Luosto on tunnin ajomatkan päässä Rovaniemeltä, Pyhätunturille on matkaa 25 km ja Sodankylään 40 km. Pyhä-Luoston kansallispuisto tarjoaa hienot liikuntamaastot ja latuverkostot, kylpylän ja rinteet.
Luoston keskustan tuntumassa kelorivitalossa vuokrattavana kotoinen, kaikin mukavuuksin varusteltu ja siisti kaksio. Valaistu latu lähtee nurkalta. Kuudelle makuupaikka, mukava perheelle tai pariskunnalle. Vapaana vielä kevään viikot 3-7 hintaan 300 €, viikot 9, 12 ja 14, 15, 16 hinta 400 €/viikko.
tiedustelut sp tuula1959(at)netti.fi
Kelokylään Luostolle
-Tuula-
1
216
Vastaukset
- KEMINMAALTA
Hoitaja haluaa joulukuussa asunnon LUOSTLTA Sodankylästä. Kaksion tai yksiön jopa huone käy. Asunto olisi kalustettu. Asunto voi olla ns. talon yläkerta huoneisto. Vuokra kohtuullinen. Asunto voisi olla pinta-altaan noin 25-45 neliötä. En juo, en polta ei ole eläimiä. Olen rauhalline Keminmaalaine Sodankylään hoitajaksi tuleva. Kiitos
Yhteystiedot
Pauli Vuokila
Kempele
gsm 040 - 721 2319
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1971535Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521042
- 72965
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
- 105855
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 82820
- 42814