Voivatko ihmiset polveutua myös siosta ja apinoista?

Miten tämä on

Osaavatko uskontotieteilijät vastata, mitä asiasta sanovat maailman uskonnot?

10

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • possu parat

Ateistit ainakin uskoo noin.
      Sitten ne popsii jouluna esi-isät poskiinsa.

• foksmalder

Minä en ainakaan syö mitään lihaa. Enhän ole paskiainen.

Harvempi, ehkä muutamaa sekopäistä tiedemiestä lukuunottamatta, syö esi-isiään Jouluna. Toivon, että olet trolli mutta kokemukseni sekopää hihhuleista on tehnyt selväksi, että on suuri todennäköisyys, että oikeasti olet noin tyhmä.

• vitisä kehiin

Hyvinkin. Tämä palsta on täynnä sikoja ja apinoita.

• EL: ak:IM

Miten tämä on

Possut tekee pikkupossuja. Ihmiset ripuliautomaatteja (Olen parit vaipat vaihtanut). Apinat tekee apinoita. Koska tää saadaan lakiin? Että ei tarvitse apinaa kohdella, kuin ihmistä. Ja koska kaikki pikku marakatit vaativat vapauttamaan kaikki serkkunsa korkeasaaresta. Juu. Tää on tosi pähkinä :) Purkoon joku marakatti sen. Mä en ymmärrä näistä jutuista mitään. Enkä tykkää pähkinöistä.

• Köyhän rukous

Vastaa minulle, Herra, kun huudan sinua! Sinä, Jumala, olet minun auttajani, sinä avaat minulle tien ahdingosta. Ole minulle armollinen ja kuule rukoukseni!

Ihmiset!
      Kuinka kauan te panettelette minua?
      Kuinka kauan te tavoittelette tyhjää,
      rakastatte valhetta ja vilppiä? (sela)
      Tietäkää: Herra tekee omilleen ihmeellisiä tekoja. Hän kuulee minua, kun huudan häntä avuksi.

Vaviskaa siis, älkää syntiä tehkö!
      Miettikää tätä vielä, kun menette levolle,
      olkaa ääneti Herran edessä. (sela)
      Uhratkaa säädetyt uhrit ja luottakaa Herraan.

Monet sanovat: "Kunpa saisimme osaksemme
      menestystä!
      Herra, käännä meihin kasvojesi valo."
      Mutta sinä annat sydämeeni suuremman ilon
      kuin kukaan saa viinin ja viljan runsaudesta.
      Rauhassa menen levolle ja nukahdan. Sinä, Herra, sinä yksin olet minun suojani, minä saan elää turvassa.

Psalmien kirja 4: 2 - 9

• Tuli mieleen

Egyptin muslimipresidentti väittää sen olevan niin juutalaisten kohdalla. Tieto ei kuitenkaan pidä paikkaansa vaan se on vihasta pulppuavaa valhetta, joka on muslimeille tunnusomaista suhtautumista juutalaiseen kansaan.

http://www.youtube.com/watch?v=RUYgKRt97Y8

• Rapanhapakko

Mitä sviddua?
      Aloittaja todellakin polveutuu apinasta, koska aloittaja kuten minäkin ON apina, tarkemmin sanoen ihmisapina. Mutsimmekin ovat apinoita. Ei siinä ole mitään alentavaa.

Jos ei miellytä. vastustakoot myös, että naakat ovat varislintuja! :-)

• ;:;

En ymmärrä miksi uskotte että ihminen on polveutunut apinoista, kun mikään eläin ei ole koskaan muuttunut toiseksi eläimeksi, niin että se olisi dokumentoitu. (Siis esim. että banaanikärpänen olisi muuttunut perhoseksi tms.)

Miksi uskotte niitä jotka sellaista puhuvat? Missä on todisteet?

• Rapanhapakko

Satutko uskomaan mannerliikuntoihin?
        Selkärankaisten kehityksen aikana mantereet olivat ensin yhtä könttiä, sitten erkaantuivat, sitten kiilasivat taas yhteen, erkaantuivat taas ja nyt taas ovat törmäyskurssilla. AIKAA menee kuten evoluutioonkin ja todisteet näet jos kiinnostaisi-

Mutta eihän se mannerliikunnoissakaan niin voi olla, kun SINÄ tai vaarisi eivät ole huomanneet. Ja koska olet tyhmä juntti, jota ei kiinnosta kuin muuan tuore ja ilkeä huuhaauskonto.

Muuten "dinosaurukset", on paljon laajempi luokitus kuin "ihmisapinat". Silti linnut ovat dinosauruksia, eikä se ole vitsi. Sen sijaan krokotiilit, varaanit ja leguaanit eivät ole dinosauruksia.

• *mikään eläin ei ole koskaan muuttunut toiseksi eläimeksi, niin että se olisi dokumentoitu.*

Tietämättömyyttä. Jos olet käynyt kouluja sen verran että ymmärrät englantia, lue täältä:

http://phylointelligence.com/observed.html

Toistakymmentä dokumentoitua lajiutumista, eri eläinryhmillä. Ja tuo on vain yksi esimerkkisivusto. Meillä on kotimaassa syntymässä monia uusia lajeja, saimaannorppa ja saimaanlohi esimerkiksi. Laatokassa on omat vastaavat lajiutumiset käynnissä myös, samoin kuin kaikkialla maailmassa, jatkuvasti.

Elämän kehittyminen ei pysähdy siihen että joku tietämätön väittää sen pysähtyneen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      100
      3489
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      307
      1880
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      247
      1707
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      96
      1567
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      411
      1526
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      430
      1417
    7. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1410
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1180
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      356
      1021
    10. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      27
      1008
    Aihe