Mistä johtuu mittaritaulun valojen vilkkuminen? Koko mittariston valot himmenee ja kirkastuu itsekseen kesken ajon. Kyseessä -97 Passat Variant.
KIRKKAUDEN SÄÄTÖNAPPULAAN/-RULLAAN EI OLE KOSKETTU! Ajon alussa mittaristo on kirkas ja muutaman kilometrin jälkeen himmenee, ja taas kohta kirkastuu. Koko mittariston valot tekee samaa kokonaisuutena, eli ei mikään yksittäinen mittari.
diskovalo mittaristossa
2
172
Vastaukset
- *-*
On siinä pascatissa vähän muutakin vialla. Osta vw niin saat viat.
http://www.tekniikkatalous.fi/autot/varo tata kaytettya laatuautoa ndash taysi pommi/a800521Hyvähän se on noin vastata, jos on varaa ostaa joku muu auto...
Ja mun Passatilla on ajettu "vasta" 454tkm, eikä normaalia kulumista erikoisempaa huoltoa ole tarvinu tehä, et kyl mun mielestä on aika huoleton ja varma peli....
Nyt aattelin vaa kysellä joltakin fiksummalta tietoja, mut jos on näin vaikee asiallisesti keskustella ni taian vaihtaa foorumia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1991590Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1381354- 541123
- 72995
- 51950
- 106902
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82830
- 31764