1. Milloin menetit neitsyytesi??
2. Tuntuko oikealta vai väärältä?
3. Olitko selvin päin?
1. 15v
2. oikealta.. olin rakastamani ihmisen kanssa
3. Olin vähäsen juonu
Mutta yhtä asiaa ihmettelen.. tunnen yhen tytön joka menetti neitsyytensä ku oli täyttäny 13v.. Silloin se oli ala-asteella. Jätkä oli jotain 16-17v
Siis niin nuorena, eikö se ole aika... erikoista??
Ja jätkä kuiteski noin vanha..
Silloin molemmat oli kännissä ja tyttö vissin sammui ja jätkä kerto sit myöhemmin mitä tapahtui.. Siis sammuneena??? en ole kyllä varma onko totta.. Kommentteja!!!
Gallupia.. Lukekaa
9
1055
Vastaukset
- sddsds
hätäsenä syntyy kusipäisii lapsii
- maryjane
jos se tyttö oli oikeesti sammunu niin se oli raiskaus.
- Eliza
1. Milloin menetit neitsyytesi?? olin 19
2. Tuntuko oikealta vai väärältä? oikealta
3. Olitko selvin päin? ihan selvinpäin olin kyllä - *kyynel*
1. 12
2.väärältä
3.olin
mut raiskattiin.. et sellasta!!!! mäkin tunnen monta.. - vanha23
En tiedä miksi edes roikun täällä nuorten palstalla (paitsi lukemassa Apun hulvattomia juttuja :D ), mutta vastaan nyt kuitenkin:
1. Milloin menetit neitsyytesi?? 23v
2. Tuntuko oikealta vai väärältä? täydellisen oikealta
3. Olitko selvin päin? Olin
Ja kyllähän niitä joka vuosi on niitä teiniraskauksia (jopa 13v välillä!) eli kyllä pikkupennutkin joskus seksiä harrastaa. Kokemukseni perusteella sanoisin kyllä että noi teiniäidit tulee yleensä vähän "huonommista" oloista, esim. on alkoholistivanhemmat jne. Ne on rakkauden/läheisyyden nälkäisinä aloittaneet seksielämän aivan liian aikaisin...(eivät edes ehkäisystä osaa huolehtia!!) - nanna
*noin neljä kuukautta sitten.. 14wee..
*täysin oikealta oman jätkäkaverin kanssa*
3. Olitko selvin päin?
*no en ku ihan kännissä keskellä päivää.. olin selvin päin!*
*Jos toinen on sammunut ja silloin naidaan niin se on raiskaus, josta kannattaisi ilmoittaa poliisille.. Mitäpä jos tyttö olisi tullut raskaaksi?!* - nanna
*noin neljä kuukautta sitten.. 14wee..*
*täysin oikealta oman jätkäkaverin kanssa*
3. Olitko selvin päin?
*no en ku ihan kännissä keskellä päivää.. olin selvin päin!*
*Jos toinen on sammunut ja silloin naidaan niin se on raiskaus, josta kannattaisi ilmoittaa poliisille.. Mitäpä jos tyttö olisi tullut raskaaksi?!* - mari
-17
-oikealta
-yhden siiderin olin juonu.
* niin kyllähän tuo juttu kuulosti aika lailla raiskaukselta.. * - Elssa
Olin just täyttäny kolmetoista, viime kesänä siis. Jätkä oli 21-vuotias. Ja olin juonu kaks pulloa kaljaa, eli en ollu todellakaan kännissä. Se tuntu ja tuntuu edelleen oikeelta, koska kokemus oli ihan mukava. Ei olla enää yhteyksissä, ku sillä on kotona avovaimo ja lapsi..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",305187Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1352417- 1382092
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee531925Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171770"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!571317Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu1661097Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää64941Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.312875Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa170771