onko normaalia että eilen illalla ku oli neljäs menkka päivä nii loppu vuoto ja aamulla taas alko sit iha sikana vuotamaan??? mulla ei oo ollu menkat viel pitkään... nyt on siis viides päivä ja vieläki tulee iha niinku hirveesti ja tuntuuu ärsyttävältä ku tulee "kuumiii" ihan tumman punasen verisiii aina valahtelee.... ärsyttää tosiaanki!! ja mahaan välil koskee.. auttakaa!! oon 14
Olenko normaali?
Tyttö tuollainen
3
513
Vastaukset
- hmm
ei ole normaalia vuotaa viittä päivää verta ja olla kuolematta, mutta olosuhteet huomiin ottaen on se tässä tapauksessa täysin normaalia.
- Epsjanna
Ei mitään hätää.
Niin se on meillä muillakin että vuoto vähenee päiväksi ja sitten taas.Etenkin vielä kun on nuori:=)
Mulla oli just samanlaista nuorena ja kyllä mullakin kuukautiset kestää 6-7 päivää vaikka oonki jo " vanha"
Kyllä ne jo tasoittuu...
Ei hätää.....- Madonna
Juu, eli kyllä tuo on ihan normaalia. Mulla itellä on just samaan tapaan aina välillä. Kyllä se siitä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3396336Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52870
- 41810
- 56806
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130763Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691