Vittu mulla on tylsää...

AlienIndie

Ei ole yhtikäs mitään tekemistä. Ei ole hyvältävaikuttavia kirjoja joita en olisi jo lukenut, ei hyvältävakuttavia animeita joita en olisi jo katsonut, ei hyvälktävaikuttavia pelejä joita en olisi jo pelannut... kaikki kokemisen arvoinen tässä maailmassa tuntuu olevan jo koettu... viime aikoina olen jauhanut täällä 24/7 kaikesta mahdollisesta nimenomaan siksi, että ei tosiaankaan tunnu olevan mitään parempaakaan tekemistä...

107

2097

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AlienIndie

      Oon lukenu varmaan koko bash.orginkin läpi...

    • AlienIndie

      Ja ennen kuin joku ehdottaa töihin menoa:

      Kertokaa miten voin varmistua siitä että

      a) Työstäni ei kustanneta mitään pörssihaiden voittoja - en halua tukea pyramidihuijausta

      b) Tuottamiani tuotteita/palveluita ei tarjota kenellekään kusipääksi luokiteltavalle - en halua hyödyttää misakia, valerieta, tai muitakaan vihollisiani millään tavalla edes 108 välikäden kautta

      Koska vastaus molempiin taitaa olla "en mitenkään", unohda koko juttu.

    • ..............

      Jospa nukkuisit yöt kuten normaalit ihmiset. Päivällä voisi käydä vaikka kävelylenkillä, se olisi terveellisempää kuin istua tietokoneen ääressä aamuyöllä.

      • C.S.

        Mistä tiedät, ettet alien ole esim liikuntarajoitteinen?

        Tuleeko eläkkeellä toimeen neljän tunnin unilla?


      • ..............
        C.S. kirjoitti:

        Mistä tiedät, ettet alien ole esim liikuntarajoitteinen?

        Tuleeko eläkkeellä toimeen neljän tunnin unilla?

        "Mistä tiedät, ettet alien ole esim liikuntarajoitteinen? "

        Tiedätkö sinä kun puolustelet noin innokkaasti Alienia. Eiköhän odoteta Alienin omaa vastausta kunhan hän on herännyt ja ehtii koneen ääreen.

        "Tuleeko eläkkeellä toimeen neljän tunnin unilla?"

        En tiedä, minä en tule vaan tarvitsen 7-8 tunnin unet.

        BTW Oletko koskaan kirjoittanut mitään myönteistä ilman vittuilua?


    • C.S.

      Kirjoitin vahingossa "ettet" kun piti kirjoittaa "ettei", mutta toisaalta tässä tapauksessa persoonamuodolla ei taida olla merkitystä...

    • AlienIndie

      Heräsin juuri. Kohta pitää käydä kaupassa.

      • JoyToTheWorld

        no nii, keksithän sitten tekemistä! ;)


    • AlienIndie

      Ulkoilu oli hyvä idea.

    • CandleHAndle

      Kuuntelin vaihteeksi kuunnelmaa : Taru Sormusten Herrasta
      Ja päätin veistellä ystävälleni piippua, joululahjaksi.
      Siinä kun tottui taas puukon käyttöön, tuli mieleen että voisin veistää myös ank-ristejä ystävilleni. Kivaa puuhaa, aikakuluu ja expaa kertyy.
      Suosittelen grindaan jotakin kivaa, itelle tai ystäville. :)

    • AlienIndie

      Miten voi korjata unirytmiään? Muuten kuin fyysistä epämukavuutta aiheuttavilla keinoilla kuten litran kahvia voimalla valvominen? Vituttaa kun on joutunut menemään nukkumaan kohta 3 viikkoa 6-9 välillä aamulla ja herätä sitten 16-19...

      • lkjfhsdvd

        Miten olisi jos pistäisit joka yö pari tuntia aiemmin tietokoneen kiinni ja menisit nukkumaan. Pistät vielä herätyskellon soimaan aina vähän aikaisemmiin etkä nuku niin pitkään kun nukuttaa. Eiköhän se unirytmi siirry sillä tavalla.


    • ...

      Soluttaudu puuteriin.

      • AlienIndie

        Miksi?


    • AlienIndie

      Listatkaa tähän ketjuun pelejä, elokuvia, tv-sarjoja, kirjoja tai mitä tahansa muuta (myös kodin ulkopuoliset asiat kelpuutetaan) josta ajattelette että yhdenkään ei pitäisi jättää tätä maailmaa ilman että kokee sen. Perustelut mielellään mukaan.

      • AlienIndie

        sana "ensin" sinne väliin, ettei tule väärinkäsityksiä... tai no voihan tuosta kai tulla se väärinkäsitys sittenkin että hautoisin itsemurhaa. En haudo, olen vain tekemistä vailla. Ja ennen kaikkea ELÄMYKSIÄ vailla. En ole enää pitkään aikaan saanut sellaisia kiksejä mistään kuin nuorempana.


      • 10+2

        Fullmetal Alchemist Brotherhood

        Catch-22

        Shawshank Redemption

        Babylon 5


      • C.S.
        10+2 kirjoitti:

        Fullmetal Alchemist Brotherhood

        Catch-22

        Shawshank Redemption

        Babylon 5

        Alienindie mainitsi sanonnan catch22 tyttöystävä ei hyväksy pukeutumistani-ketjussa, joten eiköhän hän sen jo tunne. Mutta todennäköisesti olet ai, joten...


      • AlienIndie
        10+2 kirjoitti:

        Fullmetal Alchemist Brotherhood

        Catch-22

        Shawshank Redemption

        Babylon 5

        Kiitän vastauksesta.

        >>Fullmetal Alchemist Brotherhood

        Katsoin jotain 30-35 jaksoa, en jaksanut enempää. Se on täysin vesitetty, niin emotionaalisesti kuin älyllisestikin latteampi versio siitä alkuperäisestä.

        >>Catch-22

        Luettu. Se oli hyvä.

        >>Shawshank Redemption

        Nähty. Se oli hyvä.

        >>Babylon 5

        Sitä en ole nähnyt. Suhtaudun varauksella kuitenkin pitkiin avaruussarjoihin. Niissä on usein puolet ideoista kopioitu Star Trekeistä.


      • AlienIndie
        C.S. kirjoitti:

        Alienindie mainitsi sanonnan catch22 tyttöystävä ei hyväksy pukeutumistani-ketjussa, joten eiköhän hän sen jo tunne. Mutta todennäköisesti olet ai, joten...

        En harrasta itselleni vastailua vaikka anonymiteetti mahdollistaisikin sen. Ihan niin tylsä elämä ei minullakaan ole että pitäisi itseään viihdyttää sillä tavalla.


      • AlienIndie
        AlienIndie kirjoitti:

        Kiitän vastauksesta.

        >>Fullmetal Alchemist Brotherhood

        Katsoin jotain 30-35 jaksoa, en jaksanut enempää. Se on täysin vesitetty, niin emotionaalisesti kuin älyllisestikin latteampi versio siitä alkuperäisestä.

        >>Catch-22

        Luettu. Se oli hyvä.

        >>Shawshank Redemption

        Nähty. Se oli hyvä.

        >>Babylon 5

        Sitä en ole nähnyt. Suhtaudun varauksella kuitenkin pitkiin avaruussarjoihin. Niissä on usein puolet ideoista kopioitu Star Trekeistä.

        Tulipa muuten mieleen, että ehkä kaikista oksettavin aivovammaihmistyyppi kaikista oksettavista aivovammaihmistyypeistä (niitähän riittää) on nämä, jotka suhtautuvat kaikkiin fiktiivisiin teoksiin asenteella "tykkästin hahmoista x ja y tässä, joten tämä on hyvä, tarinan uskottavuudella, kliseisyydellä, väkisinväännetyllä "cooliudella", juoniaukoilla tai tieteellisten faktojen oikeellisuudella ei ole mitään merkitystä". Sillä miettikääpä millaista paskaa kaikki olisi jos kaikki tehtäisiin näiden ihmisten käsityksen hyvästä ja huonosta mukaan. Kaikki syvällisemmät ihmismielen pimeitä puolia käsittelevät aiheet olisivat pannassa, koska sellaisia on mahdotonta käsitellä ilman että hahmoista tulee astetta vähemmän "kivoja". Ja mitä enemmän halutaan miellyttää jonkun tietyn kohderyhmän mieltymyksiä, olivat ne kuinka älyttömiä hyvänsä, sitä enemmän samanlaista kaikesta tulee, jolloin ihan oikeasti voidaan sanoa "olet nähnyt yhden, olet nähnyt kaikki". Ja jos scifin ei tarvitse olla realistista, niin ei kai sitten sellaista asiaa kuin objektiivinen tiedekään voi olla olemassa. Jokainen voi ihan vapaasti itse päättää uskooko evoluutioon vai ei, tai uskooko että meillä tulee olemaan toimivia siivousrobotteja vasta satojen vuosien kuluttua, eikä toisen mielipide ole toista parempi.


      • AlienIndie
        AlienIndie kirjoitti:

        Tulipa muuten mieleen, että ehkä kaikista oksettavin aivovammaihmistyyppi kaikista oksettavista aivovammaihmistyypeistä (niitähän riittää) on nämä, jotka suhtautuvat kaikkiin fiktiivisiin teoksiin asenteella "tykkästin hahmoista x ja y tässä, joten tämä on hyvä, tarinan uskottavuudella, kliseisyydellä, väkisinväännetyllä "cooliudella", juoniaukoilla tai tieteellisten faktojen oikeellisuudella ei ole mitään merkitystä". Sillä miettikääpä millaista paskaa kaikki olisi jos kaikki tehtäisiin näiden ihmisten käsityksen hyvästä ja huonosta mukaan. Kaikki syvällisemmät ihmismielen pimeitä puolia käsittelevät aiheet olisivat pannassa, koska sellaisia on mahdotonta käsitellä ilman että hahmoista tulee astetta vähemmän "kivoja". Ja mitä enemmän halutaan miellyttää jonkun tietyn kohderyhmän mieltymyksiä, olivat ne kuinka älyttömiä hyvänsä, sitä enemmän samanlaista kaikesta tulee, jolloin ihan oikeasti voidaan sanoa "olet nähnyt yhden, olet nähnyt kaikki". Ja jos scifin ei tarvitse olla realistista, niin ei kai sitten sellaista asiaa kuin objektiivinen tiedekään voi olla olemassa. Jokainen voi ihan vapaasti itse päättää uskooko evoluutioon vai ei, tai uskooko että meillä tulee olemaan toimivia siivousrobotteja vasta satojen vuosien kuluttua, eikä toisen mielipide ole toista parempi.

        Misaki oli juuri tällainen, ja yksi riitojemme aihe oli juuri se, että hän ei suostunut ymmärtämään miksi olen oikeutettu sanomaan idiootiksi ihmistä joka väittää että joku täysin kliseinen, kömpelö ja tieteellisesti virheellinen sarja olisi hyvä. Hän ei sietänyt sitä että asioita joista hän tykkää arvostellaan mitenkään (tämä toki näkyi muissakin asioissa).

        Miten kukaan voi väittää että henkilö joka todella ajattelee noin ja reagoi tuolla tavalla kaikkeen kritiikkiin hänen lemppariasioitaan kohtaan olisi "kypsä". Hyvin lapsellistahan tuo lähinnä on. Ei joku historiasta yläasteella saatu stipendi ole todiste mistään henkis-emotionaalisesta kypsyydestä.


      • C.S.
        AlienIndie kirjoitti:

        Misaki oli juuri tällainen, ja yksi riitojemme aihe oli juuri se, että hän ei suostunut ymmärtämään miksi olen oikeutettu sanomaan idiootiksi ihmistä joka väittää että joku täysin kliseinen, kömpelö ja tieteellisesti virheellinen sarja olisi hyvä. Hän ei sietänyt sitä että asioita joista hän tykkää arvostellaan mitenkään (tämä toki näkyi muissakin asioissa).

        Miten kukaan voi väittää että henkilö joka todella ajattelee noin ja reagoi tuolla tavalla kaikkeen kritiikkiin hänen lemppariasioitaan kohtaan olisi "kypsä". Hyvin lapsellistahan tuo lähinnä on. Ei joku historiasta yläasteella saatu stipendi ole todiste mistään henkis-emotionaalisesta kypsyydestä.

        Seuraatko todella jotain umpisurkeana pitämääsi sarjaa intensiivisesti? Miksi ihmeessä? Jos taas seuraat vain ylimalkaisesti, näennäiset juoniaukot voivat saada selityksen huomaamattasi.

        Lapsellista on haukkua toisen lempisarjoja. En itsekään haluaisi ystävää, joka haukkuu kiinnostuksenkohteitani, varsinkin kun transtaustaisena olen kärsinyt siitä koko nuoruuteni. Toisaalta minä kyllä ymmärrän, että osa katsomistani sarjoista ei ollut hyviä. Miksi haluat olla jonkun misakin kanssa, jos hän on mielestäsi tyhmä ja katselee vääriä sarjoja ?


      • AlienIndie
        C.S. kirjoitti:

        Seuraatko todella jotain umpisurkeana pitämääsi sarjaa intensiivisesti? Miksi ihmeessä? Jos taas seuraat vain ylimalkaisesti, näennäiset juoniaukot voivat saada selityksen huomaamattasi.

        Lapsellista on haukkua toisen lempisarjoja. En itsekään haluaisi ystävää, joka haukkuu kiinnostuksenkohteitani, varsinkin kun transtaustaisena olen kärsinyt siitä koko nuoruuteni. Toisaalta minä kyllä ymmärrän, että osa katsomistani sarjoista ei ollut hyviä. Miksi haluat olla jonkun misakin kanssa, jos hän on mielestäsi tyhmä ja katselee vääriä sarjoja ?

        "En itsekään haluaisi ystävää, joka haukkuu kiinnostuksenkohteitani, varsinkin kun transtaustaisena olen kärsinyt siitä koko nuoruuteni. "

        Siis sinäkö väität, että ihmisellä on velvollisuus sietää mitä tahansa älyttömyyttä toiselta ihmiseltä, jos tämä toinen sattuu olemaan transtaustainen? En nyt IHAN näe miten joku lemppari tv-sarjan dissaus voisi nostaa pintaan jotkut transsukupuolisuuden vuoksi dissatuksi tulemisesta syntyneet traumat.


      • AlienIndie
        AlienIndie kirjoitti:

        "En itsekään haluaisi ystävää, joka haukkuu kiinnostuksenkohteitani, varsinkin kun transtaustaisena olen kärsinyt siitä koko nuoruuteni. "

        Siis sinäkö väität, että ihmisellä on velvollisuus sietää mitä tahansa älyttömyyttä toiselta ihmiseltä, jos tämä toinen sattuu olemaan transtaustainen? En nyt IHAN näe miten joku lemppari tv-sarjan dissaus voisi nostaa pintaan jotkut transsukupuolisuuden vuoksi dissatuksi tulemisesta syntyneet traumat.

        "Miksi haluat olla jonkun misakin kanssa, jos hän on mielestäsi tyhmä ja katselee vääriä sarjoja ? "

        Olen vastannut samantyyppisiin kysymyksiin aiemminkin: vastaus on että siksi koska hän vaikutti aluksi olevan suorastaan käsittämättömän samanlainen kuin minä. Osa minusta ei vieläkään suostu myöntämään että se olla viimeistä myöten pelkkää esitystä, jonka tarkoitus oli saada minut hyväksikäyttökohteeksi joka myöntyy mihin vain. Olen ollut yksinäinen koko nuoruuteni ja Misaki oli kohde johon saatoin kanavoida aivan kaikki toiveeni paremmasta. Hän käytti tätä takertumistani tietoisesti hyväkseen.


      • AlienIndie
        AlienIndie kirjoitti:

        Misaki oli juuri tällainen, ja yksi riitojemme aihe oli juuri se, että hän ei suostunut ymmärtämään miksi olen oikeutettu sanomaan idiootiksi ihmistä joka väittää että joku täysin kliseinen, kömpelö ja tieteellisesti virheellinen sarja olisi hyvä. Hän ei sietänyt sitä että asioita joista hän tykkää arvostellaan mitenkään (tämä toki näkyi muissakin asioissa).

        Miten kukaan voi väittää että henkilö joka todella ajattelee noin ja reagoi tuolla tavalla kaikkeen kritiikkiin hänen lemppariasioitaan kohtaan olisi "kypsä". Hyvin lapsellistahan tuo lähinnä on. Ei joku historiasta yläasteella saatu stipendi ole todiste mistään henkis-emotionaalisesta kypsyydestä.

        Itse asiassa nyt kun muistelen oikein tarkkaan, niin misaki ei KOSKAAN maininnut katsoneensa mitään ihmisyyden pimeämpiä puolia käsitteleviä sarjoja. Sen sijaan käytännössä kaikki hänen suosikeikseen mainitsemat olivat melko kevytmielisiä ja huumoripainotteisia, ja aina kun yritin puhua jostain itseäni kiinnostaneesta synkästä ja syvästä niin hän joko ei ollut nähnyt sitä eikä ollut kiinnostunutkaan tai ei ollut tykännyt siitä.

        Minua voi kyllä syyttää kärjistyksistä, mutta osuinpa vaan jotenkin kummasti taas oikeaan arvellessani ettei ihminen jonka käsitys fiktiivisen teoksen hyvyydestä on yhtä kuin sen hahmojen miellyttävyys katso eikä pidä eikä ymmärrä mitään ihmisyyden vähemmän miellyttäviä puolia luotaavia teoksia (ja koska nämä teemat yleensä kulkevat käsi kädessä syvällisyyden kanssa, voidaan perustellusti sanoa tällaista ihmistä epä-älylliseksi, yksinkertaiseksi ja epäkypsäksi).

        VASTAA
        Facebook


      • AlienIndie
        AlienIndie kirjoitti:

        Itse asiassa nyt kun muistelen oikein tarkkaan, niin misaki ei KOSKAAN maininnut katsoneensa mitään ihmisyyden pimeämpiä puolia käsitteleviä sarjoja. Sen sijaan käytännössä kaikki hänen suosikeikseen mainitsemat olivat melko kevytmielisiä ja huumoripainotteisia, ja aina kun yritin puhua jostain itseäni kiinnostaneesta synkästä ja syvästä niin hän joko ei ollut nähnyt sitä eikä ollut kiinnostunutkaan tai ei ollut tykännyt siitä.

        Minua voi kyllä syyttää kärjistyksistä, mutta osuinpa vaan jotenkin kummasti taas oikeaan arvellessani ettei ihminen jonka käsitys fiktiivisen teoksen hyvyydestä on yhtä kuin sen hahmojen miellyttävyys katso eikä pidä eikä ymmärrä mitään ihmisyyden vähemmän miellyttäviä puolia luotaavia teoksia (ja koska nämä teemat yleensä kulkevat käsi kädessä syvällisyyden kanssa, voidaan perustellusti sanoa tällaista ihmistä epä-älylliseksi, yksinkertaiseksi ja epäkypsäksi).

        VASTAA
        Facebook

        Erityisen hämmentävää on että tässä maailmassa todella on ihmisiä jotka julistavat olevansa huippuälykkäitä, omaavansa kehittyneemmän maun kuin muut, ja silti fanittavat sarjoja jotka on ihan objektiivisesti osoitettavissa virheellisiksi ja surkeiksi, ja toisaalta haukkuvat sellaisia joissa ei mitään suurempia objektiivisia vikoja ole. Ja näitä ihmisiä on PALJON. Jälleen kerran: kyllä minä mielipide-eroja kestän, mutta en sitä että tosiasioita kiistetään (tai keksitään tyhjästä olemattomia sellaisia). Kyllä minun suosikkisarjojani saa arvostella, mutta jos rupeaa väittämään että niissä olisi virheitä mitä niissä ei ole, ja varsinkin jos samaan aikaan kieltäytyy näkemästä tismalleen samoja vikoja mitä väittää niissä muka olevan omissa suosikkisarjoissaan, joissa ne on ihan objektiivisesti havaittavissa, niin silloin hermostun. Ja varsinkin jos ei itse osaa keskustella asiallisesti vaan puhuu halventavaan sävyyn niin kuin jokainen joka ei pidä sarjasta x tai pitää sarjasta y olisi automaattisesti jotenkin yksinkertainen.

        Voisin tässä listata paljonkin esimerkkejä mutta en tiedä kiinnostaisivatko ne ketään. Olen ragettanut aiheesta aivan tarpeeksi asianmukaisilla sivuilla.


      • ghdhdf
        AlienIndie kirjoitti:

        "En itsekään haluaisi ystävää, joka haukkuu kiinnostuksenkohteitani, varsinkin kun transtaustaisena olen kärsinyt siitä koko nuoruuteni. "

        Siis sinäkö väität, että ihmisellä on velvollisuus sietää mitä tahansa älyttömyyttä toiselta ihmiseltä, jos tämä toinen sattuu olemaan transtaustainen? En nyt IHAN näe miten joku lemppari tv-sarjan dissaus voisi nostaa pintaan jotkut transsukupuolisuuden vuoksi dissatuksi tulemisesta syntyneet traumat.

        "Siis sinäkö väität, että ihmisellä on velvollisuus sietää mitä tahansa älyttömyyttä toiselta ihmiseltä, jos tämä toinen sattuu olemaan transtaustainen?"

        Sinähän implikoit tätä itse. Rasitit muita ihmisiä omalla aggressiivisuudellasi ja ylimielisyydelläsi, kunnes he kilahtivat ja sanoivat jotain pientä paskaa. Taltioit sen paskan pussiin ja raahaat nyt noiden ihmisten nimiä pitkin kylää, vaikka todella harvoin kukaan muu tuo esille omia, paljon karmeampia juttujasi menneisyydestä. Tällä verukkeella voi todeta että sinun mielestä heidän olisi pitänyt sietää sinua.


      • AlienIndie
        AlienIndie kirjoitti:

        Kiitän vastauksesta.

        >>Fullmetal Alchemist Brotherhood

        Katsoin jotain 30-35 jaksoa, en jaksanut enempää. Se on täysin vesitetty, niin emotionaalisesti kuin älyllisestikin latteampi versio siitä alkuperäisestä.

        >>Catch-22

        Luettu. Se oli hyvä.

        >>Shawshank Redemption

        Nähty. Se oli hyvä.

        >>Babylon 5

        Sitä en ole nähnyt. Suhtaudun varauksella kuitenkin pitkiin avaruussarjoihin. Niissä on usein puolet ideoista kopioitu Star Trekeistä.

        Jessica muuten tykkäsi Brotherhoodista enemmän kuin siitä alkuperäisestä. Tämä on jälleen yksi todiste siitä, miten yksinkertainen, vähä-älyinen ja ilmapäinen henkilö on kyseessä. Nämä kaksi sarjaa ovat erinomainen tapa vertailla näitä ominaisuuksia ihmisten välillä, koska toinen on "helppoa viihdettä" ja toinen vaatii vähän pureskelua, mutta muuten hahmot ja mijöö on samat.


      • 15+18
        AlienIndie kirjoitti:

        Jessica muuten tykkäsi Brotherhoodista enemmän kuin siitä alkuperäisestä. Tämä on jälleen yksi todiste siitä, miten yksinkertainen, vähä-älyinen ja ilmapäinen henkilö on kyseessä. Nämä kaksi sarjaa ovat erinomainen tapa vertailla näitä ominaisuuksia ihmisten välillä, koska toinen on "helppoa viihdettä" ja toinen vaatii vähän pureskelua, mutta muuten hahmot ja mijöö on samat.

        Mitä pahaa se Jessica on sulle tehnyt kun koko ajan haukut sitäkin?


      • AlienIndie
        15+18 kirjoitti:

        Mitä pahaa se Jessica on sulle tehnyt kun koko ajan haukut sitäkin?

        Ei mitään. Vituttaa vaan että tyhjäpäät menestyy ja tyhjäpäillä on kivaa, samaan aikaan kun älykkäät ja liikaa tiedostavat syrjäytyy, ahdistuu ja turhautuu kaikkeen. Pitäisi olla juuri toisinpäin. Kaikilla pitäisi olla mahdollisuus lahjojensa mukaiseen asemaan yhteiskunnassa. Kaikki junttien viihdyttimet kuten Kanariansaarten turistirysät, halpiskalja ja sotaelokuvat ja romanttiset komediat pitäisi kieltää lailla. Jos ei äly riitä älylliseen viihteeseen niin katelkoot seinää.


      • AlienIndie
        AlienIndie kirjoitti:

        Ei mitään. Vituttaa vaan että tyhjäpäät menestyy ja tyhjäpäillä on kivaa, samaan aikaan kun älykkäät ja liikaa tiedostavat syrjäytyy, ahdistuu ja turhautuu kaikkeen. Pitäisi olla juuri toisinpäin. Kaikilla pitäisi olla mahdollisuus lahjojensa mukaiseen asemaan yhteiskunnassa. Kaikki junttien viihdyttimet kuten Kanariansaarten turistirysät, halpiskalja ja sotaelokuvat ja romanttiset komediat pitäisi kieltää lailla. Jos ei äly riitä älylliseen viihteeseen niin katelkoot seinää.

        7 päivää -lehdet, seksilelut, junttimaiset vitsit, t-paidat ja lippikset joihin on printattu junttimaisia vitsejä, lippikset ylipäätään, samoin verkkarit, tupakka, ja punk-musiikki...


      • AlienIndie
        AlienIndie kirjoitti:

        7 päivää -lehdet, seksilelut, junttimaiset vitsit, t-paidat ja lippikset joihin on printattu junttimaisia vitsejä, lippikset ylipäätään, samoin verkkarit, tupakka, ja punk-musiikki...

        En toki väitä että Jessica olisi AIVAN niin tyhmä kuin mitä vaaditaan tuottamaan profittia jollekin 7 päivää -lehdelle. Mutta korkeintaan normaaliälyinen. Ja valitettavan iso osa ihmisistä on myös hieman alle normaaliälyn...


      • AlienIndie
        AlienIndie kirjoitti:

        En toki väitä että Jessica olisi AIVAN niin tyhmä kuin mitä vaaditaan tuottamaan profittia jollekin 7 päivää -lehdelle. Mutta korkeintaan normaaliälyinen. Ja valitettavan iso osa ihmisistä on myös hieman alle normaaliälyn...

        Se on kyl huvittavaa miten misaki hakee jotain egoboostia siitä että avoimesti halveksii jääkiekkoa pelaavia ja salattuja elämiä katsovia ihmisiä, mutta pelaa itse siten wowia ja katsoo saippuaoopperamaisia melodramaattisia ihmissuhde-animeita á la Key, ja LEIKKII niin kuin näissä olisi jotain oleellista eroa älyllisyyden, sivistyneisyyden tai hienostuneisuuden osalta, vaikka selväähän on kelle tahansa objektiivisuuteen kykenevälle että ei ole.

        Tietenkään KAIKKI esim. salattuja elämiä katsovat eiävt automaattisesti ole tyhmiä ja yksinkertaisia ja sivistymättömiä. Myös minä pidin niistä teininä. Mutta kyllä nyt hölmömmänkin luulisi tähän ikään mennessä kyllästyneen totaalisesti siihen ja kaikkiin muihinkin vastaaviin saippuaoopperoihin, jotka toistavat itseään 90% ajasta ja ymmätäneen miten halpaa ja epärealistista se kaikki on.


      • ..........
        AlienIndie kirjoitti:

        Ei mitään. Vituttaa vaan että tyhjäpäät menestyy ja tyhjäpäillä on kivaa, samaan aikaan kun älykkäät ja liikaa tiedostavat syrjäytyy, ahdistuu ja turhautuu kaikkeen. Pitäisi olla juuri toisinpäin. Kaikilla pitäisi olla mahdollisuus lahjojensa mukaiseen asemaan yhteiskunnassa. Kaikki junttien viihdyttimet kuten Kanariansaarten turistirysät, halpiskalja ja sotaelokuvat ja romanttiset komediat pitäisi kieltää lailla. Jos ei äly riitä älylliseen viihteeseen niin katelkoot seinää.

        Se taas on oma vikasi että syrjäydyt etkä menesty. Pitäisi tehdä jotain muutakin kun eristäytyä lukkojen taakse kotiin haukkumaan toisia netin välityksellä. Se ei ole älykästä toimintaa.


      • AlienIndie
        ghdhdf kirjoitti:

        "Siis sinäkö väität, että ihmisellä on velvollisuus sietää mitä tahansa älyttömyyttä toiselta ihmiseltä, jos tämä toinen sattuu olemaan transtaustainen?"

        Sinähän implikoit tätä itse. Rasitit muita ihmisiä omalla aggressiivisuudellasi ja ylimielisyydelläsi, kunnes he kilahtivat ja sanoivat jotain pientä paskaa. Taltioit sen paskan pussiin ja raahaat nyt noiden ihmisten nimiä pitkin kylää, vaikka todella harvoin kukaan muu tuo esille omia, paljon karmeampia juttujasi menneisyydestä. Tällä verukkeella voi todeta että sinun mielestä heidän olisi pitänyt sietää sinua.

        Puhut paskaa. Jos teet sen tietoisesti, todistat olevasi kusipää. Jos teet sen tietämättäsä, tosistat olevasi idiootti.


      • einsteigen!

        baariin sekoilemaan. ----> ilta menee nopeasti!

        ja sittenhän sitä voi vaikka pelailla BF3, black ops ja black ops 2
        ja vaikka sniper elite V2 ku julkastaan pleikalle! ;)
        sit harrastat vaikka jtn jännää harrastusta.
        (tarkkuusammuntaa, laskettelua, pyöräilyä, kuntosalia)


    • ideoita

      Jos animesta tykkäät ja pelejä pelaat, väitän ettet ole pelannut läheskään kaikkia hyviä pelejä mitä jaappanista tulee. Suurta osaa kun ei käännetä ollenkaan. Joten japanin oppikirja käteen ja sitten vähän ajan päästä etsimään uudestaan molempia. Siinä riittää tekemistä ja tavoitteita joksikin aikaa.

      • AlienIndie

        Kieliä kyllä voisi opiskella muutenkin, mutta väitän silti että kaikki parhaimmat kyllä käännetään. Ainakin animen/manga osalta.


      • se sama
        AlienIndie kirjoitti:

        Kieliä kyllä voisi opiskella muutenkin, mutta väitän silti että kaikki parhaimmat kyllä käännetään. Ainakin animen/manga osalta.

        Animesta ja mangasta en tiedä kun en itse välitä. Mutta pelejä on vaikka kuinka. Varsinkin kun vielä 90-luvulla japani ei ollut "in" niinkuin nykyään ja nykyään ei vanhoja kannata kääntää.

        Kunhan koitan jotain keksiä, pelit on ollut se oma henkireikä kun ei minkään muun takia viitsi jatkaa tätä paskaa.


      • AlienIndie
        se sama kirjoitti:

        Animesta ja mangasta en tiedä kun en itse välitä. Mutta pelejä on vaikka kuinka. Varsinkin kun vielä 90-luvulla japani ei ollut "in" niinkuin nykyään ja nykyään ei vanhoja kannata kääntää.

        Kunhan koitan jotain keksiä, pelit on ollut se oma henkireikä kun ei minkään muun takia viitsi jatkaa tätä paskaa.

        "pelit on ollut se oma henkireikä kun ei minkään muun takia viitsi jatkaa tätä paskaa. "

        Otan osaa. Minkä ikäinen olet?


      • se sama
        AlienIndie kirjoitti:

        "pelit on ollut se oma henkireikä kun ei minkään muun takia viitsi jatkaa tätä paskaa. "

        Otan osaa. Minkä ikäinen olet?

        26 vuotta on tullut kerättyä mittariin tähän mennessä. Mutta samapa se kun ei mikään mihinkään ole muuttumassa. Miten siellä?


      • AlienIndie
        se sama kirjoitti:

        26 vuotta on tullut kerättyä mittariin tähän mennessä. Mutta samapa se kun ei mikään mihinkään ole muuttumassa. Miten siellä?

        23. Saako tiedustella miksi koet elämän paskana?


      • se sama
        AlienIndie kirjoitti:

        23. Saako tiedustella miksi koet elämän paskana?

        Kysy ennemmin miksei. Yhtään syytä en ole vielä keksinyt miksi elämä ei olisi paskaa. Sama se mitä tekee kun ei mikään johda mihinkään, ainakaan parempaan.


      • AlienIndie
        se sama kirjoitti:

        Kysy ennemmin miksei. Yhtään syytä en ole vielä keksinyt miksi elämä ei olisi paskaa. Sama se mitä tekee kun ei mikään johda mihinkään, ainakaan parempaan.

        Juu, olen melko lailla samaa mieltä. Mutta suurin osa ihmisistä ei ole, siksi aina tulee kysyttyä.


      • se sama
        AlienIndie kirjoitti:

        Juu, olen melko lailla samaa mieltä. Mutta suurin osa ihmisistä ei ole, siksi aina tulee kysyttyä.

        Joo, hyvä vastaus tuohon kysymykseen olisi kyllä ihan kiva. Siis kun jos tietäisi mikä elämästä tekee paskaa, siitä asiasta voisi hankkiutua eroon ja jatkaa eteenpäin. Nyt sitä vaan junnaa paikallaan ja ihmettelee miten muut ihmiset jaksaa.


      • AlienIndie
        se sama kirjoitti:

        Joo, hyvä vastaus tuohon kysymykseen olisi kyllä ihan kiva. Siis kun jos tietäisi mikä elämästä tekee paskaa, siitä asiasta voisi hankkiutua eroon ja jatkaa eteenpäin. Nyt sitä vaan junnaa paikallaan ja ihmettelee miten muut ihmiset jaksaa.

        Maailma on kylmä ja kova, jossa kylmät ja kovat ihmiset viihtyvät, muilla on enemmän tai vähemmän tuskaa. Nähdäkseni siinä ei mitään sen kummempaa mysteeriä ole.


      • se sama
        AlienIndie kirjoitti:

        Maailma on kylmä ja kova, jossa kylmät ja kovat ihmiset viihtyvät, muilla on enemmän tai vähemmän tuskaa. Nähdäkseni siinä ei mitään sen kummempaa mysteeriä ole.

        Niin, no. Pitäisi kai vähitellen alkaa uskoa samaan kun siihen kaikki todisteet viittaavat. En vain ole vieläkään kyynistynyt tarpeeksi ja kuvittelen että jotain muutakin voisi joskus löytyä. Ehkä. Joskus.


    • AlienIndie

      Nyt on muuten saavutettu jälleen se tietty tylsyyden taso, jossa rupean käymään suihkussa 2 kertaa päivässä siksi, että olisi jotain tekemistä. Käyn siis suihkussa kun ei ole muuta tekemistä!! Kuinka monella muulla on kokemusta vastaavasta? Sama tilanne oli viimeksi vuonna 2010 vähän ennen misakin tapaamista. Silloin tosin olin vaan niin masentunut etten jaksanut keskittyä yhtään mihinkään. Nyt en ole masentunut, nyt on ihan oikeasti vaan kaikki potentiaalinen tekeminen loppu.

      • AlienIndie

        Parasta tässä on se että sitten kuitenkin turhaudun ja ahdistun siellä suihkussa ja poistun sutaisten vain vähän shampoota hiuksiin ja saippuaa muualle (joskus jälkimmäinenkin jää väliin, kuten juuri äsken)... Kun tämä tylsyys iskee, niin siis samalla jäävät historiaan ne antoisat sessiot kun voi naisellisesti lotrata useilla eri aineilla...


      • AlienIndie

        Selittäkääpä muuten minulle miten joku voi samaan aikaan sanoa, ettei halua työtä jossa joutuu tekemään täyttä päivää, ja sitten kuitenkin sanoa että olisi kiusallista vaan istua hiljaa kahvipöydässä jonkun kanssa? Nämä molemmat sanoi Misaki. Jälkimmäinen selittyy sillä että hän on tunnelmantajuton ihminen jonka on pakko olla koko ajan tekemässä jotain. Mutta miksei sitä pakkotehdäjotain-draivia voi kanavoida sitten ihan oikeaan työntekoon? Miksi se pitää kanavoida peleihin, jotka eivät hyödytä ketään millään tavalla (edes kehitä häntä itseään) kun sen voisi kanavoida yhteisen hyvän edistämiseen? Eikö tämmöinen ihminen ole väkisinkin äärimmäisen itsekäs? Millä muulla kuin itsekkyydellä voitte selittää sen, että kun selvästi on pakko koko ajan olla tekemässä jotain, eikä raskaalle työnteolle muodostu samanlaista emotionaalista estettä harmoniahakuisuudesta, stressinsietokyvyttömyydestä ja vaihtelevista mielialoista kuin minulla, niin sitä ei voi tehdä EDES sitä normaalia 8 tuntia päivässä töitä (jotkut tekee paljon enemmänkin...), vaan mieluummin esim. 4 tuntia ja sitten kotiin hakkaamaan wowia nukkumaanmenoon saakka?


      • AlienIndie

        Niin alas en kyllä alennu että rupeaisin pelaamaan jotain wowia tms. aivotonta mmorpgta siksi ettei ole tekemistä. Joten kyllä ihan oikeasti kaikki JÄRKEVÄ tekeminen on loppu kun sanon niin.


      • ???
        AlienIndie kirjoitti:

        Parasta tässä on se että sitten kuitenkin turhaudun ja ahdistun siellä suihkussa ja poistun sutaisten vain vähän shampoota hiuksiin ja saippuaa muualle (joskus jälkimmäinenkin jää väliin, kuten juuri äsken)... Kun tämä tylsyys iskee, niin siis samalla jäävät historiaan ne antoisat sessiot kun voi naisellisesti lotrata useilla eri aineilla...

        Hetkinen, käytkö suihkussa aamuyöllä? Mitähän naapurit siihen tuumaa kun putket kohisee parhaaseen nukkumisaikaan.


      • AlienIndie
        ??? kirjoitti:

        Hetkinen, käytkö suihkussa aamuyöllä? Mitähän naapurit siihen tuumaa kun putket kohisee parhaaseen nukkumisaikaan.

        Tuumatkoon ihan mitä tahtovat. Ei minultakaan koskaan kysellä miltä mitkäkin asiat minusta tuntuvat.


      • AlienIndie
        AlienIndie kirjoitti:

        Tuumatkoon ihan mitä tahtovat. Ei minultakaan koskaan kysellä miltä mitkäkin asiat minusta tuntuvat.

        Sitä paitsi muutenkin siitä on ihan turha kenenkään urputtaa minulle, sillä minä en ole tätä yhteiskuntaa suunnitellut. Minä en ole päättänyt että yöllä ei voi olla mikään paikka auki niin että voisi edes ruokakaupassa käydä ajan kuluksi. Yöllä kerta kaikkiaan ei ole mitään tekemistä jos unirytmi on vituillaan ja sattuu siihen aikaan olemaan hereillä, ja jos ei ole himopelaaja tai joku muu jolla tekemistä löytyy koska tahansa.


      • blkjfjk
        AlienIndie kirjoitti:

        Tuumatkoon ihan mitä tahtovat. Ei minultakaan koskaan kysellä miltä mitkäkin asiat minusta tuntuvat.

        No jos naapurit häiriintyy suihkussa käynnistäsi, edessä on muutto. Riippuu tietenkin asunnosta kuuluuko vesijohtojen kohina naapureille pahasti. Kun olen havainnut etten kuule itse naapuien suihkussa käyntiä kuin erityisesti kuuntelemalla, olen todennut että käyn silloin suihkussa kun siihen on tarve. Jossain vanhoissa taloissa naapurit valittaa jopa vessassa käynneistä, kuuluu liikaa melua.


      • AlienIndie
        blkjfjk kirjoitti:

        No jos naapurit häiriintyy suihkussa käynnistäsi, edessä on muutto. Riippuu tietenkin asunnosta kuuluuko vesijohtojen kohina naapureille pahasti. Kun olen havainnut etten kuule itse naapuien suihkussa käyntiä kuin erityisesti kuuntelemalla, olen todennut että käyn silloin suihkussa kun siihen on tarve. Jossain vanhoissa taloissa naapurit valittaa jopa vessassa käynneistä, kuuluu liikaa melua.

        Yläkerrassa hulinoidaan ja soitetaan musiikkia kovalla monena lauantaina ja perjantaina kahteen-kolmeen. Jos tuosta ei saa häätöä niin ei sitten mistään.


      • AlienIndie
        AlienIndie kirjoitti:

        Yläkerrassa hulinoidaan ja soitetaan musiikkia kovalla monena lauantaina ja perjantaina kahteen-kolmeen. Jos tuosta ei saa häätöä niin ei sitten mistään.

        Talon pihalta myös löytyy välillä huumeruiskuja. Joten eiköhän niillä ole tärkeämpiäkin päänsärkyjä kuin minun suihkut.


      • ...
        blkjfjk kirjoitti:

        No jos naapurit häiriintyy suihkussa käynnistäsi, edessä on muutto. Riippuu tietenkin asunnosta kuuluuko vesijohtojen kohina naapureille pahasti. Kun olen havainnut etten kuule itse naapuien suihkussa käyntiä kuin erityisesti kuuntelemalla, olen todennut että käyn silloin suihkussa kun siihen on tarve. Jossain vanhoissa taloissa naapurit valittaa jopa vessassa käynneistä, kuuluu liikaa melua.

        Taitaa olla naapurit vanhoja eivätkä talot jos tulee valituksia ihme asioista. Mummut nyt keksii valittamista mistä vain, mm. ei saisi kävellä yöaikaan ollenkaan koska alakertaan kopisee liikaa. Suihkustakin olen joskus saanut valituksen, mutta minkäs vuorotyöläinen sille mahtaa jos iltavuoron jälkeen tai ennen aamuvuoroa haluaisi peseytyä?


      • ..............
        ... kirjoitti:

        Taitaa olla naapurit vanhoja eivätkä talot jos tulee valituksia ihme asioista. Mummut nyt keksii valittamista mistä vain, mm. ei saisi kävellä yöaikaan ollenkaan koska alakertaan kopisee liikaa. Suihkustakin olen joskus saanut valituksen, mutta minkäs vuorotyöläinen sille mahtaa jos iltavuoron jälkeen tai ennen aamuvuoroa haluaisi peseytyä?

        Erot johtuu aika paljon talon iästä ja rakenteesta. Nykyaikaisessa muutaman vuoden vanhassa talossa ei kuulu kovin paljon ääniä asunnosta toiseen, eikä vesijohtojen tai viemärin ääniä lainkaan. Rakennussäännökset ovat muuttuneet ja ääneneristykseen paneudutaan paremmin. Vanhoissa taloissa ja/tai huonosti rakennetuissa elementtitaloissa äänet kuuluu asunnosta toiseen kuin olisi samassa tilassa. TV-sarja Roban käsikirjoittaja oli nykäissyt tuon kirjoittamasi kommentin värittämään tilannetta, mutta todellakin jotkut kerrostalokyttääjät toimii näin.


    • Iloton

      Mulla ei ole yhtään hauskaa. Jostain syystä olen yrittänyt hankkiutua kaikesta epämiellyttävästä eroon ja ennen kaikkea ihmisistä jotka välttämättä haluaa olla kanssani tekemisissä, mutta joista itse olen halunut eroon. Tiesin jo 10v sitten, että seuraavat 10v elämästäni menee hukkaan ja itse asiassa en löydä enää elämän iloa. Minun iloni saattaa sitten olla hyvin erinlaista muihin nähden. Välillä tuntuu, että he haluavat tappaa minut tai että tapan itseni. Kysmys on, että miksi? Miksi en saa kokea elämän iloa?

    • Kuka olet?

      Sitä voi joskus ottaa ihan rauhassakin ja jauhaa ihan jauhamisen ilosta, päästellä suurempia paineita ilman angry birdsiä. Ellei sitten joku satu olemaan kiinnostunut mitä sanot ja kuka olet. Sitä vartenhan tämä palsta on. Joskus oli aika jolloin trans-sukupuoliset vaihtoivat hyvässä ilmpiirissä kokemuksiaan ilman, että jokossa oli joku joka oli kiinnostunut sinusta.

      • AlienIndie

        En tajunnut viestin pointtia. Kuka nyt oli kiinnostunut kenen henkilöllisyydestä?


    • fdhfdh

      Kuinkas äskettäin sanoit että olet ihan tyytyväinen elämääsi, tullen toimeen tuilla, viettäen aikaa yksin kämpässäsi ja fiilistellen lolitamekossasi?

      • Kuka olet?

        Viestisi kuuluu sarjaa kuka olet? Mistä saat toimeentulosi? Miten olet pukeutunut? Viestisi kuuluu sarjaan putkimiehet paratiisissa. Jos joku nainen haluaa tietää miltä minusta ja ryyppämisistäni tuntuu, niin teden-näköisesti samalta kuin sinustakin. Aloitamme verryttelyn rentoutumisella. Käymme maahan / sängylle / sohvalle .... makaamaan ja suljemme silmämme. Kuvittelemme olevamme lomaparatiisissa (kukakin missäkin mekossa) (putkimiehetkin saa vetää mekon tässä harjoituksessa). Avaamme mypadin ja soitamme mieluisaa musiikkia ja kiikaroimme aurinkolasiemme takaa kuka mitäkin (esim. tyttöjä joilla on tai on ollut zimppada zamppada zummpada daa). Ainut joka tästä haavesta tekee helvetin on putkimies joka tunkee tyttöjen haaveisiin, uniin, telkkarini ja tietokoneeseen.

        Minä en haaveillut meneväni yli 25v ikäisenä ja heikosti kouluttautuneena työvoimatoimiston nurkkiin kipsuttelemaan a4:sen kanssa ja kikattamaan luomunais-sontiaisen kanssa ja tulostelemaan lappuja joilla saa työttömyyskorvaukset lakkautettua. Minä olen joskus palvellut harmaissa ja tiedän mitä särmääminen on ja että esimiehellä on esimies ja että silloin kun toteutetaan julkisen yhteiskunnan tahtoa, niin minä olen työttömänäkin työvoimatoimiston virkailijan työnantaja sekä asiakas, jonka pitäisi saada jämptiä palvelua. Tosin yksityisellä puolella saattaa myös vastuu painaa, mutta käytännön toteutustavan saamme melko vapaasti itse päättää. Me emme toteuta virkaa taikka lakia, me toteutamme useimiten tiedettä, taidetta jne.. Jokainen siis hiihtää omalla tyylillään, eikä yksi japsivirkaloissontiainen määrää tai arvostele minua. Minulla on tosin oikeus arvostella hänen toimiaan julkisen viran ja tehtävän hoidossa ks. sanan ja mielipiteen vapaus.

        Sitten kun meillä on oikein hyvä ja rento olo, alamme laihtua. Ikävä kyllä hartiat levisivät kun aijemmin mekko meni niin kivasti päälle, mutta kaipa sieltä jokin kiva naisten vaate löytyy. Menen ja kipsuttelen ja haluan täytettä liiveihin ja ja ja ja. Tosin kaikki tämä unissa koska putkimies(tv)(pc)(digi)(multimedia)(interaktiivinen) haluaa ennakkotiedon asiasta mitä ei voi ilmoittaa ennakkoon.

        Lopuksi siis pääsemme siihen samaan josta olen toisessa viestiketjussa ilmoittanut. Täällä siis miehiä joita kiinnostaa ja pyrkii viemään ja hallitsemaan jotain sellaista mitä hän ei osaa tai pysty tekemään tai ei muutoin vain hänelle kuulu. Samalla tämä pilaa minun elämäni. En siis löydä yhtään syytä miksi en pilaisi hänen.

        Sinä kaunis luomunainen. Ole ystävällinen ja auta toista hädässä. Vain sinä osaat.


      • Kuka olet?

        Miksi aina päädymme herra Harjakaiseen. Bileet pidetään sitten kun tölli on harjakorkeudessa? Nikke T. sanoi, että bileet löytyy tanssilattiata. Jokainen päivä ja jokainen hetki voi olla bilettä kunhan sen vain oikein ymmärtää. Sen voi ymmärtää myös vapautena, vapautena valita oma elämäntyyli, vapautena olla ilman takaa-ajajia, vapautena valita työ, ammatti ja elinkeino ja harrastukset. Ei kenekään harrastus taikka työ voi olla toisen takaa ajaminen.

        Sille miehelle kivikossa joka sanoo, ettei kukaan tee asioita noin, niin asiat voi tehdä monellaki neri tavalla varsinkin jos sattii olemaan näin henkisesti eri sukupuolta.

        http://www.youtube.com/watch?v=1RpsYx0i49E


      • AlienIndie

        Olenkin. Pitäisi vaan keksiä tekemistä 60 vuodeksi. Tehtävä tuntuu haastavalta.


      • Kuka olet?

        Sukupuolen korjaus on kuin syntymä. Ei sitä kukaan varsinaisesti tee. Ainahan voi löytyä esim. naisista joku joka ujuttaa joukkoon jotain pientä ja kivaa ja hyödyllistä, mutta varsinaisesti sukuopenkorjaus on luonnollinen syntymä. Mielihalu ja tarve saada jotain naisten juttuja, kokea olevansa ja kuuluvansa naisiin, saada elää kokemassaan ympäristössä ja maailmassa ja sukupuolessa. Toteuttaa itseään henkisesti ja fyysisesti vaavista nuoreksi ja aikuiseksi. Tähän syntymään ja luonnolisuuteen ei m2f tapauksessa kuulu mies tai itsensä jo hormooneilla 101% hormooneilla kyllästänyt nainen. Nainen kuuluu, mutta hänen tulee "ottaa huomioon" toinen, toisen arkuus ja pienuus. Minäkään en juuri vietä tämän enempää miesten keskuudessa aikaa, niin ihmettelenkin miksi miehet ympäröivät ja kiehnaavat. Käsittävätkö he minkälaisen henkisen ja fyysisen tuskan he aiheuttavat? Koska minä saan aloittaa sukupuolen korjaukseni?


      • Kuka olet?

        Sinä pyrit holhoamaan ja puristamaan johonkin kaveri tai työporukkaan. Rajaamaan maailmaani ikään kuin olisit isompi ja parempi. Sinä alistat, nöyryytät, halvekst ja solvaat. Sinä pelaat minulla, elämälläni, terveydelläni ja vapauksillani. Miksi ja miten koet olevasi siihen oikeutettu? MItä kuvittelet saavuttavasi tuolla? Onko tuo sinun mielestäsi tervettä?


    • Under. . .
    • AlienIndie

      Miksi vitussa täältä on poistettu se viesti missä sanoin että se että misaki ei tykännyt Tengen Toppa Gurren Lagannista todistaa sen hänen persoonastaan, että hän haluaa rypeä maailman synkkyydessä eikä koskaan päästä siitä yli, ei itsensä ekä muiden kohdalla, ja että hänrstä ei sen takia voi koskaan tulla hyvää psykologia (oma lukunsa on toki narsismi ja empatiakyvyttömyys, ei sellaistakaan psykologia kukaan palkkaa) kun sille alalle mili?

      No näin kumminkin on.

      Olisn vaan halunnut kopioida sen viestin toisaalle koska se oli hyvin perusteltu. Nyt saatte sitten uskoa minua ilman perusteitakin. Jos ette usko, olette idiootteja. Älykkäälle olennolle totuus on selviö ilman kilometrin tekstiseiniäkin.

      JA VITTU ETTÄ MURA RASSAA TUO NÄKIJÄ.TV-SARJAN MAINOSTEN LALLATUSMUSIIKKI

    • AlienIndie

      No kun tässä nyt taas päästiin vaihtiin fiktiosta puhuisessa niin avaudunpa lukukokemuksesta nimeltä Yokohama Kaidashi Kikou. Siis vittu 140-chapterinen manga (siis jotain >4000 sivua) ei mitään muuta kuin tyyppien elämää päivästä päivään jossain vitun postapokalyptisellä pellolla. Vähän väliä keskustelut kääntyvät asioihin jotka tuovat mieleen että tässä tulee vielä olemaan jotain syvempääkin... ja sitten se loppuu, ne kaikki vihjaukset oli pelkkiä red herringejä. Vittu että se oli paska.

      • AlienIndie

        Älkää valittako kirjoitusvirheeistä, ne tekee kone enkä minä. Teksti ilmestyy tähän 5sek viiveellä ja kirjaimet vaihtelevat paikkojal siinä välillä.


      • ........
        AlienIndie kirjoitti:

        Älkää valittako kirjoitusvirheeistä, ne tekee kone enkä minä. Teksti ilmestyy tähän 5sek viiveellä ja kirjaimet vaihtelevat paikkojal siinä välillä.

        Oletko ikinä kuullut manuaalisesti tehtävästä oikoluvusta. Ellet, se tarkoittaa että luet kirjoittamasi tekstin ja korjaat lyöntivirheet ennen kuin lätkäiset LÄHETÄ-nappia.


      • AlienIndie
        ........ kirjoitti:

        Oletko ikinä kuullut manuaalisesti tehtävästä oikoluvusta. Ellet, se tarkoittaa että luet kirjoittamasi tekstin ja korjaat lyöntivirheet ennen kuin lätkäiset LÄHETÄ-nappia.

        Miksi pitäisi vaivautua? Miksi MINUN pitää korjata TOISEN tekemät virheet?


      • No vot!!
        AlienIndie kirjoitti:

        Miksi pitäisi vaivautua? Miksi MINUN pitää korjata TOISEN tekemät virheet?

        Oletpa mestari omien mokiesi ulkoistuksessa!!


      • AlienIndie
        No vot!! kirjoitti:

        Oletpa mestari omien mokiesi ulkoistuksessa!!

        Perustele.


      • Riittikö?
        AlienIndie kirjoitti:

        Perustele.

        "Miksi MINUN pitää korjata TOISEN tekemät virheet?" Kenen toisen?


      • AlienIndie
        Riittikö? kirjoitti:

        "Miksi MINUN pitää korjata TOISEN tekemät virheet?" Kenen toisen?

        "Älkää valittako kirjoitusvirheeistä, ne tekee kone enkä minä. Teksti ilmestyy tähän 5sek viiveellä ja kirjaimet vaihtelevat paikkojal siinä välillä. "

        Riittikö?


    • P=NP

      Jos sinulla on edelleen tylsää niin kerro mitä minun pitäisi tehdä

      • AlienIndie

        Ota vaikka yksityisesti yhteyttä .


      • P=NP
        AlienIndie kirjoitti:

        Ota vaikka yksityisesti yhteyttä .

        Nyt heitit mielenkiintoisen haasteen ja varsinaisen Wow!-signaalin...
        Pitää alkaa perehtymään siihen kuinka matematiikka ja filosofia saadaan sovitettua harmoniaan...

        Tämä voi kestää 'hetken'..


      • ?????????
        AlienIndie kirjoitti:

        Ota vaikka yksityisesti yhteyttä .

        Miten se onnistuu kun kirjoitat anonyymina etkä ole ilmoittanut yhteystietojasi. Et sinä sentään NIIN tunnettu ole että kaikki tuntisi.


      • P=NP
        ????????? kirjoitti:

        Miten se onnistuu kun kirjoitat anonyymina etkä ole ilmoittanut yhteystietojasi. Et sinä sentään NIIN tunnettu ole että kaikki tuntisi.

        Ei vielä NIIN tunnettu, mutta jos Alien on yhteistyöhauluinen voidaan saada jotain suurta aikaan, who knows.

        Niin, aiheellista on kysyä kuinka saan yhteyden, SETI-projekti ei tuottanut tulosta ;)
        Tarvitaanko alkulukuja? Vai onnistuuko tämä sähköpostilla?


      • P=NP
        P=NP kirjoitti:

        Ei vielä NIIN tunnettu, mutta jos Alien on yhteistyöhauluinen voidaan saada jotain suurta aikaan, who knows.

        Niin, aiheellista on kysyä kuinka saan yhteyden, SETI-projekti ei tuottanut tulosta ;)
        Tarvitaanko alkulukuja? Vai onnistuuko tämä sähköpostilla?

        Mailia voit laittaa tuohon [email protected], älä välitä vaiks kuulostaa hieman
        espanjalaiselle ;)


      • 12+13
        P=NP kirjoitti:

        Mailia voit laittaa tuohon [email protected], älä välitä vaiks kuulostaa hieman
        espanjalaiselle ;)

        Jos alat kirjoitella Alienin kanssa niin sitä ei voi lopettaa ettei hän suutu. Olet varmaankin huomannut miten hän suhtautuu ihmisiin jotka ovat hylänneet, pahimmillaan väkivallalla.


      • P=NP
        12+13 kirjoitti:

        Jos alat kirjoitella Alienin kanssa niin sitä ei voi lopettaa ettei hän suutu. Olet varmaankin huomannut miten hän suhtautuu ihmisiin jotka ovat hylänneet, pahimmillaan väkivallalla.

        Se on aivan sama, kyllähän mä kuolen kuitenkin.


      • AlienIndie
        12+13 kirjoitti:

        Jos alat kirjoitella Alienin kanssa niin sitä ei voi lopettaa ettei hän suutu. Olet varmaankin huomannut miten hän suhtautuu ihmisiin jotka ovat hylänneet, pahimmillaan väkivallalla.

        Voi kun asia olisikin niin yksinkerainen että jokaisella ihmisellä on luovuttamaton oikeus koska tahansa hylätä kenet tahansa ilman erillisiä perusteluja ja että henkilö joka reagoi tällaiseen väkivaltaisesti on yksin väärässä. Mutta kun se on sitä vain hyvin heikkomielisten ja pikkusieluisten ihmisten mielikuvitusmaailmoissa.


      • .........
        AlienIndie kirjoitti:

        Voi kun asia olisikin niin yksinkerainen että jokaisella ihmisellä on luovuttamaton oikeus koska tahansa hylätä kenet tahansa ilman erillisiä perusteluja ja että henkilö joka reagoi tällaiseen väkivaltaisesti on yksin väärässä. Mutta kun se on sitä vain hyvin heikkomielisten ja pikkusieluisten ihmisten mielikuvitusmaailmoissa.

        Tulihan se sieltä! Varovaisuutta pitää noudattaa.


      • AlienIndie
        ......... kirjoitti:

        Tulihan se sieltä! Varovaisuutta pitää noudattaa.

        Niin pitää. Minäkään en tunne yhtään ihmistä, jonka seurassa voisin olla täysin rento ja vapautunut ilman varuillaanoloa, ilman vähäisintäkään pelkoa siitä, että jokin mitä sanot voi laukaista hillittömän verbaalisen aggressionpurkauksen... Misakin kanssa sai aina pelätä tätä, Auroran kanssa sai aina pelätä tätä, ja sitä edellisten "ystävieni" kanssa sai aina pelätä tätä...

        Ja tämän jälkeen minulle yritetään uskotella ihmisten olevan keskimäärin oikein empaattisia ja hyväntahtoisia olentoja eikä ½-psykopaatteja.


      • dhkkgvuyk
        AlienIndie kirjoitti:

        Niin pitää. Minäkään en tunne yhtään ihmistä, jonka seurassa voisin olla täysin rento ja vapautunut ilman varuillaanoloa, ilman vähäisintäkään pelkoa siitä, että jokin mitä sanot voi laukaista hillittömän verbaalisen aggressionpurkauksen... Misakin kanssa sai aina pelätä tätä, Auroran kanssa sai aina pelätä tätä, ja sitä edellisten "ystävieni" kanssa sai aina pelätä tätä...

        Ja tämän jälkeen minulle yritetään uskotella ihmisten olevan keskimäärin oikein empaattisia ja hyväntahtoisia olentoja eikä ½-psykopaatteja.

        Onko tullut mieleen että tuo joutuisi sinusta. Minun ei ole tarvinnut pelätä tuollaista em. henkilöidenkään kanssa. Jos toisen sanomat asiat aiheuttaa sinussa agressioita, jossakin on vikaa pahasti.


      • AlienIndie
        dhkkgvuyk kirjoitti:

        Onko tullut mieleen että tuo joutuisi sinusta. Minun ei ole tarvinnut pelätä tuollaista em. henkilöidenkään kanssa. Jos toisen sanomat asiat aiheuttaa sinussa agressioita, jossakin on vikaa pahasti.

        "Em. henkilöiden"? Pitäisikö uskoa että nyt täällä onkin yllättäen joku joka tuntee misakin läheisesti kun vielä vähän aikaa sitten tuli "kuka vittu se on"?"

        Eli toisin sanoen mielestäsi silloin kun muut menettävät hermonisa minuun se on aina oikeutettua, mutta kun minä menetän hermoni muihin, se on aina ylireagointia, itsekkyyttä, narsismia yms paskaa?


      • AlienIndie
        AlienIndie kirjoitti:

        "Em. henkilöiden"? Pitäisikö uskoa että nyt täällä onkin yllättäen joku joka tuntee misakin läheisesti kun vielä vähän aikaa sitten tuli "kuka vittu se on"?"

        Eli toisin sanoen mielestäsi silloin kun muut menettävät hermonisa minuun se on aina oikeutettua, mutta kun minä menetän hermoni muihin, se on aina ylireagointia, itsekkyyttä, narsismia yms paskaa?

        Esimerkiksi tässä nyt päättyi yksi ihmissuhde siihen kun tämä rupesi puolustelemaan tuota transtutkimusyksikön Mengeletärtä. Se on suoraa vittuilua minulle, ja osoittaa täydellistä kunnioituksen puutetta toisten ihmisten tunteita kohtaan. Sellaista ei voi hyväksyä mitenkään. Kenelläkään ei ole oikeutta olla niin epäkunnioittavat toista kohtaan ilman rangaistusta. Henkilö joka ei ymmärrä katua sitä jos satuttaa toista tällaisilla heitoilla on sosiopaatti.


      • !!!
        AlienIndie kirjoitti:

        Esimerkiksi tässä nyt päättyi yksi ihmissuhde siihen kun tämä rupesi puolustelemaan tuota transtutkimusyksikön Mengeletärtä. Se on suoraa vittuilua minulle, ja osoittaa täydellistä kunnioituksen puutetta toisten ihmisten tunteita kohtaan. Sellaista ei voi hyväksyä mitenkään. Kenelläkään ei ole oikeutta olla niin epäkunnioittavat toista kohtaan ilman rangaistusta. Henkilö joka ei ymmärrä katua sitä jos satuttaa toista tällaisilla heitoilla on sosiopaatti.

        Jopas sinulla on löysällä pohjalla ihmissuhteet jos ne katkeaa siihen että toisella on eri mielipide kuin sinulla. Minulla tuollaiset asiat ei vaikuta, jos joku on eri mieltä jostain asiasta, siitä ei sitten puhuta ja välit säilyy hyvänä.

        Minä en ainakaan suostuisi muuttamaan OMIA mielipiteitäni vain sen vuoksi että sinä et pidä niistä ja pidät sitä epäkunnioittavana. Miksi sinä et voi kunnioittaa toisen henkilön mielipidettä? Olet todella kummallinen ihminen, en yhtään ihmettele ettet pysty elämään kenenkään kanssa sovussa ja eristäydyt muista ihmisistä.


      • P=NP
        AlienIndie kirjoitti:

        Esimerkiksi tässä nyt päättyi yksi ihmissuhde siihen kun tämä rupesi puolustelemaan tuota transtutkimusyksikön Mengeletärtä. Se on suoraa vittuilua minulle, ja osoittaa täydellistä kunnioituksen puutetta toisten ihmisten tunteita kohtaan. Sellaista ei voi hyväksyä mitenkään. Kenelläkään ei ole oikeutta olla niin epäkunnioittavat toista kohtaan ilman rangaistusta. Henkilö joka ei ymmärrä katua sitä jos satuttaa toista tällaisilla heitoilla on sosiopaatti.

        Tarjoukseni YYA-sopimuksesta on voimassa huomiseen asti. Sen jälkeen katson ettet ole kykenevä kuulemaan suunnitelmia ja ajatuksiani.

        Minulla on keinot 'anger managementiin' mutta se edellyttää pitkäjänteisyyttä ja halua ratkoa ongelmia, aina ei ole pakko taistella yksin..


      • AlienIndie
        !!! kirjoitti:

        Jopas sinulla on löysällä pohjalla ihmissuhteet jos ne katkeaa siihen että toisella on eri mielipide kuin sinulla. Minulla tuollaiset asiat ei vaikuta, jos joku on eri mieltä jostain asiasta, siitä ei sitten puhuta ja välit säilyy hyvänä.

        Minä en ainakaan suostuisi muuttamaan OMIA mielipiteitäni vain sen vuoksi että sinä et pidä niistä ja pidät sitä epäkunnioittavana. Miksi sinä et voi kunnioittaa toisen henkilön mielipidettä? Olet todella kummallinen ihminen, en yhtään ihmettele ettet pysty elämään kenenkään kanssa sovussa ja eristäydyt muista ihmisistä.

        Ömm joo... natsien suvaitsemattomuus on suvaitsemattomuutta eikä tällainen henkilö ole itse natsia parempi jne.


      • AlienIndie
        P=NP kirjoitti:

        Tarjoukseni YYA-sopimuksesta on voimassa huomiseen asti. Sen jälkeen katson ettet ole kykenevä kuulemaan suunnitelmia ja ajatuksiani.

        Minulla on keinot 'anger managementiin' mutta se edellyttää pitkäjänteisyyttä ja halua ratkoa ongelmia, aina ei ole pakko taistella yksin..

        Kyseisessä viestissä ei puhuttu sinusta. Katso sähköpostisi.


      • !!!!!!!!
        AlienIndie kirjoitti:

        Ömm joo... natsien suvaitsemattomuus on suvaitsemattomuutta eikä tällainen henkilö ole itse natsia parempi jne.

        Natsikortti lyöty peliin!


      • P=NP
        AlienIndie kirjoitti:

        Kyseisessä viestissä ei puhuttu sinusta. Katso sähköpostisi.

        Sain ;-D


      • AlienIndie
        !!!!!!!! kirjoitti:

        Natsikortti lyöty peliin!

        Natsikortti ei ole argumentaatiovirhe.


      • AlienIndie
        AlienIndie kirjoitti:

        Natsikortti ei ole argumentaatiovirhe.

        Kysyn nyt suoraan vielä että teidän mielestännekö se jos haluaa rajoittaa toisten ihmisoikeuksia on siis ihan vaan "mielipide"? Tai esim se jos iloitsee siitä että toinen on tullut raiskatuksi / puolustelee raiksaajaa? Jos ei suvaitse tällaisia "mielipiteitä" niin on suvaitsematon ahdasmielinen paska?


    • milja1

      mitä nun pitäs tehä kun mä istun omal tietokoneella ja ootan kun se aukee ja se on tosi hias aukeen. Mulla on myös jaoka päivä tulsää.

    • me kaivataan oikeest

      Milloin tulet takaisin AI?

      • ..........

        Kunhan lusimiset on lusittu.


    • Anonyymi

      voi vittu teitä lesboja

      • Anonyymi

        Tää ei ole lesbopalsta.


    • Miksi tommoista tähän?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      5100
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      16
      2357
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1867
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      44
      1568
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1561
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1267
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      3
      1195
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1187
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1173
    Aihe