Rakastaako mieheni minua oikeasti? Onko meillä tulevaisuutta yhdessä? Olisiko molempien elämä parempaa ilman toista, vai huonompaa? Onko meidät tarkoitettu toisillemme? Tuntuu että olen tienristeyksessä, en tiedä mitä tehdä, minne mennä...
Elämäni suunta
angel871
1
56
Vastaukset
Hei
entä tiedätkö sinä mikä sinun oma henkilökohtainen suuntasi on? teetkö niitä asioita, joista nautit ja jotka antavat sinulle nautintoa?
on selvitettävä ensin omat näkemykset, sitten kannattaa tarttua tuohon suhdeasiaan.
miksi te menitte yhteen alunperin? mikä teitä veti puoleensa toisissanne? siinä toki on se avain.
mitä pikemmin te pidätte yhteisen palaverin ja juttelette elämästänne, sitä helpompi teidän molempien on hengittää. katsokaa toisianne silmiin ja puhukaa, ei se ole mahdoton yhtälö.
t. Keskiyö
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721445
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä411029Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38735- 14650
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21640- 37637
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17583Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577