Kaivattusi kanssa?
Toivotko vielä kohtaamista
103
2471
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nähdäänkö me enää?
- Anonyymi00002
Kyllä toivon
- Anonyymi00011
Minä en todellakaan toivo näkeväni oman lapseni ikäistä enää koskaan!
- Anonyymi00025
Anonyymi00011 kirjoitti:
Älä ny gubbe, osa nuorisolaisista voi olla iha viksui tai olla olematta
- Anonyymi00072
Anonyymi00011 kirjoitti:
Oli kyse kaivatusta. Luetunymmärtäminen heikkoa?
- Anonyymi00087
Anonyymi00072 kirjoitti:
Oli kyse kaivatusta. Luetunymmärtäminen heikkoa?
Mikähän tällä palstalla on kun täällä on näitä tiettyyn asiaan/ajatukseen jumiutuneita jotka kirjottaa kaikki viestinsä ikään kuin ”roolitettuina” ootteko huomanneet?
Esim. just tää vanhempi nainen joka ei halua nuorta miestä (onko niitä ehdollakaan?) sitten se yli 50 v. naisten lemottajatyyppimies ym.?
Mikä tossa on se niinku idea? Siis ihan puuta heinää typerää saman asian toistelua mut jatkuu ja jatkuu. Ei mitään järkee pilaavat keskustelua tunkemalla typeriä saman asian toistelujaan kaikkin ketjuihin. Onko jollain idea tähän mikä on syy tuohon typerään touhuun?
- Anonyymi00003
Toivon. ⚓️
- Anonyymi00054
Onko hän henkinen ankkurisi?
- Anonyymi00004
Tietenkin. Naiselta
- Anonyymi00005
Toivon sitä hartaasti.
- Anonyymi00006
Tullaan kohtaamaan miljoonia kertoja, toivottavasti yksi niistä muuttaa kaiken.
- Anonyymi00008
Mitä tarkoitat?
- Anonyymi00015
Anonyymi00008 kirjoitti:
Mitä tarkoitat?
Etkö oikeasti ymmmärtänyt lukemaasi?
- Anonyymi00016
Osuu ❤️ Se kaiken muuttava päivä saattaa olla tänään
- Anonyymi00021
Anonyymi00016 kirjoitti:
Osuu ❤️ Se kaiken muuttava päivä saattaa olla tänään
Sori, enpä usko. Olen jo sängyssä, yksin, ja luulen että hänkin nukkuu yöllä. :) - 19:56
- Anonyymi00007
Toivon ja tiedä että siinä hetkessä on paljon tunnetta mukana vaikka jännittää ja uteliaisuus on suurta.
https://www.youtube.com/watch?v=xcZBlQgZ1Pc&list=RD-sbvD6pB_Rg&index=2- Anonyymi00013
Niin, tiedän 🫶🏻
- Anonyymi00009
Ei minulla ole kaivattua, eikä tule koskaan olemaan. Voin pahoin aina kun näen yhdistelmän pitkä mies ja koira! Kuten näin äsken ulkona kävellessäni!
- Anonyymi00026
Joo ei mitää tyylitajua vai mikä ois gubbe se probleema?
- Anonyymi00010
Toivon ja uskon että joskus kohdataan. En odota mitään suuria kohtaamiselta. Ehkä jos saan tilaisuuden niin kerron erään jutun mitä ei ehkä ko. nainen tiedä.
Tarina on jo nyt merkityksetön mutta se selittää minun käytöksen silloin aikanaan.- Anonyymi00029
Sinä muitten puolesta jottai ärhenteli mikä ei ollukkaan ees totta?
- Anonyymi00049
Mä haluaisin kuulla sen tarinan. Sä olit aina niin johdonmukainen ja luotettava ja sit yhtäkkiä et ollutkaan... Tunsin silloin vihaa, mut en enää. Sun silmäs kertoivat, et oot kaivannut. Ja mulla on vaan ihan sairaan ikävä sua 💔
- Anonyymi00107
Vaikea qjatella että olis mitään käytöstä ns. selittävää. Se on oma PÄÄTÖS kuinka toista kohtelee 😉
- Anonyymi00012
En toivo, en kelvannut kuin hetken seuraksi. Tunnen hänet jo riittävästi, että tiedän mikä on miehiään. Olen vaan vielä niin rikki hänestä ja kaikesta, mitä elämässäni on tapahtunut.
- Anonyymi00014
Olisittepa vain puhuneet suoraan. Voimia! (sivusta.)
- Anonyymi00018
Anonyymi00014 kirjoitti:
Olisittepa vain puhuneet suoraan. Voimia! (sivusta.)
Niin. Ei siinä ollut sellaista fiilistä, että toinen olisi halunnut mitään syvällisempiä puhua. Oli teoillaan ja käytöksellään jo loukannut niin paljon, etten olisi hänelle halunnut avautua. Tiesin pitkään, ettei hänen seuransa ole minulle terveellistä. Olin täysin hänen otteessaan. Mutta kokemus oli opettavainen, vaikka tuntui välillä että järki lähtee. Varjotyöskentelyn parasta matskua.
Kyllä minun puolestani saa hengailla niiden muiden kanssa, mistä joskus minulle mainitsikin. Ja tietysti mainitsi asian seksin jälkeen, kun oli rento ja hyvä olla. Rento olo muuttui sekunnin murto-osassa kovaksi ahdistukseksi. Ja tuo kaikki on ollut minun tahallista alaspainamista ja lyttäämistä. Nyt tiedän, miten sadistisia jotkut ihmiset voivat olla. Sen mukavan ulkokuoren alla. En välttämättä olisi halunnut tietää, kuinka musta sydän voi joillain olla. - Anonyymi00030
No mikä sää tällä kertaa oot sitten gubbe mahtihamesankari miehiäs?
- Anonyymi00031
Anonyymi00030 kirjoitti:
No mikä sää tällä kertaa oot sitten gubbe mahtihamesankari miehiäs?
Do i or do i not understand the patterns?
- Anonyymi00017
Miun puolesta vois vaikka hinauttaa itsensä tänne miun luokse, Olis kaikista yksinkertaisinta. Vaikka ei tää kummoinen luukku ole, mutta siistiä on ja kiva sisustus. Jos pystyy ummistamaan silmänsäl elähtäneiltä tapeteilta 😝
- Anonyymi00032
Ja tuo hymiö sit juurikin tapeteille. Muuten ❤️😍🤭😊👍
- Anonyymi00056
Milloin muutit siihen?
- Anonyymi00058
Anonyymi00056 kirjoitti:
Milloin muutit siihen?
Onhan tässä tullut lojuttua jo syksystä 1994. Välillä 2001-2002 kevääseen majailin tuossa keskemmällä, mutta sain palata tähän.
- Anonyymi00019
Oon muodostanut monta jyrkkää struktuuria
- Anonyymi00020
Kun ei ole enää mitään kaivattuja sellaista pelle pelleilijää jaksa olla missään tekemisissä
- Anonyymi00022
En, koska minulla ei ole kaivattua!
- Anonyymi00023
En halua enää.
- Anonyymi00024
Minä toivoisin joskus pääseväni sen naisen rakastavaan syleilyyn ja että hän hoitaisi ahdistuneisuuttani lempeällä rakkaudella.
- Anonyymi00028
Osaisin sen homman.
- Anonyymi00036
Anonyymi00028 kirjoitti:
Osaisin sen homman.
Tiedän jos hän silittäisi ja olisi vierellä, että oloni paranisi hetkessä. En olisi ollut niin iloinen ja niin lohdutettu, kuin viimeksi lapsena varmaan. Sitten olisin naiselle maailman kiltein mies.
- Anonyymi00069
Anonyymi00036 kirjoitti:
Tiedän jos hän silittäisi ja olisi vierellä, että oloni paranisi hetkessä. En olisi ollut niin iloinen ja niin lohdutettu, kuin viimeksi lapsena varmaan. Sitten olisin naiselle maailman kiltein mies.
Se oli minulle mysteeri. Olin tottunut siihen, että vetäytyi minusta mahdollisimman kauas, kun tarpeet oli tyydytetty. Kerran sitten pyysi että paijaisin häntä siinä kun oli. En ollut tottunut, enkä tiennyt hänen tarpeestaan hellyyden osoituksiin. Parhaan kykyni mukaan siinä sitten vähän tyrmistyneenä silittelin häntä. En tiedä oliko kömpelöä. Kyllä tuo ominaisuus minussa on olemassa, mutten tiedä miten sitä on lupa tai edes saisi mahdollisuutta sitä käyttää. Ja saisinko itse myös sitä hellyyttä, jota olen kaivannut? Tämä oli siis minun ja hänen kohtaaminen, minun kokemukseni kautta. Eikä varmaan liian henkilökohtaista mutta ❤️:stä kirjoitettu.
- Anonyymi00078
Anonyymi00028 kirjoitti:
Osaisin sen homman.
Voi ku tietäisittekin
- Anonyymi00079
Anonyymi00078 kirjoitti:
Voi ku tietäisittekin
Aamun eka palleakoukku.
- Anonyymi00080
Anonyymi00078 kirjoitti:
Voi ku tietäisittekin
Näitäkö te kans tallentelette? Mikä jälki historiaam
- Anonyymi00081
Anonyymi00080 kirjoitti:
Näitäkö te kans tallentelette? Mikä jälki historiaam
You see i really don’t care about anything anyone or take seriously
- Anonyymi00085
Anonyymi00078 kirjoitti:
Voi ku tietäisittekin
Kenen/keiden pitäisi tietää ja mitä?
- Anonyymi00086
Anonyymi00079 kirjoitti:
Aamun eka palleakoukku.
Oliko se hyvä palleakoukku vai paha palleakoukku?
- Anonyymi00027
Tottakai toivon ❤️🤗
- Anonyymi00033
Taitaa olla myöhäistä jo.
- Anonyymi00034
Toivon että hän asuisi lähempänä ja näkisin häntä taas yhtä usein kuin aiemmin. Ja voitaisiin jutella edes pinnallisia silloin tällöin. Mieluummin tietysti syvällisempiä.
n>m - Anonyymi00035
Toivon, valtavasti... 😊❤️
- Anonyymi00038
Odotan sitä päivää... ❤️
- Anonyymi00039
Eipä ole enää kaivattua
- Anonyymi00041
Mitä sun kaipaukselle tapahtui?
- Anonyymi00040
Ehkä. Saispahan varmuuden.
- Anonyymi00042
Varmuus tunteista vai ettei ole tunteita?
- Anonyymi00044
Anonyymi00042 kirjoitti:
Varmuus tunteista vai ettei ole tunteita?
Ihan kumminpäin vaan käy.
- Anonyymi00043
En toivo näkeväni enää ikinä t miestä. Pysyköön blokattuna, mihinkään muuhunkaan en tule vastaamaan. Ihan turha lähettää viestejä.
- Anonyymi00045
En toivo👋
- Anonyymi00047
Tiedän
- Anonyymi00063
Minä silti toivon...
- Anonyymi00046
Toivon ja haluaisin tehdä "sen". ennen kuin hän kuivuu rusinaksi.
- Anonyymi00052
Varmasti löytyy muita, joiden parasta ennen-päivämäärään on vielä pitkä matka. Miksi takertua.
- Anonyymi00053
Todella rumasti sanottu. Et ansaitse häntä.
- Anonyymi00060
Anonyymi00053 kirjoitti:
Todella rumasti sanottu. Et ansaitse häntä.
Mikä oli rumasti sanottu?
- Anonyymi00048
Kahden kesken tunnelmasta nauttien.
https://www.youtube.com/watch?v=SWjvSsf9H1I&list=RDSWjvSsf9H1I&start_radio=1
. - Anonyymi00054
Tietysti.
Mutta tuskin niin käy. - Anonyymi00057
Tietysti ja me vielä nähdään.
- Anonyymi00059
tavallaan joo mutta olen niin epävarma että se heijastelee aivan liikaa:/ en tiedä mihkä päin kattoisin jotta en vaikuta sairaalta :/
- Anonyymi00065
Mä kyllä tuijotan suoraan aivan surutta, jos olen miehestä kiinnostunut. Siis jos huomaan, ettei häntä häiritse vaan jopa päin vastoin. Toki melkeen hyvällä maulla eli lähinnä silmiin. Ei pelota naisena yhtään, että pitäisi hulluna.
- Anonyymi00061
Kohtasin hänet vasta - olin hänelle ilmaa. Jos voin mitenkään välttää, enää emme kohtaa.
- Anonyymi00073
Et ollut ilmaa.
- Anonyymi00077
Anonyymi00073 kirjoitti:
Et ollut ilmaa.
Once maybe i kinda shoul’ve been brothers
- Anonyymi00084
Anonyymi00073 kirjoitti:
Et ollut ilmaa.
Totta, en edes ilmaa.
- Anonyymi00062
Minulla on hätä ja hän ei välitä minusta.
- Anonyymi00064
Mikä hätä sinulla on?
- Anonyymi00066
olisihan se mukavaa kunhan saa asunnon sen näköiseksi että tänne kehtaa jonkun KUNNIATTOMAN PSKAHOUSU MIEKKOSEN PÄÄSTÄÄ
- Anonyymi00068
Emme voi puhua siitä, tai tiedän ettei hän aio, joten en edes yritä, ja se kasaantuu muuriksi välillemme. Kohtaaminen tuntuisi epäonnistumiselta. Olen itse se muuri yläpuolellamme, ei sinne edes kantaudu mitään. Jotain tuttua. Vietin vuosia näin kasvaessani, kun jokaista liikettäni seurattiin, vastailin yksitavuisesti, ilmeettömänä, ääni tyhjänä, sydän tyhjänä. Niin selviytyy ja se on helppoa kun vain pystyy torjumaan rakkauden väärät lupaukset ymmärtämällä mitä siitä onkaan tullut.
- Anonyymi00070
Tietenkin toivon että saisin nähdä sen miehen❤
- Anonyymi00071
Hänestä on niin helppo tykätä, hällä on huuletkin kuin jalokiviä.
- Anonyymi00075
Suusta tulee pelkkää priimaa sitte
- Anonyymi00074
Toivon sitä lämmintä, rauhallista ja hyvää oloa meidän välille.
- Anonyymi00082
I am not gonna do train
- Anonyymi00083
Mun ainoa toive on kolmas maailmansota sitäkään ei ole mulle kukaan toteuttanu vaikka joskus jopa parhaani mukaan yritin toteuttaa mulle esitetyt toiveet ennemmistö vielä vaatimusten muodossa mun toive kolmannesta maailmansodasta siksi että sit on pakko opetella uudet tavat ei ole jäljellä yhtään vaihtoehtoa josko on edes elintilaakaan kenellekkään mutta etu siinäkin on eipä tarvitse huolehtia huomisesta kenenkään siksi mä olen aina sanonnu että kuolema on rikolliselle liian helppo pois pääsy joistain rikoksista sekin olisi silti ansaittu rangaistus kysymyksenä miksi poliisi on olemassa vastaus siksi että niin estettäisiin oikeuden omiin käsiin ottaminen miksi koska ihmisten oikeus taju poikkeaa toisistaan aika v itusti nyky oikeus/lainkirjain on laadittu enemmän tai vähemmän herrojen omien lapsien suojelemiseksi kun eivät osaa edes lapsiaan kasvattaa saati opettaa itse kuvittelevat olevansa lain yläpuolella kun ovat muka työnantajia unohtuko joltain kansa on jopa kansanedustajien työnantaja ja asiakas on jopa työntekijän työnantajan työnantaja menikö jo liian vaikeaksi
- Anonyymi00088
en jaksa valheellista suhdetta
- Anonyymi00089
Suhteen pitää olla luottsmuksellinen.
- Anonyymi00095
Anonyymi00089 kirjoitti:
Suhteen pitää olla luottsmuksellinen.
kyllä ihan jokaisen suhteen j>v ! stäkkää vielä
- Anonyymi00090
Miten tuon nyt sanoisi. Hyvin paljon toivon, To the moon and back :)
- Anonyymi00093
Mutta sinähän olet varattu?
- Anonyymi00091
Haluan.
- Anonyymi00092
Olisi se kiva. Mietin sinä/minä juttua.
- Anonyymi00094
Ei ole suoranaisesti kaivattua. Tuntuu siltä, että joku muu kaipaa minua. Toivon mukaan minulla on omat lähimmäiset. Piti vain sanoa, että perustuu asia ihan mihin tahansa, niin eikös sitten voisi jättää ihmisen rauhaan jos kokee digiturvallisuuden / viihde / politiikka / "asia"sisällön häiriöksi? Tänää puetaan suihkun jälkeen siniset liian isot miesten kalsarit. Olotilani ongelma on se, että aina pitää ostaa jotain uutta naisten juttua kun joku tuuppaa kuuppaan. Tänään n. 210-tuhatta kertaa.
- Anonyymi00096
No toivon, varmaan kuolinhetkeen asti.
- Anonyymi00097
ei kiinnosta köyhä kotirouva elämä eri asunnoissa, tai jumalat touhut tai puhelinmyynti. joten ei kiitos.
- Anonyymi00098
Toivon.
- Anonyymi00099
Ainahan sitä saa ihminen elämässä toivoa ja usemmiten harvat toiveet toteutuvat, joillakin useammin ja joillakin harvemmin. Kohtaamiseen kuitenkin tarvitaan aina kaksi ihmistä, toimintaa ja halua molemmilta, ei vain yhdeltä.
- Anonyymi00100
toivon että maksatte ne rahani ja piakkoin. mistä ollut puhetta ja lupausta jo vuosia. lista on pitkä töitä, hakkaamisia ja ties mitä. summa on ihan kiva, saadaan eteen päin asioita ja jatkettua 8maa elämää omalla tasolla.
- Anonyymi00101
ja minullakin on töitä jos ette itse halua työhakjaulsia, paras pysyä poissa. sama vapaastaja palautumispäivistä. jos oma terveys on kallis, kunnioita muiden. ja jne. jos omat rahat on tärkeitä älä hakkaa muita mihinkään mihinbei kuulu, halua ja ole mitään hyötyä.
- Anonyymi00102
Toivon, mutta sitä ei taida tulla.
- Anonyymi00103
Ei palstalle tästä enempää.
- Anonyymi00105
Ellei kyseinen mies tee aloitetta.
- Anonyymi00104
Kyllä, en niin kestä tätä!
- Anonyymi00106
Olisi kiva vihdoin kohdata.
- Anonyymi00108
En toivo. Hän osoitti jo kuinka merkityksetön hänelle olen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1782638Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482397Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1031090- 64911
- 65869
Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20770Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait228761Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka276747Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies87734Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22688