Eli tässä eräs puolituttu ilmoitti pesevänsä belkkarinsa aina mäntysuovalla... onko tämä ihan yleinen käytäntö kun itse en aikanani uskaltanut koskaan käyttää kun koirashamppoota.
pesu mäntysuovalla
7
1134
Vastaukset
- nerp
oon kuullu ihan samaa..kuulin että joku pesee koiransa mäntysuovalla ja joskus ihmisten shampoolla..itse en kyllä todellakaan pese muulla kun koirien shampoolla,paras vaihtoehto ja turvallisinkin!!
- ent. koiran.....
mutta estäähän tuo mäntysuovan käyttö härmän kasvamista.... ainakin siperian hernepensaassa..
hah - soap
ent. koiran..... kirjoitti:
mutta estäähän tuo mäntysuovan käyttö härmän kasvamista.... ainakin siperian hernepensaassa..
hahettä molempia voi käyttää, täytyy vaan laimentaa riittävästi.
- Yksinkertainen
soap kirjoitti:
että molempia voi käyttää, täytyy vaan laimentaa riittävästi.
Tarkoitatko kun sanoit molempia voi käyttää kun vain laimentaa niin meinaatko molemmilla siperianhernepensasta ja mäntysuopaa. Millä sen hernepensaan laimentaa lehdet riipimällä vai oksia katkomalla.
- kaksinkertainen
Yksinkertainen kirjoitti:
Tarkoitatko kun sanoit molempia voi käyttää kun vain laimentaa niin meinaatko molemmilla siperianhernepensasta ja mäntysuopaa. Millä sen hernepensaan laimentaa lehdet riipimällä vai oksia katkomalla.
pilkun piip!
- lulu48
Olen katsonut TV:sta koiran puhdistusta, ja oikea trimmaaja opetti koiran pesemistä shamppoolla, joka laimennettiin 1/10 hierottiin turkkiin ja huuhdeltiin kunnolla pois. Shamppoo oli ihan ihmisille käytettävää shampoota (ei välttämättä tarviste ostaa koirashampoota). Koira pitäisi pestä kun se on likainen ja ehkä noin kerran kuussa kuitenkin. Ohjelmassa käsitteli mielestäni pesemista ihan hienosti. Ja olen toteuttanut sitä käytäntöön saksanpaimenkoiralla ja schipperkellä.
Toimii siis käytännössä ainakin näiden turkkeihin. Kuivaan pyyheliinatta. Koirat eivät sitten haise, hilseile tai kutise, ovat vain puhtaita taas jonkin aikaa. - Issukka
pesen koiriani laimennetulla mäntysuopaliuoksella, mutta kannattaa kuitenkin pitää pientä paussia välillä, ettei turkki kuivu. Paussin aikana käytän laimennettua munashampoota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312