tulen-nelun,vittu-uttiv ja saippuakauppias-saippuakauppias. Katso viimeinen esimerkki. ;)

Jos joku kertoisi mitä ideaa siinä on?
        Onko se vaan "coolia" ?
        vai lyhyempi sanoa- aika ihme syy olisi.
        kyllä minkin voisin sanoa vaikka auto sanan au:ksi.

no on se niin hieno sanoo esim.tehääx mennääx ym.. ja haittako se nyt niin paljon...ettehän te alunperin höpöttänyt mistään x-jutuista vaan siskojennne vaatekaapilla penkomisesta...miten ne nyt yhtäkkiä tuli puheex..??!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      329
      6257
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3716
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      151
      2898
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      227
      2200
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      107
      1763
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      73
      1306
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      83
      1112
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      145
      993
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      968
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      924
    Aihe