Lukaisin Suomen Kuvalehdestä lyhyen mainosjutun, jossa kerrottiin kännykän kuoreen lisättävästä taskusta, johon voi laittaa mm. luottokortin ja ajokortin.
Siinä jutussa oli myös sarkastinen kommentti, "hyvä puoli tässä taskusa on se, että jos kännykkä katoaa, niin pääsee samalla eroon myös ajokortista ja luottokortista."
Ainakin matkustellessa minulla on asiat monissa taskuissa, niin että kaikki ei mene jos jokin viedään.
Naisia minä vähän ihmettelen. Heidän omaisuutensa on varsin huolettomasti yhdessä laukussa jopa matkusteltaessa.
Ei kaikkia munia samaan koriin.
3
154
Vastaukset
Juuri kaupasta tulleena poistin haalareitteni oikeanpuolesesta taskusta pankki ja plussakortin, ja vasemmanpuoleisessa syvässä taskussa oli kotioven avain ja kännykkä.
Laukkua en useinkaan viitsi kuljettaa mukanani, ja matkoilla ollessani oli käytössä polvitaskutkin!
Kätevyys se lähinnä on, kun että kaivelee laukunpohjaa, sulkee ja avaa vetoketjuja kassajonossa:)
Liekö sitten olen maskuliininen tavoiltani!- mitenkä nyt
hieno rouva haalarissa kulkee kaupoissa, hyi olkoon. Mahtaa olla näky ne polvitaskutkin!!!
Se onkin Living Lifestyle dept. haalarit, ja tosi ihanat :D
Caprihousut on Italiasta Pompeijista ostetut valkoiset, monine taskuineen, ja tosi makeat ja käytännölliset.
Et taida tuntea kuin siniharmaita työhaalareita !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site515866Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714585Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464352SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564131SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt913735Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään613255SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502443Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352349Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422079En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131209