mimmone kärry? kestääkö mihinkä? entä risut ja ruusut
200sx
5
521
Vastaukset
- skedde
Kestää. Tehokas.
- Japsi
Eikös noissa vanhemmissa nissaneissa ole turboissa jotakin kämää. Taitaa olla tyyppivikaa..
Enkä nyt tarkoita että jokaisessa olisi, mutta näin asian ymmärtäisin. Uudemmista en sitte tiiä- b45
kato www.dnsf.org sieltä löytyy tietoo kyseisestä autosta
- huonoo kokemusta
no joo on niissä hyviäkin yksi löitä ja sen yleensä huomaajo hinnasta mut jos oot ostamassa nii tosiaan tutki tarkkaan kori esim taka lokarien kaaret etenkin oikean puolen ja kone turbo eläkä missään nimessä osta jos perä latikko kone tai turbo ääntää ja käy katteleen useampi eri vaihto ehtoja niin ei käy niinkun mulle ja ne pelit ei kestä revittelyä vakiona hyviä ajaa ja muutekin näyttävä ja hyvä auto kun vaan osaa käyttää oikein
- ex200sx
aikanaan oli ihan ok peli alla 5-10v sitten, vakiona ei mikään huippu suorituskyky, vaatii reipasta muutosta konehuoneeseen ja alustaan johon saat olla valmis upottaa rahaa ja lopulta leikkaa kone kuten mulla =) ja sitä paitsi alkaa näyttää pikku hiljaa vanhalta datsunilta. En ostaisi enää. Alkaa olla joka teinin alla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2665749Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki363336Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432607"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2202082Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol741614- 641037
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77971Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9825Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123823Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui10768