..esim. Subbarissa tai Mäkkärissä...?? Niissä joutuu pitämään "virkapukua". Kuinka usein ne vaihdetaan tai pestään, vai joutuuko itse hoitamaan pesut ?
Miten työasut ??
5
307
Vastaukset
- never again!
Mäkkärissä ainakin hoidetaan itse pesut. Yleensä työntekijöillä on 1-2 asukokonaisuutta (siis paita housut), riippuen työtuntien määrästä. Eli pyykit hoidetaan vapaapäivinä tai vaikka sitte edellisenä iltana jos ei muuta mahdollisuutta ole!
Näin ainakin mäkissä, jossa oon ollu töissä, varmaan riippuu paikastakin :) - uutelias....
..todellako ?? ... siis itse pitää pestä työasut ? ..eikö se kuulu työnantajalle ??
Itse olen ollut varastossa ja siellä sai kahden viikon välein käydä vaihtamassa työtakin toiseen puhtaaseen. - a89f7a89s7f89saf7
Pidin yhdessä työpaikkassa samaa liiviä 6 kuukautta putkeen :D
- ...
Mitä ihmeellistä on pestä itse työasunsa, varsinkaan jos siinä ei joudu käyttämään mitään erityispesumenetelmää? Ei todellakaan kaikissa paikoissa ole pesulapalvelua. Ennen olin tehtaalla töissä, siellä oli pesulapalvelu. Käytin sitä useasti, kunnes kerran jäi työasu tulematta takaisin pesusta. Siitä lähtien pesin työvaatteeni itse.
Nykyisessä työpaikassani joudun pesemään itse työvaatteeni, mutta työnantajani kustantaa minulle pesuaineet joka kuukausi. Helppoa :)- yugbyuibuoibgui
ei se peseminen ole mitään ilmaista touhua, pesuaine, vesi ja sähkö maksaa.
Työstä johtuvat kustannukset maksakoon työnantaja, niitä kustannuksia ei pidä kaataa työntekijän niskoille varsinkin kun palkka on huono.
Työasunkin omistaa työnantaja, pesköön ja korjatkoon itse oman omaisuutensa.
Jotain tehtaan paskasia haalareita varsinkaan en missään tapauksessa laittaisi omaan pesukoneeseen, joku vaseliinitahra tms. paskoittelisi koko koneen ja pilaisi kaikki siviilivaatteetkin mitä koneeseen laittaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275324Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123885Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512810Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851312Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861308- 601193
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961112Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2141091