ellei ole pelkkää tietokonenörehommaa siis tradenomeja on miehiinkin mutta esim kirjastot tms.
onko assarit ja toimistotyöntekijät naisia
2
191
Vastaukset
- iso lafka
Naisvaltainen ala, vastasi esimieheni tutustumiskierroksen päättyessä.
- juu, just noin.
No, kato, sä et hoksaa, että joku päällikkö tms. on tradenomi, ne miestoimistotyöntekijät kun ovat yleensä jotain -päälliköitä tai -vastaavia. Toimistosihteeri-nimikkeellä jos on joku mies, niin aika äkkiä sitä nimikettä ruvetaan muuttamaan. Kyllä mä tiedän ainakin jotain äijiä, ne on laskentatoimen puolella tai sitten on muutama toimistosihteeri mutta oikeesti ne tekee siis jotain atk-tukijuttuja, ja samassa talossa on kaks tällaista atk-tuki-ihmisen kaltaista, toinen nainen - jopa vähän laajemmalla toimenkuvalla - ja toinen on mies, ja tämä miehen tehtävänimike muutettiin ihan muuksi kuin toimistosihteeri, tosin ei sitä kukaan niin tiennytkään että nimike on toimistosihteeri, kaikki kun tykkäs että se on atk-tuki.
Sillai!
Kirjastossa ne nimikkeet ovat kyllä kai kirjastovirkailijoita, eikä sihteereitä. Tai jotain informaatikkoja.
Armeijassa on varmaan toimistosihteerinä miehiä....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059