Aika usein tai itseasiassa aina kun olen rupeamassa nukkuun niin vasemmassa korvassa kuuluu selkainen humina. Ei lopu millään paitsi jos peitän korvan esim nojaan kädellä niin että korva menee "kiinni" silloin loppuu kokonaan, mistäköhän johtuu?
Korvan humina.
Ylcdrjj
3
773
Vastaukset
- Zasslf
Eikö kukaan osaa mitään vastata?
- M N
harmi kyllä, luulen että lääkärinkin on vaikea vastata, sellaisia ne huminat ovat.
Mutta se voi hävitäkin, älä ole toivoton.
Tai siihen vaan tottuu.
- Mari1
Moikka! Mulla sama vaiva, alkoi muutama viikko sitten ja sellainen matala humina aina nukkumaan mennessä. Loppuu jos liikun tai peitän korvan painamalla. Tosin ei aina sekään auta. Epäilen että johtuis hartioista jotka olleet jumissa jo jonkun aikaan. Hierojalle aika varattu josko se auttaisi. Jos oot avun löytänyt niin hieno homma ja kerrothan minullekkin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423