Kiitos YP-lle!

Hali sp-kroonikoille

Kun se poisti pyynnöstäni aloitukseni ketjuineen, jossa oli asiattomia kommentteja. Surullista.
Silti elämä jatkuu...
Toivossa eletään aina, muistathan " kettu, joka roikkuu ilmapallon varassa" eräässä syöpäpotilaskirjan kannessa.
Tälle aloitukselle ei tarvitse kommentoida. Riittää se, että ilmaisin empatiani syöpäkroonikoille. He ymmärtävät varmasti.

15

159

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap.

Lusiina 5
      12.11.2012 15:51
      0
      Sulje
      Sovitaankos niin kuten tuolla aiemmin ehdotin et mie pysyn pois teidän ketjuistanne niin vastineeksi te pysytte poissa minun ketjuistani ja lopetatte tuon ilkeilyn.

Niin, Lusiina 5 lupasi olla puuttumatta aloituksen ketjuun. Tässä on ihan mustaa valkoisella! Silti hän puuttui. Tästä syystä pyysin ylläpitoa poistamaan aloitukseni.

• Lusiina 5

Tuossa lupauksessa oli ehto, huomaatkos. Mutta sopii kernaasti. jatkossa teillä on omat ketjut joihin minäö en tule, jos te lupaatte pysyä omissa ketjuissanne. Rauha lakseutuu palstalle. Kiva!

• Oikeus voittaa

Hienoa että teit ilmoituksen ja asiaan puututiin,monen muunkin pitäisi toimia tavallasi,ja näin palsta pysyisi kuosissaan.

Suuret syyshalit syöpäkroonikoille,ja hienoa että tänä päivänä tämän asian kanssa voi elää.Se on suurta,olen iloinen puolestanne.

• Elämä on ihanaa

Muistan ketun,ja siltähän se olo itsestäkin tunutui että sielä roikkui.Hienoa että ylläpito hoiti asian ja toivotaa rauhaa palstalle.Lämpimät halit meille kaikille.

• Pihlajanmarja

ketun?

• Kunnioita syöpäpotil

Hienoa että ylläpito pitää teistä hyvää huolta.Suuret halit kaikille kroonikoille,te olette taistelijoita,ja teita pitää kunnioittaa.

• Syyshalit kaikille

Tällä palstalla pitäisi olla joku joka pitäisi huolta meistä syöpää sairastavista ihmisistä.Elämä on tosi hankalaa aina välillä,eikä silloin jaksa millään lukee ihan mitä vain täällä.Kun ihminen tämän ymmärtäisi.

• Kun pääsis eroon

Kiitokset ylläpidolla,vaikka jo kerkesi tämä tyyppi tännekin sekoileen:( Tekemään vaatimuksia muille? Pitää tehdä uusi ilmoitus YP:lle.

• Siivous jatkukoon :)

Kiitos ylläpidolle,ovat taas palstaa siivonneet:) Eiköhän tästä hyvä tule,vielä on siivottavaa...

• rs pot.

Toivotaan että moni muukin ottaa yhteyttä YP:lle,se tuottaa tulosta,nyt se on nähty ja koettu,hyvää päivän jatkoa sp.potilaille.

• Hali sp-kroonikoille

Yllätyin silti että tuli vielä kommentteja aloitukseni jälkeen.
      Niin, pitänee jossain määrin siivota tätä palstaa, mutta kuinka paljon?
      Teistä lukijoista on kiinni, viitsiikö kukaan klikata " asiaton viesti".
      Lämpimät halit syöpäpotilaille ja erityisesti syöpäkroonikoille!

• myös syöpäpotilas

Näinhän se on,pieni klikkaus ja sitten voi toivoa että ylläpitö on tarkkana.Kun moni klikkaa ei toivotusta kirjoittajasta,niin eiköhän siitä tule tulosta.Hyvää viikonloppua kaikille.

• Jouluruusu 1

Muistakaa pitää huolta itsestänne.

• Kaunis kukka

Jouluruusu on kaunis kukka joka kukkii lumessa.

• yksi syöpä potilas

Näinhän se on että ylläpitä poistaa turhat ketjut,hyvä näin,jotain tolkkua sentään on tälläkin palstalla joka on omistettu meille syöpää sairastaville.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109