Eli tässä eräs puolituttu ilmoitti pesevänsä belkkarinsa aina mäntysuovalla... onko tämä ihan yleinen käytäntö kun itse en aikanani uskaltanut koskaan käyttää kun koirashamppoota.
pesu mäntysuovalla
7
1192
Vastaukset
- nerp
oon kuullu ihan samaa..kuulin että joku pesee koiransa mäntysuovalla ja joskus ihmisten shampoolla..itse en kyllä todellakaan pese muulla kun koirien shampoolla,paras vaihtoehto ja turvallisinkin!!
- ent. koiran.....
mutta estäähän tuo mäntysuovan käyttö härmän kasvamista.... ainakin siperian hernepensaassa..
hah - soap
ent. koiran..... kirjoitti:
mutta estäähän tuo mäntysuovan käyttö härmän kasvamista.... ainakin siperian hernepensaassa..
hahettä molempia voi käyttää, täytyy vaan laimentaa riittävästi.
- Yksinkertainen
soap kirjoitti:
että molempia voi käyttää, täytyy vaan laimentaa riittävästi.
Tarkoitatko kun sanoit molempia voi käyttää kun vain laimentaa niin meinaatko molemmilla siperianhernepensasta ja mäntysuopaa. Millä sen hernepensaan laimentaa lehdet riipimällä vai oksia katkomalla.
- kaksinkertainen
Yksinkertainen kirjoitti:
Tarkoitatko kun sanoit molempia voi käyttää kun vain laimentaa niin meinaatko molemmilla siperianhernepensasta ja mäntysuopaa. Millä sen hernepensaan laimentaa lehdet riipimällä vai oksia katkomalla.
pilkun piip!
- lulu48
Olen katsonut TV:sta koiran puhdistusta, ja oikea trimmaaja opetti koiran pesemistä shamppoolla, joka laimennettiin 1/10 hierottiin turkkiin ja huuhdeltiin kunnolla pois. Shamppoo oli ihan ihmisille käytettävää shampoota (ei välttämättä tarviste ostaa koirashampoota). Koira pitäisi pestä kun se on likainen ja ehkä noin kerran kuussa kuitenkin. Ohjelmassa käsitteli mielestäni pesemista ihan hienosti. Ja olen toteuttanut sitä käytäntöön saksanpaimenkoiralla ja schipperkellä.
Toimii siis käytännössä ainakin näiden turkkeihin. Kuivaan pyyheliinatta. Koirat eivät sitten haise, hilseile tai kutise, ovat vain puhtaita taas jonkin aikaa. - Issukka
pesen koiriani laimennetulla mäntysuopaliuoksella, mutta kannattaa kuitenkin pitää pientä paussia välillä, ettei turkki kuivu. Paussin aikana käytän laimennettua munashampoota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131413- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31057Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15971Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9918Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.59828- 32820
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37758Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44744