Ekaa kertaa etelään lasten kanssa lähdössä.
Vinkkejä minne kannattaisi mennä marraskuussa? Aasia/ Thaimaa ei kiinnosta. Paitsi ehkä Dubai? Sopiiko se lapsille? Lämmintä pitäisi kuitenkin olla mutta ei välttämättä ihan hirveätä kosteaa hellettä. Merivesi saisi ola yli 20 astetta. Kanarialla kuulemma alkaa olla jo marraskuussa viileää? Espanjan eteläosat?
Lapset kaipaavat vesileikkipuistoa jossa vesiliukumäkiä ja paljon altaita. En kauheasti haluaisi varhaisteinejä viedä paikkaan, missä miehet käpälöivät naisia kojuissa. Olisi kiva jos matkakohde olisi siisti eikä kauheata ruokamyrkytysriskiä koko ajan. Kersat myös nirsoja ruoasta. Yöelämää ei kaivata, koska lapset mukana.
Ajattelin ensin Eilatia mutta luin kauhukertomuksia tullitarkastuksista, joita lapset sitten säikähtävät. Käsitin myös, että Eilatissa vain vähän hiekkarantaa?
Lentoaika saisi olla alle 6 tuntia. Jääkö vaihtoehdoiksi sitten kuitenkin vain Turkki, Egypti, Tunisia ym.? Matkan hinta per nuppi täytyy olla alle 1000e.
Vinkkejä?
minne varhaisteinin kanssa?
2
193
Vastaukset
- aurinkoon.
Itse olen ollut teinin kanssa Dubaissa ja kyllä pidettiin. Kolmen tähden hotelli oli tosi laadukas (= hyvin varustettu) ja ihan eri maata kuin 3 tähteä Turkissa, Egyptissä, Marokossa... Vesipuisto löytyy ja upeat valkohiekkaiset rannat. Kukaan ei käpälöinnyt, tuijotti kylläkin herkeämättä :) Ostamista, katsomista ja kokemista on paljon!
Eilatissa ei ole vesipuistoa. Pyssymiehet joka paikassa ja epävakaa tilanne.
Hyvää matkaa! - ei muut käy
ei Turkkiin enää Marraskuussa voi mennä...tai voi mutta kyllä siellä paleltuu....
Dubai muuten ok mutta ei siellä kosteaa ole....hiekka-aavikolla on yleensä aika kuivaa.....minun suosikki on Thaimaa....sopiva lämpötila ja takuu varma...ja edullista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22452Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001247
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35722