Lukaisin Suomen Kuvalehdestä lyhyen mainosjutun, jossa kerrottiin kännykän kuoreen lisättävästä taskusta, johon voi laittaa mm. luottokortin ja ajokortin.
Siinä jutussa oli myös sarkastinen kommentti, "hyvä puoli tässä taskusa on se, että jos kännykkä katoaa, niin pääsee samalla eroon myös ajokortista ja luottokortista."
Ainakin matkustellessa minulla on asiat monissa taskuissa, niin että kaikki ei mene jos jokin viedään.
Naisia minä vähän ihmettelen. Heidän omaisuutensa on varsin huolettomasti yhdessä laukussa jopa matkusteltaessa.
Ei kaikkia munia samaan koriin.
3
126
Vastaukset
Juuri kaupasta tulleena poistin haalareitteni oikeanpuolesesta taskusta pankki ja plussakortin, ja vasemmanpuoleisessa syvässä taskussa oli kotioven avain ja kännykkä.
Laukkua en useinkaan viitsi kuljettaa mukanani, ja matkoilla ollessani oli käytössä polvitaskutkin!
Kätevyys se lähinnä on, kun että kaivelee laukunpohjaa, sulkee ja avaa vetoketjuja kassajonossa:)
Liekö sitten olen maskuliininen tavoiltani!- mitenkä nyt
hieno rouva haalarissa kulkee kaupoissa, hyi olkoon. Mahtaa olla näky ne polvitaskutkin!!!
Se onkin Living Lifestyle dept. haalarit, ja tosi ihanat :D
Caprihousut on Italiasta Pompeijista ostetut valkoiset, monine taskuineen, ja tosi makeat ja käytännölliset.
Et taida tuntea kuin siniharmaita työhaalareita !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5282000Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3831633Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H191452Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641378- 1181047
- 561032
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191006Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66803Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15801Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka11784