Lukaisin Suomen Kuvalehdestä lyhyen mainosjutun, jossa kerrottiin kännykän kuoreen lisättävästä taskusta, johon voi laittaa mm. luottokortin ja ajokortin.
Siinä jutussa oli myös sarkastinen kommentti, "hyvä puoli tässä taskusa on se, että jos kännykkä katoaa, niin pääsee samalla eroon myös ajokortista ja luottokortista."
Ainakin matkustellessa minulla on asiat monissa taskuissa, niin että kaikki ei mene jos jokin viedään.
Naisia minä vähän ihmettelen. Heidän omaisuutensa on varsin huolettomasti yhdessä laukussa jopa matkusteltaessa.
Ei kaikkia munia samaan koriin.
3
119
Vastaukset
Juuri kaupasta tulleena poistin haalareitteni oikeanpuolesesta taskusta pankki ja plussakortin, ja vasemmanpuoleisessa syvässä taskussa oli kotioven avain ja kännykkä.
Laukkua en useinkaan viitsi kuljettaa mukanani, ja matkoilla ollessani oli käytössä polvitaskutkin!
Kätevyys se lähinnä on, kun että kaivelee laukunpohjaa, sulkee ja avaa vetoketjuja kassajonossa:)
Liekö sitten olen maskuliininen tavoiltani!- mitenkä nyt
hieno rouva haalarissa kulkee kaupoissa, hyi olkoon. Mahtaa olla näky ne polvitaskutkin!!!
Se onkin Living Lifestyle dept. haalarit, ja tosi ihanat :D
Caprihousut on Italiasta Pompeijista ostetut valkoiset, monine taskuineen, ja tosi makeat ja käytännölliset.
Et taida tuntea kuin siniharmaita työhaalareita !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310569
- 525080
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432281Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052088- 281986
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411452Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291124Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331071Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54997