poika saunassa

lissi

Ollaan seurusteltu poikaystäväni kanssa lähes vuoden päivät. Saunomme usein meillä tai pojan kotona ja tänä kesänä meijän mökillä. Hän haluaa saunoa yksin. vaikka olisimme kaksistaan meijän mökillä. Olisi mukavaa toki saunoa kaksistaan ja pestä pojan selkää ;)

8

1441

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaahas..

      Ole onnellinen että olet edes hänen kanssaan. Uskon että se ei vaikuta teidän suhteeseenne. Hyvää jatkoa teille...

    • Jonsku

      Ehkä sun poikaystäväsi on vielä sen verran ujo, ettei uskalla olla sun kans saunassa kahdestaan?

    • Nimi

      Pelkää varmaan, että petyt sen ulkonäköön tai sitten se pelkää että sille iskee seisokki siellä. Veikkaisin.

      • joojoo

        se pelkää että sillä on liian pieni!


    • Anonyymi

      Minä 45v olin pojan Jukan 15v kanssa kaksistaan mökillä viikon mies oli töissä. Aloin olla jo halukas liikuin bikinit päällä ja Jukka oli välillä kalassa, makoilin syönnin päälle sängyssä, Jukka tuli kalalta ja söi, pyysin että tule tädin viereen levähtämään.
      Otin kainaloon hengitti lähellä rintoja tiesin että katsoo niitä, sanoin kiihkossa haluatko tissiä ja otin esille. Ensi imaisusta tiesin nyt tai ei koskaan annoin Jukan imeä ja tyrkytin nännejä suuhun kokeilin pojan haaroista siellä seisoi jo kovana kuiskasin Jukalle haluan katsoa sun kalua ja availin housuja, kalu ponnahti heti komiasti puristin siitä, laskeuduin alas ja otin suuhun ei iso mutta aivan kova ihana kysyin onko tytöt koskenut tähän, tuli hiljaa ei ei kukaan kiima vain kasvoi pääsen ekana imin ja nuolin Jukka alkoi liikahtelemaan kuiskasin anna minulle ja kalu räjähti heti suuhun jäntevä kalu ruiski spermaa. Nousin ja pidin Jukkaa kainalossa.
      Jukka alkoi tutustua minuun hyväili arasti opetin käyttämään sormia oikein kuiskasin tunnetko olen ihan märkä tule ohjasin Jukan kalun sisään pojan tärinä ja epämääräiset liikkeet tuntui ihanalta kuiskasin Jukalle nyt saan ja työnsin pillua ylöspäin kalu oli ihan pohjassa sain ramppeja ja halusin vain lisää tunsin että nyt tulee Jukka laski sisään puristin kuin hädässä. Kuiskasin ole siinä oltiin pitkään sisäkkäin. Puhuttiin kaikkea kysyin sitten halusitko oliko kivaa sain vastauksen oli en tiennyt että se on noin kivaa.
      Sinä iltana naitiin vielä kahdesti. Seuraavana päivänä herätin Jukan imemällä kun heräsi nousin päälle, halusin sen tunteen että jäykkä kalu sisässä ja saan ratsastaa olin naaras joka käyttää nuorta hyväksi kesti pitkään ennenkuin Jukka laukesi,
      Oli ihana päivä Jukka tuli ja välillä hyväili vaan. Päivällä katselin järvelle siellä joku uisteli ,
      Jukka tuli taakse nosti mekon helmoja kova kalu liikkui häpyä pitkin ja meni sisään olin valmis ollut oikeastaan koko päivän annoin panna, kuiskasin sinä haluat panna tätiäsi. Jukka sanoi haluan ja monesti sinä kiihotat kun kävelet olen monesti haaveillut sinusta. Jukka tarttui rintoihin sanoin Jukka raksa saat panna kun haluat sain orgasmin yhtä-äkkiä oli jalat pettää ihana kalu vain tuli syvälle ja laukesi.
      Perjantai iltapäivään asti oltiin ihanasti silloin tällöin.

    • Anonyymi

      Voin kai kertoa oman juttuni. Oltiin kotona ja seuraavana päivänä lähtö mummolaan, mieheni veti viinaa koko illan suutuin jo vähän voisko hellittää. Menin nukkumaan ja heräsin siihen että rintaa hyväillään avasin silmät siskonpoika oli tullut viereen katsoin pojan yli mieheni nukkui pojan sängyssä selin ja kuorsasi, Katsoi pojan pelokkaisiin silmiin nostin paitaa ja painoin pään rinnalle kokemattomat kädet puristeli rintoja ja suu imi kuin pikkuinen pojan käsi hieroi housujen päältä kiihotuin heti käsi hankasi pillua nostin housun kuminauhaa käsi koski paljaaseen ihoon koskin pojan kaluun oli pieni kuin käristemakkara mutta kova runkkasin sievästi poika työnsi lantiota tiesin ei kestä pitkään laitoin toisen käden kalun eteen nyt poika vain nautti kun laukesi jännittyi kovasti ja ruiski voimalla, nostin käden sievästi ja nuolin kaikki suuhun. Poika tuli kainaloon. yöllä tunsi n kalun taas jalkaa vasten, laskin pojan housuja ja nostin poikaa ylemmäs ja itse laskeuduin alas kuulin mieheni korsauksen otin tämän pienen kalun suuhun esinahka ei lähtenyt pois annoin olla ja imin sievästikalu alkoi aika pian jännittyä ja laukesi tuli yllättävän paljon.
      Aamulla sanoin et kerro sitten ja herättelin miestäni. Ajettiin mummolaan minä kuskina, perillä jatkui sama juominen miehet turisi keskrnään, sanoin mene Jarmon kanssa nukkumaan ette sitten kolistele. Sängyssä Jarmo kuiskas annatko pillua nauroin pitäs pestä saippualla sun suu. Jarmo sievästi silitteli paljasta pillua pyöritin omia nännejä kuiskasin saat panna Jarmo nousi ja ohjasin sisään pieni kalu tikkasi kuin ompelukone tiesin tulee heti ja niin tunsin kun laukesi.
      Makoilin ja mietin jäänkö kiinni ei mennyt pitkään kun taas seisoi annoin heti panna hieroin pillua olin jo aika lähellä kun yhtä-äkkiä tuli orgasmin painoin pojan pyllyä kunnolla ja tunsin kun laukesi.
      Nukuttiin kumpikin kun kuulin kolinaa mieheni sanoi nukkuvat antaa nukkua.
      Sain sitä pikki kikkeliä useasti sinä kesänä.

      • Anonyymi

        Miksi kirjoitit kahdesti noita sairaita fantasioita?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      203
      8208
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4638
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2240
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2148
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1945
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1825
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1746
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      23
      1736
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1643
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1458
    Aihe