Tiesittekö, että aika monessa nykykoppaisessa Mondeossa on etujalkatilan valot polttimoita vaille valmiina...?
Mitähän muita vähällä vaivalla käyttöönotettavia 'ghia-kotkotuksia' tuosta karvalakkimallista löytyisi?
Mondeon 'piluvalot'
8
2028
Vastaukset
- Ron Dennis
Kysyy nimim. "Punaiset valot heti!"
- kimimikakeke
Mites tämän nyt kuvailisi...Kojelaudan alareunassa ja alapuolella, sivusuunnassa keskellä jalkatilaa. Jos siinä on pelkkä n. 1cm reikä (niinkun mulla), niin unohda koko juttu.
- focuksessa
Samoin on joissakin focuksissa sekä kuskin että vänkärin jalkatilassa.
- JJJ
missä ne valopaikat on? että vois itelle laittaa.
(2001 limited stw) - häh?
onko fokuksissa jalkotilassa valmiina paikat valoille? eikä?
Missä siellä? Itselläkin 2001 farkku focus - linkki
häh? kirjoitti:
onko fokuksissa jalkotilassa valmiina paikat valoille? eikä?
Missä siellä? Itselläkin 2001 farkku focusTässä linkki ford klubin sivulle, jossa asiaa käsitellään: http://www.ford-club.net/cgi-bin/yabb/YaBB.pl?board=Sisusta;action=display;num=1081780773
- JJJ
JJJ kirjoitti:
missä ne valopaikat on? että vois itelle laittaa.
(2001 limited stw)ei saanut mun 2001 limited farmariin. persana.
sanokaa jos joku sai 2001 limited farkkuun.
tää limited on siis trend malli.
- MikkoM
Mondeon -01 perusmallissa ei ole mittarivalojenhimmennintä. Olisiko siinä valopaneelin takana johduta valmiina, eli tarvitsisi vain ostaa se säädin ja tehdä paneeliin reikä sitä varten?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."562215Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2012051- 1161392
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki58887Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933855- 61746