elikkäs pari viikkoa sitte kuulin että pappani oli hukkunut. olin vihainen ja surullinen siloin menetin viimeisenkin "uskon" jumalaan mitä oli enään jäljellä, joten toivoin että saatana antaa paremman tulevaisuuden minulle. samana päivänä kello komen aikoihin onnistuin "riivaamaan" itseni ja sen ansiosta näen kuolleita läheisiä. olen nyt onnellisempi kuin koskaan.
jos jotaki kiinnostaa nii näin riivasin itseni
ensin: piirsin tuhkasta pentagrammin ja jokaiseen sakaraan pudotin yhden yhden veri pisaran.
tosena: sytytin tuikkuja 5 kpl ja asetin ne sakaroiden kärkiin.
kolmantena: astetin jokaisen sormen omaan sakaraan.
neljäntenä: lausuin "te dixerim diablo"
pakko ei ole kutsua sitä diabloksi. voi kutsua esim. Luciferiksi tai Mephistofelesiksi
menetin tajun n.30 minuutiksi ja herättyäni olen nähnyt kuolleita.
saatananpalvoja
6
210
Vastaukset
- Kyllästynyt.
Kuulostaa ihan joltain näiltä uskovaisten sepittämiltä saatananpalvontajutuilta. Odotamme että kymmenen vuotta tästä olet helluntailaisten kokouksissa "asiantuntijana" kaikenlaisissa asioissa joista et tajua mitään.
- Lucifer666
niin ei tule käymään sillä en usko jumalaan on VAIN saatana
- Lucifer666
nyt olen alkanut näkemään painajaisia mutta se on pieni murhe tähän onneen, kuulen jopa heidän äänet tämä on ihanaa
- Aitovelho
Suosittelen ottamaan yhteyttä mielenterveyspalveluihin.
- thurrkele
suomi24.fi Satanismipalstalla on eräs Taiffuuni kenen kanssa saattaisit tulla erinomaisesti juttuun
- kfrde
1. Trolli
2. Hyvä yritys, kristityt.
3. Jos oletetaan, että tuo oikeasti tapahtui, niin kyseessä on vaan psyykkinen ilmiö. Ei mitään "yliluonnollista".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin2213223Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.3492896Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.761820Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e601738Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?581624- 1221416
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,121413Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4401303Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee171300- 1081294