Miksi on hiljaista?

TietoaModeille

Minkä takia Suomi24 sivustolla on hiljaista Matkailu-palstan Italian sivuilla, kun Turkki ja Kreikka ovat hyvin aktiivisia? Eivätkö Italia-palstalaiset käytä Suomi24 foorumia? Mitä sitten käyttävät?

11

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siittä vuan

      LoL, siitä vaan elämysmatkalle Kreikkaan mellakan keskelle. Taikka sitten Italiaan kahlaamaan reittä myöten kakkavedessä, kun on kevyet tulvat päällä.

    • rmtob

      Noin keskimäärin, millaista sivistystasoa odotat Suomi24 käyttäjiltä? Ehkä siinä vastaus...

    • pysykää kotont

      Ainoa etu Itaaliassa on se, että näitä tuulipuku suomirys siä ei parveile täällä.

    • Italian ystävä

      Tuossahan on yläpuolella heti kolme syytä siihen, että täällä on kovin hiljaista. Tuollaiset vastaukset eivät juuri innosta keskustelemaan, ja enköhän minäkin tähän saa oman osuuteni haistatuksista.

      • Si Lencio

        Tuossa on kaksi kysymystä yläpuolella: Minne Italiassa? ja Caprille. Kumpaankin on vastattu, mutta edes kysyjä ei ole vaivautunut sitten enää mihinkään. Tämän takia täällä on hiljaista.


      • Italia2013
        Si Lencio kirjoitti:

        Tuossa on kaksi kysymystä yläpuolella: Minne Italiassa? ja Caprille. Kumpaankin on vastattu, mutta edes kysyjä ei ole vaivautunut sitten enää mihinkään. Tämän takia täällä on hiljaista.

        Hiljaista on Italia-sivustoilla. Olisiko sivulla kävijöissä valmiutta sellaiseen talkoohenkeen, että kukin kirjoittaisi sopivaksi katsomaansa ketjuun kommentin tai aloittaisi uuden? Ja kukaan ei tietenkään provosoisi eikä haistattelisi, tyhmät vastaukset sivuutetttaisiin hiljaisuudella. Olisin valmis kokeilemaan.


      • Olly
        Italia2013 kirjoitti:

        Hiljaista on Italia-sivustoilla. Olisiko sivulla kävijöissä valmiutta sellaiseen talkoohenkeen, että kukin kirjoittaisi sopivaksi katsomaansa ketjuun kommentin tai aloittaisi uuden? Ja kukaan ei tietenkään provosoisi eikä haistattelisi, tyhmät vastaukset sivuutetttaisiin hiljaisuudella. Olisin valmis kokeilemaan.

        Moi Italia2013! Kannanpa korteni kekoon, heitän yhden kysymyksen ja vastaan niihin joihin jotain järkevää osaan vastata.


      • italia1
        Olly kirjoitti:

        Moi Italia2013! Kannanpa korteni kekoon, heitän yhden kysymyksen ja vastaan niihin joihin jotain järkevää osaan vastata.

        Yritetäänpä sitten. Olen edelleen nimimerkki Italia2013, mutta rekisteröitymiseni ei tunnu onnistuvan, joten siltä osin alku näyttää heti huonolta...

        Jospa ainakin noin kerran viikossa kirjoittaisimme tai kommentoisimme jotain johonkin Italia-ketjuun.


      • Olly
        italia1 kirjoitti:

        Yritetäänpä sitten. Olen edelleen nimimerkki Italia2013, mutta rekisteröitymiseni ei tunnu onnistuvan, joten siltä osin alku näyttää heti huonolta...

        Jospa ainakin noin kerran viikossa kirjoittaisimme tai kommentoisimme jotain johonkin Italia-ketjuun.

        Rekisteröitymisessä näyttää olevan paljon sääntöjä, isojen kirjaimien, välimerkkien yms. suhteen. Itse olen tänne kirjoitellut pari vuotta rekisteröitymättä, eikä mitään ongelmaa ole ollut. Siis ei, en ole keksinyt mitään syytä rekisteröityä.


      • Italia2013
        Italia2013 kirjoitti:

        Hiljaista on Italia-sivustoilla. Olisiko sivulla kävijöissä valmiutta sellaiseen talkoohenkeen, että kukin kirjoittaisi sopivaksi katsomaansa ketjuun kommentin tai aloittaisi uuden? Ja kukaan ei tietenkään provosoisi eikä haistattelisi, tyhmät vastaukset sivuutetttaisiin hiljaisuudella. Olisin valmis kokeilemaan.

        Kolmisen kuukautta sitten uhosin toiveikkaana, että pannaan tämä Italia-keskustelu vauhtiin. Tai ainakin alkuun. Olen osaltani yrittänyt, ja jotten ihan yksin keskustelisi, olen vaivihkaa käyttänyt paria apunimimerkkiä. Eipä onnistu. Niinkö se on, että nettikeskustelun syvimpään olemukseen kuuluu, että joko sitä ei ole, tai sitten sitä käydään asiattomilla möläyksillä? Ainakin Suomi24:ssä? Kuka sellaisessa haluaa olla mukana.

        Toivon kaikkea hyvää, ystävät.

        Jari Tervo kirjoitti viime viikolla eräistä keskustelupalstoista: "...pääsee ihastelemaan maailman eniten lukevan kansan kansalaiskeskustelua. Se on todellista vihaa ja väkivaltaa. Se ei ole valitettavasti keskenkasvuista. Se on jo valmista. Siihen pystyy vain aikuinen."


    • marissa

      Jaa-a, enpä tiedä, mitä tänne kirjoittaisi kun seuraava Italian matka tulossa vasta kesäkuulla ja matkaoppaista plus muilta keskustelupalstoilta olen tietoni hakenut. Kertoa voin toki jälkikäteen. Kerro toki, jos sinulla tuoreita matkakokemuksia Italiasta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4985
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3154
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe