Joo kissani kävi viime torstaina leikkauksessa siis naaras kissa ja munasarjat leikattiin. Huomasin tänään että kissallani on joku outo kova patti vatsassa sellanen peukalon kokonen ja se liikkuu ja tuntuu että se on joku mätä paise. Onko kenelläkään tietoa mikä on ja kannattaako tosiaan olla näin hädissään!! Pitääkö äkkiä viedä kissa lääkäriin.
Vastaukset 2
Jos patti on haavan kohdalla, se on todennäköisesti reaktio lankaan jolla haava on ommeltu kiinni. Meidän tyttökissa steriloitiin noin kuukausi sitten ja sille tuli haavan kohdalle puolikkaan kananmunan kokoinen patti. Juuri tuollainen mitä kuvailit. Soitin siitä lääkärille, ja hän sanoi ettei tarvitse olla huolissaan ellei ihan tolkuttomasti ala kasvaa tai ihon väri muutu. Reaktio lankaan ei kuulemma ole epätavallinen kissoilla, ja saattaa kestää kuukausiakin ennen kuin se häviää. Meillä se kuitenkin alkoi tasaantua parin viikon kuluttua ja viikkoa myöhemmin se oli kadonnut kokonaan.
Joten varaudu siihen, että se patti siitä vielä jonkin verran kasvaa. Pidä silmällä, mutta älä käpälöi sitä, ettet aiheuta kissalle vahinkoa.
On tosin mahdollista sekin, että joku tikki on auennut sisältä ja kisalle on tullut tyrä, mutta se ei (eläinlääkärin mukaan) ole kovinkaan yleistä.- ensiapua
Voit odottaa aamuun. Soita aamulla eläinlääkärille ja kysy neuvoa. Minunkin kissalle tuli tuollainen haavan kohdalle, mutta se kuulemma kuului asiaan. Toivottavasti sinun kissalla on sama juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751689- 241186
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321083Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134916Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
- 71567
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55517
- 57502
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457- 34434
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398