Miksi Vähänkyrön tulevissa tiennimissä pitää olla myös ruotsinkielinen nimi ?
Vähänkyrön tiet
5
134
Vastaukset
- Olen suomalainen
Kyseessä on ruotsinkielisten levittäytyminen suomenkielisille seuduille ts miehitysvalta. Kummallista ettei asiaa ole enempää käsitelty julkisuudessa. Tästedes myös viranhaltijat ovat ruotsinkielisiä ja äiidinkieleltään suomalaisen on niitä turha hakea. RKP jyrää heikommat alleen. Lebensraumia vai miten se oli...
- RUOTSIN WALTA::!1
.
Koska Vähis on nyt Ruotsin Wallan alla
. - Terv. RKP.
Joo ja autokin kuluttaa nyt enämpi, kun on pelekkää kaupunkiajua. Muistakaa myös osallistua kunniakansalaisten elättämiseen. Terv. RKP.
Vaasa mukana hyvässä arjessa. - Koska ette äänestäne
.
Teidän olisi pitänyt äänestää 99 % liitosta vastaan
Se että kansanäänestyksessä liitosta vastustava kanta voitti ei riitä
. - mä vain kysyn
Nyt vaasan kaupunki aloittaa leikkaukset, ensimmäisenä listalla vähäkyrön kaupunginosan asukkaiden palvelut. Onnea valinnalle, idiootit! Onko vähis nyt lähempänä vaasaa kuin ennen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774492Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112443- 1721625
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431496- 1241380
- 1211285
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721209Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91201- 661125
- 35966