Lukaisin Suomen Kuvalehdestä lyhyen mainosjutun, jossa kerrottiin kännykän kuoreen lisättävästä taskusta, johon voi laittaa mm. luottokortin ja ajokortin.
Siinä jutussa oli myös sarkastinen kommentti, "hyvä puoli tässä taskusa on se, että jos kännykkä katoaa, niin pääsee samalla eroon myös ajokortista ja luottokortista."
Ainakin matkustellessa minulla on asiat monissa taskuissa, niin että kaikki ei mene jos jokin viedään.
Naisia minä vähän ihmettelen. Heidän omaisuutensa on varsin huolettomasti yhdessä laukussa jopa matkusteltaessa.
Ei kaikkia munia samaan koriin.
3
115
Vastaukset
Juuri kaupasta tulleena poistin haalareitteni oikeanpuolesesta taskusta pankki ja plussakortin, ja vasemmanpuoleisessa syvässä taskussa oli kotioven avain ja kännykkä.
Laukkua en useinkaan viitsi kuljettaa mukanani, ja matkoilla ollessani oli käytössä polvitaskutkin!
Kätevyys se lähinnä on, kun että kaivelee laukunpohjaa, sulkee ja avaa vetoketjuja kassajonossa:)
Liekö sitten olen maskuliininen tavoiltani!- mitenkä nyt
hieno rouva haalarissa kulkee kaupoissa, hyi olkoon. Mahtaa olla näky ne polvitaskutkin!!!
Se onkin Living Lifestyle dept. haalarit, ja tosi ihanat :D
Caprihousut on Italiasta Pompeijista ostetut valkoiset, monine taskuineen, ja tosi makeat ja käytännölliset.
Et taida tuntea kuin siniharmaita työhaalareita !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204355Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103194Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403097IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm442397Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791079
- 561054
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3681019Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2221004Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e138880