Osaisiko kukaan suositella hyvää kampaamoa Keuruulta / Keuruun seudulta? Hintataso ei nyt tässä ole se tärkein asia, kunhan kampaaja on ammattitaitoinen ja omistaa silmää, ja tietysti työn jäljen täytyy olla laadukasta. Kampaajan täytyy osata kuunnella minun mielipiteitäni sekä pohtia kanssani, mikä tyyli sopisi parhaiten juuri minulle. En pistä pahakseni jos kampaajalla on myös taitoa radikaaleihin leikkauksiin, vaativiin värjäyksiin sekä hiustenpidennyksiin ( huoltoihin). Hakusessa on siis nuorelle naiselle (17v) luottokampaaja! Mummokampaamot jätetään nyt siis huomiotta :)
Keuruun paras parturi-kampaamo?
18
5832
Vastaukset
- mummo90
Taas näitä :(
- saab 96 vai 69
Jari tukinainen on hyvä kampaajakin??
- Muumi3
Mun mielestä Salon Merike on ihan paras Keuruulla! Mukava ja ammattitaitoinen,kuuntelee asiakasta ja tekee sen mukaan. Aina on tyytyväinen olo omaan,uuteen päähän :)
- hola flamengo
Sevillan Parturi on myöskin ihan hyvä.
- Diaknoosi
Hullu kyselijä iski jälleen. Kyllä täytyy jollakin olla pahaolo, ilmeisesti mielenterveysongelmia, kun jaksaa rääpiä asioita kyselemällä ja sitten itse vastaamalla. Näiden kyselyjen tarkoitus on vain mustamaalata eri ammattiryhmiä ja henkilöitä. Ehkä pahinta näissä kyselyissä on vielä se, että ns. "piilevät" samanhenkiset sairaat heräävät ja epidemia on valmis. Näillä kyselyillä taitaa olla joku trolli-nimityskin.
- Laki ja oikeus
Oikeassa olet 12:13. Sama kirjoittaja on terrorisoinut näitä keskustelupalstoja jo pidemmän aikaa. Asiasta on jo rikostutkinta, kunhan virkavalta vain ehtii kiireiltään asiaan paneutua.
- Ovelta ovelle
Kenenkäs "kunnia"nyt pitäs palauttaa.Mistä muuten tiedät et sama tyyppi,oletko hakkeri?
- Fleimari
Olen! Olen jo ovellasi!
- FTP-ano
"Ovelta ovelle". Fleimari tietää jo takuu varmasti kuka sä oot, sil sä ns. haiset. Suosittelisin anonyymi-pc:tä.
- T. Peloton
Leikkauta kerralla kaljuksi, niin silloin ei ole parturin valintaongelmaa. Pää on helppo pestä,eikä oo kampausongelmia. Lisäksi ei tarvitse mennä parturiin vähään aikaan,jos tykkää kaljulookista. ;)
Jos haluat vielä säästää parturissa niin osta oma leikkuri! - kampaamotar
mikä näistä paras: hiuskulma, hiuskymppi vai salon merike?
- Daamdaniel
Hiuskymppi ehdottomasti paras koska tytöt ovat siellä erittäin taitavia ja osaavat hommansa
- keuruulaiNen
Salon Merike
- Klani
Suosittelen Parturi-Kampaamo Erja Koivulaa,on kyllä kait Virroilta (ainakin ollut)
- Ei vielä kalju
Hius10 ehdottomasti paras. Huumorintajuiset ja ammattitaitoiset tytöt siellä töissä.
- kammattu
Parturi-kampaamo pitkähius ehdottomasti paras.
- ghjmk,liuyjteh11
Käykää iltasella tapaamassa näitä parpeerareita.
- kaisuli2
Heh ei ainakaan Salon merike nyt kun siellä on joku ihme teini harjoittelija. Ystävä oli hänellä käynyt ja ei voinut kuin moittia. Tupakankäryinen eikä mitään osannut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 906352
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303803törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283170Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3701726- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859