Meillä on ollut muutama onnistunut matka Ebookersilta tilattuna. Mutta näköjään kun
heidän kanssaan menee pieleen, niin todellakin menee. Check-in aika hotelliin Italiassa oli 02.00,
mutta osoitteessa vain pahainen toimisto, joka oli sulkeutunut klo 17. Eikun soittamaan heidän infonumeroonsa. Linja oli tosi huono, ei ihme kun vastaaja oli Intiassa. No ei
auttanut kuin järjestää itse majoitus. Seuraavana päivänä ilmeni, ettei hotellia ollutkaan.
Nyt onreklamaatioprosessi menossa ja heidän " asiakaspalvelunsa " ollut ihan sieltä...
Onneksi meillä on Kuluttajavirasto, joka auttaa matkailijoita, kun Ebookers on pettänyt.
Esim. Aurinkomatkoilla on kalliimpaa, mutta se on kotimainen ja asioida voi myös toimistoissa tarvittaessa. Joten seuraava matka sieltä tms.
Ebookersin " asiakaspalvelu "
5
679
Vastaukset
- sefef
Ettekö missään vaiheessa, edes uteliaisuuttanne, etsineet tieto hotellista netistä, arvosteluja, sijaintia, karttaa...??? HALOO!
- Undestand?
HALOO itselles. Kirjoituksessani mainittiin, että Ebookers ilmoitti meille check-in
ajan klo 0200. Se mitä en kirjoittanut on, että soitin vielä heidän " asiakaspalveluunsa" ja varmistin, että näin on. Joten näillä lisätiedoilla jos oot samaa mieltä edelleen, sinut voisi valita Suomen VÄHIMPÄÄN TYYTYVÄISEKSI
kuluttajaksi tai sit oot niiden palkkalistoilla...
- Matkamies maan
Kaikki on tietysti mahdollista kun netistä varaa majoitusta, mutta kyllä aina kannattaa tutustua eri vaihtoehtoihin ennen lopullista tilausta ja katsoa ko. hotellin sivut ja arvostelut. Eihän ongelma ollut tsekkausaika vaan se ettei ko. hotellia ollut olemassakaan, näin ymmärsin tekstin. Matkailu avartaa aina ja ongelmien kautta oppii ratkomaan niitä, tosin vain harva osaa ottaa opikseen.
- Anonyymi
Tätä en käsitä, onkohan ebookers menossa nurin tai sitten heillä on ammattitaidottomat tyypit töissä. Olen ollut ebookersin "tukkuasiakas" eli käyttänyt heidän palvelujaan vuosien saatossa satoja kertoja. Noin yleisesti ottaen palvelu ollut hyvää. Nyt on täysin käsittämätön tilanne. Ebookersin kautta tilattu ja etukäteen maksettu hotelli Virossa ei ollut kykenevä majoittamaan meitä. No, löysimme sitten illan kähmyssä toisen hotellin. Olen yrittänyt perätä ebookersin kautta rahojani takaisin. Muutaman viestin jälkeen he eivät enää edes vastaa viesteihin. Täysin käsittämätöntä ja typerää toimintaa. Mitä he tällä hiljaisuudella voittavat. Se huolestuttaa kun ebookersin taloudellinen tilanne on romahtanut. Vain kannattava yritys pystyy toimimaan, eli olkaapa tarkkana ebooekersin kanssa. Matkatoimistoala on tuuline paikka.
- Anonyymi
Kannattaa aina etukäteen varmistaa sähköpostitse hotellista onko varaus ok. Näin saat varauksesta "mustaa valkoisella" ja jos kohteessa ei löydykään varattua huonetta, niin hotelli on velvollinen järjestämään majoituksen omasta tai jostakin muusta vastaavan tason hotellista. Sinun tapauksessasi hotelli on töpännyt, kun ei järjestänyt majoitusta. Oliko kyseessä tunnettu ja tasokas hotelli vai hostelli tai vastaava?
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427065
- 323968
- 473401
- 412968
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402088