eli kumpi parempi. oon pitkään ollu ton canon600d kannalla, parissa kaupassa myyjät ehdottomasti suositellut tuota sony kolmeseiskaa...
KOkemuksia?
sony alpha 37 vs canon 600d?
3
157
Vastaukset
- noilla pärjää alkuun
Osta Sony NEX-6
Sony E 35 mm F1,8 OSS
Sony E 50 mm F1,8 OSS - ghfghh
Riippuu siitä, tykkäätkö sähköisestä etsimestä. Itse en tykkää, koska akku kuluu aina, kun etsimeen katsoo, vaikka ei kuvaa aikoisikaan. Sonyn Live-view on myös huono, vaikka näyttö kääntyykin vaivaisina 230,400 pikseleineen ja 2,6 tuuman kokoineen. Jos taas tarvitsee suurta sarjanopeutta on Sony parempi.
Kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Canoniin saa helpommin lisälaitteita uutena tai käytettynä.
Vertailun vuoksi, eräässä verkkokaupassa saa Sonyyn 89 erilaista uutta objektiivia (Piraatit mukaan lukien) ja Canoniin 160. Kuka nyt tuollaisia määriä tarvitsee?
Ota se, mikä miellyttää, äläkä luota kauppiaaseen. Molemmilla pärjää, mutta ehkä kauppias saa paremman katteen Sonysta, tai sitten vaan on muuten saanut niitä ylen runsaasti "vaivoikseen". - kyse valikoimista
"Kuka nyt tuollaisia määriä tarvitsee?"
Ei ole kyse määristä - vaan Canonille saat sellaisen objektiivin kuin haluat - Sonyn keulille TÄYTYY OTTAA se, mitä löytyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172423
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694