meidän suhteessa on nyt ero edessä ja mietitään että kummalle 1-vuotias saku-uros jää...
täkeintä on se että koira ois mahd. tyytyväinen.
toinen vaihtoehto on muuttaa koiran läheisemmän henkilön (nainen) kanssa pienehköön kerrostaloasuntoon
ja
toinen muuttaa vähemmän läheisen (mies) henkilön kanssa ISOON omakotitaloon ISOLLE pihalle...
kumman Dogi valitsisi jos se sais päättää?
kummatkin rakastetaan sitä ihan hirmusesti.
avioerokoira
2
477
Vastaukset
- minä
En tiedä teidän tilanteesta mutta meillä minä olen koiran hankkinut, kouluttanut, kasvattanut, hoitanut yms. ja vaikka isännän kotiin tullessa koira hirveen möykän(ulisee ilosta) nostaakin ja isäntää uskollisesti uskoo niin kyllä eron tullessa (mitä toivottavasti ei tule) koira minun mukaan lähtisi...
Mutta niinkun jo sanoin niin teidän tilanteesta en tiedä.
Kummalla sille on enemmän aikaa yms. semmoisia asioita kannattaa miettiä ja päätöksiä sen pohjalta tehdä jos kerran koira alusta asti on ollut yhteinen ja kumpikaan ei sen "pääisäntä" ole.
Tän enempää en osaa auttaa...
mutta toivottavasti löydätte ratkaisun =)- Niina
...se kummalla on isompi piha tms. ei ratkaise kumman mukaan koira lähtee vaan se kumpaa koira enemmän emäntänään/isäntänään pitää.. Rakkaus ennenkaikkea! tietenkin se on myös tärkeää kummalla on koiralle enemmän aikaa jne. Tsemppiä ja hyvää jatkoa =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa562551Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631692SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71650Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631535Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81518Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251208Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241061Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78964