http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012111116314548_uu.shtml
vai oliko paikalla yksiköitä muualta
lopen vpk janoista porukkaa
17
854
Vastaukset
- oluttajanoon
Palomiehillä raskaat työt niin on tainnut tulla kova janokin
. - Ei ilman
Ainahan sitä pitää talkoojuomat olla ;))
- mazahiko
ehkä otin ehkä en mitä väliä sen............................................
jokainen tsäänssi on mahdollisuus - soona....
Sauna on lämmin ja olutta on!!!
- irkkaaa
Tässä (kin) asiassa huomaa loppilaisten "mahtavan" järjenjuoksun määrän.
Voi teitä heinätossuja....- Saurus päällikkö
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194778034320/artikkeli/poliisi puhuttelee oluita vieneet vpk-laiset.html
Kyseinen paloesimies on varmasti oikein pidetty työtoveri yhteisössään? Parempihan se on kaataa kaljat kunnan viemäriin suoraan kuin kierrätettynä ja puhdistettuna palomiesten maksan läpi :) Pikkujoulukausikin alkamassa sopivasti...
Jos meidän yksikössä kyseinen esimies tulee piipahtamaan, niin uskon että "yleisökato" on silmiinpistävää.
Tosin en minäkään kyllä tuota Pirkka kuraa suuhuni kaataisi, mutta en kyllä oikein ymmärrä kyseisen esimiehen järjen juoksuakaan tämänkään asian tiimoilta.
- vepari itsekin
kyseinen paloesimies teki ikävän tempun, mutta järjen köyhyyttä on mennä ottamaan oluet onnettomuuspaikalta.näin saadaan mustattua myös muut vpk:t.varastaminen on aina varastamista.luottavatko ihmiset tuon jälkeen että ei häviä tavaraa kodeista onnettomuuden jälkeen.kiitos veparit
- oluttaaaaaa.......
Nythän oli kyse kaatopaikka tavarasta ja kyllä palopojat olisi janojuomat saannu pitää kun joutuvat yötä myöden paskahommia tekemään
Poliisia ei hirveesti näyttännyt kiinnostavan koko asia eikä itse panimoa. joka sai kyllä ilmaista mainosta mukavasti.- dsgsfgsafasdfads
suomalainen kalja nyt on muutenkin kaatopaikkatavaraa.
mutta mielestäni todellakin järkevämpi hävitystapa tuo on kuin kuskata (joidenkin mielestä) juomakelpoista kaljaa kaatopaikalle.
eipä tuossa tullut kenellekään mitään tappiota.
- Hitaasti Hämeestä
Paloesimies käytti hyvin Kanta-Hämeen poliiseja (Ruskean-Reiän Ritareita) lyömäaseenaan VPK:laisia kohtaan. Ruskean-Reiän Ritarithan ovat vietävissä kuin haavan lehti tuulessa niin kuin taas nähtiin. Mielestäni Ruskean-Reiän Ritareilta (Kanta-Hämeen poliisi) naurettavaa touhua alkaa riepotella asiaa paikallismediassa ja valtakunnanmedioissa. Taitaa jollain paskalakilla olla paloesimiehen tavoin jotain VPK:laisia vastaan.
Toivoisin henkiklökohtaisesti, etteivät Kanta-Hämeen alueen VPK:laiset antaisi poliisille ja palokunnalle ilmaista "virka-apua" vähään aikaan. Ryhtykää VPK:laiset boikottiin! - vepari itsekin
hyvä hitaasti hämeessä.kuka tässä on tehnyt väärin poliisi vai veparit???poliisihan joutuu tutkimaan jo laki sen vaatii.sulla taitaa olla jotain poliiseja vastaan.
- janon sammuttaja
Taisi panoesimies koukuttaa ihan väärää porukkaa ajattelematta kölviään pidemmälle. Varmaan on keikalle lähtijöitä kun kuulevat radiosta kyseisen hepun äänen. Toki hälytysosaston porukka teki väärin, mutta oliskohan panimolta ollut jo lupa, kun julkinen käsittely siltä puolelta oli varsin nopeaa.
- speaker1
janon sammuttaja kirjoitti:
Taisi panoesimies koukuttaa ihan väärää porukkaa ajattelematta kölviään pidemmälle. Varmaan on keikalle lähtijöitä kun kuulevat radiosta kyseisen hepun äänen. Toki hälytysosaston porukka teki väärin, mutta oliskohan panimolta ollut jo lupa, kun julkinen käsittely siltä puolelta oli varsin nopeaa.
Heh. AIka vaikee tunnistaa käräyttäjää. Onneksi ei ole palopäälliköksi ikinä kelvannut, eikä kelpaakaan. Hamekangasta vaan päälle...
- janon sammuttaja
speaker1 kirjoitti:
Heh. AIka vaikee tunnistaa käräyttäjää. Onneksi ei ole palopäälliköksi ikinä kelvannut, eikä kelpaakaan. Hamekangasta vaan päälle...
Hehe...torille kappa käteen ja viereen kasa klapeja...jokainen etenee urallaan kertaalleen kykyään vastaavaa tehtävää vaativampaan asemaan ja palopäälliköksi tästä ei todellakaan ole
- ei henkilökohtaisuuk
janon sammuttaja kirjoitti:
Taitaa janon sammuttaja olla yksi mukana olleista pullopojista. Aika törkeetä kirjoittelua, työtään se paloesimieskin hoitaa ja on todella törkeetä varastaa kuormasta. Ja hitaasti hämeestä ihmettelee hänen suhtautumiseen vpk:n, vpk:stahan tää paloesimieskin onlähtöisin, muistan hänet sieltä alle 15 vuotiaana
- janon sammuttaja
ei henkilökohtaisuuk kirjoitti:
Taitaa janon sammuttaja olla yksi mukana olleista pullopojista. Aika törkeetä kirjoittelua, työtään se paloesimieskin hoitaa ja on todella törkeetä varastaa kuormasta. Ja hitaasti hämeestä ihmettelee hänen suhtautumiseen vpk:n, vpk:stahan tää paloesimieskin onlähtöisin, muistan hänet sieltä alle 15 vuotiaana
ollakko vaikko eikö siinä vasta pulma
pysykööt suutari lestissään ja letkumiehet sammuttamassa
poliisin tehtävät kuuluvat lain mukaan vain poliisille
- älythoi
On aikoihin eletty, kun täytyy palomiehiäkin ruveta vahtimaan, etteivät putsaa onnettomuus/palopaikkaa. Se maine on helposti menetetty, mutta luottamuksen takaisin saanti onkin sitten eri asia. Surkea homma rehellisille palomiehille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569